Sobre Paymo

Crea y asigna tareas, supervisa el tiempo de trabajo de los empleados en la oficina y fuera de ella, colabora y emite facturas a los clientes según el tiempo trabajado.

Precios desde:

US$11,95/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Austria, Australia, Bélgica, Brasil, Canadá , Suiza, Chile, Chipre, Chequia, Alemania, Dinamarca, España, Francia, Reino Unido, Hungría, Irlanda, Israel, Islandia, Italia, Japón, Liechtenstein, Malta, México, Países Bajos, Noruega, Nueva Zelanda, Polonia, Portugal, Rumanía, Rusia, Suecia, Singapur, Eslovenia, Eslovaquia, Estados Unidos, Sudáfrica

Idiomas admitidos

alemán, checo, chino, chino tradicional, danés , español, finés, francés, inglés, irlandés, italiano, japonés, neerlandés, noruego, polaco, portugués, ruso, sueco, turco

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Funciones

Funcionalidades totales de Paymo: 98

  • @menciones
  • API
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Aplicación móvil
  • Arrastrar y soltar
  • Base de datos de contactos
  • Calendario de marketing
  • Comentarios/notas
  • Contabilidad central
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de factura
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Datos en tiempo real
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Diagrama de barras
  • Edición/actualización de tareas
  • Estimaciones
  • Etiquetado
  • Etiquetado de tareas
  • Facturación
  • Facturación de proyectos
  • Facturación en línea
  • Facturación por horas
  • Flujo de trabajo de proyectos
  • Gestión de archivos
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de capacidades
  • Gestión de carteras
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de documentos
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de productividad
  • Historial de facturas
  • Implementación basada en web
  • Integraciones de terceros
  • Metodologías ágiles
  • Modelos personalizables
  • Métodos tradicionales
  • Notificaciones en tiempo real
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Para agencias creativas
  • Para pequeñas empresas
  • Planificación de proyectos
  • Planificación de proyectos
  • Planificación de tareas
  • Planificación y programación de proyectos
  • Plantillas de proyecto
  • Portal de clientes
  • Priorización
  • Procesamiento de facturas
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación de recursos
  • Programación de tareas
  • Recordatorios
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de conceptos facturables
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de horas de proyecto
  • Seguimiento de huso horario
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento del tiempo por cliente
  • Seguimiento del tiempo por proyecto
  • Seguimiento horas/gastos
  • Software de asistencia remota
  • Supervisión
  • Supervisión de la actividad de los empleados
  • Supervisión en tiempo real
  • Símbolos/códigos en color
  • Tablero kanban
  • Temporizador
  • Transferencia de archivos
  • Uso compartido de archivos
  • Varias divisas
  • Varios proyectos
  • Vista de Gantt/cronología
  • Visualización

Alternativas

Fiverr Workspace

4,8
#1 alternativa a Paymo
Fiverr Workspace (formerly AND.CO) is a cloud-based solution for freelance and small business workers, designed to...

MeisterTask

4,7
#2 alternativa a Paymo
MeisterTask es una de las herramientas de gestión de tareas y proyectos más intuitiva de la web.

Slack

4,7
#3 alternativa a Paymo
Slack es un único espacio de trabajo que conecta a los usuarios con las personas y las herramientas con las que...

Wrike

4,3
#4 alternativa a Paymo
Wrike es una herramienta de colaboración y gestión de proyectos que ayuda a los usuarios a gestionar proyectos de...

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(437)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funciones
4,5/5
Facilidad de uso
4,6/5
Asistencia al cliente
4,7/5

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Mostrando 5 opiniones de 437
Jorge
Calificación general
  • Sector: Servicios jurídicos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Completo, estructurado y facil de usar

Revisado el 07-05-2020

Tenemos una buena experiencia, nos ayuda a mejorar la organización de los proyectos legales,...

Tenemos una buena experiencia, nos ayuda a mejorar la organización de los proyectos legales, enriqueciendo el software con las integraciones que permite.

Puntos a favor

Facilidad de uso, adaptación del idioma, libre elección de menús y funcionalidades, soporte-servicio y costo asequible

Puntos en contra

App movil puede involucrar mayores funcionalidades

Respuesta de Paymo

Garcias, Jorge!

Indeed, the mobile app will include more collaboration features such as task assignment and comments with the next release, stay tuned :)

Krystle Chanel
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

I finally found the one!

Revisado el 26-06-2020

It is important to note that Paymo isn't idle in enhancing its software. Not only that, but new...

It is important to note that Paymo isn't idle in enhancing its software. Not only that, but new features are thoughtful and integrated seamlessly with the tool. I appreciate this because I have used other software that seem to have their priorities mixed up when releasing enhancements; adding things that don't move the needle ahead of things that do.

Puntos a favor

After years of using project management software for both myself and companies I've worked for, I found the right tool for the job for my personal, small business as a marketing coach and online entrepreneur.

Until I build a team, I'm using Paymo for myself, and other tools are not always price-sensitive for a solo user. I appreciate that Paymo provides an option to pay for one user until I'm ready to grow.

A particular feature I was looking for was the option to view all projects on a single Kanban board. In the rare case that I found this option, it was a significant upgrade to acquire. But Paymo offers this and it's super easy to use!

Other features I love:
- Time-tracking/timesheet: Visual representation of where my time goes. I use the in-app timer every day.
- Flexible viewing options: I can easily switch between list, table, board, and Gantt views, with easy to use filters that allow me to see exactly what I want. No custom reports or views need created - which can be time-consuming and inflexible (enterprise tools).
- Note: The user experience of the Gantt chart was also what I was looking for. It is drag and drop and allows you to adjust your timeline from within the view.

