Sobre AppointmentPlus

AppointmentPlus proporciona software de programación de citas para empresas e instituciones de todos los tamaños en los sectores de logística, comercio minorista, salud, bienestar, banca, finanzas, automotriz, masajes, educación superior y muchos otros.

Es un sistema escalable: AppointmentPlus puede satisfacer las necesidades de organizaciones con una o miles de ubicaciones. También ha sido diseñado para ofrecer una fácil configuración. Se puede personalizar según los requisitos de programación únicos de la mayoría de los negocios.

AppointmentPlus está basado en web, por lo que se puede acceder a él las 24 horas del día desde cualquier lugar del mundo. Las aplicaciones para iOS y Android son gratuitas para cualquier usuario del sistema.

Precios desde:

US$49,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a AppointmentPlus

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania, Reino Unido, India, Japón, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

español, francés, inglés

Precios desde:

US$49,00/mes

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Las 5 mejores alternativas a AppointmentPlus

Imágenes

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Vídeo de AppointmentPlus AppointmentPlus Software - 1 AppointmentPlus Software - 2 AppointmentPlus Software - 3

Funciones

Funcionalidades totales de AppointmentPlus: 68

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis en tiempo real
  • Arrastrar y soltar
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de clientes
  • Citas recurrentes
  • Confirmación y recordatorios
  • Conforme con HIPAA
  • Contabilidad
  • Control de inventario
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Facturación
  • Facturación médica
  • Gestión 3PL
  • Gestión de almacén
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de docentes y personal escolar
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de envíos
  • Gestión de expedientes de pacientes
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de médicos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de piezas
  • Gestión de reclamaciones
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Gestión de transporte
  • Historial de servicios
  • Importación y exportación de datos
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería SMS
  • Notificaciones en tiempo real
  • Pagos en línea
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Portal de autoservicio
  • Presupuestos y estimaciones
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de eventos
  • Programación de grupos
  • Programación de llamadas
  • Programación de recursos
  • Programación del mantenimiento
  • Recordatorios
  • Recordatorios de pagos
  • Recordatorios vía SMS
  • Registro de auditoría
  • Reprogramación
  • Reserva de habitaciones
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de incomparecencias
  • Seguimiento de la asistencia
  • Sincronización de calendario
  • Varias ubicaciones

Alternativas

vcita

4,5
#1 alternativa a AppointmentPlus
vcita es una aplicación todo en uno de gestión empresarial diseñada pensando en las pequeñas empresas. Te ayuda a...

Zing

0
#2 alternativa a AppointmentPlus
ZING is the Everyday Hero for business owners. Built and designed as an ERP for SMBs, ZING is the most affordable...

Marketing 360

4,6
#3 alternativa a AppointmentPlus
Marketing 360 es una empresa de software de marketing que proporciona una combinación de software integrado y servicios...

WellnessLiving

4,4
#4 alternativa a AppointmentPlus
WellnessLiving es una solución todo en uno de reserva online, programación de recursos, generación de clientes...

Opiniones

Calificación general

4,2 /5
(139)
Relación calidad-precio
4,1/5
Funciones
4,1/5
Facilidad de uso
4,2/5
Asistencia al cliente
4,2/5

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Mostrando 5 opiniones de 139
Jennine E. Jennine E.
Calificación general
  • Sector: Cuidado de la salud mental
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Loved it!

Revisado el 30-11-2018

It was so helpful scheduling clients in different rooms, different times, with different therapists....

It was so helpful scheduling clients in different rooms, different times, with different therapists. A+ for the scheduling software.

Puntos a favor

I loved Appointment Plus because it allowed me to have multiple therapists schedules and multiple rooms. I never had duplicate sessions. It was easy to use and easy for our clients to schedule clients. This has been the best scheduling software I have used./

Puntos en contra

I had to stop using the software because we needed to maintain medical records in the same location. I changed software and really miss my experience with Appointment Plus.

Respuesta de AppointmentPlus

Jennine, we appreciate the review and the A+ rating!

Robert N. Robert N.
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

5 Stars Plus

Revisado el 29-03-2018

Puntos a favor

We’ve been using AppointmentPlus for several years now. They had a glitch in a release about a year ago, but since then the system has been outstanding. They seem to really care about their clients and about continually improving their system. Every interaction we’ve had with customer service has been pleasant and fast. We are a very happy client.

