Sobre Kommunicate

Kommunicate is a live chat software designed to help businesses in the healthcare, eCommerce, education and other sectors build custom AI-based chatbots. Administrators can create NLP-powered support bots to schedule meetings, qualify leads, and support customers.

The platform enables managers to visualize data across conversation history, events, and user information to manage client communications. Other features include conversation routing, rich messaging templates, team roles, customer satisfaction (CSAT) ratings, reporting dashboard, and fallback emails. Kommunicate allows teams to create and deploy a personalized knowledge base and frequently answered questions (FAQs) across websites. Supervisors can also set up canned responses for common queries, add tags to categorize conversations, and share chat transcripts with colleagues.

Kommunicate lets stakeholders automatically resolve dormant conversations and hand over unanswered communications to humans. Operators can also create and send custom welcome, away, and greeting messages to website visitors via a white-labeled chat widget.

Precios desde:

US$40,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Kommunicate

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

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Las 5 mejores alternativas a Kommunicate

Imágenes

Kommunicate Software - 1
Kommunicate Software - 2
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Vídeo de Kommunicate
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Funciones

Funcionalidades totales de Kommunicate: 35

  • Acceso móvil
  • Alertas y alzada
  • Asistente virtual
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de clientes
  • Chat en tiempo real dirigido a consumidores
  • Chat en vivo
  • Chat proactivo
  • Chatbot
  • Comunicación multicanal
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Desarrollo sin código
  • Encuestas y comentarios
  • Formulario sin conexión
  • Geosegmentación
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de tickets de soporte
  • Historial de transcripciones/chat
  • IA y aprendizaje automático
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Métricas de rendimiento
  • Para desarrolladores
  • Portal de autoservicio
  • Procesamiento de lenguaje natural
  • Reconocimiento de intenciones
  • Reconocimiento de voz
  • Respuestas prediseñadas
  • Robot preconfigurado
  • Transferencias/enrutamiento
  • Uso compartido de archivos
  • Varios idiomas

Alternativas

Pure Chat

4,6
#1 alternativa a Kommunicate
Pure Chat es un software de chat en vivo que proporciona a los usuarios operadores ilimitados, chats ilimitados,...

Intercom

4,5
#2 alternativa a Kommunicate
Intercom es una plataforma de relaciones conversacionales que permite a las empresas ofrecer experiencias conversacional...

Zendesk Suite

4,4
#3 alternativa a Kommunicate
Zendesk es una solución de software de atención al cliente basada en la nube y en la que confían más de 40 000...

LiveChat

4,6
#4 alternativa a Kommunicate
LiveChat: muy valorado en todo el mundo. Utilizado en más de 27 000 empresas. Brinda respuestas inmediatas a las...

Opiniones

Calificación general

4,6 /5
(39)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,7/5

¿Ya tienes Kommunicate?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

Mostrando 5 opiniones de 39
Sergey
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Impact for our first project using Kommunicate

Revisado el 02-01-2020

The whole company is satisfied with the product, as it has increased by 800% the flow of conversatio...

The whole company is satisfied with the product, as it has increased by 800% the flow of conversations that were maintained on our site, compared to the tool that was used before.

Puntos a favor

the possibility to connect our Chatbots made in DialogFlow in a very fast and simple way.

Puntos en contra

It's a pretty new platform in my opinion and we need to polish some aspects, but that if, any doubts or queries you have about the platform (or something you don't find on it and you need to implement it) are answering very quickly by email ...

Yasiru
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Best Chatbot Management tool.

Revisado el 02-09-2019

Overall Experience is really good. There were no any simple way to integrate the chatbots created...

Overall Experience is really good. There were no any simple way to integrate the chatbots created using dialogflow. But after discovering Kommunicate all the integration and session management stuff became very easy and stable. So they have solved a huge problem and made chatbot management process very easy and stable.

Puntos a favor

Kommunicate provides easy ways to manage your chatbots. It provides easy chatbot integration methods to integrate your chatbot to web , android and iOS. After integrating your chatbot it helps you to manage your chatbot. User session management is nicely done by Kommunicate where we can see the history of conversations with users very clearly. Also we can get the user details from Pre Lead Collections where user is prompt to add details before starting the conversation. And also the Dialogflow integration also works flawlessly.

Puntos en contra

So far I have no issue with Kommunicate. It provides all the features I needed from a chatbot management tool with ease.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The best AI chat

Revisado el 02-03-2020

The software and the support team works like a charm! They deliver everything we need to run a chat...

The software and the support team works like a charm! They deliver everything we need to run a chat powered by AI.

Puntos a favor

Integration with Google Dialogflow and bot assignement.

Puntos en contra

The reports are simple, but the team help creating what we need, it's not a real cons.

María del Pilar
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Saved my school project.

Revisado el 08-06-2021

We were using Amazon Lex and Lambda to create our chatbot, but then we realized we had no idea how...

We were using Amazon Lex and Lambda to create our chatbot, but then we realized we had no idea how to link it to our frontend, this is where Kommunicate came to save us with a beautiful and highly customizable interface for our chatbot.
The option to add FAQs in such an easy way opened a variety of possibilities for what we could do with our chatbot.

Puntos a favor

It is incredibly easy to use, interactive, with a beautiful UI and amazing customer service.
I was using kommunicate with Amazon Lex for a school project, and to be honest, the AWS's documentation, in general, is terrible, which brought us a lot of issues that could have destroyed our project.
We asked for help from the kommunicate team and they immediately contacted us to set up a zoom call and help us out. They ended up solving most of our issues, both by helping us with Amazon Lex and by using kommunicate tools.

Puntos en contra

There wasn't anything I didn't like. Everything was amazing

Jorge Esteban
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The best option

Revisado el 30-01-2020

We use Kommunicate with our clients to integrate bots and human support.

We use Kommunicate with our clients to integrate bots and human support.

Puntos a favor

It's easy to configure and use. Also the support team is great!

Puntos en contra

Nothing! Actually all is running good. We haven't problems

Alternativas consideradas

LiveChat, Pure Chat y Zendesk Suite
Mostrando 5 opiniones de 39 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Kommunicate

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Kommunicate.

Kommunicate ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$40,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

It is based on a number of team members. A 30-day free trial is available. See pricing details below: Start: $40 /mo; $400 /yr Grow: $100 /mo; $1000 /yr Scale: $400 /mo; $4000 /yr Business: Please contact Kommunicate for pricing details.

Los clientes habituales de Kommunicate son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Kommunicate admite los siguientes idiomas:

inglés

Kommunicate admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Kommunicate se integra con las siguientes aplicaciones:

Agile CRM, Amazon Lex, BigCommerce, Flutter, IBM Watson Assistant, Ionic, PhoneGap, Pipedrive, PrestaShop, Shopify, Squarespace, Telegram, WhatsApp, Wix, WordPress, Zapier, Zendesk Suite

Kommunicate ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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