
Lucky Orange
Sobre Lucky Orange
Lucky Orange es un conjunto de optimización de conversiones todo en uno para empresas de todo tipo y tamaño. Este conjunto ayuda a los propietarios de sitios web a comprender las razones por las que algunos visitantes no se convierten en clientes. Los usuarios pueden ver todo lo que hacen los clientes en el sitio web a través de mapas térmicos dinámicos y grabaciones de visitantes, identificar los abandonos en el proceso de conversión mediante embudos de conversión, analíticas de formularios y sondeos.
Las analíticas de paneles en tiempo real permiten a los propietarios de sitios web ver exactamente y en todo momento cuántas personas visitan sus sitios y cómo llegan allí. Los usuarios pueden comparar las estadísticas históricas y ver qué palabras clave, ubicaciones, idiomas, recomendantes, tweets, etc., están impulsando el tráfico, así como comportamientos específicos en el sitio y filtrarlos mediante etiquetas de comportamiento. Las grabaciones automáticas de los visitantes permiten a los usuarios ver cada clic, desplazamiento o movimiento de cada cliente, para así descubrir exactamente cómo las personas utilizan el sitio web. Los mapas térmicos dinámicos se pueden ver en tiempo real, a medida que los visitantes cambian de página, hacen clics y se desplazan, alternan entre menús, abren ventanas emergentes y más. Las analíticas de formularios ayudan a identificar áreas problemáticas de los formularios mediante la creación de informes sobre el abandono, el tiempo empleado hasta el inicio, el tiempo del campo, el orden promedio y los campos repetidos.
Los embudos de conversión de Lucky Orange permiten a los usuarios ver en qué punto los clientes abandonan un proceso, como "crear una cuenta" o "pagar", con el objetivo de identificar los puntos débiles. Los métodos de chat con capacidad de respuesta total permiten a los usuarios comunicarse con los clientes directamente a través del sitio web. Entre las funciones de chat, se incluyen respuestas predefinidas, transferencias de operadores, conavegación, vista previa de escritura y una API de datos personalizada que permite a los usuarios ver información sobre quiénes son los visitantes con los que están hablando. Todos los widgets de chats se pueden personalizar para que combinen con el aspecto del sitio web.
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Opiniones
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- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best Value - Lots of features
Revisado el 30-03-2022
Puntos a favor
The software is easy to setup and provides instant value. The heat maps and chat are incredible and the ability to watch users on your site helps you quickly determine what's wrong with your content/call to action.
Puntos en contra
The new interface needs email reporting, no other complaints.
Respuesta de Lucky Orange
It sounds like you've been able to dive right into the insights and find ways to improve your website. Love to hear how getting that first-hand look at what customers do and experience can make such a difference for your store. Thank you for the review and don't hesitate to reach out should I or my team be able to assist you in any way.
Cheers - Justin from Lucky Orange
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Awesome for heatmaps, scroll and click data
Revisado el 16-03-2020
We use Lucky Orange regularly to look at a users experience on our website and to make changes to...
We use Lucky Orange regularly to look at a users experience on our website and to make changes to enhance the user experience and increase conversion rates. As a marketer not using a tool like Lucky Orange is providing a disservice to your marketing.
Puntos a favor
The interface to get heatmaps, scroll data, click data, form completions etc. is the best on the market from the products that I have tried which include Crazy Egg and Hotjar. With Lucky Orange you don't have to pre-setup the URL's you want to track. You can simply look at any URL on your domain and look at the data for a rolling period of time. You do have to set up some elements but overall not having to worry about setting up specific URL's is a awesome feature of the product.
Puntos en contra
Although the feature of not having to select the URL's you want to track like competitors there are some negatives to this feature. Lucky Orange price plans have rolling days and total domain page view limits. This makes it difficult to go back and look at specific windows based on your price plan because data is rolling. If you run out of page views you need to increase your plan moving forward or not have all data present to make a decision from. Other products make it easier to look at historical data for a period but you have to be diligent on what you want to track. There are pros and cons to both scenarios.
Alternativas consideradas
HotjarRazones para elegir Lucky Orange
We switched from Crazy Egg to Lucky Orange for two reasons. One Lucky Orange offered a price promotion for HubSpot customers that was attractive and two the interface and experience delivered the same or exceeded Crazy Egg making the switch easy to implement.Software anterior
Crazy EggRazones para cambiar a Lucky Orange
Simplicity and cost. I would actually choose Hotjar as my number one option if budget wasn't a factor. It has the most enhanced feature set from my experience. Lucky Orange serves what we need at this stage for our company.Respuesta de Lucky Orange
Thank you for your kind review, Andrew! We love to hear that Lucky Orange has given you that front row seat to user experience to make changes that impact your bottom line. Let me know if there's anything I can do to assist you.
