Replicon

Realiza un seguimiento del tiempo y los costos del proyecto de forma rápida y sencilla.

Sobre Replicon

Replicon TimeBill registra el tiempo facturable y los costes del proyecto de forma rápida y fácil para garantizar una facturación rápida y precisa.

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Las 5 mejores alternativas a Replicon

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Australia, Bélgica, Canadá, Suiza, China , Alemania, Dinamarca, Francia, Reino Unido, Israel, India, Italia, Japón, Países Bajos, Nueva Zelanda, Suecia, Estados Unidos

Idiomas admitidos

alemán, chino, español, francés, inglés , japonés

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Las 5 mejores alternativas a Replicon

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Funciones

Funcionalidades totales de Replicon: 111

  • API
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Base de datos de empleados
  • Campos personalizables
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de factura
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cálculo de horas extra
  • Datos en tiempo real
  • Estimaciones
  • Facturación de gastos imprevistos
  • Facturación de proyectos
  • Facturación en línea
  • Facturación por horas
  • Facturación recurrente y suscripciones
  • Facturas personalizables
  • Flujo de trabajo de aprobación
  • GPS
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de carteras
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recibos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de reembolsos
  • Gestión de tareas
  • Gestión financiera
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de seguimiento del tiempo online
  • Historial de facturas
  • Horas facturables y no facturables
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de síntesis
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Integración de QuickBooks
  • Mensajería
  • Modelos personalizables
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Para agencias creativas
  • Para organizaciones sin ánimo de lucro
  • Para pequeñas empresas
  • Planificación de personal
  • Planificación de proyectos
  • Planificación y asignación de recursos
  • Planificación y programación de proyectos
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Portal de facturación
  • Presupuestos y estimaciones
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión de trabajo
  • Procesamiento de facturas
  • Programación
  • Programación automatizada
  • Proyecciones
  • Reclamaciones de gastos
  • Recordatorios
  • Registro automático de tiempos
  • Registro de entrada/salida
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de asalariados
  • Seguimiento de ausencias
  • Seguimiento de ausencias por enfermedad
  • Seguimiento de conceptos facturables
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de horas de los empleados
  • Seguimiento de horas de proyecto
  • Seguimiento de horas en movimiento
  • Seguimiento de horas sin conexión
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento del tiempo por cliente
  • Seguimiento del tiempo por proyecto
  • Seguimiento del trabajo
  • Seguimiento horas/gastos
  • Solicitudes de ausencias
  • Supervisión
  • Supervisión en tiempo real
  • Tasas de facturación múltiples
  • Temporizador
  • Tiempo y asistencia
  • Varias divisas
  • Varias ubicaciones
  • Varios proyectos
  • Visualización

Alternativas

ezLaborManager

4,1
#1 alternativa a Replicon
ezLaborManager es una solución de tiempo y asistencia basada en la web para pequeñas empresas. Está diseñada para...

Dovico

4,3
#2 alternativa a Replicon
Dovico es una solución de gestión de tiempo de proyectos, seguimiento temporal de empleados y planilla de horarios...

Oracle Fusion Cloud ERP

4,2
#3 alternativa a Replicon
Oracle Fusion Cloud ERP es un conjunto de soluciones diseñadas para ayudar a las empresas medianas y corporativas a...

DealerCenter

4,9
#4 alternativa a Replicon
DealerCenter es un sistema de gestión de concesionarios para ventas de automóviles independientes. Incluye funciones...

Opiniones

Calificación general

4,5 /5
(441)
Relación calidad-precio
4,5/5
Funciones
4,3/5
Facilidad de uso
4,4/5
Asistencia al cliente
4,7/5

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Mostrando 5 opiniones de 441
Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

A Great Time Management System

Revisado el 31-10-2019

Replicon helps us keep track of consultant billing hours which feeds our invoicing process. The...

Replicon helps us keep track of consultant billing hours which feeds our invoicing process. The system helps enforce policy with regards to number of hours worked, tracking time off, and costing projects effectively.

Puntos a favor

Replicon's timesheet system works very well for our professional services company. The reporting is quite flexible and covers most of our needs. The system is easy to use and requires little training for new users. It is a great system that looks very professional, is highly flexible, and helps to reduce business risks associated with client billing.

Puntos en contra

Innovation and development life-cycle seems very slow - it takes a long time before any significant features are released or the user interface is updated. New innovation seems to be focused on new modules that you have to pay extra for, but not so much on modules you are already paying for. New version of the product are developed on separate platforms so when you want to upgrade to the latest version, it is an entire migration project, often with a cost. Their billing processes are rigid, invoiced every 3 months - it would be great if they moved to monthly billing with auto subscriptions, and usage based so that you only pay for what you use (rather than buying set licenses and paying for them whether you use them or not)

Respuesta de Replicon

Thank you so much for taking the time to write about your experience. We're glad to learn our solution has been supporting your organization with flexibility and ease-of-use. We strive to maintain high standards of service, but it looks like that isn't quite what happened here. We apologize for the delay in innovation and development life-cycles. Thank you for taking the time to bring this to our attention. Rest assured, we will use this feedback to improve and provide our clients with the best quality of service possible. For any further assistance, please do not hesitate to contact us.

Geoffrey
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Useful full-functionality timesheet system

Revisado el 16-04-2017

We use the Replicon system to record all time spent by most members of the company. It has a web...

