Sobre Chaport

Chaport es una solución moderna de chat en vivo con mensajes automáticos, capacidades de chat grupal, respuestas guardadas y mensajería offline. Cuenta con aplicaciones de escritorio para Mac, Windows, web y aplicaciones móviles con todas las funciones para iOS y Android. Fue diseñada como una solución de mensajería moderna para permitir que los usuarios se comuniquen con sus clientes de forma rápida y sencilla.

Los usuarios pueden integrar Chaport con más de 750 aplicaciones utilizando Zapier (no se requieren habilidades de programación) o una interfaz API. También cuenta con un plugin de WordPress que permite a los usuarios instalar Chaport en un sitio web de WordPress con unos pocos clics. Otras características incluyen envío de archivos, información de escritura, respuestas guardadas, un widget de chat multilingüe, chat grupal, informes y más.

Precios desde:

US$19,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Chaport

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania , España, Finlandia, Francia, Reino Unido, Grecia, India, Italia, Japón, México, Nueva Zelanda, Portugal, Rusia, Turquía, Ucrania, Estados Unidos

Idiomas admitidos

alemán, checo, chino, chino tradicional, danés , eslovaco, esloveno, español, estonio, finés, francés, griego, húngaro, indonesio, inglés, italiano, japonés, letón, lituano, neerlandés, noruego, polaco, portugués, rumano, ruso, serbio, sueco, turco, ucraniano, vietnamita

Precios desde:

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Las 5 mejores alternativas a Chaport

Imágenes

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Vídeo de Chaport
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Funciones

Funcionalidades totales de Chaport: 35

  • API
  • Acceso móvil
  • Autorrespondedores
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Captura de clientes potenciales
  • Chat en tiempo real dirigido a consumidores
  • Chat en vivo
  • Chat proactivo
  • Chat y mensajería
  • Chatbot
  • Comunicación multicanal
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Formulario sin conexión
  • Geosegmentación
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión del conocimiento
  • Historial de cliente
  • Historial de transcripciones/chat
  • IA y aprendizaje automático
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Notificaciones en tiempo real
  • Portal de autoservicio
  • Procesamiento de lenguaje natural
  • Respuestas prediseñadas
  • Robot preconfigurado
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Transcripción de chat
  • Transferencias/enrutamiento
  • Uso compartido de archivos
  • Varios idiomas

Alternativas

Podium

4,3
#1 alternativa a Chaport
Podium es una plataforma de gestión de interacción que ayuda a la gestión de la reputación, la generación de reseñas y...

JIRA Service Management

4,4
#2 alternativa a Chaport
Jira Service Desk es un software de gestión de servicios que conecta a los departamentos de TI y las empresas mediante...

LiveChat

4,6
#3 alternativa a Chaport
LiveChat: muy valorado en todo el mundo. Utilizado en más de 27 000 empresas. Brinda respuestas inmediatas a las...

Pure Chat

4,6
#4 alternativa a Chaport
Pure Chat es un software de chat en vivo que proporciona a los usuarios operadores ilimitados, chats ilimitados,...

Opiniones

Calificación general

4,8 /5
(51)
Relación calidad-precio
4,9/5
Funciones
4,6/5
Facilidad de uso
4,9/5
Asistencia al cliente
4,9/5

¿Ya tienes Chaport?

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Mostrando 5 opiniones de 51
Claude
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Exactly What I've Been Looking For!!!

Revisado el 26-05-2021

I got my first chat while I was literally still adjusting the settings. I don't know the exact...

I got my first chat while I was literally still adjusting the settings. I don't know the exact numbers, but it IMMEDIATELY increased my engagement and I actually increased my sales by over 200%, in the first week of using it.

I know that I may be an anomaly, but I am proof that it can happen.

Puntos a favor

This software/service is a complete "Diamond in the Rough". I have been searching for months for just right fit. The chat-bots that are the most recommended on blog posts and videos are FAR too expensive (at least for someone just starting out) and they all seem to lack something that I need.

And then I found this one. It works PERFECTLY, and gives me everything thing that I need! It actually had MORE than I ever expected. I FULLY plan on scaling up with this product as my business needs also scale up.

Bottom Line: Absolutely Love It!

Puntos en contra

So far, I haven't found one thing that I like "the least". I am just starting with it, but I have zero complaints. The only thing that I would change is the ability to adjust where the little bubble shows up on the screen (more than just choosing left or right) - but as far as I know, NOBODY has gotten that far... Maybe they'll be the first... [fingers crossed]

Respuesta de Chaport

Thank you for your feedback, Claude! We are happy you like Chaport :) If you want to adjust the position of the chat icon, you can do it using our API: https://docs.chaport.com/api/js/v1/?javascript--cq#appearance. Feel free to contact us at any time if you have any questions.

