
Sobre GetFeedback
GetFeedback es una de las soluciones líderes de gestión de comentarios empresariales.
GetFeedback facilita la creación de encuestas atractivas adaptadas a tu marca que mejoran las tasas de respuesta. Los paneles de control y las analíticas de texto en tiempo real de GetFeedback ayudan a las empresas a convertir los comentarios en acción. Aprovecha las funciones avanzadas como la lógica de encuestas y los campos de combinación para personalizar encuestas y aumentar el compromiso. Distribuye encuestas directamente de GetFeedback o usa tu proveedor de servicios de correo electrónico preferido.
Creado por dos antiguos ejecutivos de Salesforce que desean enviar mejores encuestas a sus clientes, GetFeedback se ha convertido rápidamente en un valorado software de encuestas para Salesforce. La integración de GetFeedback con Salesforce ayuda a poner los comentarios directamente en el registro de tus clientes. Las empresas pueden activar encuestas basadas en actividades de Salesforce, enviar automáticamente datos de comentarios a Salesforce e iniciar alertas basadas en respuestas. ¿El resultado final? Un programa de comentarios totalmente integrado y siempre activo.
Precios desde:
N/D
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a GetFeedback
Dispositivos
Tamaño de la empresa
Disponible en los países siguientes
Australia, Bélgica, Canadá, China, Alemania, Dinamarca, Finlandia, Francia, Reino Unido, Irlanda, Japón, Países Bajos, Noruega, Suecia, Estados Unidos y otros 10
Idiomas admitidos
alemán, checo, chino, chino tradicional, coreano, danés, español, finés, francés, hebreo, húngaro, indonesio, inglés, irlandés, italiano, japonés, neerlandés, noruego, polaco, portugués, ruso, sueco, tailandés, turco, ucraniano y otros 20
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Las 5 mejores alternativas a GetFeedback
Imágenes





Funciones
Funcionalidades totales de GetFeedback: 81
Alternativas
SurveyMonkey

Microsoft SharePoint

Bullhorn ATS & CRM

ShowHows

Opiniones
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- Sector: Banca
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excellent survey tool for client and user experience
Revisado el 05-05-2022
Very positive! Customer service is always responsive and helpful, and we've been able to deploy...
Very positive! Customer service is always responsive and helpful, and we've been able to deploy several CX surveys because of this tool.
Puntos a favor
I love the question templates and the ability to customize them based on your survey needs. The platform also offers great background and theme options
Puntos en contra
I wish there was a way to include incomplete responses in the summary results without having to export them.
Razones para cambiar a GetFeedback
I wasn't involved in that decision
- Sector: Recursos Humanos
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
GetFeedback is the premier tool for Salesforce friendly NPS and customer satisfaction...
Revisado el 09-07-2019
We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we...
We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we can monitor future customers during the sales process and understand areas that need improvement.
Puntos a favor
GetFeedback has a robust design interface that makes it incredibly easy to design stunning, simple feedback surveys. Best of all, it integrates seamlessly with Salesforce and can be automated with corresponding triggers. GetFeedback offers multiple types of surveys to gather feedback, not just a basic 1 through 10 scale.
Puntos en contra
It doesn't fully integrate with some of the other applications we use, but these are fairly specific tools and some do not even have open APIs.
Alternativas consideradas
Bullhorn ATS & CRMSoftware anterior
Bullhorn ATS & CRMRazones para cambiar a GetFeedback
GetFeedback has the best design interface and allows you to create surveys that work in Salesforce. It's simply done right.- Sector: Artículos deportivos
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
GetFeedback is used for collecting customer feedback
Revisado el 08-06-2022
In addition to hearing from our customers about the new features they enjoy or dislike on our...
In addition to hearing from our customers about the new features they enjoy or dislike on our website, we can determine the needs and questions they have. We can also contact customers who have opted to receive email responses from us. On this basis, we will be able to conduct an inquiry with those individuals who wish to contribute to the enhancement of the website's content and functionality.
Puntos a favor
I appreciate how easy it is to create attractive surveys and how quickly they can be sent once they have been created. Because of the survey builder's user-friendliness and the numerous options for enhancing their appearance with images, textures, and colors, my surveys come out looking fantastic. The integration process with Salesforce is straightforward, and as a result, I can display the results of my survey on any object. GetFeedback also has an excellent email template builder that allows users to create email templates with a question embedded directly into the email. GetFeedback can also obtain a list of Contacts from Salesforce to distribute surveys. The use of email templates is not the sole option available. I can create surveys that are distributed via short message service (SMS), embed them on a website or Salesforce Community, and even have them appear after a chat session, all within a couple of minutes.
Puntos en contra
It has a slightly higher price tag than some of the other alternatives, but the enhanced features and capabilities more than justify the premium. Occasionally, the survey builder did not provide us with the exact design element or logic we required; however, I believe this is to be expected from any builder that requires you to complete the work on your own.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Easy-to-use but extremely expensive
Revisado el 27-05-2020
Overall experience is goot. It serves the purpose, it's really easy to implement and the surveys...
Overall experience is goot. It serves the purpose, it's really easy to implement and the surveys look really professional!
On the other hand, price with Salesforce integration is massive, designs are not that customisable and you need to stick to the predefined options to build the surveys.
Puntos a favor
Getfeedback is a feedback platform owned by SurveyMonkey. It's main advantage from its competitors is that it has a native connector to integrate it to Salesforce.
It's very easy to set-up the connector and start collecting surveys from contacts and push the information collected to Salesforce.
Surveys are really easy to be set-up and the look great! Almost all the options are predefined options (Drag&Drop) so you cannot customise it 100% but don't need a technical profile to create them, which is great!
Puntos en contra
Very expensive if you want to have the Salesforce connection.
Also I think the customisation of the surveys is a bit poor, there should be an option to edit CCS, HTML, etc.
Also a bit more of flexibility on the CTAs and the kind of questions you want to include in your surveys would be much appreciated!

- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado Otro durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best Survey tool for Salesforce
Revisado el 20-08-2019
Puntos a favor
GetFeedback allows us to create Survey very easily and quick. There is a ton of features like customized path for each question, multilanguage and the best : Salesforce Integration!
Salesforce Integration from GetFeedback is really easy to use and fully customizable. You can set-up everything from GetFeedback and reload easily integrations errors. Love it !
Puntos en contra
GetFeedback business model is quite expensive, hard to afford for many businesses.
Alternativas consideradas
SurveyMonkeyRazones para cambiar a GetFeedback
Full Salesforce Integration, solve most of all business casesPreguntas frecuentes sobre GetFeedback
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre GetFeedback.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece GetFeedback?
GetFeedback ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de:
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de GetFeedback?
Los clientes habituales de GetFeedback son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite GetFeedback?
GetFeedback admite los siguientes idiomas:
alemán, checo, chino, chino tradicional, coreano, danés, español, finés, francés, hebreo, húngaro, indonesio, inglés, irlandés, italiano, japonés, neerlandés, noruego, polaco, portugués, ruso, sueco, tailandés, turco, ucraniano
P. ¿GetFeedback es compatible con dispositivos móviles?
GetFeedback admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra GetFeedback?
GetFeedback se integra con las siguientes aplicaciones:
Acoustic, Acoustic Campaign, Adobe Analytics, Chattermill, Contentsquare, Decibel, Google Analytics 360, Jira, Optimizely, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, Salesforce.org Nonprofit Cloud, SalesforceIQ, Slack, Tealium Customer Data Hub, Zapier, Zendesk
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece GetFeedback?
GetFeedback ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para GetFeedback.
- Software para encuestas
- Software de gestión de experiencia del cliente
- Herramientas para medir la satisfacción del cliente
- Herramientas UX
- Software de fidelización de clientes
- Software de soporte al cliente
- Herramientas de mapeo del viaje del cliente
- Software NPS
- Software para plataformas de experiencia digital (DXP)
- Software para encuestas SMS