Cheers - Justin from Lucky Orange
- Sector: Envases y contenedores
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
Works as it's meant to
Revisado el 24-06-2022
The software itself works well, but the integration is not user-friendly.
The software itself works well, but the integration is not user-friendly.
Puntos a favor
I really like the heatmapping feature, the ability to set up tags to inform when users take specific actions, and reporting.
Puntos en contra
We were unable to get the integration code to work, so we cannot view the lucky orange information in our CRM like we thought.
Respuesta de Lucky Orange
Thanks for taking the time to leave your feedback, Jill. Our support team will like to investigate more about your CRM connection issues. At your earliest convenience, send an email to [email protected] to get the conversation started. I look forward to hearing from you soon.
Best Regards - Bradley from Lucky Orange
- Sector: Edición
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Wish I understood it better...
Revisado el 10-08-2023
Frustrating.
Frustrating.
Puntos a favor
This data is surely helpful -- it's just difficult for someone to ramp up to really understanding it enough to unpack the data and employ it. Right now, all I see is what page people visit most. Well, okay, but Shopify tells me that, too. Really would help if there was an onboarding video of about 2-3 minutes that explains how to best use Lucky Orange and deploy the data for improved customer experiences.
Puntos en contra
See above: Opaque. Hard to understand how it's actually helpful in a GRANULAR way. Not just the 30,000 foot viewpoint.
Respuesta de Lucky Orange
Hi Sibella - We're sorry to hear you had a tough time figuring out how to use Lucky Orange, but we can help with that! We offer a free 15-minute onboarding call to all of our customers to help you get the most value out of Lucky Orange. And since you're on Shopify, our support team can show you some unique ways you can see your Shopify data within Lucky Orange. You can book your onboarding call through this link https://calendly.com/lucky_orange_onboarding/15-minutes-new. We also have an overview video of Lucky Orange that you might find helpful, too: https://help-preview.luckyorange.com/article/260-lucky-orange-overview-video
- Bradley with Lucky Orange
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great insights with right amount of simplicity
Revisado el 08-08-2022
I use it to see site traffic analytics and measure the site engagement from my top prospects.
I use it to see site traffic analytics and measure the site engagement from my top prospects.
Puntos a favor
A Hubspot consultant recommended that I use Luck Orange. I started by using it to track prospects' activity when they visit the website out of pure curiosity. It's turned into a tool that I use for analytics and general site engagement. I think Lucky Orange is incredibly easy to use but can still get some detailed, usable insights.
Puntos en contra
Nothing so far. I started using the software about 3 months ago.
Respuesta de Lucky Orange
Thank you so much for the five-star review! So glad you're enjoying our HubSpot integration. The more you learn about your visitors and what they experience, the more you can make data-driven updates that result in measurable success. Please let us know if there's anything we can help you with. Happy tracking!
Cheers - Bradley from Lucky Orange
Preguntas frecuentes sobre Lucky Orange
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Lucky Orange.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Lucky Orange?
Lucky Orange ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$39,00/mes
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Lucky Orange?
Los clientes habituales de Lucky Orange son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Lucky Orange?
Lucky Orange admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Lucky Orange es compatible con dispositivos móviles?
Lucky Orange admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Lucky Orange?
Lucky Orange se integra con las siguientes aplicaciones:
BigCommerce, Google Analytics 360, Google Optimize, Google Optimize 360, HubSpot CRM, Shopify, Shopify Plus, WordPress
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Lucky Orange?
Lucky Orange ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Lucky Orange.
- Herramientas de análisis web
- Herramientas de mapas de calor
- Software de chat en directo
- Software de monitoreo de sitios web
- Software para encuestas
- Software de gestión de experiencia del cliente
- Herramientas de análisis de datos de marketing
- Herramientas para medir la satisfacción del cliente
- Software de experiencia del usuario (UX)
- Software de análisis de datos cualitativos
- Herramientas de mapeo del viaje del cliente
- Herramientas para optimización de sitios web
- Software de fidelización de clientes
- Software de servicio al cliente
- Software de PLM (gestión del ciclo de vida del producto)
- Software para Capacitación de ventas