Justin
Calificación general
  • Sector: Deportes
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Very Easy To Use!

Revisado el 10-11-2021

Overall experience is positive. I've never had an issue with the software not working. Sometimes...

Overall experience is positive. I've never had an issue with the software not working. Sometimes tech support can be a little slow to respond, but I've never had to deal with them over a technical issue. I've only ever had general questions. Quality product that delivers a very simple and easy user experience at both the visitor level and the operator level.

Puntos a favor

I loved out out of the box this solution was for me! I've been using the free version for a while now and it just works and I don't really have to mess with much configuration to suit my needs. I particularly love how simple the visitor experience can be. I personally don't care for an chats that require a lot of info. I just want direct contact with a human being for a quick question - setting up this approach for my visitors with chaport is easy. From the admin stand-point it's way eaiser to use than most other live chat solutions. Again I'm not a power user or looking for a full CRM or anything like that. I've found that with live chat engines, the more functionality means more headache in setup and use. Chaport seems like they were just built around ease-of-use and solid core functionality.

Puntos en contra

The auto-invitation improved engagement and conversion drastically. I wish this feature was free, but the only competitors in this space offering this functionality for free are terrible to use. I guess I can't complain too much about a company trying to make a buck.

Billy
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Chaport is wonderful

Revisado el 01-03-2022

My students have benefited by having access to me for real-time help, and the access is easy since...

My students have benefited by having access to me for real-time help, and the access is easy since it isn't device or platform specific. I have benefited by the satisfaction of helping my students, and by the fact that I can use numbers to quantify how exactly I've helped students with their learning.

Puntos a favor

Students love the fact that they can get a hold of me in various ways, whether in person, by phone, email, and chat. They especially like the chat option because unlike email, it's in real time; and unlike the phone, it doesn't product anxiety. I really like Chaport because it's easy to use, both for me and for my students, and the customer support team at Chaport are, and have been, extraordinary in their kindness, patience, and going out of their way to understand and help with any questions that have come up. These days, when customer support from many other organizations has become almost non-existent, Chaport truly stands out as extraordinary.

Puntos en contra

I can't think of anything that I don't like about Chaport. I suppose I could selfishly wish everything was free, but that would be a shortcoming on my part, not theirs since they too have to make a living.

Ghazwan
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Chaport is the best

Revisado el 28-11-2022

Puntos a favor

in addition to all implemented good features and user-friendly interface , Chaport is providing its services world wide . no banned countries or regions !! i used another software once and i lost lots of clients . after investigation the software was not showing on their side because of USA sanctions .so clients move into another service same as my service and i lost them . when i started using Chaport . most of them come back .

Puntos en contra

User friendly . no banned countries , ease of use , well managed Admin panel so u couls find who works more hours , who has bad rate or good rate ...etc

Igor
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Simple, yet awesome software you must have on your website!

Revisado el 06-09-2019

What can I say more than that yesterday we installed the Chaport chat on our website and this...

What can I say more than that yesterday we installed the Chaport chat on our website and this morning we got our first lead! What more would one want?

Puntos a favor

The things I liked the most is the easy of use, GUI is intuitive and you don't need any training for that. Me and my colleagues use Windows and Android app and it's working flawlessly. You have the ability to customize the look of the chat, sounds, and many more. Installation into WordPress is easy with their plugin. And I must say that their customer support is more than you could wish for!

Puntos en contra

None. Everything is as explained on the website.

Alternativas consideradas

LiveChat y Podium

Razones para cambiar a Chaport

Functionalities were very well explained, it is clean, yet rich in features, plus it's perfect for growing teams and to try before you buy.
Mostrando 5 opiniones de 51 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Chaport

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Chaport.

Chaport ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$19,00/mes
  • Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Chaport son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Chaport admite los siguientes idiomas:

alemán, checo, chino, chino tradicional, danés, eslovaco, esloveno, español, estonio, finés, francés, griego, húngaro, indonesio, inglés, italiano, japonés, letón, lituano, neerlandés, noruego, polaco, portugués, rumano, ruso, serbio, sueco, turco, ucraniano, vietnamita

Chaport admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Chaport se integra con las siguientes aplicaciones:

Ecwid, Google Analytics 360, HubSpot CRM, Joomla, Meta for Business, Slack, Telegram, Viber, WordPress, Zapier

Chaport ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Base de conocimientos, Chat

Categorías relacionadas

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