Sobre eClincher

eClincher ofrece una herramienta completa de marketing y asistencia al cliente en redes sociales. La herramienta permite a los usuarios administrar todas sus cuentas de redes sociales en un solo lugar. Características principales: programación de publicaciones, automatización de publicaciones, participación con bandeja de entrada social y feeds sociales en vivo, curaduría de contenido, monitoreo de palabras clave y hashtags, panel e informes de analíticas, aplicación móvil y mucho más. eClincher está diseñado para negocios, marcas, agencias de marketing, administradores de redes sociales y grandes empresas. Las agencias pueden administrar múltiples clientes con una sola cuenta de eClincher.

Es posible programar las publicaciones sociales para que aparezcan en múltiples cuentas sociales, perfiles, páginas y grupos. La automatización de publicaciones incluye publicación automática con colas y publicación automática con feeds RSS. Las colas de publicación automática son una excelente manera de reciclar el contenido o publicarlo una vez de manera automática, sin necesidad de establecer un cronograma. Esto permite a los usuarios mantener una presencia activa en las redes sociales y ganar exposición sin requerir un flujo constante de contenido nuevo y actualizado y el establecimiento constante de cronogramas.
La publicación automática con fuentes RSS permite a los usuarios conectar cualquier fuente RSS o Atom y publicar automáticamente su contenido en todas tus cuentas de redes sociales. Se pueden crear múltiples colas para cada canal social para diferentes categorías de contenido o temas.

eClincher también permite crear feeds de supervisión para rastrear palabras clave y hashtags. Excelente manera de identificar nuevos clientes potenciales, hacer un seguimiento de la actividad de los competidores, descubrir tendencias, monitorear las menciones de la marca y mucho más.
Encontrar contenido es fácil. Simplemente agrega fuentes de curaduría de contenidos usando cualquier palabra clave o términos de búsqueda y compártelos con tu público. También se pueden agregar feeds RSS para buscar y compartir contenido. Las notificaciones, los mensajes, los nuevos seguidores y los comentarios de todas las cuentas de redes sociales se recopilan en una bandeja de entrada unificada, con un contador de notificaciones que muestra a los usuarios el número total de mensajes y notificaciones cuando inician sesión, los cuales filtra por cuenta y tipo de notificación, búsqueda por palabra clave y creación de etiquetas para organizar notificaciones y mensajes.
eClincher también incluye un panel de analíticas en vivo, con la opción de conectar cuentas de Google Analytics, y así brinda a los usuarios información en tiempo real sobre tendencias de seguidores, menciones de marca, desempeño de las publicaciones, tráfico de sitios web, dominios de referencia y otros detalles. Los usuarios pueden personalizar el panel de control para que siempre muestre los gráficos analíticos que más les interesan y las publicaciones que se han desempeñado bien se pueden volver a publicar directamente desde la vista analítica.

Precios desde:

US$59,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a eClincher

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania y otros 5, Reino Unido, India, Japón, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

francés, inglés, portugués

Precios desde:

US$59,00/mes

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Las 5 mejores alternativas a eClincher

Imágenes

eClincher Software - 1
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Vídeo de eClincher
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Funciones

Funcionalidades totales de eClincher: 89

  • @menciones
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de campañas
  • Análisis de páginas web
  • Análisis de sentimientos
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis visual
  • Análisis y seguimiento del ROI
  • Asistencia por vídeo
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Benchmarking
  • Biblioteca de contenidos
  • Biblioteca de imágenes
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Calendario de eventos
  • Calendarios de equipo
  • Categorías personalizables
  • Comentarios/notas
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Copia de seguridad automática
  • Creación de informes de tráfico web
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Edición de imágenes
  • Etiquetado
  • Filtrado
  • Filtrado por palabras clave
  • Flujo de trabajo de proyectos
  • Función de vista previa
  • Generación de clientes potenciales
  • Generación de reseñas
  • Geolocación
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de bandeja de entrada
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de rendimiento social
  • Gestión de respuestas
  • Gestión de tareas
  • Gestión de varias cuentas
  • Gestión multicanal
  • Herramientas de colaboración
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Marketing multicanal
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Participación del cliente
  • Personalización de URL
  • Programación automatizada
  • Programación de campañas
  • Programación de publicaciones
  • Promoción social
  • Publicaciones automatizadas
  • Publicación basada en reglas
  • Publicidad social
  • Recopilación de datos multicanal
  • Segmentación de clientes
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de la participación
  • Seguimiento de marcas
  • Seguimiento de palabras claves
  • Streaming en vídeo
  • Supervisión
  • Supervisión de competidores
  • Supervisión de redes sociales
  • Supervisión de reseñas
  • Supervisión en tiempo real
  • Valoraciones y reseñas
  • XML y RSS

Alternativas

Hootsuite

4,3
#1 alternativa a eClincher
Hootsuite te ayuda a construir tu marca, reforzar las conexiones con los clientes e impulsar los resultados gracias a...

