Sobre Smartsupp live chat

Smartsupp te permite iniciar una conversación personal con tus visitantes y convertirlos en clientes felices.

Es uno de los chat más populares para el comercio electrónico en todo el mundo, con 54 000 clientes activos. Aprovecha las funciones avanzadas como mensajes automáticos, registro de visitantes o estadísticas detalladas.

Tus clientes están visitando tu sitio web ahora mismo. Crea una cuenta GRATIS para siempre y comienza a chatear con ellos hoy.

Precios desde:

US$10,00/mes

  • Versión gratuita
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  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Smartsupp live chat

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Andorra, Albania, Austria, Australia, Islas Åland y otros 57, Bosnia y Herzegovina, Bélgica, Bulgaria, Brasil, Bielorrusia, Canadá, Suiza, China, Chipre, Chequia, Alemania, Dinamarca, Estonia, España, Finlandia, Islas Feroe, Francia, Reino Unido, Guernesey, Gibraltar, Groenlandia, Grecia, Croacia, Hungría, Irlanda, Isla de Man, India, Islandia, Italia, Jersey, Japón, Liechtenstein, Lituania, Luxemburgo, Letonia, Mónaco, Moldavia, Montenegro, Macedonia del Norte, Malta, México, Países Bajos, Noruega, Polonia, Portugal, Rumanía, Serbia, Rusia, Suecia, Eslovenia, Svalbard y Jan Mayen, Eslovaquia, San Marino, Turquía, Ucrania, Estados Unidos, Ciudad del Vaticano

Idiomas admitidos

alemán, checo, danés, español, francés y otros 6, húngaro, inglés, italiano, neerlandés, polaco, ruso

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Las 5 mejores alternativas a Smartsupp live chat

Imágenes

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Smartsupp live chat Software - 2
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Vídeo de Smartsupp live chat
Smartsupp live chat Software - 1 Smartsupp live chat Software - 2 Smartsupp live chat Software - 3 Smartsupp live chat Software - 4

Funciones

Funcionalidades totales de Smartsupp live chat: 27

  • API
  • Acceso móvil
  • Acciones activadas por evento
  • Alertas y alzada
  • Análisis en tiempo real
  • Base de datos de clientes
  • Chat en tiempo real dirigido a consumidores
  • Chat en vivo
  • Chat proactivo
  • Chat y mensajería
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Encuestas y comentarios
  • Formulario sin conexión
  • Geosegmentación
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Historial de cliente
  • Historial de transcripciones/chat
  • Integraciones de terceros
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de actividades
  • Respuestas prediseñadas
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Supervisión en tiempo real
  • Transferencias/enrutamiento

Alternativas

Zendesk

4,4
#1 alternativa a Smartsupp live chat
Zendesk es una solución de software de atención al cliente basada en la nube y en la que confían más de 40 000...

LiveChat

4,6
#2 alternativa a Smartsupp live chat
LiveChat: muy valorado en todo el mundo. Utilizado en más de 27 000 empresas. Brinda respuestas inmediatas a las...

LiveAgent

4,7
#3 alternativa a Smartsupp live chat
LiveAgent es una solución de mesa de ayuda basada en la web que permite la gestión de tickets de asistencia desde...

INSIDE

4,6
#4 alternativa a Smartsupp live chat
Powerfront offers an array of products enabling businesses to flawlessly replicate in-person experiences online,...

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(257)
Relación calidad-precio
4,5/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,8/5
Asistencia al cliente
4,5/5

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Mostrando 5 opiniones de 257
Luca N.
Calificación general
  • Sector: Muebles
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

GREAT WEB CHAT

Revisado el 04-10-2019

We have been with them for 2 years and the service satisfies us.

We have been with them for 2 years and the service satisfies us.

Puntos a favor

Low prices, good customer support, video recording on the site.

Puntos en contra

Missing the possibility to send attachments or more integration with the cms (example prestashop)

Alternativas consideradas

Zendesk

Respuesta de Smartsupp

Hello, Luca, thanks a lot for your review. We are glad you have been with us for 2 years now and we hear your concerns.
The file-sharing option will be ready in the new chat widget, which should be out this month. You can read more about what new chat widget brings here: www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/
We became an official partner of prestashop and the integration is available. You can find it here: https://www.smartsupp.com/help/#integrations

All the best, Michaela

Krystian P.
Calificación general
  • Sector: Fabricación de ferrocarriles
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

3 in 1 program - it's great if it's possible with you

Revisado el 08-09-2019

The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever...

The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever been in contact with these types of programs will be able to handle it without any problem. However, I would like to ask you about the possibilities and future integration in this program ????. That is why I will ask the question as in the title of the opinion. Is it possible for Smartsupp live chat to have additional calling options, e.g. callpage.io, we also have it in use, and pop-up messages, now marketing number 1, it works well with us. That is why we would like to have such a platform so that everything is in one place so as not to litter the website and not slow down the operation on the web. ??

