Sobre Upper Hand

Upper Hand es una plataforma móvil basada en la nube, creada para empresas de deportes o fitness de todos los tamaños, que simplifica los flujos de trabajo operativos. La plataforma incluye funciones para administrar clases y eventos, programación de citas, membresías, puntos de venta, herramientas de marketing para clientes, administración de instalaciones, creación de informes personalizables y más.

Las funciones de registro y reserva de Upper Hand proporcionan una experiencia perfecta para los clientes, ya que simplifican el proceso de pago de principio a fin, lo que les permite pagar de la manera que les resulte más fácil, ya sea con crédito, cheque o efectivo. Los clientes pueden programarse directamente en el momento del registro y acceder a un calendario rellenado de forma automática con ubicaciones, fechas y horarios programados sin tener que hacer llamadas telefónicas y evitar una doble reserva.

Nunca vuelvas a realizar una doble reserva con True Availability, el primer software de fitness que combina todo: tu personal, los programas y las instalaciones disponibles en un solo calendario personalizable. Administra tu comercio minorista con gestión de inventarios y flujos de trabajo automatizados para que estés siempre al tanto de lo que ocurre. Crea reglas de pago a nivel del personal y de los programas para automatizar la nómina con facilidad.

Y con un enfoque en la experiencia del cliente, puedes tener la tranquilidad de que tus clientes nunca tendrán problemas a causa de un tercero.

Precios desde:

US$75,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Upper Hand

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

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Las 5 mejores alternativas a Upper Hand

Imágenes

Upper Hand Software - 1
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Vídeo de Upper Hand
Vídeo de Upper Hand
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Funciones

Funcionalidades totales de Upper Hand: 133

  • API
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas de móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis del juego
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis visual
  • Aplicación móvil
  • Automatización de marketing
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Base de datos de miembros
  • CRM
  • Calendario de eventos
  • Campos personalizables
  • Coaching deportivo
  • Comunicación con miembros
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes administrativos
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Cuentas de clientes
  • Cuentas de miembros
  • Datos demográficos
  • Datos en tiempo real
  • Detección de fraude
  • Directorio de miembros
  • Edición de vídeo
  • Evaluación de condición física
  • Facturación
  • Facturación recurrente y suscripciones
  • Formularios personalizables
  • Gestión de SEO
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de capacidades
  • Gestión de citas
  • Gestión de clases
  • Gestión de clientes
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de entradas para eventos
  • Gestión de equipo
  • Gestión de estudiantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de facturas
  • Gestión de formularios
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de instructores
  • Gestión de inventario de minoristas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de listas de espera
  • Gestión de membresías
  • Gestión de miembros
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de personal
  • Gestión de programas
  • Gestión de promociones
  • Gestión de páginas web
  • Gestión de reembolsos
  • Gestión de reservas
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tarjetas de crédito
  • Gestión de visitantes
  • Gestión financiera
  • Historial de cliente
  • Historial de transacciones
  • Importación y exportación de datos
  • Indicador de disponibilidad
  • Informes de ventas
  • Informes personalizables
  • Inscripción de clases
  • Inscripción de eventos
  • Inscripción de grupos
  • Inscripción en línea
  • Inscripción in situ
  • Integraciones de terceros
  • Integración de páginas web
  • Invitaciones y recordatorios de correo electrónico
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Marketing por correo electrónico
  • Membresías familiares
  • Mensajería SMS
  • Notas de la sesión
  • Notificaciones en tiempo real
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Panel de actividades
  • Perfiles de clientes
  • Personalización
  • Personalización
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Portal de miembros
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de pagos ACH
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de eventos
  • Programación de grupos
  • Programación de recursos
  • Punto de venta (POS)
  • Recordatorios
  • Registro de entrada y salida
  • Registro de visitantes
  • Renovación de inscripciones
  • Reserva de habitaciones
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de asistentes
  • Seguimiento de eventos
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguimiento del avance
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Tipos de miembros
  • Varias ubicaciones

Alternativas

Vagaro

4,7
#1 alternativa a Upper Hand
Vagaro es una solución basada en la web para que los propietarios de salones de belleza y centros de fitness...

Gymcatch

4,9
#2 alternativa a Upper Hand
Gymcatch enables fitness business owners to save time, increase revenue, and give great customer service to their...

Magicline

4,7
#3 alternativa a Upper Hand
Magicline es un software de gestión de gimnasios basado en la nube que está diseñado para ayudar a las empresas de todo...

WellnessLiving

4,4
#4 alternativa a Upper Hand
WellnessLiving es una solución todo en uno de reserva online, programación de recursos, generación de clientes...

Opiniones

Calificación general

4,1 /5
(79)
Relación calidad-precio
4/5
Funciones
3,7/5
Facilidad de uso
3,9/5
Asistencia al cliente
4,4/5

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Mostrando 5 opiniones de 79
Jiselle P.
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

So convenient!

Revisado el 30-01-2020

The entire process has been easy from the initial request for information, to setting up our...

The entire process has been easy from the initial request for information, to setting up our programs and events. Would definitely recommend their software!

Puntos a favor

Being a non-profit that is focused on many aspects, this software helps me in each one. The many programs we run, employee tracking, and in the near future, facility management. You aren't really limited to what you can do with this software. If it isn’t something they currently do, they are open to any and all ideas to make it even more user friendly. Whatever makes it easier for us!

Puntos en contra

The only downside is some of the small things that we aren’t able to customize ourselves, as far as special questions in the account creation process. Since they are always updating and coming up with ideas, I’m sure it will happen soon.

