Fieldwork

Software para control de plagas basado en la nube con aplicaciones móviles nativas

4,8 /5 (17 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre Fieldwork

¿Qué es Fieldwork?

Fieldwork es una solución de gestión de operaciones y servicios que está diseñada específicamente para empresas de control de plagas. Implementada en la nube y respaldada por aplicaciones móviles nativas gratuitas para iOS y Android, Fieldwork permite a los controladores, gerentes y técnicos de control de plagas trabajar de forma remota y aun así tener funciones offline. Al sincronizar los datos en el sistema una vez que se restaura la conectividad web, los usuarios pueden programar y ver citas con la capacidad de ver lado a lado las agendas laborales diarias, semanales o mensuales de los técnicos. Un calendario centralizado permite crear citas nuevas, por única vez o recurrentes con un solo clic, mientras que una función de grupo de trabajo hace que los trabajos desasignados queden disponibles para ser seleccionados; además, la integración con Google Maps traza las ubicaciones de las citas geográficamente.

Fieldwork también incorpora un CRM para agregar la información de los clientes, como contactos, historiales de servicio y detalles de facturación. Los campos personalizados permiten definir y registrar requisitos de datos complejos, mientras que se puede brindar capacidad para atender a los clientes que abarcan múltiples ubicaciones. Las principales funciones centrales también incluyen facturación con procesamiento de pagos online, seguimiento de productos químicos y opciones de informes de tendencias respaldados por escaneo de códigos de barras de trampas o estaciones.

Información general sobre Fieldwork

Precio

A partir de
US$39,00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de Fieldwork

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos
Idiomas admitidos
Inglés

Media

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Fieldwork video Fieldwork video Captura de pantalla de Fieldwork: An integrated CRM allows for the management of customer data such as contact information, billing details, service histories and more Captura de pantalla de Fieldwork: Trend analysis reporting options within the portal visualize tracked activity trends to provide insights on a number of data areas Captura de pantalla de Fieldwork: Companion apps for Android and iOS platforms assist technicians and operators working remotely with appointment scheduling, signature capture and more Captura de pantalla de Fieldwork: Raise invoices, send billing reminders and enable clients to pay for services thanks to online payment processing support Captura de pantalla de Fieldwork: The native Fieldwork Mobile app for iOS and Android includes the abilty to capture signatures digitally Captura de pantalla de Fieldwork: The dashboard-based portal offers at-a-glance data visualizations, displayed via customizable widgets

Opiniones de Fieldwork

Opiniones de Fieldwork

Calificación general
4,8
/
5
Excelente
14

Muy bien
3

Normal
0

Pobre
0

Malo
0

Relación calidad-precio
4,9
Funciones
4,6
Facilidad de uso
4,8
Asistencia al cliente
5
100% Un ha recomendado esta aplicación
Dauphin E.

Great service software

Fieldwork’s software is easy to use and intuitive. Scheduling is very visual which my customer service team loves. The technician app is fast, simple, stable, and it works offline. The reports are quick to run and easy to read. The support is amazing. Their team is responsive and great to work with. I’m loving working with Fieldwork.


Traducir con Google
Renee P.

Helped systematize our company

Fieldworks has benefited our company by keeping our technicians on schedule, saving time on data input and keeping us organized. And keeping us all organized is a BIG task here at our company!!!


Traducir con Google
Lori B.

Best customer service and ease of use

Scheduling and interfacing with mobile phones. Fixing this issue would be amazing


Traducir con Google
Christopher M.

Best Pest Program On The Market Today!

Once I went through the initial switch over ,life has been easier for my company. I love the team at Fieldwork and their willingness to help my business be successful by providing their time,input and the constant helpful updates to their program.My only regret was waiting so long before actually switching over.


Traducir con Google
Shula S.

Advanced Software Solution

Our hiring parties often have oversight committees to ensure standards are followed. With the client portal, they no longer need to send in reports to head office. They share the portal and head office can see detailed reports with pictures to show compliance.


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Dauphin E.
Sector: Servicios para el consumidor
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir a español

Great service software

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 15-03-2019
Fuente de la reseña: Capterra

Fieldwork’s software is easy to use and intuitive. Scheduling is very visual which my customer service team loves. The technician app is fast, simple, stable, and it works offline. The reports are quick to run and easy to read. The support is amazing. Their team is responsive and great to work with. I’m loving working with Fieldwork.

Puntos a favor

Intuitive. Easy to use. Consistent development.

Puntos en contra

Overall we are really happy with the software. I️ still Extract data and use excel for complex reporting

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Renee P.
Sector: Servicios para el consumidor
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

Helped systematize our company

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 30-05-2019
Fuente de la reseña: Capterra

Fieldworks has benefited our company by keeping our technicians on schedule, saving time on data input and keeping us organized. And keeping us all organized is a BIG task here at our company!!!

