Sobre iGMS

¿Estás buscando automatizar la administración de tu alquiler vacacional Airbnb con una aplicación inteligente?

Aumenta tu productividad e ingresos con la primera aplicación móvil de alquiler vacacional Airbnb integral, que admite la administración de múltiples cuentas de Airbnb.

¿CÓMO AYUDA AIRGMS?
Las potentes herramientas de mensajería de AirGMS te permiten manejar tu comunicación desde una única plataforma. Combinado con este panel de control del calendario, obtienes una vista completa de 360 grados de todo tu negocio y programa. Puedes administrar reservas, precios, reseñas, claves, informes financieros e incluso programar tareas de limpieza para tu equipo.

CARACTERÍSTICAS DE GESTIÓN DE ALQUILERES VACACIONALES DE AIRBNB:
— Sincronización multiplataforma (sincronización con cualquier plataforma de terceros como VRBO, HomeAway, Booking.com, Beds24, etc., a través de iCal).
— Mensajería automatizada (comunicación automática en el check-in, check-out, etc.).
— Gestión de varias cuentas de Airbnb (no es necesario iniciar sesión/cerrar sesión cada vez).
— Calendario múltiple (mantenerse al tanto de la actividad diaria).
— Comunicación directa (bandeja de entrada única para chats + plantillas).
— Actualizaciones de precios (cambio de precios directamente desde el calendario múltiple).
— Tareas operativas (notas de cosas que se deben hacer y tareas para cada reserva).
— Gestión del equipo (proporcionar acceso al personal de asistencia para la coordinación).
— Revisiones automatizadas (uso de plantillas y envío de revisiones en piloto automático).
— Creación de informes financieros (seguimiento de las operaciones financieras).

PRUÉBALO GRATIS.
Prueba AirGMS y observa cómo tu negocio de administración de Airbnb se puede automatizar instantáneamente con esta aplicación de software de alquileres vacacionales. Te sorprenderás de cuánto tiempo y esfuerzo puedes ahorrar con una sola aplicación.

Ponte en contacto con la empresa si tienes alguna pregunta o deseas programar una demostración: [email protected]
https://www.airgms.com

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Reino Unido, Japón, Nueva Zelanda, Estados Unidos

Idiomas admitidos

español, inglés, italiano, japonés

Imágenes

A single inbox to communicate with guests from a variety of accounts
Give access to staff to be able to see their duties for each booking and coordinate their activities
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Captura de pantalla de iGMS: Captura de pantalla de iGMS: A single inbox to communicate with guests from a variety of accounts Captura de pantalla de iGMS: Captura de pantalla de iGMS: Captura de pantalla de iGMS: Captura de pantalla de iGMS: Captura de pantalla de iGMS: Captura de pantalla de iGMS: Give access to staff to be able to see their duties for each booking and coordinate their activities

Funciones

Funcionalidades totales de iGMS: 61

  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Admite iCalendar
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de canales
  • Análisis en tiempo real
  • Asistencia por vídeo
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • CRM
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Comunicación con los huéspedes
  • Control de inventario
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Datos en tiempo real
  • Declaraciones del propietario
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de canales
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de contactos
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de facturas
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Gestión de la experiencia del huésped
  • Gestión de modelos
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de reservas
  • Gestión de reservas
  • Gestión de socios
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tareas domésticas
  • Gestión de viajes
  • Gestión del precio y de márgenes
  • Gestión multicanal
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Integración de WordPress
  • Integración de páginas web
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Para alquileres vacacionales
  • Plantillas de correo electrónico
  • Portal de clientes
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación automatizada
  • Programación de tareas
  • Programación del mantenimiento
  • Reserva de habitaciones
  • Reserva en línea
  • Sincronización de datos
  • Tarificación dinámica
  • Valoraciones y reseñas

Alternativas

monday.com

4,6
#1 alternativa a iGMS
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube, donde los equipos crean aplicaciones de flujo de trabajo en...

Hostaway

4,7
#2 alternativa a iGMS
Hostaway es una solución de gestión de canales para propiedades de alquiler vacacional que sincroniza automáticamente...

MyVR

4,9
#3 alternativa a iGMS
MyVR es una solución de gestión de alquileres de vacaciones para propietarios, administradores y empresas, que ofrece a...

NewBook

4,7
#4 alternativa a iGMS
NewBook es una solución de administración de propiedades con motor de reservas universal diseñada para propiedades de...

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(186)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,6/5

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Mostrando 5 opiniones de 186
Pat L.
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great Features & Value

Revisado el 28-03-2020

I had completely outsourced the management of by vacation rental to a national firm, but the...

I had completely outsourced the management of by vacation rental to a national firm, but the results were horrible. iGMS helped me grow by over 50% AND add 3 new units with LESS effort than I had put in before I went with the national firm.

Puntos a favor

Simple integration to both AirBNB & VRBO, templatized & ad hoc guest communication, and seamless notification to our cleaner.

Puntos en contra

When I started with iGMS, it was AirGMS and only for AirBNB. They quickly added VRBO, so my 2 primary channels were covered. I'm looking forward to the direct booking and Booking.com features coming later in 2020.

