Front

Software de gestión de correo electrónico y bandeja de entrada compartida para equipos

Sobre Front

Front es la bandeja de entrada compartida para equipos que reúne todas las comunicaciones de tu empresa en una única plataforma de colaboración. Los equipos de asistencia al cliente, ventas, operaciones, TI y marketing pueden administrar las direcciones de correo electrónico asistencia@, ventas@ y otras direcciones de correo electrónico de grupo, Facebook, Twitter, chat y mensajes SMS, en un solo lugar y responder sin tener que cambiar a otras herramientas.

Diseñado para la colaboración en equipo: Los correos electrónicos y los mensajes en tu bandeja de entrada compartida se pueden asignar a los compañeros de equipo para dejar en claro quién es el responsable de responder y la detección de colisiones impide que se responda varias veces al mismo mensaje. Puedes mencionar directamente a tus compañeros de equipo para compartir y analizar los mensajes y borradores antes de enviar una respuesta a un cliente. Las plantillas de correo electrónico te permiten responder rápidamente a las preguntas más frecuentes.

Mejora la productividad del equipo: Front funciona como un cliente de correo electrónico, pero es más poderoso que Gmail o Outlook. Con funciones como comentarios internos, recordatorios de seguimiento, confirmaciones de lectura, combinación de correspondencia, secuencias de correo electrónico y respuestas enlatadas, puedes responder con una frecuencia de 2 a 3 veces más rápida a los clientes. Las aplicaciones móviles en iOS y Android están disponibles para responder y clasificar sobre la marcha. El análisis integral de Front muestra tu tiempo de respuesta, volumen de mensajes y muchos más para medir tu productividad.

Se integra con todas sus aplicaciones: Front trabaja con muchos de los otros softwares que ya usas, como Salesforce, Slack, Trello, GitHub, Intercom, Asana y más, para que puedas acceder y sincronizar esta información en Front. Las integraciones personalizadas para sus necesidades comerciales específicas pueden desarrollarse utilizando la API.

Prueba Front de forma gratuita por 14 días.


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Front

4,5 (253)
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El más valorado

Precio inicial

US$19,00
mes
US$16,00
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funciones

200
113

Integraciones

72
49

Facilidad de uso

4,5 (253)
4,6 (5.507)

Relación calidad-precio

4,1 (253)
4,7 (5.507)

Atención al cliente

4,4 (253)
4,7 (5.507)

Alternativas

Acuity Scheduling

4,8
#1 alternativa a Front
Acuity es un software de programación de citas online en horario ininterrumpido que permite que los clientes, de forma...

Help Scout

4,6
#2 alternativa a Front
Help Scout es un software de help desk y atención al cliente para empresas de todos los tamaños. Los usuarios pueden...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#3 alternativa a Front
Salesforce Sales Cloud es una aplicación de CRM basada en la nube de Salesforce. Sales Cloud ayuda a los equipos de...

Kustomer

4,5
#4 alternativa a Front
Kustomer es la plataforma de gestión de clientes de última generación que faculta a los agentes para crear experiencias...

Opiniones

Calificación general

4,5 /5
(253)
Relación calidad-precio
4,1/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,4/5

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Mostrando 5 opiniones de 253
Laurens
Calificación general
  • Sector: Electrónica de consumo
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Front, a must need in your business!

Revisado el 27-06-2020

I strongly recommend using Front. Not only is the program / email-client very good, but the...

I strongly recommend using Front. Not only is the program / email-client very good, but the employees at Front are also equally capable. Through the e-mails they send and the experience I've had with their customer service, I noticed they really care about their program and what the consumer thinks of it. If you have any questions, they will answer it properly. If you have any suggestions, they will sincerely think about it.

Front has impacted my work, by making my work easily manageable. I can clearly see incoming e-mails being divided into different inboxes. Everyone can have different rights, so not everyone can see how cases are handled. Furthermore I can easily search my sent e-mails, even by using formula's such as ‘from:’ or ‘to:’, which makes searching older conversations or e-mails for bigger cases very easy. This can be very though in other e-mail clients.

I can conclude that my overall experience with Front is very good!

Puntos a favor

I like how everything is organized and therefore is easy to see. I can clearly see the divided inboxes on the left, making it easy to see how much work still needs to be done. Also, the e-mail conversations itself are shown like they are in e.g. iMessage or Whatsapp. This feels really familiar and makes it easy to read really long conversations.

Moreover, there are many settings, which can make the difference for various different users. For example, I use the 'Paste as text' setting, so everything I paste is stripped of its formatting. I know some of my colleagues dislike this, but I love it.

Furthermore, shortcuts are easy to learn and this makes it possible to work even faster.

Overall, I think Front feels very intuitive, it is easy to learn, and makes e-mailing a lot easier.

Puntos en contra

At the moment, there is but 1 thing I dislike. When you’ve just sent a new e-mail, it takes a while to show up in the ‘sent’ folder. We used to be able to see that immediately. Because of the way we work, we copy and paste the text of the sent e-mail in our other systems. This delay, especially when one sends many e-mails, is particularly annoying. This is the only minor thing I think can be improved.