Puntos a favor

Fieldwork software has helped systematize and saved us hours of inputting data! For the initial setup you are able to import your customer data base from your old system. The app is user friendly that even our "low tech" technicians can use on their phone or tablet. The customer service is amazing!! I can talk over the phone or through their "Conversation" link that is right there on the screen. They get right back to you to help you in any way you need. They save us so much time if I can't figure it out on my own. Also, the software is price perfect for our growing company. You can't beat the investment in something that saves you time. Time can not be replaced!

Puntos en contra

With ever thing new, comes a learning process. It does takes time, as with anything, to learn all the bells & whistles of the software. We are learning as we go. But, once you learn it, you will find that the software is awesome and saves us time.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Lori B.
Sector: Bienes de consumo
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
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Best customer service and ease of use

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 06-08-2019
Fuente de la reseña: Capterra

Scheduling and interfacing with mobile phones. Fixing this issue would be amazing

Puntos a favor

I love that this software is like using Google Maps and that everything is easily updated and changeable.

Puntos en contra

not knowing where to find easy answers to what seem to be common questions. If there are sub categories under the help menu, it would be good to be able to see them.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 5.0/10

Christopher M.
Sector: Servicios para el consumidor
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

Best Pest Program On The Market Today!

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 08-04-2019
Fuente de la reseña: Capterra

Once I went through the initial switch over ,life has been easier for my company. I love the team at Fieldwork and their willingness to help my business be successful by providing their time,input and the constant helpful updates to their program.My only regret was waiting so long before actually switching over.

Puntos a favor

There is so many things I love about this program.There are reports for everything practically. This program is great for California PCOs.I love the mobile app for our techs,I love how accessible the Fieldwork team is,no matter how many questions you have they are there for you.There is so much you can do with this program .The one thing I think that makes this program the best out there is the fact the Fieldwork team listens to their customers and their needs.They are always adding or tweaking the program based on the needs of its customers.Switching over to Fieldwork has made running my office and company that much easier and less stressful and most importantly has helped bring my cost down.

Puntos en contra

The only con for me is the time difference .I am in California and FieldworkHQ is based out of Chicago.I just make sure I contact them early in the day if I have any questions or concerns.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Shula S.
Sector: Propiedad inmobiliaria
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

Advanced Software Solution

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 05-12-2019
Fuente de la reseña: Capterra

Our hiring parties often have oversight committees to ensure standards are followed. With the client portal, they no longer need to send in reports to head office. They share the portal and head office can see detailed reports with pictures to show compliance.

Puntos a favor

Everything we think of or ask for is already available or they develop it in a very timely way. They take the time to trouble shoot issues we are having and find a lasting solution.

Puntos en contra

The switch over is very labor intensive but so worth it. It’s a software that you can grow with and stay with.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
9,6/10
Basado en 17 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de Fieldwork

Precios de Fieldwork

A partir de
US$39,00/mes
Prueba gratis
Gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4,9/5
Basado en 17 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de Fieldwork

Funciones de Fieldwork

API
Base de datos de clientes
Creación de informes personalizables
Creación de informes y estadísticas
Facturación
Funcionalidad de búsqueda
Gestión de calendarios
Gestión de documentos
Gestión de facturas
Gestión de inventarios
Gestión de presupuestos
Importación y exportación de datos
Integración contable
Integración de terceros
Notificaciones automáticas
Pagos electrónicos
Panel de actividades
Recordatorios
Seguimiento de actividades
Seguimiento de inventario
Funciones
4,6/5
Basado en 17 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Preguntas frecuentes sobre Fieldwork

Preguntas frecuentes sobre Fieldwork

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Fieldwork.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Fieldwork?

Fieldwork ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: US$39,00/mes

Modelo de precios: Gratis, Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de Fieldwork?

No tenemos información sobre las características de Fieldwork

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Fieldwork?

Los clientes habituales de Fieldwork son:

Empresas pequeñas, Empresas medianas

P. ¿Qué idiomas admite Fieldwork?

Fieldwork admite los siguientes idiomas:

Inglés

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Fieldwork?

Fieldwork cuenta con los siguientes planes de precios:

Gratis, Suscripción

P. ¿Fieldwork es compatible con dispositivos móviles?

Fieldwork admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Fieldwork?

Fieldwork se integra con las siguientes aplicaciones:

Google Maps, PayPal, QuickBooks Online, Stripe

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Fieldwork?

Fieldwork ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Asistencia telefónica, Asistencia en línea