Sobre Copper

ProsperWorks es una aplicación de gestión de relaciones con los clientes (CRM) que se integra completamente con las herramientas de G Suite que ya utiliza para ofrecer un intercambio de datos sin interrupciones entre estas aplicaciones. La integración de Gmail también te permite ver toda la información de contacto asociada con tus correos electrónicos directamente desde tu bandeja de entrada. Esto incluye los detalles básicos del contacto, como la empresa, el cargo y el número de teléfono, junto con todo el historial de interacción y los archivos y notas asociados.

ProsperWorks también te permite administrar contactos fuera de Gmail, ofreciéndole una vista completa del cliente desde la aplicación ProsperWorks. Estos perfiles de clientes se completan automáticamente con los datos rastreados desde la web, así como los archivos adjuntos extraídos de tus correos electrónicos. Los perfiles muestran todo tu historial de interacción, un registro de tus correos electrónicos y todos tus eventos de calendario pasados y venideros. También puedes hacer llamadas directamente desde estos perfiles usando un botón integrado de Google Hangouts.

Junto con la gestión de clientes, ProsperWorks también ofrece administración de oportunidades. Puedes ver una representación visual de todas tus oportunidades a través de proyectos de venta potenciales personalizables que admiten la edición de arrastrar y soltar. Puedes usar filtros personalizados para profundizar en la información. La aplicación te enviará alertas cuando las ofertas parecen estar obsoletas. ProsperWorks también ofrece un informe de progresión de proyectos de venta potenciales para ver cómo las ofertas están progresando de una semana a otra.

ProsperWorks ofrece administración de clientes potenciales Además de la gestión de clientes y oportunidades. Puedes importar clientes potenciales desde cualquiera de tus aplicaciones integradas y ver una lista de todos ellos con nombres, empresa, correo electrónico, teléfono, estado y propietario. Puedes usar esta función para asignar nuevos clientes potenciales y tareas a los miembros del equipo. La aplicación ofrece acciones sugeridas para tareas de seguimiento y puede utilizar la interacción con Google Hangout para realizar llamadas a clientes potenciales.


Imágenes

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Copper

4,4 (582)
VS.

Precio inicial

US$23,00
mes
US$99,00
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funciones

98
32

Integraciones

45
3

Facilidad de uso

4,5 (582)
3,9 (81)

Relación calidad-precio

4,1 (582)
4,2 (81)

Atención al cliente

4,3 (582)
3,9 (81)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Redtail CRM

4,1
#1 alternativa a Copper
Redtail CRM es una solución de gestión de relaciones con los clientes (CRM) basada en la nube y diseñada para los...

Buildertrend

4,5
#2 alternativa a Copper
Buildertrend es un software de gestión de proyectos basado en la web para constructores de casas y remodeladores que...

Salesforce Starter

4,4
#3 alternativa a Copper
Salesforce Essentials es una solución CRM basada en la nube, destinada a pequeñas empresas, que permite a los usuarios...

TOP PRODUCER

3,8
#4 alternativa a Copper
Top Producer CRM es un sistema de gestión de relaciones con los clientes (CRM) de bienes raíces que permite a los...

Opiniones

Calificación general

4,4 /5
(582)
Relación calidad-precio
4,1/5
Funciones
4,1/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,3/5

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Mostrando 5 opiniones de 582
Luis Manuel
Luis Manuel
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Copper nos ahorra tiempo

Revisado el 17-06-2020

La apropiacion de la herramienta en el equipo de trabajo nos permitido entender los datos comerciale...

La apropiacion de la herramienta en el equipo de trabajo nos permitido entender los datos comerciales que a su vez nos permitio mejorar las ventas

Puntos a favor

La integracion con Gsuite nos ahorra tiempo teniendo todo en un sola pantalla nos permite actualizar el CRM mientras trabajamos en el correo electrónico

Puntos en contra

Lo que mas me gusta es lo simple de la herramienta pero es super robusta

Alternativas consideradas

Salesforce Sales Cloud

Razones para elegir Copper

NO tenia soporte ni acompanamieto

Software anterior

Microsoft Power BI

Razones para cambiar a Copper

El tiempo y los costos de implementacion y fue la principal opccion y la integracion con Gsuite
Alirio Rubén
Alirio Rubén
Calificación general
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

I work with hundreds of clients in LATAM. Prosperwork is a great support to manage my company.

Revisado el 14-07-2018

I work in a service company that offers hardware and software solutions with hundreds of clients in...

I work in a service company that offers hardware and software solutions with hundreds of clients in LATAM. Prosperwork is a fundamental support for the management of our company, it allows us to follow up on the objectives set, measure deviations, marketing actions and contact with our customers.

Puntos a favor

Prosperwork is a CRM, which works in the cloud, which allows improving the sales management of any company. Among the most brilliant features is the complete merger with the Google Suite, but that articulation does not stop there, it also has the option of integrating with other web tools such as MailChimp, on cloud solution for handling email marketing campaigns, which makes an essential support tool for the work of our marketing department.

It also offers synchronization with Dropbox, which makes it easy to transfer information through the tool.

Due to being a solution on cloud, you can follow up, in real time, the work of the sales department. Contributing to the making of early decisions, avoiding the deviation from the goal proposed by our board.

