RazorSync

4,3 (498)
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Software y aplicación móvil de gestión de servicios externos

Sobre RazorSync

El software de servicio externo de RazorSync permite a los profesionales del servicio programar y realizar un seguimiento de los trabajos, administrar los trabajadores, calcular, cotizar, procesar pagos y actualizar los registros de los clientes desde el sitio de trabajo o en la oficina, en línea o fuera de línea. Con el software de gestión de campo RazorSync, los clientes reducen el tiempo perdido, reducen los costos operativos, obtienen negocios, acortan sus ciclos de facturación y mejoran la satisfacción del cliente.

El software asequible de RazorSync es la forma más fácil de organizar tu negocio, ya que permite a los clientes administrar a sus clientes y trabajadores de campo, programar y enviar trabajadores, optimizar rutas con la integración de Google Maps y eliminar el doble ingreso y el exceso de papeleo con la incorporación de QuickBooks. Con RazorSync es fácil estimar, cotizar, facturar y aceptar pagos móviles en el campo para un ciclo de facturación más eficiente que elimina el papeleo y te ahorra horas cada semana. RazorSync ayuda a aumentar la productividad y la eficiencia, así como a reducir los errores para mejorar el flujo de efectivo y eliminar el papeleo.

RazorSync es el software de servicio móvil número uno en iTunes App Store y en Google Play. El software de servicio externo de RazorSync ganó la medalla de plata en la 12ª edición anual del Dealer Design Awards Program en la categoría de Servicios para Contratistas y Software. RazorSync también recibió los máximos honores en la 11ª edición anual de American Business Awards. RazorSync fue reconocida entre las 3200 nominaciones por su uso óptimo en el campo, su funcionalidad robusta, sus mejoras continuas, su excepcional soporte al cliente y la asequibilidad para todos los tamaños de la empresa.

Acerca de RazorSync, LLC.
RazorSync es un editor de aplicaciones/software líder para la industria de servicios de campo con sede en Minneapolis, Minnesota. La misión es proporcionar soluciones asequibles que permitan a los clientes aumentar tanto su productividad como su rentabilidad.


Imágenes

RazorSync Software - 1
RazorSync Software - 2
RazorSync Software - 3
RazorSync Software - 4
RazorSync Software - 5
RazorSync Software - 6
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Vídeo de RazorSync
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RazorSync

4,3 (498)
VS.
El más valorado

Precio inicial

US$85,00
mes
US$6,00
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funciones

107
12

Integraciones

6
8

Facilidad de uso

4,1 (498)
4,6 (13.041)

Relación calidad-precio

4,3 (498)
4,8 (13.041)

Atención al cliente

4,5 (498)
4,4 (13.041)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Google Sheets

4,7
#1 alternativa a RazorSync
Google Sheets es una plataforma de hojas de cálculo basada en la nube y diseñada para ayudar a empresas de todos los...

Intuit Field Service Management

2,8
#2 alternativa a RazorSync
Intuit Field Service Management ES una solución de gestión de servicios externos que ofrece programación de trabajos,...

QuickBooks Online Advanced

4,4
#3 alternativa a RazorSync
QuickBooks es una solución de contabilidad y gestión empresarial que permite a las pymes supervisar sus ventas,...

Jobber

4,5
#4 alternativa a RazorSync
Jobber es una solución de gestión de servicios externos basada en la nube que permite a las pequeñas y medianas...

Opiniones

Calificación general

4,3 /5
(498)
Relación calidad-precio
4,3/5
Funciones
4,0/5
Facilidad de uso
4,1/5
Asistencia al cliente
4,5/5

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Mostrando 5 opiniones de 498
Lucine
Lucine
Calificación general
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

RazorSync is a life saver!

Revisado el 10-06-2016

RazorSync is a very cohesive product that helps me coordinate my plumbers on all their work orders,...

RazorSync is a very cohesive product that helps me coordinate my plumbers on all their work orders, tasks, my customer database, allows files & pictures to be attached to specific jobs or the customer.

Puntos a favor

The map page allows me to coordinate the incoming jobs according to location and also to track my plumbers off their smart phone GPS so I can estimate ETAs for the customers. The Reports tab is also very versatile and I am able to obtain the necessary data I need with just a few clicks!

The Support Staff are all professional and knowledgeable. I usually get answers to questions right away or in a reasonable timeframe.

I love that if RazorSync is down, I still have access to the appointments via our gmail account!

Puntos en contra

Support hours are too short - It would be great if they were available so business in all the time zones had access during typical business hours (M-F, 8-5) or longer.

Brett
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Overall Good Product, Some things lacking

Revisado el 01-11-2019

We tried to switch to another software for the option mentioned above. But ended up coming back to...