Facelift Cloud

4,4
#2 alternativa a eClincher
Facelift Cloud es una solución de marketing en redes sociales online, que se integra con redes sociales como Facebook,...

Falcon.io

4,2
#3 alternativa a eClincher
Falcon.io es una plataforma de SaaS diseñada para los mercados de redes sociales para la supervisión, participación,...

Marketing 360

4,7
#4 alternativa a eClincher
Marketing 360 es una empresa de software de marketing que proporciona una combinación de software integrado y servicios...

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(216)
Relación calidad-precio
4,7/5
Funciones
4,7/5
Facilidad de uso
4,6/5
Asistencia al cliente
4,8/5

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Mostrando 5 opiniones de 216
Matt F.
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Everything you need in a Social Tool, but no expensive price tag

Revisado el 20-10-2020

Very happy. Really easy to get setup. The support really helped in getting everything changed over....

Very happy. Really easy to get setup. The support really helped in getting everything changed over. Don't have to sacrifice anything to get a better price.

Puntos a favor

Fits all my needs. Can post to Youtube, Instagram, Facebook, etc. all from a unified place.

Also, I was really happy to discover their auto queues. I haven't seen the tool before, but it seems unique. It allows you to have 50 old posts that are evergreen and recyclable to bridge the gaps in your social schedule.

They also have super comprehensive reporting to effectively identify stats and trend lines for how my social channels are doing and how they are doing relative to the competition. Was really helpful in determining trending topics my competitors were using frequently in their posts to help my brands build more high quality content.

Also, truly cutting edge being one of the only platforms I'm aware of that offers Tik Tok for Business which is great.

Puntos en contra

Can't post stories and carousels to Instagram without a push notification which is a little annoying, but I couldn't find any others that could, so I'm assuming its a technical limitation.

Respuesta de eclincher

Hi Matt, thank you very much for taking the time to review your experience here at eclincher. We love that you love the UX/UI -- we wanted to focus on the capabilities and keep it simple yet elegant. We are elated we are giving you what your business needs especially as it pertains to competitor analysis! We will continue to push out capabilities that add value and create efficiencies in your day! P.s. We checked out your YouTube content and really enjoying your videos, so keep it up! Of course reach out to our team if you need anything at all 24/7. We thank you for your business.

Aly L.
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Great timesaver so far

Revisado el 18-12-2020

It saves a lot of time once you get the hang of it. I think it will prove helpful analytically too...

It saves a lot of time once you get the hang of it. I think it will prove helpful analytically too and when others are hired to help manage the accounts (with the reviewing/approval process).

Puntos a favor

No logging in and out of accounts or different managers as well as can post and schedule to all the social channels needed. Pretty intuitive and user-friendly. Monitoring accounts and interacting is also easier. Robust features I really like, for example ideal posting times. Integration was pretty darn simple.

Puntos en contra

Every now and then when selecting text to copy/paste or something, the message box freezes up and I have to remove that social account from the post and then just proceed with the others and do that one separately when done. And I wish you could see ideal posting times more easily.

Respuesta de eclincher

Hi there Aly, Thank you so much for taking time to review your experience with eclincher. We appreciate your feedback and will continue striving for perfection! We want to communicate that we are developing an upgrade to the "best time to post" to make posting times easier for our #eclincherfam. Happy Holidays and Happy New Year!

Jamie C.
Calificación general
  • Sector: Redacción y edición
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Affordable, great customer service, lots of potential

Revisado el 16-01-2017

I was very happy to find e-Clincher because it is reasonably priced but find that it lacks some...

I was very happy to find e-Clincher because it is reasonably priced but find that it lacks some features and wish it was a bit more intuitive for the user. For example, I find the Auto Post feature a bit complicated and took a while to figure out how to actually create a queue. BUT, every time I have been confused or frustrated, customer service has been excellent. Quick and friendly responses.

Would love to see a feature where we can give clients access to review scheduled posts for their specific account(s) prior to publication. Looking forward to new developments and advances!

Puntos a favor

Affordable, great customer service.

Puntos en contra

Not very intuitive for user. Auto post is confusing and the 'Add and manage accounts' pop up looks messy/is confusing. App doesn't keep me logged in. Customer service tried to help me with this and said it was an issue with the browser. I used to use Sprout Social and loved that I was always logged in, their interface is gorgeous and they have tons of features (but are very expensive).

