Sobre Clover

Clover ha sido diseñado para ayudar a las pequeñas empresas a administrar todo su negocio. Proporciona un potente software de punto de venta accesible desde smartphones.

Clover gestiona el negocio y acaba con las hojas de cálculo. Envía informes de actividad e información y gestiona la tienda en tiempo real: edita menús, supervisa el inventario y controla a los empleados.

Clover también proporciona métodos de pago para POS. Acepta pagos con tarjeta de crédito o débito y los datos de los clientes se almacenan de forma segura. Clover también acepta tecnologías Apple Pay para que los procesos sean más fluidos.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos

Idiomas admitidos

Alemán, Inglés

Imágenes

Clover offers native apps for Android and iOS, in addition to its web app
POS stations, receipt printers, and other hardware can be used with Clover
Customers can be managed in Clover
Customer signatures can be captured electronically
Ver 5 más
Captura de pantalla de Clover: Clover offers native apps for Android and iOS, in addition to its web app Captura de pantalla de Clover: POS stations, receipt printers, and other hardware can be used with Clover Captura de pantalla de Clover: Customers can be managed in Clover Captura de pantalla de Clover: Customer signatures can be captured electronically

Funciones

Características totales de Clover: 38

  • Análisis de rentabilidad
  • Asistencia de código de barras
  • Autenticación de dos factores
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Captura de firma electrónica
  • Carro de compra
  • Catálogo de productos
  • Creación de informes de ventas
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Gestión de campañas
  • Gestión de impuestos de ventas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la contabilidad
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de permisos
  • Gestión de recibos
  • Gestión de recompensas
  • Gestión de tesorería
  • Historial de transacciones
  • Integración de correo electrónico
  • Integración de páginas web
  • Integración de tarjeta de crédito
  • Integración de terceros
  • Integración del catálogo de productos
  • Lectura de códigos de barras
  • Pagos electrónicos
  • Pagos parciales
  • Panel de actividades
  • Portal para empleados
  • Procesamiento de pagos ACH
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programa de fidelización
  • Punto de venta
  • Recopilación de comentarios
  • Seguimiento de ventas
  • Sistema de tarjetas de regalo
  • Supervisión de transacciones

Alternativas

KORONA

4,6
#1 alternativa a Clover
El software de POS KORONA proporciona una solución avanzada para tiendas minoristas, servicios de emisión de tickets,...

ROLLER Software

4,8
#2 alternativa a Clover
Software todo en uno para sedes de atracciones, entretenimiento y ocio.

Acuity Scheduling

4,8
#3 alternativa a Clover
Acuity es un software de programación de citas en línea que permite a los clientes programar citas en línea, completar...

PayPal Here

4,6
#4 alternativa a Clover
The PayPal Here app is a mobile point of sale (POS) software designed to help businesses securely process debit or...

Opiniones

Calificación general

4 /5
(292)
Relación calidad-precio
3,6/5
Funciones
3,9/5
Facilidad de uso
4,2/5
Asistencia al cliente
3,5/5

¿Ya tienes Clover?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

¡Escribe una reseña!
Mostrando 5 opiniones de 292
Madison M.
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Use in my small businees

Revisado el 06-08-2018

Clover has been an excellent option for taking payments in my stores.

Clover has been an excellent option for taking payments in my stores.

Puntos a favor

My coffee shop uses clover devices as our POS system. The software is convenient and easy to place in a store. It features many apps that make it applicable to nearly any market. They also have many accessories- the main one we use are the receipt printers (small and regular size), the handheld tablet, and the customer interface screen.

Puntos en contra

Over time the clover tablets do slow down. We frequently reboot them to rev up the speed.

Elizabeth S.
Calificación general
  • Sector: Entretenimiento
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Almost Great...

Revisado el 10-05-2020

My overall experience with clover has spanned from the creation of menus and items with sub menus...

