Sobre MyStudio

MyStudio is a customer relationship management (CRM) software designed to help clubs and other businesses manage events, trials, memberships, classes, retail, and more. Customers can buy classes, trials, and other services through websites, a custom mobile application, or social media channels. Enterprises can create, manage and launch personalized websites and mobile apps to establish brand identity with clients.

Precios desde:

US$49,00/mes

  • Versión gratuita
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  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a MyStudio

Beneficios clave de MyStudio

• MyStudio simplifies, automates, and multiplies your potential to sell.
• Don't make running your business any more complex than it needs to be. Use tools that simplify for you.
• With MyStudio, your clients can buy from you in countless ways without you needing to tend to them.
• Businesses can sell memberships, retail/pro shop items, trial memberships, and more and manage registrations for camps, birthday parties, and other special events.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Andorra, Austria, Australia, Islas Åland, Bélgica y otros 28, San Bartolomé, Canadá, Chipre, Alemania, España, Finlandia, Francia, Reino Unido, Guadalupe, Grecia, Irlanda, Italia, Lituania, Luxemburgo, Letonia, Mónaco, Montenegro, San Martín, Martinica, Malta, Países Bajos, Portugal, Reunión, Eslovaquia, San Marino, Estados Unidos, Ciudad del Vaticano, Mayotte

Idiomas admitidos

inglés

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Las 5 mejores alternativas a MyStudio

Imágenes

MyStudio Software - 1
MyStudio Software - 2
MyStudio Software - 3
MyStudio Software - 4
MyStudio Software - 5
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Vídeo de MyStudio Vídeo de MyStudio Vídeo de MyStudio Vídeo de MyStudio MyStudio Software - 1 MyStudio Software - 2 MyStudio Software - 3 MyStudio Software - 4 MyStudio Software - 5

Funciones

Funcionalidades totales de MyStudio: 113

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas de móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis financiero
  • Aplicación móvil
  • Automatización de marketing
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Base de datos de miembros
  • Biblioteca de ejercicios
  • CRM
  • Calendario de eventos
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Clasificación de cinturones
  • Comunicación con miembros
  • Conexión segura
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cuentas de clientes
  • Cuentas de miembros
  • Directorio de miembros
  • Entrenador en línea
  • Entrenador híbrido
  • Entrenador personal
  • Facturación
  • Facturación recurrente y suscripciones
  • Formularios online
  • Formularios personalizables
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de campañas
  • Gestión de capacidades
  • Gestión de citas
  • Gestión de clases
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de estudiantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de facturas
  • Gestión de formularios
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de listas de espera
  • Gestión de membresías
  • Gestión de miembros
  • Gestión de modelos
  • Gestión de programas
  • Gestión de promociones
  • Gestión de páginas web
  • Gestión de reservas
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tarjetas de crédito
  • Gestión de visitantes
  • Historial de transacciones
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Informes personalizables
  • Inscripciones/incoporacionesr
  • Inscripción en línea
  • Integraciones de terceros
  • Integración de páginas web
  • Integración de redes sociales
  • Invitaciones y recordatorios de correo electrónico
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería SMS
  • Modelos personalizables
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Panel de actividades
  • Para artes marciales
  • Para campamentos de verano
  • Perfiles de clientes
  • Plan de entrenamiento
  • Planificación de instalaciones
  • Plantillas de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Portal de miembros
  • Portal de padres
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de eventos
  • Punto de venta (POS)
  • Recordatorios
  • Registro de entrada y salida
  • Renovación de inscripciones
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Seguimiento del avance
  • Tipos de miembros
  • Uso compartido de archivos
  • Varias cuentas de usuario
  • Varias ubicaciones

Alternativas

WellnessLiving

4,4
#1 alternativa a MyStudio
WellnessLiving es una solución todo en uno de reserva online, programación de recursos, generación de clientes...

bsport

4,7
#2 alternativa a MyStudio
bsport es un software para gestión de empresas basado en la nube y diseñado para centros de fitness y gimnasios de...

Gymcatch

4,9
#3 alternativa a MyStudio
Gymcatch enables fitness business owners to save time, increase revenue, and give great customer service to their...

Vagaro

4,7
#4 alternativa a MyStudio
Vagaro es una solución basada en la web para que los propietarios de salones de belleza y centros de fitness...

Opiniones

Calificación general

4,5 /5
(82)
Relación calidad-precio
4,7/5
Funciones
4,1/5
Facilidad de uso
4,2/5
Asistencia al cliente
4,4/5

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Mostrando 5 opiniones de 82
Gary V.
Calificación general
  • Sector: Deportes
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

MyStudio - Great Tool for any any School

Revisado el 27-04-2021

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his team have been fantastic. Like any other software or apps, there...

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his team have been fantastic. Like any other software or apps, there are bugs but they work with you each and every step.

