Sobre TapClicks

TapClicks, Inc. es una empresa líder en tecnología de marketing para agencias, empresas de medios, marcas y empresas. Esta plataforma de operaciones de marketing integrada incluye activación de ventas, gestión de pedidos y flujos de trabajo, analíticas e informes automatizados, todo ello dentro de una única interfaz de usuario intuitiva y disponible bajo demanda en la nube. TapClicks ha entregado más de 1 000 000 paneles a más de 5000 marcas y más de 500 empresas de medios y agencias en todo el mundo. La plataforma TapClicks aprovecha más de 150 integraciones de API nativas con las plataformas líderes de marketing y publicidad. Complementa su solución con ImportWizard, que permite que la plataforma pueda usar datos de prácticamente cualquier fuente. TapClicks se fundó en 2009 y tiene su sede central en Silicon Valley. Cuenta con oficinas de desarrollo y ventas en Boston y Canadá, además de tener oficinas de ventas en Europa y América Latina.

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Las 5 mejores alternativas a TapClicks

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Reino Unido, Países Bajos, Nueva Zelanda , Suecia, Estados Unidos, Sudáfrica

Idiomas admitidos

inglés

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Las 5 mejores alternativas a TapClicks

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Funciones

Funcionalidades totales de TapClicks: 76

  • Acciones activadas por evento
  • Análisis de campañas
  • Análisis de páginas web
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis visual
  • Arrastrar y soltar
  • Benchmarking
  • Búsqueda/filtro
  • Cartografiado de datos
  • Cartografía del viaje de cliente
  • Conectores de datos
  • Control de calidad de datos
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes ad hoc
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Descubrimiento de datos
  • Descubrimiento visual
  • Flujo de trabajo de aprobación
  • Formularios de evaluación (scorecards)
  • Funciones/cálculos
  • Gestión de activos digitales
  • Gestión de anuncios display
  • Gestión de campañas
  • Gestión de canales
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de datos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de marca
  • Gestión de metadatos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Gestión de varias cuentas
  • Herramientas ETL
  • Herramientas de colaboración
  • Importación y exportación de datos
  • Indicadores de tendencia/problemas
  • Informes de marketing
  • Informes de síntesis
  • Informes de ventas
  • Informes personalizables
  • Informes planificados y automatizados
  • Limpieza de datos
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Panel de control personalizable
  • Paneles privados
  • Planificación de actividades
  • Planificación estratégica
  • Preparación de datos para servicio por cuenta propia
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión
  • Recopilación de datos multicanal
  • Registro único
  • Segmentación de clientes
  • Segmentación por público
  • Seguimiento de búsqueda de sitios
  • Seguimiento de campañas
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de palabras claves
  • Seguimiento de páginas consultadas
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Seguimiento de tiempo en la página
  • Seguimiento del ROI
  • Supervisión
  • Supervisión KPI
  • Supervisión de redes sociales
  • Uso compartido de archivos
  • Varias campañas
  • Vista de una sola página
  • Visualización de datos
  • Widgets

Alternativas

Sprout Social

4,4
#1 alternativa a TapClicks
Sprout Social es una herramienta de gestión de redes sociales creada para ayudar a las empresas a encontrar nuevos...

AdStage

4,5
#2 alternativa a TapClicks
AdStage proporciona una plataforma única para la creación, gestión, analíticas y creación de informes de campañas PPC...

NinjaCat

4,4
#3 alternativa a TapClicks
NinjaCat es una solución todo en uno de creación de informes, seguimiento de llamadas y supervisión de llamadas. Está...

Whatagraph

4,4
#4 alternativa a TapClicks
Whatagraph es una herramienta de creación de informes de canales cruzados que ayuda a las empresas a llevar un...

Opiniones

Calificación general

4,3 /5
(172)
Relación calidad-precio
4,1/5
Funciones
4,0/5
Facilidad de uso
4,0/5
Asistencia al cliente
4,4/5

¿Ya tienes TapClicks?

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Mostrando 5 opiniones de 172
Kiri
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Unrivaled Customization in Order Management and Reporting

Revisado el 16-11-2018

TapClicks provides a huge benefit to both us as a company, and to our clients. It is one dashboard...

TapClicks provides a huge benefit to both us as a company, and to our clients. It is one dashboard where everyone can log into and tell you everything you need to know about a campaign, from it's status, order details, and creative files to the actual campaign data and reporting. This full-cycle tool has made us much more efficient as a company.

Puntos a favor

The ability to customize everything from reporting for us and for our clients, as well as in order management. Everything is fine-tuned to our business model, and we are given the tools to make the adjustments we need in real-time.

Puntos en contra

As with platforms that house a lot of data, there can be issues with the data imports, causing us to have inaccurate data our dashboard. TapClicks works as quickly as they can to remedy any data issues, but sometimes the turnaround is not quick enough for our fast moving business.

Jorge
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Integrations are awesome in TapClicks, it's got most of my data linked. I love TapClicks.

Revisado el 03-07-2020

TapClicks has resolved most of my marketing reporting and communications problems. In the past, we...

TapClicks has resolved most of my marketing reporting and communications problems. In the past, we used to download data from Google Ads to an excel workbook and start editing and formatting to make presentable, which used to be very time-consuming and tiring. Additionally, I needed to change my internal call reporting software and I was very worried about how to integrate data with this new software, it is great to know that TabClicks is limitless since it also has integrations for almost all call reporting software, this actually makes it easy for my agency and my clients to create a dashboard and communicate the most important metrics to our partners. Having said this, the experience that I have had with TabClicks solving my reporting issues has been very relieving and satisfactory. I am very happy working with TapClicks and I hope they continue to come up with more features, integrations, and tools to continue to improve the user's experiences.

Puntos a favor

Working with TapClicks gives you access to a relevant and large integrations library for your marketing reporting needs. It is so great to know that you are just a few clicks away from creating and modifying cutting-edge dashboards to present to your clients. Additionally, the interface is pretty user-friendly and makes it easy to come up with new ideas.

TapClicks has more upsides than downsides, its automation and the way everything is put together quickly and efficiently is wonderful.

Puntos en contra

Everything is nice, maybe adding more templates would help to have ideas about new ways to create dashboards, and sometimes adding some tutorials will also help.

Alternativas consideradas

Google Data Studio

Razones para cambiar a TapClicks

More Integrations and more automated features. This resulted in more time-saving and automated processes. And personalized URL, profile, and accounts.
Anastacia
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

TapClicks for the Win!

Revisado el 08-11-2022

Overall, this software is essential to our business. We use it daily to track numbers, progress and...

Overall, this software is essential to our business. We use it daily to track numbers, progress and share data with our clients in a clean and easy to digest way. Wiothout this tool we'd be pulling a lot of reports straight from GA and configuring the data into spreadsheets etc. So I'm thankful that TapClicks saves us so much time.

Puntos a favor

What I enjoy the most about this software is its flexibility. It allows you the ability to create a customized report tailored to our client's services by platform etc. Which for us is extremely important so we can provide proper recommendations for budget and strategy et.

Puntos en contra

I do not like that you have to do a search for client's reporting dashboards each time you open the page. If I hit the back button it takes me all the way back out to square one and I have to re-search for the dash again. It can get annoying for sure.

Phillip
Calificación general
  • Sector: Bienes de consumo
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Avoid like the plague! After merger, they are garbage!

Revisado el 05-10-2021

My experience is nothing short of disappointing. After three months, I am still unsuccessful in...

My experience is nothing short of disappointing. After three months, I am still unsuccessful in trying to get TapClicks "AdStage" to reply to my tickets (as they continue charging us) all in hopes that they might follow through on their commitment and promise to migrate our prior data over. The process has been inconvenient and undermining to our marketing efforts.

Puntos a favor

Since they were acquired to obtain the unique features of AdStage, I would say the benefits have become reversed. Pushing a lean and well built platform into a bloated system is clearly apparent.

Puntos en contra

The customer service is sub-par, the founders abandoned their earlier customers (like myself, those who were apart of the beta launch) and even more disappointing is the lack of integrity with them honoring the transition of migrating your data from AdStage to Tapclicks during their merger. I was told we would get our data moved over. How does paying paying $99/mo to $499/mo seem fair?

Carolyn
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Excellent for Some Things, Opportunities to Improve in Others

Revisado el 25-01-2021

They are aware of the shortcomings of their Live Call functions, and they are receptive to...

They are aware of the shortcomings of their Live Call functions, and they are receptive to feedback. We appreciate being part of their beta testing to improve the platform. We are concerned about the future with TapClicks as we prepare for Google Analytics 4.

Puntos a favor

We like that we are able to aggregate data from multiple sources easily into a single dashboard. Client permission management and user management is very easy, and data connection is usually easy. We also like the easy drag/drop functionality of the widgets.

Puntos en contra

For some connections, namely Google Analytics, TapClicks is lacking because the store data in a Data Warehouse and siphon metrics into Data Views. We understand the reasoning, but it does lead to discrepancies in certain metrics, forcing us to pull from the native source for certain things. We greatly dislike trying to hunt down specific metrics under various data views, or not having a metric in a particular data view.

Alternativas consideradas

Swydo y AgencyAnalytics

Razones para elegir TapClicks

User interface did not offer the simple drag/drop functionality we wanted.

Software anterior

ReportGarden

Razones para cambiar a TapClicks

It was the only platform with all the integrations we needed.
Mostrando 5 opiniones de 172 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre TapClicks

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre TapClicks.

TapClicks ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de TapClicks son:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

TapClicks admite los siguientes idiomas:

inglés

TapClicks admite los siguientes dispositivos:

TapClicks se integra con las siguientes aplicaciones:

AdRoll, Adobe Campaign, Agendize, Birdeye, Buffer, CallRail, Callcap, Campaign Monitor, Celtra, Cheetah Digital Customer Engagement Suite, Constant Contact, Dotdigital, Duda, Emma, Google Ads, Google Analytics 360, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Instagram, LinkedIn for Business, Mailchimp, Marchex, Marketo Engage, Meta for Business, Moz, Outbrain, Quantcast, Quickbooks Online, Rocket Fuel, Salesforce Marketing Cloud, Silverpop, Snapchat, Tableau, Taboola, Twilio, Twitter, Unbounce, Wufoo, Yext, Zapier, iContact

TapClicks ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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