FluentStream

Un servicio de telefonía empresarial basado en la nube

4,6 /5 (64 opiniones) ¡Escribe una reseña!

Información general sobre FluentStream

¿Qué es FluentStream?

Tecnología
Con una creciente lista de características e integraciones innovadoras, FluentStream ofrece tecnología que desafía la idea de lo que un sistema telefónico puede hacer. Además de la funcionalidad telefónica comercial que usas cada día, como el correo de voz o el desvío de llamadas, FluentStream desarrolla funciones innovadoras que van más allá de simplemente hacer que los teléfonos suenen. Con funcionalidad que agiliza la gestión y las analíticas hasta características que optimizan las comunicaciones comerciales en un mundo móvil, FluentStream ofrece tecnología dinámica basada en la nube para empresas de cualquier tipo.

Experiencia
La experiencia del cliente es lo que importa. El equipo de asistencia basado en los EE. UU. de FluentStream está disponible las 24 horas del día, los 7 días de la semana, los 365 días del año y su equipo de contratación garantiza una integración rápida y sin problemas de tu nuevo sistema telefónico, en tiempo récord.

Calidad-precio
FluentStream ofrece un sistema telefónico empresarial a un precio que no compromete la relación calidad-precio. FluentStream es compatible con un espectro de diferentes sectores, operaciones y tamaños de empresas, al tiempo que ofrece una serie de planes de servicio. Si un plan no satisface tus necesidades exactas, puedes seleccionar tus propias características a la carta para asegurarte de no obtener nada más ni nada menos que exactamente lo que necesitas de un servicio telefónico empresarial.

Información general sobre FluentStream

Precio

A partir de
US$20,00/mes

Opciones de precios

Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio

Funciones de FluentStream

Dispositivos
Tamaño de la empresa
P M G
Disponible en los países siguientes
Canadá, Estados Unidos
Idiomas admitidos

Capturas de pantalla

Captura de pantalla de FluentStream: FluentStream's Business Phone System works on many devices with a fully-configurable, feature-rich VoIP business phone system.
Captura de pantalla de FluentStream: FluentStream's Business Phone System works on many devices with a fully-configurable, feature-rich VoIP business phone system. Captura de pantalla de FluentStream: Cloud phone systems make it possible for administrators to make changes to the system without costly calls to a support team. My FluentCloud Web Portal gives variable levels of access to make changes on a system-wide level or at the user level. Captura de pantalla de FluentStream: Cloud phone systems make it possible for administrators to make changes to the system without costly calls to a support team. My FluentCloud Web Portal gives variable levels of access to make changes on a system-wide level or at the user level. Captura de pantalla de FluentStream: FluentCloud Web Portal is mobile-friendly on devices of any size, keeping you in the loop with business communications no matter where you are. Captura de pantalla de FluentStream: From start-up to Enterprises and everything in-between, FluentCloud Live Manager gives administrators the ability to monitor and manage the entire business phone system in real-time, right from their computer.

Opiniones de FluentStream

Opiniones de FluentStream

Calificación general
4,6
/
5
Excelente
45

Muy bien
14

Normal
2

Pobre
3

Malo
0

Relación calidad-precio
4,6
Funciones
4,4
Facilidad de uso
4,5
Asistencia al cliente
4,8
92% Un ha recomendado esta aplicación
Jessica R.

Couldn't ask for better customer service!

Any issue I may have, or need assistance with customer service agents are friendly, helpful and hands on. At first I was skeptical suing a phone company that is not located in my back yard, however remote access is a wonder and gets the issues taken care of, almost immediately. The technology is advanced but easy to use, couldn't ask for more.


Traducir con Google
John J.

An upstart VOIP provider that will give the big names a run for their money!!!

It's been world-class amazing from the sales process, to onboarding, to daily use.


Traducir con Google
Kariann K.

Up's and Downs

Over all it is a GREAT company to work with. I love the support staff they are all friendly and try their darndest to get things fixed. Even if you feel extra needy. They never let on that they aren't happy to help. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is especially patient with our nit pickyness.


Traducir con Google
Jimmy G.

Lexus Of VOIP Services


Traducir con Google
Nate M.

Best Phone System I have ever used.

We switched from another phone system that we had nothing but problems with. With Fluentstream we had an EXTREMELY easy implementation and they have solved every issue we had with our previous phone system. The system is fully adaptable to all of our needs and has way more features than we could even use. And if we do have a question, or an issue it is handled immediately by support team. Couldn't be happier


Traducir con Google
Jessica R.
Sector: Relaciones públicas y comunicaciones
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
Traducir a español

Couldn't ask for better customer service!

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 22-01-2019
Fuente de la reseña: Capterra

Any issue I may have, or need assistance with customer service agents are friendly, helpful and hands on. At first I was skeptical suing a phone company that is not located in my back yard, however remote access is a wonder and gets the issues taken care of, almost immediately. The technology is advanced but easy to use, couldn't ask for more.

Puntos a favor

I love the user friendly platform, very "dummy proof" for those of us that aren't as technologically inclined. I also the love the Fluentcloud mobile app that allows me to access my extension while I am out of the office.

Puntos en contra

I would not say there is anything I don't like, in most cases it is my lack of knowledge on how to navigate the software.However anytime I contact the customer service team they are ready and willing to walk me through these processes through instruction and education.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

John J.
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir a español

An upstart VOIP provider that will give the big names a run for their money!!!

