Sobre Spendgo

Spendgo is a cloud-based loyalty marketing software designed to help businesses of all sizes automate and manage campaigns to engage with the target audience. The platform enables organizations to connect point of sale and e-commerce platforms with third-party solutions.

Spendgo allows enterprises to view sales and marketing data, enabling teams to gain insights into the performance of various campaigns and connect with the customers. It also lets marketers reach customers in-store, online, or via mobile.

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Las 5 mejores alternativas a Spendgo

Beneficios clave de Spendgo

• Single Sign-On to create a universal login across all platforms and seamlessly migrate and manage customer data.
• Create personalized programs to unique with visits, points, surprise & delight, pay with points, points banking, and more.
• Activate an in-store customer-facing tablet with rich media and fully branded content to create true omnichannel experiences.
• Access valuable customer insights and prioritize the campaigns to improve reach.
• Enable custom-branded loyalty websites to preserve the look-and-feel of the brand.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

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Las 5 mejores alternativas a Spendgo

Imágenes

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Spendgo Software - 3
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Vídeo de Spendgo Spendgo Software - 1 Spendgo Software - 2 Spendgo Software - 3

Funciones

Funcionalidades totales de Spendgo: 137

  • API
  • Acceso móvil
  • Acciones activadas por evento
  • Alertas de móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Análisis de campañas
  • Análisis en tiempo real
  • Arrastrar y soltar
  • Atributos definidos por el usuario
  • Auditoría de seguridad
  • Autenticación
  • Autenticación de dos factores
  • Autenticación multifactor
  • Automatización de marketing
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • CRM
  • Campañas de goteo
  • Campos personalizables
  • Certificación de acceso
  • Chat y mensajería
  • Comunicación multicanal
  • Concursar por sms
  • Conexión segura
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de contenidos
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cuentas de clientes
  • Cuentas de miembros
  • Cupones móviles
  • Códigos cortos
  • Datos en tiempo real
  • Detección de fraude
  • Directorio unificado
  • Distribución de correo electrónico
  • Encuestas de cliente
  • Encuestas y comentarios
  • Envío masivo de mensajes de texto
  • Etiquetado
  • Federación de identidad
  • Flujo de trabajo basado en reglas
  • Geolocación
  • Gestión de acceso
  • Gestión de actividades
  • Gestión de almacenamiento de datos
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de bajas de la suscripción
  • Gestión de campañas
  • Gestión de canales
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de contraseñas
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de credenciales
  • Gestión de cuentas privilegiadas
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de incentivos
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Gestión de marketing SMS
  • Gestión de membresías
  • Gestión de modelos
  • Gestión de políticas
  • Gestión de promociones
  • Gestión de recompensas
  • Gestión de usuarios
  • Gestión del territorio
  • Historial de cliente
  • Historial de transacciones
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Ludificación
  • MMS
  • Marketing multicanal
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería SMS
  • Mensajería bidireccional
  • Mensajería planificada
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Palabras clave móviles
  • Panel de actividades
  • Perfiles de clientes
  • Personalización de mensajes
  • Planificación de campañas
  • Plantillas de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Portal de miembros
  • Programa de fidelización
  • Programación automatizada
  • Programación de campañas
  • Provisión de usuarios
  • Pruebas A/B
  • Punto de venta (POS)
  • Recordatorios
  • Registro de auditoría
  • Registro único
  • Registros de eventos
  • Respuestas automáticas
  • Segmentación
  • Segmentación de campañas
  • Segmentación de clientes
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de actividades de clientes
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de la participación
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Seguimiento del comportamiento
  • Seguridad SSL
  • Sincronización de datos
  • Sistema de fidelidad sin tarjeta
  • Solicitud de acceso de autoservicio
  • Sondeos/Votaciones
  • Supervisión
  • Supervisión en tiempo real
  • Tarjetas de fidelidad
  • Varias campañas
  • Varias cuentas de usuario
  • Varios idiomas
  • Verificación de datos
  • Widgets

Alternativas

Zoho CRM

4,2
#1 alternativa a Spendgo
Zoho CRM es un software de gestión de relaciones con los clientes basado en la nube que ayuda a empresas de todos los...

Marketing 360

4,7
#2 alternativa a Spendgo
Marketing 360 es una empresa de software de marketing que proporciona una combinación de software integrado y servicios...

