![Apptivo](https://gdm-catalog-fmapi-prod.imgix.net/ProductLogo/c7012d9e-9541-4054-8c2e-dc0a95befb32.png?w=80&h=80&fit=max&dpr=3&auto=format&q=50)
Sobre Apptivo
Apptivo es una potente herramienta de marketing y ventas con distintas funciones como gestión de clientes potenciales, canal de oportunidades con paneles intuitivos, gestión de campañas y herramientas de flujo de trabajo flexibles, incluida la automatización de marketing. Todo ello es completamente accesible desde tu dispositivo Android o iOS y está integrado en Office 365 y G Suite.
El CRM de Apptivo se basa en un sencillo sistema de gestión de contactos con ingeniosas integraciones, como el seguimiento automatizado de conversaciones por correo electrónico o el registro automatizado de llamadas. La solución ofrece un conjunto completo de herramientas de ventas para la gestión de clientes potenciales, seguimiento de actividades, visualización de procesos y flujo de trabajo automatizado, así como un sistema de presupuestos integrado que genera estimaciones del proceso y envía correos electrónicos con archivos PDF de tu marca profesional a los clientes.
Las aplicaciones de Apptivo también incluyen marketing por correo electrónico integrado para lanzar campañas dirigidas a las listas de contactos. Puedes realizar un seguimiento exacto de quién lee y hace clic en los mensajes. Implementa la automatización de marketing para planificar secuencias detalladas cuando el equipo deba contactar con los clientes potenciales y estos deban recibir mensajes automatizados personalizados.
Apptivo ofrece mucho más que un CRM. La plataforma incluye aplicaciones que ayudan en todas las áreas del negocio, como help desk, facturación, gestión de proyectos, adquisiciones y más. Todas las aplicaciones están diseñadas para girar alrededor del CRM, proporcionando una vista completa de 360° de cada cliente.
Apptivo permite a los usuarios definir los territorios, mercados y segmentos de mercado de la empresa; cada una de estas propiedades se puede usar para buscar y ordenar las cuentas de clientes. Las empresas no solo pueden definir quién compra su producto y dónde, sino también definir el sector al que pertenece la cuenta, todo en un solo lugar.
Imágenes
![Apptivo Software - 1](https://gdm-catalog-fmapi-prod.imgix.net/ProductScreenshot/c10e65df-a9db-403d-9f7c-74c30473afa1.png?auto=format&q=50)
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MarketSharp
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Opiniones
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![Manuel](https://cdn0.capterra-static.com/profile-images/linkedin/4c044bf03ccd56ad90e90352c08e3274.jpeg)
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Buena opción
Revisado el 28-12-2022
Buena de gran ayuda en la gestión de correos electrónicos
Buena de gran ayuda en la gestión de correos electrónicos
Puntos a favor
Su gestion de contactos importacion y exportación de datos es buena
Puntos en contra
Nada que objetar de el funciona bastante bien
![Sunil](https://cdn0.capterra-static.com/profile-images/linkedin/82b370d686f2be879bb65a0d7200e08c.jpeg)
- Sector: Bienes de consumo
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Decent Suite of Productivity Apps
Revisado el 31-03-2020
I would give this 4 out of 5. I love the fact that it is offered for FREE for up to 3 users so...
I would give this 4 out of 5. I love the fact that it is offered for FREE for up to 3 users so great for small start up companies. There are tons of apps you can add and customize per your needs.
Puntos a favor
One stop shop for many productivity apps such as supply chain, CRM, HR, Accounting etc. Customer service are always available via chat and very helpful. They will even do screen share and troubleshoot the issues.
Puntos en contra
Some of the templates such as purchase order, packing slip are hard to customize. Some of the fields do not display consistently.
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Apptivo Training and Configuration Support
Revisado el 09-02-2023
In general, a very positive experience. I have found the online "chat" support to be hit and miss,...
In general, a very positive experience. I have found the online "chat" support to be hit and miss, with a lot of the agents not having much knowledge in helping solve the problem at hand. Conversely, the "paid" configuration support has been generally excellent. My configuration support rep ("[sensitive content hidden]") has been a tremendous help in custom configuration assistance.
Puntos a favor
The "all-in-one" aspect of various business modules makes this more than just a CRM tool.
