Sobre PARiM

Software rápido de gestión de la mano de obra en línea para una clara rotación del personal y una comunicación eficiente entre el personal, la administración y los clientes.

Precios desde:

US$64,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a PARiM

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania y otros 5, Reino Unido, India, Japón, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

US$64,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a PARiM

Imágenes

PARiM Software - 1
PARiM Software - 2
PARiM Software - 3
PARiM Software - 4
PARiM Software - 5
Ver 6 más
Vídeo de PARiM
PARiM Software - 1 PARiM Software - 2 PARiM Software - 3 PARiM Software - 4 PARiM Software - 5

Funciones

Funcionalidades totales de PARiM: 78

  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Arrastrar y soltar
  • Autoprogramación
  • Base de datos de empleados
  • Conforme con HIPAA
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Copia de seguridad automática
  • Creación de informes de costes laborales
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cálculo de horas extra
  • Datos en tiempo real
  • Distribución de programas
  • GPS
  • Geosegmentación
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de políticas de permisos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de recursos humanos
  • Gestión de subcontratistas
  • Mano de obra variable
  • Mensajería
  • Mensajería SMS
  • Mensajería/Envío de turnos
  • Modelos
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Notificaciones masivas
  • Panel de actividades
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Planificador automático
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Portal de empleados
  • Portal para empleados
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión de trabajo
  • Programación automatizada
  • Programación de eventos
  • Programación de tareas
  • Programación de trabajos
  • Programación de turnos
  • Programación en línea
  • Registro de auditoría
  • Registro de entrada/salida
  • Reloj registrador
  • Seguimiento de activos de TI
  • Seguimiento de asalariados
  • Seguimiento de ausencias
  • Seguimiento de ausencias por enfermedad
  • Seguimiento de certificaciones
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento horas/gastos
  • Solicitudes de ausencias
  • Supervisión
  • Supervisión en tiempo real
  • Tiempo y asistencia
  • Varias ubicaciones

Alternativas

Workzoom

4,7
#1 alternativa a PARiM
Workzoom is the all-in-one Talent, Workforce and Payroll solution that engages your employees, enlightens your leaders...

UKG Ready

4,1
#2 alternativa a PARiM
Kronos Workforce Ready es una solución completa de gestión de la mano de obra y de capital humano con una interfaz de...

StaffScheduleCare

4,2
#3 alternativa a PARiM
StaffScheduleCare is a fully integrated on-demand workforce management solution for the health care sector. Designed to...

Deputy

4,7
#4 alternativa a PARiM
Deputy es una plataforma todo en uno de planificación de personal, tiempo y asistencia, asignación de tareas y...

Opiniones

Calificación general

4,9 /5
(23)
Relación calidad-precio
4,5/5
Funciones
4,5/5
Facilidad de uso
4,8/5
Asistencia al cliente
4,9/5

¿Ya tienes PARiM?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

¡Escribe una reseña!
Mostrando 5 opiniones de 23
Richard I.
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Retail Staff Scheduling made quick and easy

Revisado el 18-07-2018

Time and cost savings across a range of areas in the payroll. Also far improved staff...

Time and cost savings across a range of areas in the payroll. Also far improved staff communication, staff now under their pay and holiday far better than ever before.

Puntos a favor

We have used PARiM to manage our staff, their shifts and absences in our Retail group for several years now. PARiM made it quick and easy to get started and schedule the staff. With its sortable, fast, unlimited database we can manage our flexible staff pool in seconds. It makes managing staff across several locations much quicker and simpler and gives me an overall view of staffing costs and levels

Using the Apps, staff can see their current, past and future shifts as well as their gross pay per shift so we receive far fewer pay and holiday queries.

Puntos en contra

Its not free software! Just needs integration with a payroll software to make it perfect. However its great value for money with excellent support from the PARiM team.

Respuesta de PARiM

Many thanks for your review. Payroll software integration is one of our priorities and while we can't publicly state when it will be launched - we can confirm that we are working on it.

Kira R.
Calificación general
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

I've used PARiM for two separate companies now and it has been a life saver. Simple,...

Revisado el 10-05-2018

Puntos a favor

The customer service is unparalleled. Even being in a different timezone/country doesn't stop PARiM from answering my questions quickly. The layout is also very simple and easy to understand. For a big company with more than 300 employees, we had to find software that was easy enough to understand but also had all the features we wanted and PARiM allows us to have tons of different tools while still being easy to use. Our employees also love the app because now they can easily access their schedules from their phone on the go and everyone is alerted of schedule changes on their phones so there is no excuse for not knowing shift changes! Especially useful for employees who are students and are always busy and don't have time for complicated new software to get used to

Puntos en contra

There are not many negatives to be said about PARiM. Our only dislike is that some of the modules with extra features such as SMS messaging and other things cost extra.

Leigh S.
Calificación general
  • Sector: Servicios
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

I like Parim

Revisado el 31-03-2017

Good product, good support, excellent service levels. Easy to use once you've mastered all of the...

Good product, good support, excellent service levels. Easy to use once you've mastered all of the features, of which there are many. A good user tool when managing people with shifts.

Puntos a favor

Has all of the features (and more) to make managing people, shifts, locations, pay grades, holidays, visa's, employee documents etc.

Puntos en contra

Can take some time to get used to, although, Parim can train you.

Respuesta de PARiM

Thanks for the review and the comments.
We are creating a PARiM academy with extensive video tutorial library/ archive to make it easier. An initial package of online or in person training is always included though

Ashfaq K.
Calificación general
  • Sector: Seguridad e investigaciones
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

For us PARiM ticks all the boxes

Revisado el 10-09-2017

We are in the security sector and it saves us a lot of time and has some great security specific...

We are in the security sector and it saves us a lot of time and has some great security specific features like Lone Worker Check Calls and certificate tracking. We use the certificate tracking feature to give us reminders on all sorts of meetings and staff appraisals.

Puntos a favor

PARiM has ticked all the boxes for us and is extremely well supported by their team. We love the colour coding and the automated communication side of it which saves us a lot of admin time, emails and phone calls. We are slowly using more and more of the system and PARiM will suit us as we grow our business.

Puntos en contra

Any new additional features we could think of was getting added very quickly to the later version.

Sarah jane L.
Calificación general
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Awesome experience. Looked at 4 others. Parim is best based on ease of use and pricing model...

Revisado el 20-03-2018

Scheduling employee shifts became 10x easier and gives us confidence that we can scale the business...

Scheduling employee shifts became 10x easier and gives us confidence that we can scale the business significantly without a big investment in this area.

Puntos a favor

Ease of use. It is simple (which is easier said than done in software design). The software is ease for administration and the app is easy for the employees including compatibility with all of the employee smart phones. The GPS and time-date reference is perfect for our business where employees have multi-site work schedules sometimes in same day. Recordkeeping is excellent but not differentiating factor.

Puntos en contra

It is difficult to find a flaw or weakness. I suppose the graphics from the report writer are simple but so what?

Mostrando 5 opiniones de 23 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre PARiM

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre PARiM.

PARiM ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$64,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de PARiM son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

PARiM admite los siguientes idiomas:

inglés

PARiM admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

PARiM se integra con las siguientes aplicaciones:

Amazon EC2, InterWeave Smart Solutions, Intercom, Mailchimp Transactional Email, New Relic One, Pingdom, Raygun, Sage Business Cloud Accounting, Stripe, Twilio, Xero

PARiM ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Aistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para PARiM.