Respuesta de iGMS

Hello Pat,

Thank you for the time you took to review your experience with us in such detail. We really appreciate that. It is a great honor to hear that your business has grown bigger with us and that our onboarding, Unified Inbox and cleaning management tools have been of significant aid to you. As for the pricing, we are always glad to offer any help possible to support member of hosting community. And just remind you that Booking.com along with the direct booking engine are on their way to be released in Q2-3 2020. Looking forward to hearing from you!

Best,
iGMS Team

Kent A.
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

From 20 to 2 hours

Revisado el 26-02-2020

My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they...

My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they seem like a company that really wants to earn my repeat business and is actually interested in how they can improve their software to make it easier for the clients.

Puntos a favor

The scheduled messaging is by far my favorite feature of IGMS. I was able to utilize the free trial service until I decided to grow my marketing efforts into Homeaway. Once adding HA, communication quickly became overwhelming. The anxiety was relieved after registering as a Pro user.

Before IGMS, I was spending no less than about 15-20hrs just in communication alone. Granted I was able to do this from my phone, but still very inconvenient to say the least. I now have 8 scheduled messages that go out for every guest that books. With between 20 - 30 guests per month thats around 240 messages/month at all times of the day and night. These are automatically sent, at designated times, without ever forgetting to send a crucial message.

In addition, I no longer have to schedule or contact my cleaners when I receive a booking. They are automatically notified! The ability to add instructions and timing is another huge time saver. And that's really what its all about... reducing time spent managing so I am free to live my life, not be a slave to it.

Puntos en contra

Pricing tools are the next features that can be added to save the most time. I was really hoping IGMS would have similar pricing tools to airbnb that could be pushed to other pages, but no such luck. I've been hearing it's in the works, but it can't come soon enough!

Respuesta de iGMS

Hello Kent,

Thank you for taking the time and sharing such detailed feedback. We are filled with joy knowing that our Unified Inbox and Cleaning Tasks management features became a game-changer for your business. As for the Pricing Management Toolkit, it is planned to go live after integration with Booking.com (around Q2 2020). Our product team is constantly working to speed up the release. Stay tuned with us because we have lot's of exciting news to share this year!

Regards,
iGMS Team

Adrienne F.
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Fantastic customer service

Revisado el 27-04-2021

Overall it has been a great experience because of the Customer support. That has been top notch.

Overall it has been a great experience because of the Customer support. That has been top notch.

Puntos a favor

So far I find the software pretty easy to use and the customer support is AMAZING! Any questions I have get answered almost immediately and I feel like they listen to the things I want/need! The messaging system has worked very well for me and I love that I can take direct bookings if I need too!

Puntos en contra

I was using smartbnb before and IGMS is slightly behind in a few areas and not as user friendly when you first get started. I don’t love the calendar view on my phone.

Respuesta de iGMS

Dear Adrienne,
We are beyond happy to have received your feedback on managing your properties with iGMS. We assure you all of our team constantly works to have the functionality and overall experience using iGMS as much efficient as possible. With regards to the interface and mobile app points, we would be glad to hear more details on this via Live Chat or [email protected] to find a solution for the issues you have experienced.

Best,
iGMS Team

Saad M.
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

AIrGMS for Multiple property owners/property managers

Revisado el 18-09-2018

Puntos a favor

Message Automation
Templated messages easily available for specific property
one inbox for all your properties
All your reports under one umbrella
Cleaning and Maint. Staff management and assignment
reporting on each staff members assignment.
Multi- property/Airbnb Accounts calendar view in one place
Task management
Summary of check-in/out for multiple days and properties in one place.

Puntos en contra

Only works with Airbnb
Toooooo many updates come through to Production system in use and there is no set update schedule or timming which causes huge issues, you might be in the middle of some important task and application update will get pushed, extremely annoying and frequency is one that I have never seen before even in underdevelopment apps.
sometimes there is a Delay in processing and it slows down

Respuesta de AirGMS

Dear Saad,

We are definitely grateful for pointing out our main features, as we put so much efforts to create them! As for 3rd platforms integration, we have introduced HomeAway/VRBO integration (Beta version). You can integrate your other non-Airbnb calendars and tasks via the iCal calendar. Feel free to address support via Live chat anytime with any question.

Best,
AirGMS Team

William H.
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Great Product if you know how to navigate Channel Managers

Revisado el 16-04-2021

its good and saves time.

its good and saves time.

Puntos a favor

I like the automations of email responses. Saves hours.

Puntos en contra

I like least is the small bugs it has that are not fixable. I did all corrections that were showing errors upon launch.

Respuesta de iGMS

Dear William,
Thank you for taking the time and reviewing your experience with us. We are delighted to have you among our customers - our team is working day'n'nite to skyrocket your business results while saving tons of resourses. iGMS PROtrack toolkit is one of those innovations https://www.igms.com/guest-communication-productivity-tracking/. If you have any questions, feel free to reach out via Live Chat or [email protected] We will be glad to be of help.

Best,
iGMS Team

Mostrando 5 opiniones de 186 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre iGMS

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre iGMS.

iGMS ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$1,00/mes
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de iGMS

Los clientes habituales de iGMS son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

iGMS admite los siguientes idiomas:

español, inglés, italiano, japonés

iGMS admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

iGMS se integra con las siguientes aplicaciones:

DPGO, EveryDoor, PriceLabs, Stripe

iGMS ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, 24/7 (asistencia directa), Chat

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