Puntos a favor

I like statistics, customer search image, it gives us the opportunity to improve our ads and in particular the information that the customer needs about a given production so that he can read in detail and know what he is buying.

Puntos en contra

Everything is fine and I have no objections to the program and its work.

Alternativas consideradas

CallPage

Razones para elegir Smartsupp live chat

There were no such options as in the smartchat

Software anterior

LiveChat

Razones para cambiar a Smartsupp live chat

I have them all and we use them all, that's why integration or creating a 3 in 1 system is an idea for the future, we would love to use it and it would certainly be a perfect solution for all users.

Respuesta de Smartsupp

Hello, Krystian, thank you very much for your positive review!

Currently we are not planning to add any calling options to Smartsupp, because we believe you are able to help your customers more effectively via chat, using screenshots and links.

Regarding the pop-up messages, you can use our automatic messages: https://www.smartsupp.com/help/automatic-messages/.
Currently, they open the whole chat window, but in the new chat widget they will show up as pop-up messages, you can see the example in this article and read some more about the new widget: https://www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/

All the best, Michaela

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Suministros y equipo para empresas
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Fantastic live chat service

Revisado el 23-09-2021

We use Smartsupp for two separate domain websites. Mainly, we wanted to use a live chat to provide...

We use Smartsupp for two separate domain websites. Mainly, we wanted to use a live chat to provide additional support for people browsing our site. It so far has far exceeded our expectations. Within the first week, we helped facilitate nearly a dozen orders and interacted with over 100 people on both of our websites.

Puntos a favor

Of course, the free account version may be the best one out there. The plan is limited to 100 chats per month, but users should be able to gauge any ROI by that point to justify increasing their plan (which is very reasonable compared to other chat services). Conversations work great! Since it is a browser-based chat, set-up time for multiple CSR's was very low. Detailed visitor information is a fantastic feature as well. Automatic messaging also helps spur conversation when visitors land on certain pages, etc.

Puntos en contra

Some of the UI and settings can sometimes be wonky. Compared to other chats, there are far fewer features that can be utilized, making it more of a bare-bones chat to use (which isn't really a bad thing). Their company is based in Europe, so you need to keep that in mind when using their customer support.

Alternativas consideradas

LiveChat, Social Intents y HappyFox Help Desk

Razones para cambiar a Smartsupp live chat

Price point was the main reason. A lot of the chat software that I saw makes you pay for every agent. Pricing racks up fast if you're adding 3-6 agents to facilitate two websites. Smartsupp includes 3 agents for free and allows for agent jockeying if someone is out.

Respuesta de Smartsupp

Hello.

Thank you for your review. We appreciate that you took the time to share your rating with us. We are glad that you have a great experience with Smartsupp. :)

If you have any questions or suggestions for improvement, don't hesitate to contact us at [email protected] We'll be happy to hear from you.

Have a great day!

Maros P.
Calificación general
  • Sector: Transporte marítimo
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Unreliable

Revisado el 28-10-2020

Great when it works
Constant uncommunicated changes to how stuff works

Great when it works
Constant uncommunicated changes to how stuff works

Puntos a favor

Imagine, that you open your website one day and the chat has changed.
The functionalities have changed, so that everything works different.
The email notifications have changed and are sent from a different email address. You lose a couple of days until you realize what has happened.
Smartsupp has changed stuff in the past without notice, but in Oct 2020, they just replaced the whole product for a clone of the competition without any warning.

The fact that you can't rely on anything is the main issue. Otherwise, the price is affordable and if you don't need support (a bot would probably do a better job of helping with anything).

If you don't like an unreliable product without efficient support, look elsewhere.

Puntos en contra

Unreliable
Rigid and hard to adjust behavior

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Live chat made easy

Revisado el 30-07-2021

Absolutely satisfied, thank you

Absolutely satisfied, thank you

Puntos a favor

Easy to deploy, versatile features (text shortcuts, chatbot), decent pricing

Puntos en contra

I am not fan of being constantly messaged, even if I see the upside of live chat. Smartsupp makes life in this respect just that much easier, though.

Alternativas consideradas

tawk.to

Razones para cambiar a Smartsupp live chat

I wanted to give this one a try first
Mostrando 5 opiniones de 257 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Smartsupp live chat

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Smartsupp live chat.

Smartsupp live chat ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$10,00/mes
  • Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Smartsupp live chat son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Smartsupp live chat admite los siguientes idiomas:

alemán, checo, danés, español, francés, húngaro, inglés, italiano, neerlandés, polaco, ruso

Smartsupp live chat admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Smartsupp live chat se integra con las siguientes aplicaciones:

BigCommerce, CS-Cart, Drupal, Google Analytics, Instapage, Jimdo, Joomla, LightCMS, Lightspeed Retail, Magento Commerce, OpenCart, PrestaShop, QuickSilk, Shopify, Shoplo, Squarespace, Unbounce, Weebly, Wix, WiziShop, WooCommerce, WordPress

Smartsupp live chat ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat

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