
Dotdigital
Sobre Dotdigital
dotmailer te ayuda a crear y rastrear campañas personalizadas, segmentadas y optimizadas de marketing por correo electrónico. Al importar listas de correo, datos de formularios web, sitios y aplicaciones de terceros, así como el comportamiento del sitio web y de compras, dotmailer te ayuda a segmentar las listas de clientes y enviar correos automáticos basados en eventos, historial de compras y cualquier otra cosa.
dotmailer ofrece una herramienta de creación de correos electrónicos de arrastrar y soltar que te permite crear correos electrónicos masivos, así como correos electrónicos personalizados para cada cliente. También puedes usar la aplicación para crear encuestas, formularios y páginas de inicio. dotmailer te permite crear una variedad de tipos de campañas con la herramienta Program Builder. Crea campañas de marketing de ciclo de vida de los productos, campañas producidas por eventos de comercio electrónico o campañas de canales múltiples para automatizar los mensajes SMS y el correo directo.
La creación de informes detallados en tiempo real te permiten rastrear y medir toda la actividad de la campaña. Puedes acceder a informes de nivel de contacto e informes imprimibles listos para hacer una presentación. Obtén información sobre quién abrió tu correo electrónico, dónde estaban, qué hicieron y si se convirtieron. dotmailer ofrece una serie de integraciones de terceros, incluso con Salesforce, Magento, Facebook y Gmail.
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Opiniones
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¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Bienes de consumo
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best Emailing Software
Revisado el 02-05-2018
Puntos a favor
The ease of use. Setting up the design of emails is super easy compared to other softwares I've used. When I used Bronto Iwould have to set up the template using code. But on dotmailer I can easily drag and drop photos and text wherever I please and can quickly adjust colors, boarders, and spacing. It also has unique dynamic content options allowing you to pull things from your site and display them on the email. My favorite dynamic content feature is how you are able to have images/text change depending on who is opening the email. I often would send out offers with domestic only shipping and a separate one for international shipping, but using dotmailer I can have these both in the same email but depending on where I customer is located they see the offer relevant to them.
Puntos en contra
The only thing I dislike about Dotmailer is that when sending an email to a specific group of contacts you are unable to choose another group of contacts to exclude from the send. (So overlapping contacts won't receive an email)
- Sector: Papel y productos forestales
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Good email marketing platform for a reasonable price
Revisado el 20-11-2018
Dotmailer helped us send much more effective marketing campaign emails. Audience segmentation is...
Dotmailer helped us send much more effective marketing campaign emails. Audience segmentation is easier than before.
We're now sending personalized triggered campaigns to customers.
Our transactional emails are now templated and much easier to update.
Emails view better on mobile devices.
Company was overall pleasant to work with through onboarding process.
Puntos a favor
Full-featured email platform at a cost lower than most competitors.
UI is straightforward and functional, relatively fast. I don't have much trouble finding what I'm looking for.
Onboarding, knowledge base, and technical support meant I learned the platform pretty quickly. Technical support has always replied quickly and is usually helpful.
Program builder for triggered emails is easy to use, and powerful.
Segmentation tool works well.
Able to template and send all our transactional emails at no additional cost.
Puntos en contra
Reporting could be improved. We can't figure out how to link to our Google Analytics account.
Easyeditor for emails is OK. Would prefer something more robust with more even more features.
Sometimes pages load slow through the UI.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Dotmailer Review 2018
Revisado el 24-08-2018
Puntos a favor
-Ease of use
-Mostly works well with related platforms
-Clearly displays information
Puntos en contra
-Email builder is template-focused and not efficient or as user friendly if your creatives are designed externally
-Certain default options (automatically applying padding to every image block inserted into an email, for example) make setting up emails tedious and more time consuming and can't be turned off.
-Asset gallery in the email builder has poor UX -- there are visual glitches and creating and organizing folders / organizing assets is not intuitively designed. You are also unable to see the full name of each asset.--Project managers have been generally unhelpful in rectifying issues regarding the email builder.
- Sector: Telecomunicaciones
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
The Best Customer Support
Revisado el 19-09-2019
It has been amazing! Their customer support has been bar none! Everytime I have a question someone...
It has been amazing! Their customer support has been bar none! Everytime I have a question someone is a quick chat away and if it's more in depth a ticket is promptly made and taken care of.
Puntos a favor
The platform is intuitive and easy to use. The email templates are drag and drop and the possibilities you can do with programs are endless.
Puntos en contra
Although the email templates are easy to use, I wish there was a little more customization available.
- Sector: Bienes de consumo
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Plays well with Magento 2 and is relatively inexpensive but lacks bells & whistles other ESPs...
Revisado el 02-05-2018
for basic blast campaigns it works fine and integrates pretty easily with Magento.
for basic blast campaigns it works fine and integrates pretty easily with Magento.
Puntos a favor
Integrates well with Magento 2, relatively straightforward workflow tool and WYSIWIG email editing. Creating custom segments is fairly straightforward too.
Puntos en contra
Needs better personalization options. Lacks machine learning for customer segments & LTV tools which other ESPs like Listrak and Emarsys have. Very poor implementation of time-of-day optimization feature -- you still can't schedule an optimized send in advance which makes the feature essentially useless in practice.
Preguntas frecuentes sobre Dotdigital
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Dotdigital.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Dotdigital?
Dotdigital ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de:
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Dotdigital?
Los clientes habituales de Dotdigital son:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Dotdigital?
Dotdigital admite los siguientes idiomas:
alemán, chino tradicional, español, finés, francés, hindi, inglés, italiano, japonés, neerlandés, polaco, portugués de Portugal, ruso, sueco, tailandés, árabe
P. ¿Dotdigital es compatible con dispositivos móviles?
Dotdigital admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Dotdigital?
Dotdigital se integra con las siguientes aplicaciones:
BigCommerce, Drupal, Meta for Business, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Shopify Plus, Trustpilot, Twitter, WooCommerce, WordPress, Zapier, Zendesk Suite
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Dotdigital?
Dotdigital ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
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