Sobre Sharpen

Los agentes felices crean clientes felices. Sharpen brinda al equipo de atención al cliente una forma de simplificar sus interacciones y flujos de trabajo para capacitar a los agentes y ofrecer una experiencia de clientes positiva.

Equipa a los agentes con una plataforma para interactuar con los clientes en cualquier canal y desde una sola interfaz. Con módulos de coaching y microaprendizaje en las colas de agentes para mejorar el crecimiento y el desarrollo. Obtén información detallada del cliente desde un único sistema de creación de informes y fuente de información veraz, a partir de las relaciones con los clientes que desarrolla el equipo. Con Sharpen, convierte cada interacción en una experiencia.

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Las 5 mejores alternativas a Sharpen

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Alemania, Reino Unido, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

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Las 5 mejores alternativas a Sharpen

Imágenes

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Funciones

Funcionalidades totales de Sharpen: 57

  • API
  • Acciones activadas por evento
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis en tiempo real
  • Archivo y conservación
  • Base de datos de clientes
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
  • Centro de atención telefónica de llamadas salientes
  • Centro de atención telefónica mixto
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Comunicación multicanal
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes/análisis
  • Desvío de llamadas
  • Distribución automática de llamadas
  • Enrutamiento de llamadas
  • Entrada de teclado del teléfono
  • Etiquetado de llamadas
  • Gestión de campañas
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de la asistencia técnica
  • Gestión de tickets de soporte
  • Grabación
  • Grabación a demanda
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de texto de llamada
  • Grabación programada
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de cliente
  • Identificador de llamadas
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Integración de telefonía informática
  • Marcación manual
  • Marcador automático
  • Mensaje de voz
  • Mensajería SMS
  • Métricas de rendimiento
  • Personalización de la voz
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Registro de llamadas
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguridad SSL
  • Sistema de marcación progresiva
  • Supervisión
  • Supervisión de llamadas
  • Varios scripts

Alternativas

BeInContact

4,3
#1 alternativa a Sharpen
BeInContact helps companies of various sectors and sizes increase the loyalty of their customers, improving their...

Call Center Studio

4,5
#2 alternativa a Sharpen
Call Center Studio es un software basado en la nube que proporciona a las empresas herramientas para administrar y...

Five9

4,2
#3 alternativa a Sharpen
Five9 es una solución de centro de contacto y centro de atención telefónica impulsada por inteligencia artificial. La...

Talkdesk

4,5
#4 alternativa a Sharpen
Talkdesk proporciona todos los beneficios del software de centro de contacto empresarial, sin toda la complejidad.

Opiniones

Calificación general

4,4 /5
(47)
Relación calidad-precio
4,8/5
Funciones
5/5
Facilidad de uso
4,3/5
Asistencia al cliente
4,5/5

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Mostrando 5 opiniones de 47
Todd C.
Calificación general
  • Sector: Seguros
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Great Value and Support

Revisado el 27-08-2015

Fathom is attentive to my needs and works quickly to resolve any issues that arise. They provide...

Fathom is attentive to my needs and works quickly to resolve any issues that arise. They provide good phone service at a great value. I recommend them for any small business owner!

Puntos a favor

Great value. My monthly service is much less than I paid previously. The support team is knowledgeable and easy to work with. They are quick to diagnose any issues (even those that are problems with my system and not theirs) and provide answers to resolve them.

Puntos en contra

It can be a little confusing to configure the system, but I can call the support team to help me out. Reports, such as call logs, could be better, but I almost never looked at them with my previous provider anyway. Once the system is configured, it works great.

Brian L.
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

One stop solution

Revisado el 25-08-2015

We needed a system that could allow our remote teams to painlessly stay connected while providing...

We needed a system that could allow our remote teams to painlessly stay connected while providing core communications functionality. Lots of providers out there with pieces of what we needed, but struggled to find it all in one package that was affordable and actually worked right. Actually didn't get any complaints from the team.

Puntos a favor

Easy to use and provided the full suite of functions we needed. Remote access across the country was great. Option to use soft phone on laptop with Polycom phone on desk also great. Automated workflow for agents was superb and our service manager was able to set up, implement, and manage without a lot of training or consulting.

Puntos en contra

No real cons to speak of. Would love to see them come out with their own CRM, though the integration with salesforce has been great.

Dylan R.
Calificación general
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Mediocre

Revisado el 24-09-2015

Overall: This system offers nothing outside of the norm of any other VOIP business phone system. ...

Overall: This system offers nothing outside of the norm of any other VOIP business phone system. The Web interface is slightly more intuitive than others, though it is difficult sometimes to know if a setting change has actually been accepted and changed. However, there is much to be desired in execution of calls. About a quarter of dialed calls will hang without ever connecting, then disconnect. There is no consistency with this issue as to the number being dialed. (One number may fail three times in a row, then connect on the fourth attempt. Others might fail once, then connect on the next attempt.) We have had an outstanding service issue since deploying last January which has yet to be resolved wherein any calls going to our after-hours support line generate two notification emails and two duplicate voicemails. While not critical, it is a nuisance, and the only time we receive updates on the status of the service case is when we ask for them.

Pros: Slightly easier to use and deploy than similar products. Slightly more intuitive web controls. Service department will respond when prompted.

Cons: Service could be much more pro-active in reporting status of cases back to clients. Call failures can be a headache.

Christina D.
Calificación general
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Striving for Sucess

Revisado el 25-09-2015

It's been a long winding road; however, I genuinely feel that Fathom Voice is trying to get better!...

It's been a long winding road; however, I genuinely feel that Fathom Voice is trying to get better! They give us some great features but some of the every day features that we expect & had for years are now not available.

Most recently I've truly missed the simple forwarding option. We've worked around it but it was laborious. To be able to just hit a fwd button + the extension in which to forward to... was great, when we had it.

I also miss the options our landlines had... like being able to speed up & slow down a message. This saved us from having to listen several times. We also had a simple keypad map that showed us how to move quickly and efficiently through steps to get where we needed. On the dashboard, I would love to also have a list of calls I've made (calls in and calls out, would be great descriptions).

We are not necessarily a large business but perhaps we act like one. :) Thus, there will always be issues or things that come up, esp. as changes occur. The Fathom Voice Crew always do their best to find a solution & never forget to get back with you... we appreciate this greatly!

Melva H.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Very easy to use

Revisado el 26-08-2015

I find that Fathom is very user friendly and easy to navigate. At they company I work for we have...

I find that Fathom is very user friendly and easy to navigate. At they company I work for we have used a few different companies and in my experience Fathom has been the best.

Puntos a favor

I love that we can record the calls. In my line of work it is very easy to not catch all the important information on a call. So having the ability to go back and review it has been very beneficial for me. Also being able to save the recording allows for my Consultants to listen to my call before they reach out to the customer for follow ups and meetings. It also is great training tool for new members of the team to be able to hear real calls.

Mostrando 5 opiniones de 47 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Sharpen

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Sharpen.

Sharpen ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de Sharpen son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Sharpen admite los siguientes idiomas:

inglés

Sharpen admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sharpen se integra con las siguientes aplicaciones:

Desk.com, Freshdesk, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Zendesk

Sharpen ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7

Categorías relacionadas

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