Sobre webexpenses

Webexpenses es uno de los proveedores globales líderes en software de gestión de gastos y viajes basado en la nube para empresas de todos los tamaños. La aplicación web y móvil, con todas las funciones de la empresa, transforma la gestión de gastos mediante la automatización de procesos financieros y la centralización de los flujos de trabajo de los empleados. No importa el tamaño de tu empresa; este software de gestión de gastos disponible se adapta a tus necesidades.

Un software fácil de usar que convierte un proceso complejo y manual en una solución eficiente y automatizada. Ahorra a las empresas hasta un 25 % en costes de viajes y entretenimiento. Las herramientas avanzadas de creación de informes y los datos de gastos brindan a los equipos financieros visibilidad sobre cada aspecto del proceso de gastos en tiempo real.

El software ofrece distintas funciones, como aplicación de gastos móviles, procesamiento digital de recibos, seguimiento de gastos
de kilometraje, integración con tarjetas de crédito, gestión de caja para gastos menores, creación de informes y seguimiento, integraciones de software, configuraciones y seguridad. También ofrece nuevos servicios adicionales como gestión de viajes, pagos, gestión de facturas y auditoría.

Para Webexpenses, el cliente es lo primero. Su tasa de retención es del 99 %. Su servicio de atención al cliente, de prestigio mundial y el galardonado equipo de asistencia al cliente hacen que Webexpenses sea una gran solución.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania y otros 5, Reino Unido, India, Japón, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

español, inglés, portugués

Imágenes

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Vídeo de webexpenses
Vídeo de webexpenses
Captura de pantalla de webexpenses: Captura de pantalla de webexpenses: Captura de pantalla de webexpenses:

Funciones

Funcionalidades totales de webexpenses: 40

  • API
  • Acceso móvil
  • Alerta de pago duplicado
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Carga de recibos móviles
  • Control de gastos
  • Control de procesos de aprobación
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes/análisis
  • Detección de fraude
  • Extracción de datos
  • Facturación
  • Flujo de trabajo de aprobación
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de políticas
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de recibos
  • Gestión de reembolsos
  • Gestión de reservas
  • Gestión de restricciones
  • Gestión de tarjetas de crédito
  • Gestión de viajes
  • Informes personalizables
  • Integración contable
  • Pagos electrónicos
  • Panel de comunicaciones
  • Procesamiento de facturas
  • Reconciliación de pedidos
  • Recordatorios
  • Registro de auditoría
  • Registro único
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento del kilometraje
  • Seguimiento horas/gastos
  • Supervisión en tiempo real
  • Tarjeta corporativa
  • Varias divisas

Alternativas

SAP Concur

4,2
#1 alternativa a webexpenses
Concur lleva a las empresas de todos los tamaños y etapas más allá de la automatización a una solución de gestión de...

BizAway

4,7
#2 alternativa a webexpenses
BizAway is the best solution to book and manage business trips in the fastest and easiest way.

SalesTrip

4,8
#3 alternativa a webexpenses
SalesTrip is an expense management and travel booking system built on Salesforce, the world's leading cloud platform....

Expensya

4,5
#4 alternativa a webexpenses
Expensya es una solución cloud y multiplataforma de gestión de gastos de empresa que dispone de múltiples...

Opiniones

Calificación general

4,5 /5
(139)
Relación calidad-precio
4,5/5
Funciones
4,2/5
Facilidad de uso
4,4/5
Asistencia al cliente
4,7/5

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Mostrando 5 opiniones de 139
Tiv G.
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Sophisticated, professional, backed with excellent support

Revisado el 06-01-2020

I found it easy to use from the start, the best feedback is probably from our field sales force who...

I found it easy to use from the start, the best feedback is probably from our field sales force who haven't had a single complaint ever since we switched Webexpenses. This says a lot as they don't like to move from a system they are already familiar with.

Puntos a favor

Webexpenses can be tailored to any business needs; the variety of options, settings etc is truly remarkable. The developers work on improvements that matter; for example they delivered a smart-scan function within the app which wasn't available when we signed up.
In general it is simple to use for both admins, approvers and users, the approval and processing of expenses has been a smooth process all the way.

I have to mention the setting up was done in a truly professional manner as well, having a project team assigned to the task who followed through the implementation project and made sure all business needs were met. We were provided an onsite training as well which was very useful.

