Sobre NICE CXone

NICE inContact es un líder de software de centro de contacto en la nube que ofrece una excelente plataforma de experiencia de cliente en la nube. NICE inContact CXone™ combina enrutamiento omnicanal, analíticas, optimización de personal, automatización e inteligencia artificial en una solución basada en nube abierta. La solución NICE inContact permite a las organizaciones brindar experiencias excepcionales a los clientes actuando de manera más inteligente y respondiendo más rápido a las expectativas de los consumidores. El programa de desarrollo DEVone de NICE inContact es un extenso ecosistema de socios que ofrece aplicaciones empresariales de los socios en el mercado CXexchange para su integración con CXone.

NICE inContact ha sido reconocido como uno de los líderes del mercado por Gartner, IDC, Frost & Sullivan, Ovum y DMG.

• Ofrece un SLA del 99,99 %.
• El único SLA de voz garantizado del sector.
• Con más de 275 000 agentes en centros de contacto en la nube.
• Más de 150 países.
• 85 clientes de Fortune 100.

Precios desde:

US$100,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a NICE CXone

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, Alemania, Reino Unido , India, Japón, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

alemán, chino, chino tradicional, coreano, español , francés, inglés, italiano, japonés, portugués, ruso

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Las 5 mejores alternativas a NICE CXone

Imágenes

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Funciones

Funcionalidades totales de NICE CXone: 131

  • API
  • Acciones activadas por evento
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas y alzada
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de atención al cliente
  • Análisis de reconocimiento de voz
  • Análisis en tiempo real
  • Archivo y conservación
  • Arrastrar y soltar
  • Asignación de solicitudes
  • Asistente virtual
  • Automatización proceso/flujo de trabajo
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Base de datos de empleados
  • CRM
  • Cambio de turnos
  • Cartografía del viaje de cliente
  • Categorización/Agrupación
  • Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
  • Centro de atención telefónica de llamadas salientes
  • Centro de atención telefónica mixto
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Clasificación
  • Comunicación multicanal
  • Conexión VoIP
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Conformidad FCC
  • Conformidad FTC
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • De texto a voz
  • Desvío de llamadas
  • Disposición de llamadas
  • Distribución automática de clientes potenciales
  • Distribución automática de llamadas
  • Encuestas de cliente
  • Encuestas y comentarios
  • Enrutamiento automatizado
  • Enrutamiento de llamadas
  • Entrada de teclado del teléfono
  • Etiquetado
  • Etiquetado de llamadas
  • Flujo de trabajo basado en reglas
  • Formularios personalizables
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de bandeja de entrada
  • Gestión de campañas
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de citas
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de empleados
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de la calidad
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Gestión de listas
  • Gestión de modelos
  • Gestión de selección de personal
  • Gestión de subcontratistas
  • Gestión de telemarketing
  • Gestión de tickets
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión del personal
  • Gestión del rendimiento
  • Gestión multicanal
  • Grabación
  • Grabación a demanda
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de texto de llamada
  • Grabación programada
  • Herramientas de coaching para empleados
  • Historial de cliente
  • IA y aprendizaje automático
  • Identificador de llamadas específico de la campaña
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Integración de telefonía informática
  • Macros y modelos de respuestas
  • Mano de obra variable
  • Marcación automática
  • Marcación manual
  • Marcador automático
  • Marcador automático para llamadas salientes
  • Marcador predictivo
  • Mensaje de voz
  • Mensajería SMS
  • Modelos personalizables
  • Modo de vista previa del marcador
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de actividades
  • Personalización de la voz
  • Planificación de personal
  • Portal de autoservicio
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión de trabajo
  • Programación automatizada
  • Programación de llamadas
  • Programación de rellamadas
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Registro de llamadas
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de llamadas
  • Seguimiento de tickets de soporte
  • Sistema de marcación progresiva
  • Supervisión de llamadas
  • Tiempo y asistencia
  • Transferencia de archivos
  • Varias cuentas de usuario
  • Varias partes
  • Varios idiomas
  • Varios scripts
  • VoIP

Alternativas

Aspect Unified IP

4,3
#1 alternativa a NICE CXone
Aspect Unified IP es una plataforma de atención al cliente unificada y omnicanal para gestionar interacciones a través...

