Sobre eDesk

xSellco es un servicio de asistencia creado para el comercio electrónico. Centraliza las consultas de asistencia al cliente desde tu tienda web, mercados como Amazon, eBay y tus redes sociales en un solo panel. La información del cliente, los detalles del pedido, las compras anteriores, la información de entrega y el historial de conversaciones se adjuntan automáticamente a cada mensaje entrante para que puedas enviar mensajes rápidos y personalizados con un par de clics. La característica única de traducción automática también te permite expandirte a los mercados internacionales sin la necesidad de contratar un equipo multilingüe.

Diseñado para el comercio electrónico, xSellco te ayuda a vender más con una mejor experiencia del cliente, mientras te permite dedicar tiempo a hacer crecer tu negocio. Con una vista completa de tu cliente y una gran cantidad de funciones que te permiten ahorrar tiempo y crear potentes informes para ayudarte a identificar áreas de mejora, xSellco hace que vender en varios canales sea tan fácil como vender en uno.

Precios desde:

US$89,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania , Reino Unido, Irlanda, India, Japón, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

alemán, español, francés, inglés, italiano

Precios desde:

US$89,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Imágenes

eDesk Software - 1
eDesk Software - 2
eDesk Software - 3
eDesk Software - 4
eDesk Software - 5
eDesk Software - 6
Ver 6 más
eDesk Software - 1
eDesk Software - 2
eDesk Software - 3
eDesk Software - 4
eDesk Software - 5
eDesk Software - 6

Funciones

Funcionalidades totales de eDesk: 45

  • API
  • Alertas y alzada
  • Análisis visual
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de clientes
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Comunicación multicanal
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Control/Acceso remoto
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Encuestas y comentarios
  • Enrutamiento automatizado
  • Enrutamiento de llamadas
  • Etiquetado
  • Flujo de trabajo basado en reglas
  • Flujo de trabajo configurable
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de bandeja de entrada
  • Gestión de canales
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la asistencia técnica
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de tickets
  • Gestión de tickets de soporte
  • Historial de cliente
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Macros y modelos de respuestas
  • Marketing multicanal
  • Mensaje de voz
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Plantillas de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Priorización
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de tickets de soporte

Alternativas

Freshdesk

4,5
#1 alternativa a eDesk
Freshdesk es un software de servicio al cliente omnicanal, basado en la nube y diseñado para empresas de todos los...

Gorgias

4,7
#2 alternativa a eDesk
Gorgias es un servicio todo en uno de atención al cliente, asistencia al cliente y help desk con chat en vivo para...

CM.com Communications Platform

5
#3 alternativa a eDesk
Engage your customers on their favorite channels to enhance the customer experience. The Communications Platform of...

Freshsales

4,5
#4 alternativa a eDesk
Un CRM completo para equipos de ventas de alta velocidad con teléfono y correo electrónico integrados, seguimiento del...

Opiniones

Calificación general

4,5 /5
(61)
Relación calidad-precio
4,2/5
Funciones
4,2/5
Facilidad de uso
4,4/5
Asistencia al cliente
4,5/5

¿Ya tienes eDesk?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

Mostrando 5 opiniones de 61
rob
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Has made our help desk much more streamlined.

Revisado el 13-12-2017

Streamlined our customer service team role by providing the right information with the tools to...

Streamlined our customer service team role by providing the right information with the tools to action it.

Puntos a favor

It has taken all of our marketplace messages, from eBay to our website and combined them all into one easy to understand message inbox, it is ordered so your always replying to the most urgent messages first no matter which marketplace the message has come from, it also has a count down timer next to each message so you know how long each message has been waiting, particularly important when Amazon requires a reply in 24 hours.
One of the main advantages is that most if not all messages sent from a customer will import into one message thread, so if a customer is trying to play customer services off different representatives it is great for reading back through what has or hasn't been said, both by the customer and your own customer services. There are a number of other features such as auto reply's and folder sorting an flagging that we haven't used, but they seem like very useful features for some business.
One area that has helped greatly save time is the template feature that drags in customer information, allowing you to have a list of predetermined reply's but the emails are still personalised to the customer, with names, addresses, usernames etc all importable to a message.
Xsellco are always developing the platform and adding new features, live chat is something we plan to explore further in the future, all in all a great bit of software.

