Sobre InfoFlo

Las soluciones de CRM del mercado hoy en día tienen un precio elevado y son complicadas de usar. Además, la mayoría de estas soluciones suelen cobrar una tarifa mensual recurrente además de muchos costos ocultos adicionales. El software no debería tener un costo de 100 $ por mes y por usuario, sino un costo por una vez. Por esta razón, este software CRM fácil de usar no tiene cuotas mensuales, incluye actualizaciones gratuitas por vida y es un costo único y asequible de por vida.

Precios desde:

N/D

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Las 5 mejores alternativas a InfoFlo

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, China, Alemania, Francia, Reino Unido, Irlanda, Japón, Islas Caimán, Nueva Zelanda, Singapur, Estados Unidos

Idiomas admitidos

alemán, danés, español, francés, húngaro, inglés, italiano, neerlandés, ruso, turco

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Las 5 mejores alternativas a InfoFlo

Imágenes

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Vídeo de InfoFlo
InfoFlo Software - 1 InfoFlo Software - 2 InfoFlo Software - 3 InfoFlo Software - 4

Funciones

Funcionalidades totales de InfoFlo: 112

  • Acceso móvil
  • Alertas y alzada
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Archivo y conservación
  • Atajos de teclado
  • Automatización de marketing
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
  • Centro de atención telefónica de llamadas salientes
  • Centro de atención telefónica mixto
  • Centro de atención telefónica virtual
  • Chat en tiempo real
  • Comunicaciones unificadas
  • Conexiones SIP
  • Conexión VoIP
  • Contabilidad fiduciaria
  • Contactos compartidos
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes entrantes
  • Creación de informes por extensión
  • Creación de informes salientes
  • Creación de informes/análisis
  • De texto a voz
  • Directorio de empleados
  • Diseño de bases de datos abiertas
  • Distribución automática de llamadas
  • Duración de llamada
  • Enrutamiento de llamadas
  • Entrada de teclado del teléfono
  • Etiquetado de llamadas
  • Extensiones virtuales
  • Facturación
  • Formularios personalizables
  • Gestión de actividades
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de conflictos
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de expedientes
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la asistencia técnica
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de llamadas perdidas
  • Gestión de relaciones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de telemarketing
  • Gestión del ciclo de vida de recursos
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Gestión del territorio
  • Grabación
  • Grabación a demanda
  • Grabación de llamadas
  • Grabación programada
  • Grupos de llamada
  • Historial de cliente
  • Identificador de llamadas
  • Importación y exportación de datos
  • Integración contable
  • Integración de Microsoft Outlook
  • Integración de chat interno
  • Integración de redes sociales
  • Integración de telefonía informática
  • Marcación manual
  • Marcador automático
  • Marcador predictivo
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensaje de voz
  • Notas de caso
  • Panel de actividades
  • Perfiles de llamadas
  • Personalización de la voz
  • Portal de autoservicio
  • Presupuestos y estimaciones
  • Previsión
  • Programación de citas
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Recordatorios
  • Registro de llamadas
  • Registro de personas que han respondido
  • Segmentación
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de palabras claves
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Seguimiento del tiempo
  • Sincronización de calendario
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Sistema de marcación progresiva
  • Supervisión de llamadas
  • Tareas del equipo
  • Transferencia de archivos
  • Varias partes
  • Varios scripts
  • Videoconferencia
  • VoIP
  • Volumen de llamada

Alternativas

Pipeline

4,4
#1 alternativa a InfoFlo
PipelineDeals es un CRM que usarás de verdad. Aumenta el flujo de ventas y el crecimiento de tu negocio hasta en un 300...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternativa a InfoFlo
Ahorra tiempo de ventas valioso con HubSpot CRM, que se ocupa de todos los pequeños detalles, como grabación de...

Copper

4,4
#3 alternativa a InfoFlo
ProsperWorks CRM te ayuda a identificar, rastrear y optimizar los contactos y las oportunidades de ventas. Administra...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#4 alternativa a InfoFlo
¿Has visto las soluciones para pequeñas empresas de Salesforce? Sales Cloud es una plataforma de CRM personalizable que...