Oracle PeopleSoft

4,0
#2 alternativa a NICE CXone
Oracle PeopleSoft es una solución de gestión de activos de TI que proporciona un control completo sobre los activos de...

Webex

4,4
#3 alternativa a NICE CXone
Cisco WebEx es una aplicación de colaboración y comunicación basada en la nube que combina la pantalla compartida con...

Genius Project

4,0
#4 alternativa a NICE CXone
La solución Genius Project va más allá de la planificación. Cubre todas las fases de un proyecto y administra todos los...

Opiniones

Calificación general

4,2 /5
(527)
Relación calidad-precio
4,0/5
Funciones
4,1/5
Facilidad de uso
4,2/5
Asistencia al cliente
4,0/5

¿Ya tienes NICE CXone?

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Mostrando 5 opiniones de 527
Warren
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Have been using NICE inContact since 2009

Revisado el 25-06-2020

My overall experience with NICE inContact has been fantastic. I enjoy working with my reps as we...

My overall experience with NICE inContact has been fantastic. I enjoy working with my reps as we together try to find the best solution to our problems. I feel they have truly been our partner.

Puntos a favor

I worked as an end user of NICE inContact in FamilySearch Support and for the past 4 years I have been working as the FamilySearch Telecommunications Product Engineer. As an end user I found the product to be easy to use and reliable. I was able to seamlessly take chats and calls up to 30 in a day. As the Administrator CXOne/inContact Central is easy to use creating skills, users, and security profiles. As the Engineer working in Studio and creating call flows with Salesforce integration I find the product robust and basically if you can think of it, there is most likely a way to make it happen using APIs and the inContact Studio. I was able to learn the basics and build from there with little training. And what I don't know NICE inContact engineers and account managers are there to help.

Puntos en contra

In Salesforce there is a feature that you can login as the user to see what the user is seeing. inContact doesn't have that feature. To troubleshoot a user issue I have to go to some lengths to change the users password and login as them to see if I can see what they are reporting. Speaking of reporting, I know the CXOne platform has addons for better reporting but I feel the dashboards and basic reporting could be made better. For example to be able to drill down on a dashboard to specifics even on the user level.

Respuesta de NICE inContact

Thanks for your feedback, Warren!

Emily
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

InContact Review

Revisado el 21-05-2020

Puntos a favor

Very user friendly. We very rarely need help from our IT team to make any changes or updates. Most reports and tools can be figured out. Training tools are great. Integration very simple, using Skybox to assist. TAM, Garland Bailey, is excellent.

Puntos en contra

Analytics are hard to use and are not accurate based on what I know.
InView does not match InContact reporting. We have asked for support/assistance resolving issues and we have not received resolution in over 3 months.
We need additional widgets in the dashboard but can't get them.

Alternativas consideradas

Five9

Razones para elegir NICE CXone

InContact was more user friendly. Enghouse required IT support for us to make any changes, with additional cost associated for their support. Cloud based. Ability to add additional users easily, all over the country.

Software anterior

Five9

Razones para cambiar a NICE CXone

We had already done our due diligence by the time we started evaluating Five9 and they seemed very comparable.

Respuesta de NICE inContact

Thanks for your detailed review, Emily!

Shelli
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Review of NICE inContact May 2020

Revisado el 20-05-2020

Business problem is routing calls and cases to appropriately skilled reps. It works great! Love how...

Business problem is routing calls and cases to appropriately skilled reps. It works great! Love how we can integrate with Salesforce and Service Now

Puntos a favor

Easy to get going in Studio and training for Agents to use MAX or the Salesforce AgentConsole. Basic scripting tasks are easy to do. Complex tasks have been achievable with the help of PSOD where most techs are amazingly helpful and brilliant! The help pages are ok, provide basic info.

Puntos en contra

1. API Documentation is terrible. Hitting F1 on a Studio action for an API returns 'file not found' - there is no documentation on the API. Going into the developer console and looking at the APIs, also lacking info. Date fields provide the ISO regulation, examples would be extremely helpful.
2. In Central, most of the UI is too small to see the full names. Sometimes hovering over each name shows the name, but when looking at a list of 20 per page of POCs or skills the name field is too short to show the full name. There is plenty of white space where the names could be given more spaces.
3. Reporting a defect to tech support (opening a case) requires three or four meetings where I share my screen and reproduce the error again and again. It would be nice if they could use the original video and data to investigate. If they need additional config info, it would be good to ask for it.
4. Reporting call quality issues also requires much going back and forth, even when I've provided data from a quality testing vendor (Spearline). Would be ideal to be able to work with inContact to create a streamlined process where I report the issue, backed with data, and inContact uses the data as leverage with the carrier as proof of quality issues.