My overall experience with clover has spanned from the creation of menus and items with sub menus and add ons for each item, as well as specials for days of the week as well as happy hour times to daily usage for pos transactions. Overall I have been very happy with everything, other than the need to set up account through bank, as I mentioned before.

Puntos a favor

I love how easy it is to use clover for grab and go, sit down service, or retail services. It is the only pos system I know of that is easy to use for one or all three of the above type of service. With one pos you can easily switch apps and have optimized layout and design for each of the above, while keeping the same items and menus/submenus.

Puntos en contra

I dislike that it has to be used through your bank. It makes it really hard for management to have the ability to access customer support and full features, since most owners dont want their employees, even management, to have access to full banking info.

Sylvia R.
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Clover Pos

Revisado el 24-02-2017

From the pos system itself, we are multistore, so that is added complications for the clover...

From the pos system itself, we are multistore, so that is added complications for the clover system. On the register side, looking up customer names is complicated, you type the last name, but cannot enter the full name or it will not find it, so you enter the last name and have to scroll through the list of lets say 50 last name of smith, takes way to much time, and really difficult on the mini with the small screen. To increase quantity you have to go to another screen and then back again, more time, If one person does a price check by entering an item because a customer wants the total with tax, even though you delete the item, or clear open order, if a second sales person then logs in to check someone out the order still reads with the first person doing the sale even though they logged out. From the dashboard side, no ability to print many things such as transfer slips from HQ to the other 3 stores, once it is transferred it is on the screen until the store accepts the item in, after that the info is gone, and you cannot access for questions, etc. the lack of alphabetical order on many functions, the tax functions, if you use different tax rate for each of our 3 taxing authorities, as we did (and would prefer) say you have 10,000. in sales, 3 tax rates, when they are done separately the total income would then become 30,000.00, so many of the reports are not accurate as they read.

Puntos a favor

clover has been making some updates in the months since we have been using them, which have been good and helpful, but much is needed to make it functional for a multistore, without having to pay way to much monthly for apps to do things

Puntos en contra

to get even what I would consider basic functions, purchase more apps that would raise the monthly cost out of reach, sometimes the apps will show different figures, when creating an item, for our multistore setting, I can create for all 4 locations at once, with name, label, category, cost, price, but the tax rate, I have to go into a different screen for each location and fix all tax rates, very time consuming

Katey K.
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

For accepting payments

Revisado el 28-10-2020

Positive. Much easier than our last system. Just wish they weren't so expensive.

Positive. Much easier than our last system. Just wish they weren't so expensive.

Puntos a favor

That it is portable and easy to use for people who are not tech savy. You can also take pictures of people if you need to when you take their payment.

Puntos en contra

How expensive it is to replace a machine that is out of it's warranty.

Jodi M.
Calificación general
  • Sector: Práctica médica
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great payment processing device

Revisado el 21-01-2020

Clover payment system has been really great for our spa. Really easy to run transactions, reports...

Clover payment system has been really great for our spa. Really easy to run transactions, reports or refunds. The customer service has been knowledgeable and super friendly when we have had any issues.

Puntos a favor

It’s is super easy to take and track transactions. Has report capabilities And many functions. It is super easy to use. I have two different clover devices for different providers and they are all great.

Puntos en contra

The software itself is wonderful. The only issue I have is with the flex portable device on/off button. It is on the side and client constantly hit the button when they are picking up to sign for a transaction. The button should be on back underneath where it can’t be accidentally touched.

Mostrando 5 opiniones de 292 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Clover

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Clover.

Clover ofrece los siguientes planes de precios:

  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

No tenemos información sobre las características de Clover

Los clientes habituales de Clover son:

Empresas pequeñas, Empresas medianas

Clover admite los siguientes idiomas:

Alemán, Inglés

Clover admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

Clover se integra con las siguientes aplicaciones:

360 WiFi, Booker Software, Constant Contact, Deputy, Homebase, Loyalzoo, Mailchimp, Sku IQ, TapMango, bLoyal

Clover ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Tutoriales en vídeo, Asistencia telefónica

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para Clover.