When I schedule a post for LinkedIn it shows up as a thumbnail and takes a chunk of text from the About section of our website, resulting in a very sloppy-looking post which has forced me to publish manually to LinkedIn instead of using eClincher.

Respuesta de eClincher

Thanks Jamie, we appreciate your feedback and will continue to simplify the auto post functionality.

Cheyenne F.
Calificación general
  • Sector: Relaciones públicas y comunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Culturally, practically, and financially incredible social media management software

Revisado el 30-10-2020

Simply put, I have never experienced better customer service anywhere for any software. If you...

Simply put, I have never experienced better customer service anywhere for any software. If you don't know how to do something, they help you right away and even send custom, step-by-step instructions on how to get there. What happens if they don't have the feature? They look at adding it! They've added several of my suggestions over the last 8 months.

Puntos a favor

The software is incredibly flexible. That, in tandem with the incredible customer service, has made me loyal (more on the customer services in the overall section). Not many platforms support GMB, which is a big deal for our customers. It quickly knocked out other big players for that very reason. The reporting is strong and there are basic competitor comparison features.

Puntos en contra

It's hard to find an actual con at this point because I haven't asked tech support (yet) to add the few things I wish were a little better. As an example, when I export my custom reports to PDF, they don't look very nice (typically 1 graph per page with a bunch of dead space). I could download them via CSV and design in Google Data Studio, but most customers don't care about that level of artistry. It would be a quality of life improvement to be able to preview a custom report PDF and make basic design/placement modifications to it.

Also, the customer-facing publishing review portal is basic, but it does everything I need. It would be that premier users could get custom URLs, improved visuals, and no indication of the eClincher platform.

Jennifer G.
Calificación general
  • Sector: Fuerzas armadas
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best kept secret in social media management

Revisado el 31-08-2020

We have increased social ROI tenfold. We have increased productivity exponentially, while just...

We have increased social ROI tenfold. We have increased productivity exponentially, while just saving massive amounts of time. When I needed help they were there -- gave me peace of mind. Lastly, they were and are flexible to our needs with a great pricing structure. We kind of operate from a social media standpoint like an agency... so connecting all the platforms we are on was difficult with other services and the amount of profiles I needed would have been astronomical with another service -- ec was really flexible. I truly love the competitor analysis, the cross-channel analytics, automation with queues & RSS feeds, the visual calendar and IG grid planning, and the Canva + Wave integration. They keep bringing solutions -- I'm excited!

Puntos a favor

Tagging my top three reasons why I think ec is different than the noise.
1. The value I received in the amount of features that are offered for the price I paid.
2. Flexibility - With HMC, there are 49 locations across the country. So they allowed me to run a hub account w pub groups and the other locations as brands. They are changing this platform monthly to meet clients needs. If something doesn't work, they constantly are upgrading. They listen!
3. The 24/7 live customer support is AMAZING! Seriously, I've used some others and I get an email or something later and I've already given up. ec's customer success team coupled with their support team put me at ease if something wasn't working, if I wanted to suggest a new feature, or if I wanted to get more information on how to properly use a feature, or API limitations, etc.

This system is easy to use, has so many features to make life simpler, and really thinks through what the client needs in a social media platform. I did at least 15 demos of major social media companies and in the beginning eclincher wasn't in the running. In the end, they beat the big players because they listened to what we need and had a stellar product! If you're on the fence, go with eclincher - you won't be sorry! I think eclincher is best for companies with multiple brands, franchises, agencies, etc. They don't charge you the way the other guys do. Also, the inbox workflow is a game changer. I suggest a LIVE demo BEFORE you start a free trial!

Puntos en contra

I think the UI could be more colorful and intuitive, but it hasn't stopped me! You just need to spend time learning the system and asking for help when you need to.

Respuesta de eclincher

Thank you Jennifer! We appreciate all your suggestions throughout your tenure and are really hoping you are loving some of the new features like post-customization by channel, Facebook location tagging, etc. Be on the lookout for some major updates in the coming months and as always do not hesitate to reach out if we can be there for you 24/7!

Mostrando 5 opiniones de 216 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre eClincher

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre eClincher.

eClincher ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$59,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de eClincher son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

eClincher admite los siguientes idiomas:

francés, inglés, portugués

eClincher admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

eClincher se integra con las siguientes aplicaciones:

Bitly, Canva, Dropbox Business, Facebook, Feedly, Google Analytics, Google Drive, Google My Business Post Scheduler, Instagram, LinkedIn for Business, Sniply, Social Media Platform, Twitter, Wave.video, ZenDesk Chat, Zendesk

eClincher ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Aistencia 24/7, Chat

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