There's so much to love about Paymo! And that is saying a lot coming from someone who has researched and used as many tools as I have - including enterprise solution, Workfront.

Paymo is definitely worth giving a try!

Puntos en contra

I wish there was a way to invite collaborators/reviewers like there is in Asana. If I want a coaching client to be able to collaborate, there is no way to do this without paying for another user.
This is superficial, but, the name! When I tell people about Paymo, they immediately think it's a financial tool, not a project management tool, based on the name. I would hate for this to hold Paymo back in the market.

Razones para elegir Paymo

I switched from Asana, Teamwork, and Things. I was looking for a tool with a kanban board option that allowed me to view tasks across all of my projects and I needed a cost-effective tool for someone who is currently solo but building a business. Asana was cost-prohibitive in that I could not pay for a single user, but had to pay for 5 minimum. Also, the kanban board option I was looking for was an additional upgrade for Asana and Teamwork, making these options even more expensive. Additionally, user experience was a factor. Asana generally has a good UI but I just like Paymo better. Teamwork has some work to do in this regard.

Software anterior

Asana

Respuesta de Paymo

You sure did your researh, Krystle, thank you for the review :)

Actually, we're working on an improved client portal with in-app access to guest users, so they can collaborate with you on the same page. This is our #1 priority atm, so stay tuned!

As for our name, this goes back more than 10 years when we started out as a time tracking and billing tool. The purpose was to use the app and GET PAID MORE, hence Paymo :)

Hope this helps, thank you again!

Jaime
Calificación general
  • Sector: Diseño gráfico
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Jaime Zubiaur

Revisado el 18-11-2022

The control of the hours assigned to a project is Paymo's most useful tool. It lets you know...

The control of the hours assigned to a project is Paymo's most useful tool. It lets you know quickly if a project is using more resources than expected.

Puntos a favor

Although it has many functions, it is very easy to use and allows you to manage many projects with a global view of them.

Puntos en contra

I don't like the way the invoices are issued. I don't like that the list of tasks appears on the invoices. For a creative studio I think it detracts from the value. That's why we don't invoice using Paymo's tools, and it's a shame because I find the accounting charts very interesting.

Cameron
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 1.0 /10

Monopolize you cause you can't export ANYTHING easily

Revisado el 08-01-2020

Would NOT recommend it to anyone who has even the slightest of "outside the box" process for...

Would NOT recommend it to anyone who has even the slightest of "outside the box" process for projects or billing/invoices.

Puntos a favor

Yet another system that after several months of use only did what we needed it too at 75% of the way, then AFTER buying into the "huge discount" and special they had going, did I find out they do not allow refunds at all!

If you put ANY data into the system and ever need to export it for any reasons ...find a data entry person and hope you didn't enter a lot of information because unless you are a developer that can setup custom API's...your info is stuck in their system!
You can enter clients, companies, etc. and change view to "Table" and see it in table mode, but that view still only gives you the general company information, NOT the contacts for that company and that is 1 of 2, yes that is right 2 places in the entire system of everything you may have entered where you can download/export that view into Excel/CSV file....everything else is PDF if you are lucky!!

If you are a VERY small, VERY basic bookkeeping/accounting freelancer (NO TEAM, just you and very basic billing) - fine, it may work...but if you have more than 1 person in your team other than you, have different rates or even the SLIGHTEST out of the norm billing or cycles...GOOD LUCK!!!

I am furious with this system after being told what it could do and I explained in detail, and "oh yeah, that is not a problem at all"...only to find out, everything I explained about what we needed, went in one ear and out the other just to make the sale...now I have a barely usable system and wasted $$$$!!

Puntos en contra

Can't export anything unless you have a developer standing bye.
System is very "inside the box" thinking even after being told it would easily do what I had explained that I needed it to do
support seems to take longer than usual and they are quick to respond with an answer that has NOTHING to do with what you originally asked (bots maybe?!?!)
Can't get a refund, no matter how many lies they told you to make the sale in the first place!!!

Respuesta de Paymo

Hi Cameron,

Sorry to see you disappointed. Our goal is to help you improve the way you work, not to sell you on something.

Indeed, you can export client, project, user lists, as well as time reports in csv format - invoices and Gantt Charts are available in PDF only.

However, due to the fact that there's no standardised data structure for project management data, the only practical way to export it is via our API.

And no, we're no bots, and don't force anyones hand to make a sale.

Heike
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Helpful!

Revisado el 10-09-2022

Puntos a favor

It helped me a lot in my billing routing and planning work. Made my work schedule so much easier. Very useful app for my company.

Puntos en contra

I asked customer service for help on a few issues, but unfortunately there was no response, other than that it was a good experience.

Mostrando 5 opiniones de 437 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Paymo

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Paymo.

Paymo ofrece los siguientes planes de precios:

Los clientes habituales de Paymo son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Paymo admite los siguientes idiomas:

alemán, checo, chino, chino tradicional, danés, español, finés, francés, inglés, irlandés, italiano, japonés, neerlandés, noruego, polaco, portugués, ruso, sueco, turco

Paymo admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Paymo se integra con las siguientes aplicaciones:

Adobe Illustrator, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Jotform, LambdaTest, Make, Pabbly Connect, PomoDone App, Quickbooks Online, Rethink, Slack, Typeform, Xero, Zapier

Paymo ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat

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