Opiniones

Calificación general

4,5 /5
(87)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,4/5
Asistencia al cliente
4,3/5

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Mostrando 5 opiniones de 87
Jeremy K. Jeremy K.
Calificación general
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

InfoFlo offers a simple and straightforward approach to all the necessary basics of CRM!

Revisado el 06-02-2018

Puntos a favor

While we are brand new to working with the software, I appreciate the fact that you can very easily tailor the experience to your own needs. Without a doubt, after many months of trialing a plethora of CRM software, I have found that InfoFlo is the best option for a permanent (non-subscription-based), relatively inexpensive non-cloud-based experience, that offers a simple and straightforward means to organize and track legal cases.

Their sales and support staff go above and beyond to help you in the decision-making process, and offer a great trial experience so that you know exactly what you are getting into. They make suggestions for what add-ons will best suit your needs and demonstrate the many ways you can customize the software to fit your practice. I have to give a special shout-out to Shai for making this one of the most pleasant purchases ever--he goes out of the way to provide you with a personal and informed experience.

The fact that you can start with the basics and add on more functionality as you grow is also a truly wonderful feature. Room for expansion and free updates makes this software that will grow with your firm.

If you need a product that will help your team stay organized without breaking the bank, you owe it to yourself to try InfoFlo.

Puntos en contra

To some, the fact that InfoFlo is very simple and focused on basic tasks may be a turn-off. For our firm, however, this is precisely the reason we chose it. In the words of my supervisor, "we were only using 100 square feet of a 10,000 square foot mansion" with our previous CRM. It was costly and offered much more than we truly needed. InfoFlo offers just what we need for an affordable one-time fee.

Kristen B. Kristen B.
Calificación general
  • Sector: Seguros
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Perfect for tracking communication with clients

Revisado el 21-08-2019

Infoflo solved our problem of being dragged down by an outdated CRM that wasn't really customized...

Infoflo solved our problem of being dragged down by an outdated CRM that wasn't really customized to our industry and products. We love the ease and functionality of the layout. Love that our phones are hosted through the same company and connected to Infoflo - we get the same great customer service if we need help with either. It has been a very successful transition to Infoflo and recommend for small and large businesses.

Puntos a favor

I love the ease of use and functionality of Infoflo. We needed a CRM that could track our communication with clients, including phones, emails, and appointments. Infoflo gives us that! Everyone in the office uses this daily, its has helped production and internal communication on all clients we serve.

Puntos en contra

That we didn't know about Infoflo sooner! We probably only used 10% of a complex CRM prior to Infoflo and it was never easy or intuitive to use. With Infoflo, its much easier to train new employees on the software, keep up with processes we have put in place within Infoflo, and incorporate customer service follow up into our daily schedules.

Alternativas consideradas

GoldMine Premium Edition y Salesforce Sales Cloud

Razones para elegir InfoFlo

ACT never seemed to be working - we have constant sync issues and the layout was not great - one of the best things that we love about Infoflo is the ease to customize fields - ACT was a pain to add or remove a field

Razones para cambiar a InfoFlo

The pricing per license and not the monthly fee. The layout and ease of customization. The attention to our needs in the decision process by the Infoflo team.
Lianne B. Lianne B.
Calificación general
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

I like the fact that infoflo is a one time cost and that the data is saved on my computer

Revisado el 06-02-2018

I think it will serve our needs well, but still learning and figuring things out.

I think it will serve our needs well, but still learning and figuring things out.

Puntos a favor

I like most the platform design which seems a lot easier to navigate and retrive all the important information about a specific client, in a few easy flowing clicks. I like the fact that other modules could be added, as it allows much flexibility to tailor the CRM to your specific needs, at your own pace and with the ability to add users as your team grows. For example, as we are 2 users, and as we are getting familiar with the environment and how to use the software, we can explore other add-ons to see which ones are best suited for our purpose.

