APSIS One

3,6 (12)
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Recoger datos. Automatizar el recorrido del cliente. Haga crecer tu negocio.

Sobre APSIS One

Deje de lado su aburrida y excesivamente compleja pila de MarTech. APSIS One es una plataforma fácil de usar con herramientas de campaña nativas para el correo electrónico, la automatización del marketing, los SMS, la personalización de sitios web, el comercio electrónico y mucho más. Convierte los datos en información precisa y en experiencias de cliente aún más precisas. APSIS One es todo lo que necesitas para mejorar los resultados, aumentar la retención y hacer crecer tu negocio. Todo a través de una interfaz fluida.


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APSIS One

3,6 (12)
VS.
El más valorado

Precio inicial

EUR 100,00
mes
US$61,00
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funciones

10
433

Integraciones

13
43

Facilidad de uso

3,3 (12)
3,9 (862)

Relación calidad-precio

3,6 (12)
4,2 (862)

Atención al cliente

4,1 (12)
4,0 (862)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Bitrix24

4,2
#1 alternativa a APSIS One
Bitrix24 es un destacado generador de formularios gratuito que utilizan más de 12 millones de empresas en todo el...

Mailchimp

4,5
#2 alternativa a APSIS One
MailChimp es una plataforma de automatización de marketing que permite a los usuarios crear, enviar y analizar campañas...

SuperOffice CRM

4,2
#3 alternativa a APSIS One
SuperOffice CRM es un software CRM que ayuda en las ventas y marketing. Los equipos de atención al cliente encuentran,...

Zoho CRM

4,3
#4 alternativa a APSIS One
Zoho CRM es un software de gestión de relaciones con los clientes basado en la nube que ayuda a empresas de todos los...

Opiniones

Calificación general

3,6 /5
(12)
Relación calidad-precio
3,6/5
Funciones
3,3/5
Facilidad de uso
3,3/5
Asistencia al cliente
4,1/5

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Mostrando 5 opiniones de 12
Kristýna
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great marketing platform

Revisado el 02-03-2022

Puntos a favor

There's a lot more of options that was not in previous version. I also really liked customer service

Puntos en contra

different system from the lower version, it took me some time to get used to it.

Respuesta de Efficy

Thank you Kristýna!!

You're one of our biggest fans

As you said, system changes for the best. And, sometimes, there are small adjustments to get used to.

See you soon
The Efficy team

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Servicios jurídicos
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Easy to use, the support is great

Revisado el 28-02-2022

I like the system, its easy to use and fairly intuitive.

I like the system, its easy to use and fairly intuitive.

Puntos a favor

The fast feedback from the support function when I need help. Once you've gotten started it is fairly easy to make similar e-mail campaigns.

Puntos en contra

Sometimes the system feels "too big" for our organization, givens its functions etc. I also think that the difference between attributes and tags are hard to understand and confusing.

Respuesta de Efficy

Hi,

And thank you for your review. I guess it will help other people to make the right decision :-)

As you say, knowing that your data are managed by a European provider makes the difference.

Concerning your cons, I'll forward your review to our marketing team. If I could get expert working on email marketing explaining you differences between attributes and tags, I think it would be perfect.

Here's my address [email protected], don't hesitate to send me a direct message to talk further on this topic.

Thanks again!
The Efficy Team

Ellinor
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Apsis One review

Revisado el 02-03-2022

I think APSIS One has lots of potential but in sometimes the software can feel a bit unfinished,...

I think APSIS One has lots of potential but in sometimes the software can feel a bit unfinished, like you realeased it before trying everything. I have had to compromise a lot during this year to set up something that is almost as I want it but not exactly.

Puntos a favor

I like that there are a lot of possibilities to work with and that you can gather a lot of data. It fairly easy to use and understand.

Puntos en contra

There are quite a few bugs going around in for example the email editor. There is lots of possibilities in the Marketing Automation flows but I find it hard to know beforehand if it's going to work or not, it's kind of a hit or miss even though I've set up the flows exactly as I should according to your consults and your guides.

Respuesta de Efficy

Hi and thank you Ellinor for your review.

As you know APSIS is now part of the Efficy group and we'll make you don't have this feeling of "a bit unfinished" with our solutions.

In the meantime, I'll make sure our teams get your message and come back to you with a solution.

Have a nice day
The Efficy Team

Victor
Calificación general
  • Sector: Bienes de consumo
  • Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Easy to use and GREAT email editor!

Revisado el 02-03-2022

Overall my experience with APSIS one is great, it does what I need and more.

Overall my experience with APSIS one is great, it does what I need and more.

Puntos a favor

APSIS One is easy to use, offers all the customization I need and has a absolutely AWESOME email editor. Together with how well put together the Marketing Automation functionality is, this makes it highly competitive.

Puntos en contra

Some issues with segmentation not being super clear and how the audience management works.

Respuesta de Efficy

Thank you Victor for your comment!

So nice to read such compliments. I'll make sure the teams get it. They'll love it, for sure.

See you soon
The Efficy team

Ingrid
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

User friendly

Revisado el 17-02-2022

Puntos a favor

I use the e-mail tool and marketing automation tool on a daily basis, and I find it very user friendly. I really love how you can make you own templates and assets so you don't have to start from scratch with every new e-mail you create. The clone feature is also often used and appreciated.

Puntos en contra

Even though the e-mail tool is easy to understand, it is a bit unstable. When creating a new e-mail the selected font somtimes changes without any particular reason, and sometimes the data tags is nowhere to be found. It would also be nice to get an error message if the picture you want to upload is to big. Nothing major, but enough to get you irritated on a bad day.

Respuesta de Efficy

Hi Ingrid,
And thanks for your review. Ergonomy is one of our constant obsessions. Reading such reviews makes our developpers' heart warm .
Concerning stability, as you know, we pay much attention to feedback from the field, and we'll definitely forward your comment to our R&D team.
Co-creation is in our DNA at the Efficy group

Mostrando 5 opiniones de 12 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre APSIS One

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre APSIS One.

APSIS One ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: EUR 100,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de APSIS One son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

APSIS One admite los siguientes idiomas:

inglés, sueco

APSIS One admite los siguientes dispositivos:

APSIS One se integra con las siguientes aplicaciones:

Drupal, Efficy CRM, Episerver, Lime CRM, Microsoft Dynamics CRM - dupe, Online Auction System, Playable, Shopify, Sitecore, Sleeknote, SuperOffice CRM, WooCommerce, webCRM

APSIS One ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Asistencia telefónica

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