Respuesta de Upper Hand

Hi there Jiselle,

We appreciate the kind words! We're thrilled to hear that Upper Hand has worked out for you and has helped manage your programs and staff. It's always humbling to hear how we're able to make our customers' lives easier.

We're also happy that you have found the software very customizable and flexible - that is music to our ears! We put a lot of work into hearing our customers' feedback, so we're glad to hear it's serving its purpose and helping you out.

Have a great day, and thanks for the review!

Natasha H.
Calificación general
  • Sector: Deportes
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great Customer Service!

Revisado el 05-11-2020

Customer service has been exceptional.

Customer service has been exceptional.

Puntos a favor

We initially go it for our training sessions located at our warehouse location. It has been great especially with the app. Coaches are able to see on their end if they have anyone signed without having to go us. Clients are able to sign up via the app if they didn't get a chance to do it ahead of time. We also use UpperHand to create a new website which has been great overall.

Puntos en contra

You can't group programs together. You have to do multiple links for the same event.

Respuesta de Upper Hand

Hi Natasha,

Thanks so much for taking the time to write a review. We're thrilled to hear about your positive experiences with our app and customer service. We appreciate your feedback on how we can continue to improve to better serve your needs.

Thank you again and have a great day!

Dominic R.
Calificación general
  • Sector: Deportes
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Experience with UpperHand

Revisado el 29-06-2021

The team has been supportive and respectful - even proactive when I may be distracted by other...

The team has been supportive and respectful - even proactive when I may be distracted by other demands. You guys are doing great! Thank you for the platform.

Puntos a favor

Upperhand has allowed my clients to feel they are apart of something much bigger than just me coaching them. Having an online platform to schedule and take payment has made my product much more professional and attractive to the general public. X

Puntos en contra

I have had trouble scheduling past events and receiving money. Instead of going through Upperhand I have had to use PayPal to make it easier on the client. They feel safer when they can input their own account info instead of sharing it over the phone.

Respuesta de Upper Hand

Hi Dominic,

Thank you so much for taking the time to write a review! We are so glad that Upper Hand has made such a positive impact on your business, and that you and your clients have overall had a great experience. Again, thank you so much for the kind words. Have a great day!

Brett L.
Calificación general
  • Sector: Deportes
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 4.0 /10

Frustrating

Revisado el 19-05-2017

Puntos a favor

I like the concept of what they are trying to do. I really believe there's a need for it and was sold from the beginning from the sales and marketing team who told me everything or software could do. Also their customer service is very good, they have a support team that gets back to you quickly which is always great, but I think they are overwhelmed.

Puntos en contra

I'm really not one to complain, but this experience has been very frustrating. Like trying to hang onto a greased pig. Especially trying to get to the root of the problem-- it's really difficult to do and feels like you have to fight to get real answers.

For every camp or clinic we post, there seems to be some bug that customers can't figure out. And I can't help but feel that the upper hand team is blaming that on the customer or on us rather than taking steps to eliminate recurring confusion.

I feel like to the upper hand team, any issues are no big deal as their development team is working to fix them.. but those issues end up being hours and hours for me having to bring those customers back around and get them manually signed up.

Additionally, when I was sold on the program, they showed me functionality that would be useful in facets more than just camp sign-ups. Lesson sign-ups, memberships, crm And some others. Just having those would have made the software pay for itself by canceling other software's. However, once we started, we found that those other functionalities did not have the features we needed to be able to use them.

I think the software has tons of potential and could be very useful, but I think it needs another one or two years of development with close customer feedback. I don't think it's worth it to pay for it as it is now, I think there are better options.

Just my two cents, happy to discuss my experience

Respuesta de Upper Hand

Thanks for your review Brett and we are sorry about your experience using Upper Hand. You definitely hit some bugs as we transitioned into a new interface, and we'd love to show you the new platform after implementing your feedback.

Liz M.
Calificación general
  • Sector: Deportes
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Easy for customers, but lacks some bells and whistles

Revisado el 19-11-2020

Upper Hand doesn't have as many features as our old software, which makes it a little harder to use...

Upper Hand doesn't have as many features as our old software, which makes it a little harder to use when you're used to having tons of control. But the plus side is that it does a few things very, very well. Overall our customers are having a much easier time using this software, and it's straightforward if you're doing straightforward things with it.

Puntos a favor

The software is pretty easy for customers to use, and we have a lot more customers doing their own account management vs. asking me to do it like they did with our last CRM. It looks great, and creating events is very easy.

Puntos en contra

It's hard to tell what your customers owe. Different things are managed in different places - to cancel a lesson you have to go to the contacts tab, to mess with a membership you have to go to the membership tab (can't do it from the contacts page), to see what people owe you have to go to reports. It's hard to shift money around if a customer buys one thing and then decides they wanted something else instead.

Also, it sends way too many emails, including a receipt that makes customers think they've been double charged because of the way it's worded.

Respuesta de Upper Hand

Hi Liz,

Thank you so much for taking the time to write a review. We are happy to hear that your clients find our software easy to use--that is one of our main goals! However, we are sorry to hear that certain functionality could be improved. I have passed along your feedback to our product team so that we can continue to improve for your use cases.

Thank you again for your candid feedback, and have a great day!

Mostrando 5 opiniones de 79 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Upper Hand

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Upper Hand.

Upper Hand ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$75,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de Upper Hand son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Upper Hand admite los siguientes idiomas:

inglés

Upper Hand admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

No tenemos información sobre los tipos de integración de Upper Hand

Upper Hand ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para Upper Hand.