Puntos en contra

Being sophisticated as it is, sometimes it can be difficult to use for admins not experienced with the system. You would get an error code and a prompt to contact support which can be frustrating. However, excellent support is always available, respond quickly and so far always had an answer to my problems.

Respuesta de Webexpenses

Hello Tiv,

Thanks for taking the time to leave us a review detailing your experience using our system.

We are happy that our continuous updates and features have proven to be helpful to you.

Should you find it helpful, a fresh overview of the system can be arranged for admins by our support team at any time.

Kind regards,
Webexpenses

Jack H.
Calificación general
  • Sector: Veterinaria
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Very intuitive system

Revisado el 06-01-2020

Everyone really likes the system and it works well. Very quick and cheap implementation and support...

Everyone really likes the system and it works well. Very quick and cheap implementation and support has been great.

Puntos a favor

Very quick to implement and intuitive to learn

Puntos en contra

Doesn't integrate as well with other systems however all other tweaks were put through really quickly.

Respuesta de Webexpenses

Hi Jack,

Thanks for leaving us a review!

New partnerships are constantly on the horizon, so we are glad all integration concerns were addressed in a timely fashion.

Should you have any questions, reach out to us at [email protected]

Kind regards,
Webexpenses

Alice P.
Calificación general
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

The day to day use of webexpenses is fine from a users perspective but less flexible for an...

Revisado el 12-12-2017

Puntos a favor

The best part of the software is the mobile app. If you enter your own claims as you go the system is great.

Puntos en contra

The lack of flexibility around mileage has been an issue for us and updating admin as we have a number of divisions. Running reports over different divisions for managers who are approvers for people in different divisions. People in the same team have to be in different divisions to manage the mileage therefore it falls back to the mileage rates not being flexible enough. Being able to set a mileage rate or rates by user would be the most beneficial improvement for us.
Webexpenses often runs slow, the cloud icon turns for a few seconds before running reports and adding attachments etc.
When a PA enters the expenses on behalf of their manager they find the process cumbersome and very slow, for example attaching receipts is slow and not being able to sort the order the receipts are entered (for example in date order) means that when faced with a pile of receipts from their manager they have to spend time sorting them first then attaching and then trying to identify which attachment is which from the repository before attaching to the claim lines.
I have expressed a few times that I feel there is a step missing in the process, currently a user enters a claim, they submit it, it is approved and then gets finance approval and it is marked as paid. It then disappears from view and the only way to get a list of who you are paying is to run a report based on dates which risks missing or duplicating. There needs to be a passed for payment stage and then paid.

Lucy W.
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Great product

Revisado el 06-01-2020

Massively reduced time taken at month end to process users claims

Massively reduced time taken at month end to process users claims

Puntos a favor

Easy to configure to your companies requirements, and simple for users to create expense claims

Puntos en contra

Would like to be able to do everything on the app that can be done on the web based version from an admin point of view

Respuesta de Webexpenses

Hi Lucy,

Thanks for your review and glad to hear you're having a positive experience using our system.

Be on the lookout for new updates and features coming in the near future.

Kind regards,
Webexpenses

Esther O.
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Otro durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Great Customer Service

Revisado el 02-01-2020

Puntos a favor

I like the overall ease of use and simplicity of the software. Anyone should be able to get the hang of using it in a short/reasonable space of time.

Puntos en contra

I have not found anything I don't particularly like so far.

Respuesta de Webexpenses

Hi Esther,

Thank you for taking the time to leave us a review, we value your feedback!

Be on the lookout for new updates and features coming in the near future.

All the best,
Webexpenses

Mostrando 5 opiniones de 139 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre webexpenses

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre webexpenses.

webexpenses ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$5,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

No tenemos información sobre las características de webexpenses

Los clientes habituales de webexpenses son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

webexpenses admite los siguientes idiomas:

español, inglés, portugués

webexpenses admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

webexpenses se integra con las siguientes aplicaciones:

Acumatica Cloud ERP, Dynamics 365 Business Central, Infor Cloud ERP, Infor M3, JD Edwards EnterpriseOne, MRI Software, MYOB Essentials, Microsoft Dynamics GP, NetSuite, QuickBooks Online Advanced, Reckon One, SAP Business One, SAP HANA Cloud, Sage 500, Sage Business Cloud Accounting, Stampli, Xero

webexpenses ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, 24/7 (asistencia directa), Chat

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