User.com

4,6
#3 alternativa a Spendgo
User.com es una plataforma de automatización de marketing dirigida a aumentar el compromiso y mejorar la conversión...

NOLA

4,8
#4 alternativa a Spendgo
NOLA AUTOMATION es una solución de marcador automático que ayuda a los centros de atención telefónica a comunicarse con...

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(12)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funciones
4,7/5
Facilidad de uso
5/5
Asistencia al cliente
4,5/5

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Mostrando 5 opiniones de 12
Bradley M.
Calificación general
  • Sector: Restaurantes
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Spendo Is The Way To Go!

Revisado el 04-02-2020

A++ Experience. The team is very hands on. Compared to other vendors I deal with Spendgo's...

A++ Experience. The team is very hands on. Compared to other vendors I deal with Spendgo's willingness to go above and beyond the call of duty is second to none. Their technical expertise and customer support is top notch. We love them. They also have multiple options for loyalty integration and if they don't have a solution they are always willing to at the very least exploring building one. We appreciate all that they do for us.

Puntos a favor

API Capabilities, Intuitive Admin Dashboard, In Store Ease of Use, Great Support

Puntos en contra

No complaints at this time. The software works as we expect.

Brandon H.
Calificación general
  • Sector: Restaurantes
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

spendgo review

Revisado el 22-10-2019

Spendgo is able to be installed on a variety of different POS vendors and will actively work with a...

Spendgo is able to be installed on a variety of different POS vendors and will actively work with a variety of our vendors ensure integrate their API across platforms.

Spendgo actively provides business suggestions to help us take full advantage of the loyalty program. They are responsive to issues and are a true partner, not just another vendor.

Puntos a favor

Spendgo is extremely flexible and can be built to meet a number of different loyalty situations. I like that there can be a user facing display, which helps drive guest participation even if store employees are not pushing the program.

Puntos en contra

When we first started with Spendgo there were some missing features in their backend. However, they worked hard to build this portion of their product out and have most of the missing parts on their roadmap, if not already implemented.

Joshua C.
Calificación general
  • Sector: Restaurantes
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

We have had Spendgo for 3 months and cannot get reporting on how it is working

Revisado el 27-06-2018

So far I have received no benefit.

So far I have received no benefit.

Puntos a favor

Easy for the customer to use and input their information. Attractive platform that the equipment sits on.

Puntos en contra

No visibility to if it is driving customer loyalty. The reporting features are not available for franchisees.

Richard L.
Calificación general
  • Sector: Alimentación y bebidas
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Otro durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Spendgo is Great!

Revisado el 26-03-2021

As with all new implementations, there is a learning curve; albeit small, and customer support...

As with all new implementations, there is a learning curve; albeit small, and customer support provides support all along the way. The staff were always available, willing, and helpful to provide support and training . We appreciate each of you.

Puntos a favor

This software was able to connect to Revel POS. We were able to use white lists for rewards, many other vendors did not have this flexibility. We were able to add a background video for customer presentation at the register. We were able to add multiple stores for rewards across stores. SMS campaigns were nice for sending out promotions and customer updates. The dashboard included adoption and customer history; although, mostly we just set it and forget it. The intention was that customers would get rewards without much management or maintenance.

Puntos en contra

We had to reach out to support for white list updates.
Printer redirects can cause customers to not receive rewards.

Anne S.
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Awesome Loyalty Rewards CRM software!

Revisado el 22-10-2019

Everything is so customizable and easy to use. We have seen a very noticeable lift in sales and...

Everything is so customizable and easy to use. We have seen a very noticeable lift in sales and visits to all of our locations because of Spendgo.

Puntos a favor

> Data visualization in the dashboard
> Amount of data captured
> Ability to target specific segments
> Dynamic segmentation
> Ability to integrate with email providers
> Customization options

Puntos en contra

There's not a whole lot that I dislike, because they literally add anything I've ever needed added. They are really the best to work with!

Mostrando 5 opiniones de 12 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Spendgo

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Spendgo.

Spendgo ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Modelo de precios: Tarifa fija
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Spendgo son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

No tenemos información sobre los idiomas que admite Spendgo

Spendgo admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil)

No tenemos información sobre los tipos de integración de Spendgo

Spendgo ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

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