Puntos a favor

I like that it allows my students to access curriculum, events etc. One of the biggest plusses is that [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his team are always building and making it better.

Puntos en contra

That there is a little back-end work. There are some features that other CRM have that MyStudio does not have, but that's ok. For the price and the functionality of MyStudio, hands-down winner.

Respuesta de MyStudio

Thanks for your review, Gary! We look forward to releasing more upgrades and updates to you!

Matt W.
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

MyStudio Is AWESOME!

Revisado el 11-05-2021

Puntos a favor

The customer service at MyStudio is second to none! They are always there to help whenever I need it. MyStudio is always improving too! They are constantly adding new features to stay ahead of their competition. They as us as users what we need and then they add that to the software. With my previous software, I never felt like they listened to my concerns. MyStudio is always asking us what we need and how they can improve their software to be the best in the industry!

Puntos en contra

There are a few features that my previous software had that MyStudio doesn't have. But as I said before, they are always adding to and improving their program to give us exactly what we need! The onboarding process was a little bit more tedious and difficult than I would have liked but once it was done, the software was so easy to use right away.

Respuesta de MyStudio

Thanks for your review, Matt! We look forward to releasing more upgrades and updates!

Muzammil H.
Calificación general
  • Sector: Comercio mayorista
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Amazing & Great Software, I just love it

Revisado el 19-06-2021

I've used several studio CRMs - MindBody, ZenPlanner, etc - and they are all, in their own way,...

I've used several studio CRMs - MindBody, ZenPlanner, etc - and they are all, in their own way, awful. MyStudio was recommended to me by a friend, who sold the benefits in terms of clients being able to enroll themselves for memberships, and use a member app to check in. But the self-enrolment benefits are offset by accounting and reporting problems, and a lack of flexibility in membership and product types. The software probably works well for high-throughput karate and TKD dojos, and is likely geared toward them. We stay with it for now because there is nothing obviously better out there, and the hassle of switching back to MindBody, etc, would be more than it is worth.

Puntos a favor

MyStudio saves me such a lot of time. I used to go through with new preliminaries to such an extent. I expected to plan them to come in and go over all alternatives and pursue the participation. It was to such an extent. Presently, it does everything consequently after I set up all messages and data clients need to have to be a part. All customers can utilize their cell phones to enroll or think about the program through the application. It is so natural to utilize anyplace any place they go.

Puntos en contra

Was somewhat hard to on-board understudies, however was most likely because of my comprehension of the product.

Eric P.
Calificación general
  • Sector: Deportes
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Amazing Idea that falls short

Revisado el 27-04-2021

MyStudio has not solved any of my problems. In the times that I have emailed or chatted with...

MyStudio has not solved any of my problems. In the times that I have emailed or chatted with customer service, I have had to create my own "work around" to solve my issues. Unfortunately, the list of issues continues to grow and I find myself looking elsewhere for a better product.

Puntos a favor

I love the events and the ability to upload curriculum.

Puntos en contra

The features regarding the data base have much to be desired. Users are able to change their information, therefore making it difficult for my staff to contact them (the users frequently erase their own phone numbers when signing up for events).
It's also time consuming to create customized reports/student lists... there are no customized templates for such things.
The leadership seems to have their own agenda and not that of the customers. I have several friends who are moving on to similar apps which, in my opinion, "listen to the needs of the customer."

Respuesta de MyStudio

Hello Eric, Thank you for sharing your thoughts. A member of our team will be reaching out to learn more about your experience. We thank you for your previous recommendations to colleagues, and we hope to earn your business again.

Troy G.
Calificación general
  • Sector: Entretenimiento
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Excellent product

Revisado el 01-05-2021

Met all my expectations and when Covid hit the team at mystudio went all in to do everything they...

Met all my expectations and when Covid hit the team at mystudio went all in to do everything they could to help and give us ideas how to retain customers and gain new ones. They immediately implemented features to help with online classes and more.

Puntos a favor

-The ease of use was number one and honestly the price was unbeatable. We pass on the fees of the credit cards to clients which actually pays for our annual fee to use the software.
-Opportunities for a self service check in process saving on labor
-Customer history with options to communicate via text with clients in real time through the software
-internet Based so can be used on mobile device

Puntos en contra

We are a dance studio and the features are geared towards martial arts; however, the features work great for us.
We do a lot of drop in classes, loading those can be cumbersome. Wished the copy class feature copied the times so when i load the month of classes i don't have to load every class time

Respuesta de MyStudio

Hello Troy, We are so glad to be able to serve you and are happy that you are happy! We will continue rolling out new upgrades--including ones for dance studios--and we look forward to you enjoying them!

Mostrando 5 opiniones de 82 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre MyStudio

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre MyStudio.

MyStudio ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$49,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de MyStudio son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

MyStudio admite los siguientes idiomas:

inglés

MyStudio admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

MyStudio se integra con las siguientes aplicaciones:

Zapier

MyStudio ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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