John
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 1.0 /10

Great Software, Terrible Billing and Support Policies

Revisado el 31-07-2020

Puntos a favor

It has a number of very good features for helping teams work together for sales and support. The abilities to share, assign, comment on, snooze and resurface issues makes zero inbox possible. Keeps clutter down and focus on what is most important at the moment. We really like the 'product'.

Puntos en contra

-Front's Billing policies are absurd. If one signs up for an annual plan adding a user even if only temporarily for a day or a month while transitioning employees results in a charge for as much as a full year for that seat.

-During the sales process, you will experience significant personal, real-time communications. Once the sales process is over, don't hope to EVER be able to have a real-time conversation with anybody. Regardless of the severity or complexity of the issue, the only option is email that often takes days to get a response which can be a real problem when the platform is down since it is the only way to contact them. They had a chat ability for a while but turned it off apparently because customer expectations for a timely response were too high.

-Don't bother making suggestions. Although they have what appears to be a strong attitude towards involving customers, suggestions get a pat on the head and swept into a 'we'll pass that on' basket. No methods or interest to surface ideas and suggestions in a way that other end-users can expand upon or upvote/prioritize.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Producción audiovisual
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 3.0 /10

Buggy and slow product, with lack of attention to detail

Revisado el 06-05-2018

Ability to respond to and manage emails as a team.

Ability to respond to and manage emails as a team.

Puntos a favor

I can share and comment on threads with the rest of my team. As an admin, I also have granular control over users' access permissions to email inboxes.

Puntos en contra

The disregard the little details over and over again in favor of new updates. The app (iOS especially) makes me wait a lot of times when it shouldn't, making it feel slow in stark contrast to other mail apps. Things don't load instantly. Contacts aren't cached. Their UI designers blatantly disregard Android / iOS / Mac / web design conventions (which are there for a reason) in favor of their own convoluted system. Their release notes are boring and they make me update my app even when it's perfectly usable (this condescending attitude is particularly annoying). Many of these small glitches have actually led to catastrophic disasters within my team like unwittingly sending followup emails ("sequences") to 200+ recipients. My advice to them: focus on stabilizing your current, buggy product rather than trying to introduce a million features that don't work 100%.

Felipe
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great Experience with Front

Revisado el 15-04-2022

I love Front. It's a great tool, very easy to implement, teach and use. The communication between...

I love Front. It's a great tool, very easy to implement, teach and use. The communication between teams is great and we can track and talk to our customers in a great way.

Puntos a favor

The interface and how is easy to teammates collaborate and organize conversations with customers.

Puntos en contra

Language only in English
Some features were thought exclusive for emails and we use a lot WhatsApp and Chat channels (custom channels) that not might work that great
API Rate Limit for custom channels that we always talked that would be our main channel and after purchasing, we discovered this "limitation"

Alternativas consideradas

Freshdesk, MessageBird, Intercom y Zendesk Suite

Razones para elegir Front

We didn't like Zendesk layout and support

Software anterior

Zendesk Suite

Razones para cambiar a Front

Layout, features, support, sales proccess, pricing.
Celeste
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Front Is a Team-Saver

Revisado el 06-05-2020

Puntos a favor

My team uses Front to save face. We can send and see emails from our team address in one place easily. When one team member is out sick, we can easily find that thread and pick up without missing a beat. I also love that we can share threads without showing the recipient all of our personal email addresses by using the chat function and the tagging function. This helps us keep all the incoming emails going into the preferred email channel since we don't have to share our personal address to prospects or clients.

Puntos en contra

I do not have a con that I can think of.

Alternativas consideradas

Calendly

Razones para cambiar a Front

We chose Front over Calendly because it solved our initial problem of scheduling, as well as another problem we didn't know we had — consistent communication.
Mostrando 5 opiniones de 253 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Front

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Front.

Front ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$19,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Front son:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Front admite los siguientes idiomas:

inglés

Front admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Front se integra con las siguientes aplicaciones:

Aircall, Asana, AskNicely, CallHippo, Caravel, Census, ChargeDesk, Chatdesk Teams, Chatra, Clearbit, ClickUp, CloudTalk, Delighted, Dialpad, Dialpad Meetings, Doorbell.io, Drift, Dropbox Business, Fivetran, Flow.ai, FormCrafts, Forumbee, FullContact, Gainsight CS, GitHub, Gmail, Google Drive, HelpCenter.io, HelpDocs, Herald, HipChat, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Influx, Instabug, Instagram, Intercom, Jira, JustCall, Make, Meta for Business, Microsoft 365, Miuros, Nicereply, Olark, Outreach, PagerDuty, Parabola, Pipedrive, Retool, Salesforce Sales Cloud, Shipamax, Shopify, Slack, Smooch, Stitch, Stonly, Talkdesk, Toky, Trello, Twilio, Twitter/X, Upscope, Vyte, WhatsApp, Zapier, Zendesk Sell, Zoho CRM, Zoho CRM Plus, Zonka Feedback, Zoom Meetings, monday.com

Front ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat

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