
Sobre Pipeliner CRM
Pipeliner CRM impulsa una participación excepcional del usuario a través de su agradable interfaz de venta. Con navegación uniforme y enfoque visual, los usuarios pueden aprender el sistema rápidamente, lo que impulsa unas altas tasas de adopción y un ROI más rápido. Además, los usuarios pueden personalizar fácilmente la parte visual para adecuarla a sus preferencias.
El backend de administración de Pipeliner también es visual y fácil de usar, con herramientas de tipo arrastrar y soltar, edición en línea y otras herramientas sencillas. Pipeliner no requiere de administrador a tiempo completo ni costosos recursos técnicos certificados.
También incorpora un potente motor de creación de informes que permite generar informes desde cualquier vista o área dentro del sistema. Ofrece informes de varios tipos, desde estándares hasta paneles avanzados y gráficos.
Pipeliner se centra en las competencias principales, por lo que ofrece lo mejor en automatización de la fuerza de ventas. Proporciona una integración fácil y transparente con otros sistemas de su clase, como emisión de tickets, automatización de marketing o cualquier otro sistema del cliente. Pipeliner también proporciona muchos complementos que automatizan tareas rutinarias sin necesidad de intervención manual.
La aplicación Pipeliner Mobile CRM es muy avanzada y cuenta con el motor integrado de inteligencia artificial Voyager. Con funciones de ubicación y mapeo, voz a texto, escaneo de tarjetas de visita y más, la aplicación móvil brinda mayor eficiencia sobre la marcha.
Precios desde:
Sin información del proveedor
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Pipeliner CRM
Clientes habituales
- Trabajadores autónomos
- Empresas pequeñas (2-50)
- Empresas medianas (51-500)
- Empresas grandes (500 o más)
Implementación
- Basado en la nube
- Entorno local
Idiomas admitidos
alemán, español, francés, inglés, portugués
Precios desde:
Sin información del proveedor
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Las 5 mejores alternativas a Pipeliner CRM
Imágenes



















Funciones
Funcionalidades totales de Pipeliner CRM: 78
Alternativas
HubSpot CRM

SugarCRM

Zoho CRM

Microsoft Excel

Opiniones
¿Ya tienes Pipeliner CRM?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
-
Fuente de la reseña
Calificación general
Finally a CRM that delivers results
Revisado el 02-04-2015
Over my 20+ year career in sales I've experienced a wide selection of CRM's. Some have been better...
Over my 20+ year career in sales I've experienced a wide selection of CRM's. Some have been better to use than others but I can't say that any one of them has been a huge help to me either as a sales professional on the front line or as a sales leader looking for insights. Typically they've been overly complex and cumbersome. Something you tolerate rather than enjoy or get any value from. That's all changed with Pipeliner CRM. I love it. These guys truly understand what sales is all about and they've built something that helps rather than hinders. Finally a CRM that delivers results.
Puntos a favor
Although its not a specific feature a major 'Wow' factor is the visualisation philosophy behind the whole platform. You can see everything you need to see on one screen. Everything just looks fantastic. The main pipeline view shows you exactly where all of your opportunities are instantly and I love that you can drag and drop opportunities from one stage to the next. You can also see where you are in relation to your quota on the same screen and take the action you need to progress. I particularly love the 'Buying Center'. You have to see it to believe it but relationship mapping is a major challenge for most who have longer term, complex pursuits with multiple stakeholders. The Buying Center makes it easy to keep track of and manage everyone involved in an opportunity, even if they don't work for that company. There are so many awesome features but that one alone saves so much time and effort and delivers tremendous value.
Puntos en contra
That it's taken so long for CRM to get this good!
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Fast ROI, excellent UI, and low TCO. We picked the right CRM!
Revisado el 08-03-2022
Puntos a favor
Pipeliner has made complexity "simple". The total cost of ownership (TCO) is low because the admin portal is easily managed and customized by our team without expensive interaction with the provider. The User Interface is intuitive and visual. The drag and drop feature is fantastic.
Puntos en contra
Some of the features lack depth. Search results are not alphabetical order which is inefficient and frustrating. Our industry is document heavy and there is no folder management. Also, the system will not allow documents larger than 30MB. We are in the construction industry and not able to upload architectural plans. Bulk updates are designed around Primary Contacts and we have to manually re-link opportunities when a contact that was not Primary leaves their job. Sometimes that requires manually re-linking up to 500 opportunities.
- Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Keeping Track of your work.
Revisado el 09-03-2022
It shows management what accounts I am working on.
It shows management what accounts I am working on.
Puntos a favor
Keeping track of opportunities, seeing what you have on the go.
Puntos en contra
Like anything new you have to practice to get to know it. I have used other CRM so I had some experience with it.
- Sector: Consultoría de gestión
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Pipeliner works because it is easily customisable and simple to use for people at all levels...
Revisado el 05-07-2016
In the work we do, CRM fulfils a massive role in automating processes, which in turn delivers the...
In the work we do, CRM fulfils a massive role in automating processes, which in turn delivers the sales strategy for business. Pipeliner fits this role perfectly, because it is so easy to customise. It can quickly and easily be set up to mirror and automate your sales processes. No admin, no team of propeller heads. Just simple, smart design to deliver outstanding capabilities. This makes it the perfect tool for any business. We recommend Pipeliner to all our clients.
Puntos a favor
Highly customisable. Can be set up to automate your processes easily
Everything is visual, making it easy and fun to use for sales people at all levels
Easy to input information
Easy to extract relevant information
Automation of tasks and workflows
Puntos en contra
Lots of software updates means sales downtime
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Most intuitive CRM in the market
Revisado el 01-08-2016
We purchased and implemented Pipeliner CRM back in July and I was surprised to see our entire sales...
We purchased and implemented Pipeliner CRM back in July and I was surprised to see our entire sales team dive deep into the platform without even taking a training session. The platform is so intuitive and visual, that I had a Spanish-speaking team member creating leads, adding accounts, contacts and opportunities as soon as she gained access to our space. We now have a better understanding of all the potential business that’s out there and what part of the sales cycle each open opportunity is in. As the product champion and admin, I haven’t run into any adoption issues either.
Puntos a favor
The design of the user interface is very clean and intuitive. The fact that your sales pipeline is very visual, helps you get a better understanding of the opportunities that sit within it. The platform is extremely easy to configure as well.
Puntos en contra
At the moment, we haven’t run into any major hiccups. If I could recommend anything to Pipeliner, I would say they need to update their mobile app so that it reflects all of the great visual features in the desktop version.
Preguntas frecuentes sobre Pipeliner CRM
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Pipeliner CRM.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Pipeliner CRM?
Pipeliner CRM ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de:
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Pipeliner CRM?
Los clientes habituales de Pipeliner CRM son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Pipeliner CRM?
Pipeliner CRM admite los siguientes idiomas:
alemán, español, francés, inglés, portugués
P. ¿Pipeliner CRM es compatible con dispositivos móviles?
Pipeliner CRM admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Pipeliner CRM?
Pipeliner CRM se integra con las siguientes aplicaciones:
Act-On, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Box, Capture, CollabSpot, Constant Contact, Desk.com, DocuSign, Dropbox Business, Eventbrite, FreshBooks, Freshdesk, Freshservice, Gmail, GoTo Webinar, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Workspace, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Intercom, Jotform, Kloudless, Mad Mimi, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft SharePoint, Olark, OneDrive, Operations Hub, PandaDoc, Salesforce Marketing Cloud, Twitter, VerticalResponse, WebMerge, Wufoo, Xero, Yesware, Zapier, Zendesk Suite
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Pipeliner CRM?
Pipeliner CRM ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
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