Puntos en contra

From a set up point of view, having to attach each market place individually for each country you sell in can be a long process, given the Amazon integration requires a little more work than the eBay sites also, that is more to do with Amazon and eBay, rather than Xsellco though.
Their is a lot too Xsellco also and option can be hidden in menus you'd not think to look in.
I think an ability to have a test environment within Xsellco would be beneficial for automated reply testing and generally helping you test templates etc.
The live chat does need fleshing out a bit, but as previously stated, they are updating all the time.
Overall not many negatives.

Adam
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Really useful tool, saves time and has nice UX. Has room for improvement

Revisado el 28-11-2017

saves time and brings CS all under one roof.

saves time and brings CS all under one roof.

Puntos a favor

The biggest pro is the fact that you can see the order details in the sidebar when dealing with tickets, this is the biggest win over other helpdesk software we demoed. Xsellco offer all the details that you need. The usability/UX design is really nice, and templates are super for saving time.

Puntos en contra

The organisation and filter options of the tickets, allowing the customer greater control. This could be greatly improved. The biggest improvement we would like to see is the ability to easiest group list the tickets by sales platform. We use to be able to do this in Zendesk and it was perfect.

Secondly the way tickets are auto assigned 'Type' from Amazon is set, and does not allow the customer to alter. A lot of tickets are assigned 'System Message' when they should not be.

There are quite a few other tweaks that would make it run smoother from a usability point of view.

Andrew
Calificación general
  • Sector: Sector textil
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Has saved us time and money

Revisado el 06-12-2021

Puntos a favor

Brings all customer queries from all platforms into a single mailbox. Templates are great and the system has saved us so much time. When I had a problem with messages not sending I contacted the chat and spoke to Aine whom was very helpful.

Puntos en contra

There was an update and now the AI suggestions are difficult to select. You have to hover and try and select the response which can be tricky. In the past before the update you could click on the option easier.

Alternativas consideradas

Replyco

Razones para cambiar a eDesk

Quicker sending and receiving messages. Less glitches.
Ben
Calificación general
  • Sector: Artículos deportivos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Fantastic UI clean and simple, data is easy to visualize from the dashboard!

Revisado el 17-07-2017

Puntos a favor

Clean and simple user interface.
Visualisation of data is perfect for our user to take in.
Everything integrates into the same dashboard.

Puntos en contra

Filtering message by a channel is not possible or not obvious.
When hovering over the heart icon or the bell, there isn't anything to explain what this is. Iconography is great but only if the user is informed as to what it is. A heart icon to one person could be understood as something completely different to another person. Tooltips never hurt anyone.

Respuesta de XSellco

Hi Ben,

I really appreciate your feedback! This is really interesting and something I'll definitely pass onto the team. The filtering function in the software is in fact quite granular, so this is definitely possible.

Could you send an email to our support team at [email protected] and ask them to put you in touch with me? I'll be happy to go through this with you.

Kind regards
Lorna

Dominic
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

We have been using XSellco's Helpdesk product for over a year and find it largely does all we...

Revisado el 19-12-2017

Allows us to efficiently manage customer messages from all our sales channels.

Allows us to efficiently manage customer messages from all our sales channels.

Puntos a favor

- One of the tightest integrations with Amazon and eBay we have come across.
- Out of office responses that actually work with Amazon.
- User friendly. Very quick and easy to setup.
- Clean interface that is relatively customisable.
- Good support for different languages.
- Good automation with templates and rules.
- Folders allow for the addition of custom ticket labels.

Puntos en contra

- Poor chat widget - we chose to use a different provider for this functionality which is a shame as it is not all under one hood.
- Average reporting features that do not allow for exclusion of spam from ticket volumes and lack granular control.
- Habit of truncating long message subjects (although I think this has been resolved now).
- Search feature lacks ability to search custom fields without careful selection of correct customer filter in advanced search.

Mostrando 5 opiniones de 61 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre eDesk

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre eDesk.

eDesk ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$89,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de eDesk son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

eDesk admite los siguientes idiomas:

alemán, español, francés, inglés, italiano

eDesk admite los siguientes dispositivos:

eDesk se integra con las siguientes aplicaciones:

Adobe Commerce, BigCommerce, Instagram, Linnworks, Meta for Business, Mirakl, PrestaShop, Shopify, Twitter, WooCommerce

eDesk ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para eDesk.