Puntos en contra
Some of the relationships between fields in the various modules do not work as advertised and/or need work-arounds in the configuration
Alternativas consideradas
Zoho CRMRazones para elegir Apptivo
Prophet user interface (through Outlook) was lacking, plus it didn't have all the other customer interface modules (order management, work order management, etc.) that Apptivo has. In general, the user interface of Apptivo is far superior to Prophet as well as response times for entering / retrieving information.Software anterior
Prophet CRMRazones para cambiar a Apptivo
Far superior in terms of customer support, usability, and overall price.- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 1.0 /10
Decided to switch to something else
Revisado el 02-04-2019
Their software is decent, but they really seem to loathe their Starter Plan customers. The way...
Their software is decent, but they really seem to loathe their Starter Plan customers. The way they hack out features that they don't want available is sloppy, and makes it necessary to come up with ways to work around their intentional stumbling blocks.
Apptivo - If you don't want to offer a free product, don't. I got the hint, and I'm setting up PayPal Invoicing tonight.
Puntos a favor
I've been using their "Starter Plan" since 2012. It is good enough to get by, and it is free. I mostly use the invoicing module.
Puntos en contra
Certain settings in the starter plan don't make sense. For example, the e-mail template includes a link to paying online, but online payments aren't supported in the starter plan. Modifying the e-mail template to take that link out is also not supported in the starter plan. I could deal with all that, but now, after a year of using the recurring invoices feature, they suddenly stop working. The tech support person says I have to upgrade my plan to use that. But the settings pages all work, and my invoices are all just sitting there waiting.
Respuesta de Apptivo
Hello Sean,
Thank you so much for taking the time to post this review! We're glad that you enjoyed using Apptivo as a customer for many years. The Starter Plan is generally very limited compared to the other plans. We also upgraded versions since you first created an account with us. This might have caused some unexpected changes. I apologize for the inconvenience caused and will take your feedback to the appropriate teams to help improve our user experience. Thank you again for your feedback!
Team Apptivo
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Excellent first CRM for small companies
Revisado el 21-01-2022
Puntos a favor
Apptivo allows for a broad range of customization possibilities, making it an excellent out-of-the box option for companies transitioning to a first CRM system.
While other competitors may have sleeker design, the consistency of page layouts and button placement was a huge plus for our inter-generational team and made it easier to manage the transition to an online software after years of working with excel and google docs.
The settings interface within each app makes it very easy to learn how to customize basic field, views, and list options - meaning that smaller companies can look to train someone from within to work alongside Apptivo, instead of needing to hire an external administrator.
The Apptivo team is always HIGHLY responsive. From the initial demonstration walk throughs to fine tuning system design and troubleshooting problems, I have found their customer service to be excellent. [SENSITIVE CONTENT] and to all the others working behind the scenes to help us at the different stages of our projects, THANK YOU!
Most of all, I appreciate that Apptivo continues to improve on their product. Throughout the nearly 3 years I have worked with them, the system has developed to continously offer more features.
Puntos en contra
As with any option in this price category, there are occasional bugs. Reporting them to Apptivo generally results in a very quick fix.
Slow load times - it has improved somewhat, but still pages sometimes lag.
Razones para cambiar a Apptivo
Our business operations are highly integrated across recruitment, sales, and project management. Most competitors package these separately at additional costs for each area of business process. With Apptivo, we found that the price packages are highly suitable for small businesses with staff repsonsibilities crossing over different business areas. Also, we liked the design as a transition for our team. While some competitors have more modern designs, there often is inconsistency in button placement depending on the operation being effected. With an intergenerational team, we appreciated the consistent design across Apps in Apptivo.Preguntas frecuentes sobre Apptivo
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Apptivo.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Apptivo?
Apptivo ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$10,00/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Apptivo?
Los clientes habituales de Apptivo son:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Apptivo?
Apptivo admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Apptivo es compatible con dispositivos móviles?
Apptivo admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Apptivo?
Apptivo se integra con las siguientes aplicaciones:
Asterisk, Dropbox Business, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Forms, Google Maps, Google Workspace, Microsoft 365, Microsoft Outlook, OneDrive, Operations Hub, PayPal, QuickBooks Online Advanced, RingCentral Engage Voice, Slack, Stripe, WordPress, Xero, authorize.net
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Apptivo?
Apptivo ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
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- Software de help desk
- Software de compromiso del cliente
- Software CRM online
- Software de servicio al cliente
- Software de gestión de quejas
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- Software CRM para el sector financiero
- Software de gestión de ventas internas
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- Software de seguimiento comercial
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