Sobre Convirza

Convirza is a cloud-based call tracking and optimization software designed to help small to large businesses manage marketing results and spending, and track ad revenue. The solution allows users to handle phone calls and trace them directly to their offline and online sources.

Convirza allows businesses to monitor customer activities and sentiments using the call recording functionality. Teams can also utilize the call tracking capabilities of the platform to manage advertisements across emails, social media, and other digital and conventional channels.

Convirza allows administrators to listen in on customer conversations and measure visitor tracking. It also supports integration with Google Adwords and DoubleClick applications.

Precios desde:

US$69,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Convirza

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

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Las 5 mejores alternativas a Convirza

Imágenes

Convirza Software - 1
Convirza Software - 2
Convirza Software - 3
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Convirza Software - 1
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Funciones

Funcionalidades totales de Convirza: 32

  • API
  • Acciones activadas por evento
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis visual
  • Archivo y conservación
  • Creación de informes de llamadas
  • Creación de informes y estadísticas
  • Desvío de llamadas
  • Enrutamiento de llamadas
  • Etiquetado
  • Etiquetado de llamadas
  • Gestión de campañas
  • Grabación
  • Grabación a demanda
  • Grabación de llamadas
  • Identificador de llamadas
  • Integraciones de terceros
  • Integración de telefonía informática
  • Mensaje de voz
  • Mensajería SMS
  • Métricas de rendimiento
  • Métricas de seguimiento de llamadas
  • Panel de comunicaciones
  • Preparación de datos para servicio por cuenta propia
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de llamadas
  • Seguimiento de palabras claves
  • Supervisión de llamadas
  • Transcripción de llamadas
  • Transferencia de archivos

Alternativas

CallSource

4,4
#1 alternativa a Convirza
CallSource es una solución de gestión del rendimiento que ha sido diseñada para ayudar a empresas de todos los tamaños...

Cadence

4,8
#2 alternativa a Convirza
Cadence is a cloud-based communications software designed to help educational institutions interact with students and...

CallFire

4,3
#3 alternativa a Convirza
CallFire combina mensajes de texto, seguimiento de llamadas, transmisión de voz e IVR con un centro de atención...

Marchex

4,4
#4 alternativa a Convirza
Marchex Call Tracking posibilita que las empresas atribuyan llamadas telefónicas al canal de medios, bloqueen las...

Opiniones

Calificación general

4,4 /5
(81)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funciones
4,3/5
Facilidad de uso
4,2/5
Asistencia al cliente
4,7/5

¿Ya tienes Convirza?

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Mostrando 5 opiniones de 81
Dr. Michael
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easy to use telephone portal

Revisado el 26-01-2019

Before Convirza, we had several different tracking lines across many different software platforms...

Before Convirza, we had several different tracking lines across many different software platforms which required us to use different software and made it difficult to keep track of everything that we were doing. After switching to Convirza, we have a central location to customize our campaigns and review key metrics at a reasonable pricing structure.

Puntos a favor

Convirza allows me to create multiple marketing campaigns, utilize local phone numbers, track my success rates and records the calls to allow my business to perform at its absolute best.

Puntos en contra

I can't say anything bad about the software. It has been performing well.

Respuesta de Convirza

Thank you for the rocking review. This made our day!

Anais
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Easy to use and provides excellent information!

Revisado el 29-09-2022

It has been great so far. Customer support has resolved our problems swiftly and even going the...

It has been great so far. Customer support has resolved our problems swiftly and even going the extra mile to help me with additional tools and training. The [SENSITIVE CONTENT] and our account representative, [SENSITIVE CONTENT] has been invaluable and always available for any urgent issues.

Puntos a favor

The software is very easy to use and provides several options. The customer support at Convirza is very professional and swift and will go the extra mile to resolve any issues you may have with a number or recording. They also take the time to follow up, which is something most companies don't do now. This software has been key factor to our advertising business as we can track calls and provide vital information to our clients.

Puntos en contra

This may be there already and I don't know about it, but if the metrics could be personalized with very specific words, that would provide better readings.

Elanor
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Convirza is a Good Product

Revisado el 13-01-2018

Puntos a favor

We used Convirza for our telephony management for years. They were great to work with and provided us all the features we needed. We were able to route over 7,000 TFNs through them easily and track each TFNs response rate.

Puntos en contra

Convirza's UI was a little outdated, some of our updates took a long time to make since we had to do them one at a time to each TFN. We could send in requests to Convirza to make those updates for us but it would sometimes take a couple weeks to get them completed.

Robin
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Review

Revisado el 30-09-2022

Great customer service team!

Great customer service team!

Puntos a favor

The product is very user friendly and easy to use.

Puntos en contra

My only current wish is that we had a dedicated person we can reach out to when we run into a problem and not a generic support email.

Respuesta de Convirza

Hi Robin,

Thank you so much for your feedback! We appreciate the opportunity to work with you. I will send you an email shortly to ensure you have direct access to our team.

Thanks again!

James Walker
COO
Convirza

Andrew
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Convirza Review

Revisado el 22-01-2019

Overall, we're very pleased with the information and services of Convirza.

Overall, we're very pleased with the information and services of Convirza.

Puntos a favor

The Convirza software has become essential to our business because it proves - without any doubt - the value our advertising services are bringing to our clients.

Puntos en contra

The software reports are good, but not great. They are slow to load, and are not as complete as we feel they could be. We've spoken with their staff about this, but they've been slow to integrate our requested update.

Respuesta de Convirza

We really appreciate your review. We love that our product helps prove value to your clients. Thanks for your feedback regarding the reports, we will ensure this gets the highest level of visibility.

Thanks again for being part of the Convirza family!

Mostrando 5 opiniones de 81 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Convirza

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Convirza.

Convirza ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$69,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Starter: $0 Professional: $69 Agency: $179 Custom plans available

Los clientes habituales de Convirza son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Convirza admite los siguientes idiomas:

inglés

Convirza admite los siguientes dispositivos:

No tenemos información sobre los tipos de integración de Convirza

Convirza ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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