Puntos en contra

We are very satisfied with the solution presented by this software, to the point of not having found ourselves before anything we want to do and can not do it in the tool.

Although it is intuitive, it can be a bit confusing to use in the first few changes. Then, everything flows with a lot of precision and speed. The main reason for this situation is the large number of options and configurations that can be made in Prosperwork.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Cool Copper

Revisado el 20-10-2019

I set up all of my meetings and have all of my business and many of my personal contacts set up in...

I set up all of my meetings and have all of my business and many of my personal contacts set up in Copper.

Puntos a favor

Copper tracks activity well and ability to make it a custom application for my use is helpful. I also like that it integrates with Gmail our company's email platform.

Puntos en contra

A bit expensive. No ability to attach files to emails sent within the system. Files can be attached if using Gmail.

Alternativas consideradas

Zoho CRM

Razones para cambiar a Copper

Its ability to integrate with Google products.

Respuesta de Copper

Greatly appreciate the review! As for the con you've listed, we do have a feature on the horizon that will address that concern and positively impact Copper users in a big way.

bob
Calificación general
  • Sector: Seguros
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Extremely Limited

Revisado el 22-11-2016

Tried PW for my insurance biz. It was a total waste of time. It took 20+ hours to set up for my...

Tried PW for my insurance biz. It was a total waste of time. It took 20+ hours to set up for my business and did very little to help organize contacts/meetings/notes as I required. Also needed to be able to filter/search for data.

Overall, it lacked customization.

Wanted to add custom fields like birthdates. This proved impossible, as the date field required input via pop up calendar, so you'd have to click through every month to get back to January 1 1965. I talked to their support people for a total of 3 hours and the conclusion of it all was "the software can't do that and we're not going to implement that unless a ton of people ask for it." That should have been a red flag because it just got worse.

Importing data is super annoying. If you have a google sheet you want to import, you have to download it as a CSV then re-upload it, and hope the fields match up. It also adds a bunch of tags to crap that makes a huge data mess you end up wasting hours to fix.

The dashboard is a total waste of space. There is no useful information. The People section is basically a glorified Excel spread sheet. When you export your data it grabs the fields, but leaves all of the activity notes behind, so you cannot back those

Custom filters are another massive failure. If you want to filter by X but exclude everyone who already has Y, it's impossible. I think an undergrad designed this system because it lacks advanced features severely.

If you want to set up a daily to-do queue, forget it. You might as well use paper checklist or a spreadsheet.

Another major problem is that it will pull info out of your google contacts and if you check the box for Sync with Contacts, it will completely destroy your hardwork in contacts. It deletes data out of fields, such as addresses and phone numbers. You have to pay for another software called Pieworks to fix that, but it's also terrible. A simple basic feature that should be included is not, and you have to pay yet another monthly sub for something really stupid that should be there.

It has an app for android, and it was convenient when out of the office. You can pull up the contact and if you just had a meeting with them, dictate the notes into logging a meeting. If you need to call them, just tap their phone number, and at the end of the call PW is already logging your call, just enter the notes about topics of discussion. However, the app needs improvement in terms of the dashboard, such as calendar and to do list like a call queue or other service tasks.

You have to submit tickets for every little thing. It's extremely annoying and waste of your time.

I decided to cancel this, pulled all of my data out of PW and set it up in a spreadsheet. PW is barely more than a spreadsheet with a pretty interface. It's not worth the money. You might as well use something free -- or spend the money and get a real CRM with all the features you really need.
They will not let you cancel. There is no place to remove your billing information or cancel your plan. You have to submit a ticket and hope they answer it, but more likely, they'll ignore it because they are a greedy company that ignores the requests users make on their website for changes.

They claim they are the CRM google uses, but that's not true. This is a very immature piece of software that cannot handle a serious business with specialized needs. They may have partnered with

Puntos a favor

Interface is OK but needs improvement. The app was convenient, but needs a better dashboard.

Puntos en contra

High cost, lack of customization and features. Have to submit tickets for any help. Lack of training videos.

Kamatara
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Daily Use = Time Saved

Revisado el 20-02-2020

Time management, task management, contact information, opportunity pipelines, email logs, project...

Time management, task management, contact information, opportunity pipelines, email logs, project logs, contracts and calling management.

Puntos a favor

I love being able to read my teammates emails to our clients so when I speak to that client, I can see what was said or offered or attached. Then we are a united front in communication with no extra time spent.

Puntos en contra

I haven't experienced anything yet that I don't like.

Respuesta de Copper

Love that you're saving a ton of time with Copper, Kamatara!

Mostrando 5 opiniones de 582 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Copper

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Copper.

Copper ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$23,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Copper son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Copper admite los siguientes idiomas:

inglés

Copper admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Copper se integra con las siguientes aplicaciones:

AWeber, Adobe Commerce, Asana, Constant Contact, DocuSign, Dropbox Business, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Google Forms, Google Voice, Google Workspace, Grow, HubSpot Marketing Hub, Intercom, JustCall, Keap, Mailchimp, MailerLite, Meta for Business, Operations Hub, Outfunnel, Outreach, PandaDoc, PersistIQ, Proposify, Quickbooks Online, Reply, SendPulse, Slack, Smartsheet, Surfe, TimeHero, Tray.io, Trello, Twitter/X, Typeform, VOGSY, WebMerge, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite

