Sobre Outreach

Outreach es una plataforma intuitiva de automatización de ventas. Esta aplicación, basada en "secuencias", ayuda a los equipos de ventas a configurar campañas de correo electrónico y puntos de contacto basados en cualquier número de criterios. Los equipos pueden crear una secuencia de correos electrónicos y llamadas para enviarla a todos sus clientes potenciales.

Outreach ayuda a los equipos de ventas a gestionar de manera fiable todos sus clientes potenciales, sin importar su número. Outreach notifica a los equipos de ventas cuando los clientes potenciales responden a los mensajes. Los que han respondido se envían al siguiente punto de contacto o paso de la secuencia. También detecta las horas de mayor rendimiento de la semana para enviar correos electrónicos y programar campañas de correo electrónico en consecuencia.

Las funciones analíticas de Outreach permiten a los equipos de ventas ver información general de sus actividades y rendimiento. Con las analíticas de secuencia de Outreach, los miembros del equipo pueden saber exactamente dónde se encuentra cada cliente potencial en el embudo de comunicación. Los gerentes pueden observar el rendimiento de cada miembro del equipo.

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Las 5 mejores alternativas a Outreach

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

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Las 5 mejores alternativas a Outreach

Imágenes

Outreach Software - 1
Outreach Software - 2
Outreach Software - 3
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Vídeo de Outreach
Vídeo de Outreach
Vídeo de Outreach
Vídeo de Outreach
Vídeo de Outreach
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Funciones

Funcionalidades totales de Outreach: 53

  • API
  • Análisis de evolución de ventas
  • Análisis predictivo
  • Archivo y conservación
  • Arrastrar y soltar
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Captura de clientes potenciales
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cualificación de leads
  • Entrega de contenidos
  • Formación e incorporación a las ventas
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de actividad de ventas
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de datos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de listas de llamada
  • Gestión de ofertas
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de transacciones
  • Gestión de usuarios
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del rendimiento
  • Grabación a demanda
  • Grabación de audio/vídeo
  • Grabación de llamadas
  • Herramientas de colaboración
  • Informes de ventas
  • Integraciones de terceros
  • Marcador automático
  • Marketing por correo electrónico
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Para equipos de ventas/organizaciones
  • Plantillas de correo electrónico
  • Programación
  • Programación de tareas
  • Recordatorios
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de fuentes
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de la participación

Alternativas

SalesLoft

4,3
#1 alternativa a Outreach
Salesloft es una plataforma de participación de ventas basada en la nube y diseñada para ayudar a los equipos de ventas...

Woodpecker.co

4,6
#2 alternativa a Outreach
Woodpecker is an intuitive cold email tool for lead generation, sales & recruitment professionals. It helps you to...

Freshsales

4,6
#3 alternativa a Outreach
Un CRM completo para equipos de ventas de alta velocidad con teléfono y correo electrónico integrados, seguimiento del...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#4 alternativa a Outreach
Salesforce Sales Cloud es una aplicación de CRM basada en la nube de Salesforce. Sales Cloud ayuda a los equipos de...

Opiniones

Calificación general

4,4 /5
(276)
Relación calidad-precio
4,2/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,2/5
Asistencia al cliente
4,1/5

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Mostrando 5 opiniones de 276
Abhinav
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Outreach solves your purpose of everything related to Sales activities and reachout

Revisado el 14-10-2022

It has been a great experience working on outreach when you can schedule you tasks and tracks...

It has been a great experience working on outreach when you can schedule you tasks and tracks reports accurately

Puntos a favor

1. Ease of usage
2. Loads of features
3. Scheduling of tasks
4. Inbuilt phone calls
5. Automation scheduling of emails

Puntos en contra

1. Phone numbers not available for APAC region
2. Impossible to opt in any of the opt out contact so you have to manually send emails directly through gmail to all opt out contacts

Nate
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Best sales sequencing tool on the market, hands down

Revisado el 31-01-2021

Overall, I'm a huge fan of Outreach. It's a tool that I'll look for in my next company or at least...

Overall, I'm a huge fan of Outreach. It's a tool that I'll look for in my next company or at least recommend. If you have a large SDR and Inside Sales force, it's just silly not to invest in this technology. I save so much time on my prospecting and it holds me accountable. The reports on your progress are easy and when I work with my SDR multi-threading into an account, we can see each other's activity so we don't overlap.

