PaySimple
Sobre PaySimple
PaySimple es un sistema integrado integral para aceptar pagos, automatizar la facturación y administrar clientes. Se ofrecen tarifas bajas para el procesamiento de pagos con tarjeta de crédito y ACH. Al proporcionar el mejor software de facturación de su clase, PaySimple te permite pasar menos tiempo facturando y acelerando los pagos a través de la facturación por correo electrónico, la facturación recurrente automática y la aceptación de pagos desde cualquier computadora, sitio web o desde tu teléfono móvil.
Las características adicionales incluyen comunicaciones de pago automatizadas, seguimiento automatizado de pagos atrasados, importación/exportación de datos, informes personalizados y almacenamiento seguro de la cuenta de pago del cliente para que las transacciones se repitan fácilmente.
Todo respaldado por el increíble equipo de asistencia, ¡está aquí para hacer tu vida más fácil!
Visita www.paysimple.com e inscríbete para una prueba gratis de 14 días, no se requiere tarjeta de crédito.
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Alternativas
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Opiniones
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- Sector: Servicios medioambientales
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Plataforma segura y práctica de pagos online
Revisado el 18-08-2023
Puntos a favor
Es muy fácil de manejar y nos da una gran seguridad. No hemos tenido problemas con ella y ha estado funcionando perfectamente.
Puntos en contra
Algunas funciones que ofrece ya las teníamos con otros programas, con lo que no los hemos llegado a usar.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Excellent Payment Processing Software
Revisado el 05-07-2019
Meets my needs and overall have been very happy with this software. Really sticks to what the name...
Meets my needs and overall have been very happy with this software. Really sticks to what the name says - a simple payment solution!
Puntos a favor
Great fit for any small, but growing business. Easy to set up, and use, clients seemed to like it and the customer service has been solid and very helpful with any questions.
Puntos en contra
Small changes like making it easier to search for past transactions. Right now it's a little cumbersome.
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
A surprisingly useful tool for totally managing credit cards sales.
Revisado el 06-08-2019
I manufacture, sell, and ship industrial coatings worldwide with a strong focus on the Southern...
I manufacture, sell, and ship industrial coatings worldwide with a strong focus on the Southern states.
Puntos a favor
It works as advertised! The dashboard only focuses on the essentials you need to know about. The overall structure of the package is utterly logical. You can easily find credit card customers, easily see how much they have purchased, all of the related invoices and the crowning glory of this product is the fact it tells you when the customer actually paid and it tells you immediately. Again the Dashboard is a major feature because it not only has charts for sales but charts for whether the sale closed relative to it being "out there, unpaid". It tracks Settlement Summary, Failed Transactions, Expiring Credit Card Schedules, Recurring Payments, Invoices ( Past Due, Paid, Unpaid, Invoices Sent, and Overdue. There is a past due invoice Aging chart, Unpaid Invoice Exposure. It is very useful to be able to "eyeball" all the possible problems when you have one page showing all the sources of a crisis.
Another positive is that they deal with the Credit Card bank, thus managing security issues such that you never have to fear the dreaded "Clawback" due to your own mistakes. A neat friendly package.
I am so used to poor service from Software companies that I expect it. The service people at Paysimple are very motivated to make you happy. This tells me the management at PaySimple is strong.
Puntos en contra
I cannot think of a complaint I have had in two years of use. I wish I could to balance this report with negatives but there are none. I do wish they had a non-credit card version. Then I could lose my existing accounting package(an expensive subscription).
- Sector: Ingeniería civil
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 2.0 /10
My Review
Revisado el 13-09-2021
I would not choose this software or recommend it unless the above two things are fixed.
I would not choose this software or recommend it unless the above two things are fixed.
Puntos a favor
Easy to use for invoicing and the customers don't seem to have a problem with using it.
Puntos en contra
After creating a customer and then rebilling that customer several instances of their name comes up. There should be just one name that comes up. This is annoying. Also as mentioned above the ACH payments are combined and when my bank feed gets it i don't know which payments were combined. In the Reports show how the payments were combined and paid. This is important and would save me hours of time.
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
My PaySimple (PS) Experience
Revisado el 20-03-2017
Our company tried two other payment systems before finding PaySimple(PS). We are very pleased with...
Our company tried two other payment systems before finding PaySimple(PS). We are very pleased with the system and the staff we have been in contact with. There have been things over the past 2-3 yrs that we would like to see changed or things that didn't meet our needs. At those times the staff have stepped in to write down our needs / suggestions and try their best to accommodate our needs. There have been many helpful changes to PS over the past 2-3 yrs that have made the system better, more efficient, and more user friendly.
The support staff has been a pleasure to work with! She is patient, caring, sincere, and knowledgeable. She goes above and beyond to meet our needs.
We are pleased with PS and would recommend PS to other companies.
Puntos a favor
Easy to learn and understand; easily accessible
Puntos en contra
There are areas that I believe need some adjusting. What page the system bounces you back to once you have completed something; on creating invoices the cursor always jumps back to invoice # after each item entered; and other minor things like that.
Preguntas frecuentes sobre PaySimple
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre PaySimple.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece PaySimple?
PaySimple ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$69,95/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de PaySimple?
Los clientes habituales de PaySimple son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
P. ¿Qué idiomas admite PaySimple?
PaySimple admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿PaySimple es compatible con dispositivos móviles?
PaySimple admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra PaySimple?
PaySimple se integra con las siguientes aplicaciones:
Mailchimp, QuickBooks Online
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece PaySimple?
PaySimple ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
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