Puntos en contra

2 things I like least about this software: 1 - Figure it out for yourself, and 2 - poorly structured training, especially when paying steep price - with US exchange rate to boot: I will begin with #1 - You have to pretty much be able to figure things out for yourself: there is no user manual, after the initial installation, you are on your own and must figure things out. While you do have access to the online "Knowledge Base" (KB) there isn't one place/index where you could troubleshoot. During the first month of use, I ended up calling Carmel Vision for support and a technician was kind enough to assist me in resolving the issue at no additional cost. From the start, you are told that any time a technician has to connect remotely to your computer, you will be charged by the hour. I learned after the fact that you could also open a support ticket and wait for a technician to reply...but nobody explained how to use this type of support, so I learned not to expect a phone call but rather must keep checking the support ticket for an online response/link that suggests troubleshooting options. If that doesn't solve your issue, you keep using the support ticket. This could take a few hours to several days to resolve. 2 - as for the training Shai was helpful in demonstrating the software, however a structured training outline (similar to a lesson plan that outlines what you will learn, shows you step by step) especially to help train new users, or those who are not as tech savy.

Respuesta de Carmel Vision

Thank you for your review Lianne.

Our company prides itself on offering the best support on the market. We offer two free methods of support even though our product is a one time cost for life with free upgrades! )- Online knowledge base and our online support ticketing portal.

Our online ticketing support provides at the very minimum a same day response time and typically within hours.

We also understand that sometimes customers require more in depth over the phone support which we also offer at a very reasonable hourly rate.

We are working hard on updating our online tutorial videos to make them even more in depth as well as our knowledge base.

Thanks for all the feedback.

Jim S. Jim S.
Calificación general
  • Sector: Bienes de consumo
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

met our demand...to work Smarter not Harder

Revisado el 27-09-2019

We are able to pull up accounts so many ways that helps us formulate better sales programs. If we...

We are able to pull up accounts so many ways that helps us formulate better sales programs. If we need them by state or by $$$ or by various companies we represent with a couple clicks we have our needs.
Like a lot of new launchs we had some questions their support has been great scheduling when it convenient for us to make sure all is working.

Puntos a favor

gave us lots of flexibility of how we gather information .Love the fact we can choose what information we share with our staff, that way they only have info they need. New mobile version just made it even more useful.
Input of information was a breeze to get started as they have a great mapping feature.
The fact everything gets into a customer file with no redundancy. All emails and documents it makes us look like we have all the info...Because we do.
Price----absolutely most for the money

Puntos en contra

needs some canned reports in the standard module

Alternativas consideradas

Pipeline y Microsoft Teams

Razones para elegir InfoFlo

didn't get what we needed info from others in a manner that worked for us

Razones para cambiar a InfoFlo

ease of use was better and the quality of information
Sergey L. Sergey L.
Calificación general
  • Sector: Edición
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

InfoFlo review

Revisado el 03-12-2019

Overall experience is positive, the program is easy to learn and use.

Overall experience is positive, the program is easy to learn and use.

Puntos a favor

Integration with Outlook and Gmail is very useful feature. You can easily connect your contacts with emails and tasks (opportunities and sales). I like Desktop version and one-time purchase fee.

Puntos en contra

Project feature is not properly connected to opportunities, for example, you can't convert opportunities into projects. Categories feature does not make much sense. It is better to create Leads and separate Leads from Contacts.

Alternativas consideradas

HubSpot CRM

Razones para cambiar a InfoFlo

Price is more competitive, desktop vs. cloud.
Mostrando 5 opiniones de 87 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre InfoFlo

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre InfoFlo.

InfoFlo ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de InfoFlo son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

InfoFlo admite los siguientes idiomas:

alemán, danés, español, francés, húngaro, inglés, italiano, neerlandés, ruso, turco

InfoFlo admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

InfoFlo se integra con las siguientes aplicaciones:

Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Microsoft 365, Microsoft Outlook, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, WordPress

InfoFlo ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para InfoFlo.