Puntos a favor

At first, Outreach can look a bit overwhelming, but once you get through some early training, it will become second nature and best friend for prospecting. We also use Outreach as our dialer. What I love most is the ability to make quality drip campaigns, email sequencing that can be combined with phone and LinkedIn messaging, along with integrating with SFDC. I'm also a big fan of using Snippets which is a great way to create short sentences or data that you want to include in emails, while not going overboard on boring templates.

Puntos en contra

Not much, other than there's a lot going on. There are account and prospect views that you can build reports on top of that I really never use, but I'm sure could be useful. If you can focus on core functionality, then it's really quite easy to use.

Jacob
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Good engagement platform

Revisado el 15-11-2022

Overall the platform is great for everyday use and, considering I spend most of my day in there,...

Overall the platform is great for everyday use and, considering I spend most of my day in there, it's no hassle.Reporting is ok to monitor team performance without going into too much depth.

Puntos a favor

Once you've got your head around using it, it's generally very easy.There's good email tracking and integration with SalesForce and Gmail.Never had a fault with the call recording which filter straight into Allego too.

Puntos en contra

There's just a bit of intuitiveness missing from it that you get with the likes of Hubspot and Salesloft.Extremely irritating at times that you have to get spelling of names etc perfect and can't search for part of names as it'll return no results.A "similar to your search" would be helpful

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Misled, big time.

Revisado el 22-12-2021

My AE was good, he did his job the way an AE should. Everything are yet I signed the contract was...

My AE was good, he did his job the way an AE should. Everything are yet I signed the contract was just below the bar.

Puntos a favor

Looks pretty, cheaper than some products but still expensive.

Puntos en contra

I spent 12 months trying to troubleshoot issues I was having with my signature pictures not sending through, I went back and forth with their support being asked to try all these different things that genuinely never worked. What’s the MOST disappointing this about all of this is I asked on numerous occasions if this issue was happening with any of outreaches other clients using outlook and outreach together, I was told definitively that it was not happening with ANY integrations and it was only my business that the issues were occurring. I’ve now moved to another company that use Outreach, and of course, the issue with the signature happens again. It’s clear that integrity is low in the business, I was made to believe that our case was so so rare, and I spent hours and hours trying to fix it. It may seem like such a simple thing, a picture in a signature not sending though, but the way I work and the standard the business sets, we looked low tied to new prospects with sloppy email looks.

The editing tool for templates and snippets is way behind the times, and it actually blew me a way how difficult it was to use, spacing, character size, and general format NEVER looked the way it needed to looks.

Alternativas consideradas

Mixmax y SalesLoft

Razones para cambiar a Outreach

Pricing, and MixMax did not have an integration with Outlook.
Florence
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Made our SDRs way more productive

Revisado el 21-01-2021

Great experience. Smooth during the sales cycle. Connects well to other solutions, pulling in key...

Great experience. Smooth during the sales cycle. Connects well to other solutions, pulling in key data on prospects. Product roadmap is also exciting (i.e. prospect insights and intelligence improving over time with AI insights).

Puntos a favor

We moved across from Groove to Outreach and this was one of the best decisions we made. Outreach connects much better to other tools in our stack and the functionality is on another level. Outreach has enabled our SDRs to stop wasting time context switching between loads of tabs and focus on prospecting, maximizing their time prospecting. I am a big fan of Outreach!

Puntos en contra

It would be great if it were simple to include a profile picture without the weird needing to have an avatar process on another platform.

Alternativas consideradas

SalesLoft

Razones para elegir Outreach

Groove was clunky and the support wasn't up to scratch.

Software anterior

Groove

Razones para cambiar a Outreach

Industry standard. Connectivity. Great UX.
Mostrando 5 opiniones de 276 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Outreach

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Outreach.

Outreach ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de Outreach son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Outreach admite los siguientes idiomas:

inglés

Outreach admite los siguientes dispositivos:

Outreach se integra con las siguientes aplicaciones:

6sense, Chili Piper, Demandbase One, Dialpad, Drift, Gmail, Gong.io, HubSpot CRM, LeadIQ, LinkedIn Sales Navigator, Microsoft 365, Okta, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Seismic, Sendoso, Terminus, Vidyard, ZoomInfo SalesOS

Outreach ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica

Categorías relacionadas

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