We use the Replicon system to record all time spent by most members of the company. It has a web interface and everyone in the company has a logon. Each department has an admin user who can assign people to projects. Projects can be set up by admins, and users log time against each project. At the end of each week/month every user has to submit their timesheets, and anyone who does not receives an alert that their timesheet is overdue. It is also possible to configure warnings that the deadline is looming, which we find very useful. After submission all users' time is submitted to the relevant project manager/owner, who then approves or rejects the time.
Projects can be subdivided into many categories and sub-categories, and each can be marked as billable (or not) and different billing rates can be specified. Admins can allow or deny time entry for their projects and also set time limits, whereby no time can be added to the project after a certain date. All approved time is totalled up by the system and forwarded to the finance team, who can then use the system to prepare bills to send to customers. The Replicon system allows this to be run smoothly and we are very happy with it.
The web-based interface means that it is available everywhere and so no one has any excuses to not filling out their time.
There is also a facility to manage annual leave but we have not used it so cannot comment on this.
Overall I would recommend this system.

Puntos a favor

Web interface, granularity of project specification, full workflow from time submission to billing, auto-save when you forget to press save(!)

Puntos en contra

For long and complicated timesheets I would like a useful search

Respuesta de Replicon

Thank you Geoffrey for taking the time to provide your feedback about Replicon. I'm looking into your query regarding the quick search feature on the timesheets and will get back to you.

Ishkaar
Calificación general
  • Sector: Consultoría de gestión
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Game Changer

Revisado el 20-08-2020

Project Accounting, Resource Accounting and Expense Management.

Project Accounting, Resource Accounting and Expense Management.

Puntos a favor

Project and Resource Accounting capability of the system allowed exceptional control and visibility which empowered us to make better project decisions, rescue projects that were failing and optimize project returns.

Puntos en contra

I would recommend they add a report type that allows each project to be measured on an income statement basis.

Alternativas consideradas

Oracle Fusion Cloud ERP

Razones para elegir Replicon

Celoxis at that stage did not allow us to

Software anterior

Celoxis

Razones para cambiar a Replicon

Better customer service.
Jerome
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Useful and Completely Functional Timesheet System

Revisado el 26-06-2019

The overall experience with Replicon is refreshing and positive. I rely on it extensively.

The overall experience with Replicon is refreshing and positive. I rely on it extensively.

Puntos a favor

I use Replicon to keep track of all time spent by most members of the company. It is a great system, easy to learn and it has helped improve most project's perceptibility. Replicon's interface is clean and friendly and ease of scheduling takes less time which is a better choice compared to manual timesheets we used to pass around everyday. The app is exactly what it needs to be as it provides a great deal of flexibility that allows easy matching of time spent on projects against budgeted hours.

Puntos en contra

Replicon does not have a good deployment for mobile devices, its access is slow and has limitations in terms of reporting. Neither does it allow configuration of different scenario analysis nor allows manipulation over time. Its interface is too simple and I think there's more room for more functions so that we can integrate more work into the system, to improve reporting options for that is more versatile and manageable.

Respuesta de Replicon

Thank you very much for sharing this review! We are glad you find Replicon's solution user friendly, robust, and flexible. It is something we have worked hard on and we are pleased our efforts resonated with you. Thank you as well for your thoughts on our mobile interface. One of the founding pillars of Replicon is ease of use. As such, Replicon's interface for mobile devices was designed to be simple and straightforward. Please feel free to contact us for any questions or concerns.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great & Easy Software for Small Nonprofit

Revisado el 30-11-2018

Overall this is a great system and a huge improvement over tracking hours and leave on spreadsheets....

Overall this is a great system and a huge improvement over tracking hours and leave on spreadsheets. It is easy to learn, easy to use, and easy to customize. It is also reasonably priced. Support is always available when needed and there is never a long wait time. I recommend this product to anyone looking to improve their time tracking for employees.

Puntos a favor

Easy to use. Everyone learned how to use it quickly. We have full time salary employees who assign hours to activities as well as interns who clock in and out and get paid hourly - it is great to be able to have both options in the same system. Customer support is always quick to respond and they are able to solve my issues most of the time - the chat feature is really great and much easier than a phone call. I love being able to review all the time sheets and time off easily and employees appreciate being able to keep track of their vacation/sick leave balances w/o having to calculate it themselves. It is also great to be able to run reports every 2 weeks with the interns hours and pay totals. The reminder emails are also helpful and keep me from having to nag employees to submit time sheets on time.

Puntos en contra

We keep running into an issue with our time zone because we are in the US Virgin Islands (Atlantic Standard Time) and we do not observe daylight savings. The issue seems to be fixed for now, but I have contacted support multiple times because our times have been 1 hour off on reports and in the system. The issue was fixed every time I contacted support but then days or weeks later, the same issue would arise. I also wish there was a user option for a supervisor to review and approve all time sheets, but not have to complete a time sheet themselves. As far as I know, every user with an account also has time sheets to complete. I also wish there was a way for salaried employees to add their time in/time out of the office in addition to logging hours against activities. We found a workaround by adding comments to each day, but it would be nice if this feature was already included in the system.

Mostrando 5 opiniones de 441 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Replicon

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Replicon.

Replicon ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Replicon son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Replicon admite los siguientes idiomas:

alemán, chino, español, francés, inglés, japonés

Replicon admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Replicon se integra con las siguientes aplicaciones:

Asana, BambooHR, Box, Dropbox Business, FreshBooks, GitHub, Google Docs, JD Edwards EnterpriseOne, Jira, Microsoft Project, Microsoft SharePoint, Namely, Oracle CRM On Demand, QuickBooks Online Advanced, SAP Concur, Sage Business Cloud Accounting, Sage Intacct, ServiceNow, Slack, Wrike, Xero, Zendesk Suite

Replicon ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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