Software usado A diario durante 1-5 meses
Revisado el 10-06-2020
Fuente de la reseña: SoftwareAdvice

It's been world-class amazing from the sales process, to onboarding, to daily use.

Puntos a favor

The software is fairly straightforward like most VOIP systems. It may not be as flashy as Vonage, RingCentral or 8x8, but it's a great cost, and the customer support team has been AMAZING for both selection, implementation and ongoing use.

Puntos en contra

Nothing really. Some things are a little harder to find compared to the bigger systems because they're a new vendor. But they're constantly upgrading and making the system easier and easier to use.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Kariann K.
Sector: Veterinaria
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
Traducir a español

Up's and Downs

Software usado A diario durante Más de un año
Revisado el 09-08-2019
Fuente de la reseña: Capterra

Over all it is a GREAT company to work with. I love the support staff they are all friendly and try their darndest to get things fixed. Even if you feel extra needy. They never let on that they aren't happy to help. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is especially patient with our nit pickyness.

Puntos a favor

I really like that it's user friendly and easy to learn. It really helps that it allows us to have many phone lines. Also the online faxing feature and text feature are helpful. Their support team is awesome and there for you 24/7 and don't sound annoyed when you call back multiple times.

Puntos en contra

There were some quirks to work out to get it to work smoothly with our business. We don't like that there isn't a contact list for the fax machine feature and that you can only text 180 characters. The no contact list for the fax slows us down in having to find fax numbers every time. The text feature really limits what we can text clients. We had to get really creative in our wording to keep it within the limit.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 6.0/10

Jimmy G.
Sector: Servicios de información
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
Traducir a español

Lexus Of VOIP Services

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 07-04-2020
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

I have had two lines with Fluentstream at different points of time but had to cancel them as my business was not getting much use of the Toll Free lines. The service has been FANTASTIC through and through and I have nothing but praise for these guys. I have used a bunch of VOIP service but Fluentstream is really enterprise grade stuff and no mickey mouse operation like some of the other players. I was really sad to cancel but should I need a service like theirs in the future, I would even go back in my dreams...

Puntos en contra

Not sure if this was their fault port but the porting in date for my number was 2 weeks from sign up day whereas it was just a few days for Twilio when I ported it out back. Not a big deal for me anyways...

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Nate M.
Sector: Construcción
Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
Traducir a español

Best Phone System I have ever used.

Software usado A diario durante 6-12 meses
Revisado el 12-08-2019
Fuente de la reseña: Capterra

We switched from another phone system that we had nothing but problems with. With Fluentstream we had an EXTREMELY easy implementation and they have solved every issue we had with our previous phone system. The system is fully adaptable to all of our needs and has way more features than we could even use. And if we do have a question, or an issue it is handled immediately by support team. Couldn't be happier

Puntos a favor

Functionality, ease of use, and most of all the support staff that comes with it.

Puntos en contra

Sometimes the phones don't update as fast as they should.

Desglose por calificación

Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Recomendación de usuario
9,1/10
Basado en 64 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según las recomendaciones de los usuarios
Compara las alternativas

Precios de FluentStream

Precios de FluentStream

A partir de
US$20,00/mes
Prueba gratis
Suscripción
Relación calidad-precio
Relación calidad-precio
4,6/5
Basado en 64 valoraciones de usuarios
Compara las alternativas según la relación calidad-precio
Compara las alternativas

Funciones de FluentStream

Funciones de FluentStream

API
Chat
Conferencias
Creación de informes en tiempo real
Creación de informes y estadísticas
Creación de marca personalizable
Desvío de llamadas
Enrutamiento de llamadas
Gestión de contactos
Gestión de la comunicación
Grabación de llamadas
Identificador de llamadas
Integración de CRM
Integración de terceros
Mensaje de voz
Mensajería instantánea
Notificaciones automáticas
Panel de actividades
Supervisión de llamadas
Videoconferencia
Funciones
4,4/5
Basado en 64 valoraciones de usuarios
Compara con las alternativas según la valoración de características
Compara las alternativas

Categorías

Vídeos y tutoriales

Vídeos y tutoriales

Preguntas frecuentes sobre FluentStream

Preguntas frecuentes sobre FluentStream

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre FluentStream.

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece FluentStream?

FluentStream ofrece los siguientes planes de precios:

A partir de: US$20,00/mes

Modelo de precios: Suscripción

Prueba gratis: Disponible

P. ¿Cuáles son las características principales de FluentStream?

No tenemos información sobre las características de FluentStream

P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de FluentStream?

Los clientes habituales de FluentStream son:

Empresas Grandes, Empresas medianas, Sin ánimo de lucro, Empresas pequeñas

P. ¿Qué idiomas admite FluentStream?

No tenemos información sobre los idiomas que admite FluentStream

P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece FluentStream?

FluentStream cuenta con los siguientes planes de precios:

Suscripción

P. ¿FluentStream es compatible con dispositivos móviles?

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con FluentStream

P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra FluentStream?

FluentStream se integra con las siguientes aplicaciones:

ExecVision, Freshdesk, Freshdesk, G Suite, Microsoft 365, Salesforce Sales Cloud, VanillaSoft, Zendesk

P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece FluentStream?

FluentStream ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo, Asistencia en línea, Foro, Preguntas frecuentes