Respuesta de NICE inContact

Shelli, thank you for your feedback. We want to help you with some of the issues you've outlined in your comments. Could you please reach out to us at [email protected] .com? Thank you.

Ryan
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Excellent VOIP Service

Revisado el 19-05-2020

We've had a great experience with NICE inContact CXone so far, I'm very glad that we switched over...

We've had a great experience with NICE inContact CXone so far, I'm very glad that we switched over from our previous VOIP provider.

Puntos a favor

I really appreciate the level of customization NICE inContact has, we have many different profiles for phone agents and the ability to tune everything in to exactly what each agent does has been really great.

Puntos en contra

The biggest issue we've had was in setting up supervisor dashboards, anyone with privileges can set one up and the menus start to get cluttered after awhile. We're able to occasionally prune down the views and get things looking reasonable again though.

Alternativas consideradas

Five9

Razones para elegir NICE CXone

We made a decision based on cost and agent count, inContact also had additional prebuilt features that we were interested in

Software anterior

Five9

Respuesta de NICE inContact

We appreciate the feedback, Ryan! We'll share your feedback with the appropriate teams.

Lindsay
Calificación general
  • Sector: Organización cívica y social
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Overall a good product

Revisado el 12-12-2019

Overall, I'm happy with InContact. The only thing I wish is that support was more helpful when it...

Overall, I'm happy with InContact. The only thing I wish is that support was more helpful when it comes to using the features, and why the glaring discrepancy in reporting numbers from 2 separate reports that seems like they should be reporting on the same metric. (See Cons response, above)

Aside from that issue, I've been very happy.

Puntos a favor

It's relatively simple to train my staff on how to use it. Most features are user friendly. The layout looks good and is functional. it's reliable and consistent. I cannot recall the software crashing or having issues that impacted our ability to help clients at any time. This is a lot more than I can say for other software programs we use. I feel like I'm kept informed of upcoming maintenance or issues and expected resolution time frames.

Puntos en contra

When I think about what I dislike about InContact, only one thing comes to mind. I have tried to find a way to pull an accurate report on abandoned calls. There used to be an abandon rate compliance report, but that is gone. So, I used the Skill Performance report. But the numbers seemed wrong. So I pull Contact History, and select for abandons to show. And on the particular dates I was looking at, the numbers were so very different. Skill Performance showed something like 80 abandons, which would be grossly high. Contact History showed something like 5 abandons. This number seemed low. I still don't know which, if either, report is correct and why they would be so different. I called for help and the representative couldn't really tell me why the difference of which was correct. So I went to my internal IT person, who also didn't know. So this is only one issue, but it is SO frustrating. I also cannot figure out how to find pre-que abandons and nobody has been able to help me with that either.

Respuesta de NICE inContact

Thank you Lindsay. We're glad to hear about your positive experiences as well as your challenges with reporting. We will pass your comments along to the support team.

Mostrando 5 opiniones de 527 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre NICE CXone

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre NICE CXone.

NICE CXone ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$100,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de NICE CXone son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

NICE CXone admite los siguientes idiomas:

alemán, chino, chino tradicional, coreano, español, francés, inglés, italiano, japonés, portugués, ruso

NICE CXone admite los siguientes dispositivos:

NICE CXone se integra con las siguientes aplicaciones:

AnswerDash, Applango, Atos Suite, Bullhorn ATS & CRM, CallVU, Central, Cyara, Dizzion, Dynamics 365, Firefly, Fuze, Haptik, Inbenta, Ivinex CRM, Lightico, Linc, Microsoft Teams, NGNCloudComm, NetSuite CRM, Oracle Service, Pro, ProcedureFlow, RemoteDesk, RingCentral Meetings, SAP Customer Experience, Salesforce Platform, ServiceNow, SmartAction Omni-bot, Solvvy, SpiceCSM, Streem, SugarCRM, Textel, VisualCue, Voxjar, Zendesk Suite, Zoom Meetings, livepro

NICE CXone ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

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