We tried to switch to another software for the option mentioned above. But ended up coming back to Razor because everything else worked so horribly, but Razor worked really well in a lot of small areas.

Puntos a favor

We've tried a few different ones and for the price, we haven't found any better than RazorSync. The usability from different devices and flow of information seems to function very well.

Puntos en contra

The one thing we wish we had is the combination of this dispatch software with GPS tracking. We get a little bit of it in the technicians tab dropping cookies, but if I could dispatch in Razor, and then go to the GPS and have all the funcionality built there it would be powerful. Would really love to automate time sheets by setting up a geo fence. I can dispatch a job, see the vehicle leave, then once the vehicles leaves the geofence his time sheet starts, one back in the geo fence his time sheet stops.

Alternativas consideradas

Verizon Connect

Razones para cambiar a RazorSync

Price for Service Titan, and usability for Reveal. It's a horrible product and so much doesn't work.

Respuesta de RazorSync

Thank you Brett for the review and the feedback. Please let us know if you have any questions or need anything!

Usuario verificado
Calificación general
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 2.0 /10

A lot of potential, but falls short on some very basic requirements

Revisado el 18-02-2017

In many respects we are like most service companies. We receive a request from a customer,...

In many respects we are like most service companies. We receive a request from a customer, allocate the time, material and resources required and do the job. Typically the customer sends us a purchase order via text, email, fax, or the phone call. We have tried various to do programs, spreadsheets, google calendars, geo fencing. RazorSync was a life saver. A solution that eliminated our reliance on many of the tools we were using before. The support was great, and the limitations were minor compared to the benefits. The ability to add default items to each invoice such as driving to site are amazing. The automatic billing from the time the tech clocks on site to complete another amazing feature. The technical support amazing again. Unfortunately that is the wow factor stops.

Puntos a favor

Easy to use for the most part, but the training is definitely beneficial.
Technical support is second to none.

Puntos en contra

There is no field for a purchase order, in our days 99% of our customers use a purchase order.
Integration with quickbooks desktop is at best quirky, customers created in razorsync sync to quickbooks but not the other way around. That being said, quickbooks is definitely not the easiest product to integrate with, and their tech support is often sub-par. When a tech marks a job as completed an invoice is automatically generated, which is ok for a project only requiring one visit, but not for one where multiple techs or visits are required. There are some work arounds for that, but not easy to find.
When we used the sms to notify the customers that a work order was created and scheduled, most of the customers had no idea who it was coming from. The email send out looks more like an infomercial for razorsync with only a small portion of it displaying our company name and the pertinent information.
Attachments can be added to work orders, but not service requests. While this might not be a big deal, at times, it would make a lot more sense to add reference documents, copies of the customer's request or notes to the service request that are visible from every work order, instead of having to attach them to each work order thereafter.
The address field can not handle unit numbers at this time, and there were some issues with google verifying the address in some newer neighborhoods, and in order to fix them we have had to re-install the app.
At times we have some customers providing us with an address for the work to be done, their phone number and description of the work. The system forces you to enter a name in order to create a customer. More often than not, we just use an underscore. Perhaps there could be some default values in order to speed up the process. I do not need to know more than the customers first name and phone number.
The mobile apps are battery hogs on phones, so please make sure to have chargers on hand.

Denise
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Far and beyond our previous solution

Revisado el 01-11-2019

We have had a great experience. Support is responsive and helpful. They have helped us with the...

We have had a great experience. Support is responsive and helpful. They have helped us with the development of customizations and have come up with unique ideas to work with our business model.

Puntos a favor

Intuitive and user friendly. It is also integrated with Quickbooks for financial statement generation

Puntos en contra

Invoice printing, we would prefer batch printing. Work order templates, currently you only have an option to create a template at the service request level.

Respuesta de RazorSync

Thank you very much for that great review Denise! We truly appreciate the opportunity to serve you. If you ever need anything, please feel free to reach out to us!

Mat
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Easy way to organize some chaos

Revisado el 01-11-2019

Overall, our experience has been quite good.

Overall, our experience has been quite good.

Puntos a favor

RS offers a solution that follows each of our projects from start to finish - no need to jump around to a multitude of platforms.

Puntos en contra

The product is feature-rich and that sort of gets in the way of a smooth-running platform if you’re looking for on-the-go ease.

Respuesta de RazorSync

Thank you Mat for this review! I'm so glad we've been able to assist!! Please reach out if you have any questions, our team is always happy to help!!!

Mostrando 5 opiniones de 498 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre RazorSync

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre RazorSync.

RazorSync ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$85,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de RazorSync son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

RazorSync admite los siguientes idiomas:

inglés

RazorSync admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

RazorSync se integra con las siguientes aplicaciones:

Google Calendar, Google Maps, Microsoft Outlook, PayPal, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced

RazorSync ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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