Puntos en contra

As I noted, they had a release in early 2017 that caused some slowness in the system. But they fixed the issue quickly and ever since that time, the releases have been fine.

Respuesta de AppointmentPlus

Robert, thank you for the review and the positive kudos! Yes, we did encounter an issue with a release about a year ago. And, as a result, we really focused on improving the software release process. As you noted, I’m happy to report that we’ve received excellent feedback on our releases since that time. Thank you for also spotlighting our customer service team as being pleasant and fast. We definitely strive to provide an exceptional customer service experience for our clients. We appreciate the excellent review!

Anthony D. Anthony D.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

ONE OF MY BIGGEST MISTAKES

Revisado el 08-05-2019

very dissatisfied, I'm in a tough spot as we cannot just cancel our service & move on. I now have...

very dissatisfied, I'm in a tough spot as we cannot just cancel our service & move on. I now have to look for another company and transition away from this platform as they impact to our business is too much to continue this relationship.

Puntos a favor

I liked everything they told me the software would do, the customization, the sync with outlook. the email notifications

Puntos en contra

during the sales call it appeared they would provide much of the functionality we needed for scheduled our internal appointments. However, piece by piece they started to chip away at the functionality that the software could provide. Outlook integrations didn't work, Customization was limited due to how the account was setup just to name a few. They apologized...
Fine, we found a work around of all those misses.
Now we find that often they are outages, software problems & they customer service is less than helpful. 99% of the time, they advise they need to submit a ticket. Only one rep has every attempted any trouble shooting when i have called. Many of my ticket go unanswered for day or weeks.
I have an open ticket with them for over 6 weeks now. I have 11 locations & 2 of my locations cannot have appointments scheduled.
I've called serval time & just get the run around for 6 weeks... Today i called because the tool is malfunctioning again. and without doing any research i get an almost immediate, "oh, this is a known issue..." ok when will it be fixed I ask. "we do not know, we're working on it."

I have submitted 18 trouble tickets in 6 months. 3 a month. More than half of those tickets I was told these are issues that maybe fixed with future updates.

Respuesta de AppointmentPlus

Hi Anthony. It would be an understatement to say that it was painful to read your review. You sound very frustrated. We failed you and I apologize for that. Thank you for taking the time to post a review. I appreciate it.

Raymond W. Raymond W.
Calificación general
  • Sector: Cuidado de la salud mental
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

It's not just about pending appointments

Revisado el 22-07-2021

Prior to using AppointmentPlus, I kept my appointments in a day planner and would have to communicat...

Prior to using AppointmentPlus, I kept my appointments in a day planner and would have to communicate those to the office via email or phone call so they could record them on their end. If I didn't do so promptly, we would end up with duplicate bookings and need to call and reschedule one of the clients.
Additionally, the communication about clients' reasons for appointment changes has increased with this platform.

Puntos a favor

While the obvious scheduling features are essential, the thing I liked best was the record keeping. I am easily able to look back and see the appointment history of each individual client. All kept, missed and cancelled appointments are captured. Since I had a support staff who collaborated with me in scheduling and rescheduling, the notes that can be attached to each entry allow for clear understanding of where I stand with each client.

Puntos en contra

The mobile app was my least favorite feature. In fairness, it has been many months since I have last looked at it and newer updates might have made it more desirable. My feeling was that, even on my phone, I was better off accessing AppointmentPlus via a web browser.

Matanda D. Matanda D.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Best scheduler I've found

Revisado el 05-06-2018

Puntos a favor

We've had trouble finding the right scheduling system. We tested a number of them, but settled on AppointmentPlus. The main reason is that it has more configurability for our complex scheduling process. They had a trainer help us get it set up. That was free, which was pretty cool. Once it was up and going, we've had very few questions. It has been very reliable. We're happy customers.
The Good News:
-Configurable - lots of settings and rules
-Intuitive - easy to work with appointments and run reports
-Training - I thought it was great that we had a real person training us

Puntos en contra

Looks - the interface looks a little dated, but it works just fine. This is why I only gave 4 stars on features.

Mostrando 5 opiniones de 139 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre AppointmentPlus

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre AppointmentPlus.

AppointmentPlus ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$49,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de AppointmentPlus son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

AppointmentPlus admite los siguientes idiomas:

español, francés, inglés

AppointmentPlus admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

AppointmentPlus se integra con las siguientes aplicaciones:

Birdeye, Hatch, KaleidaCare Solutions, LeadsBridge, iContact

AppointmentPlus ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

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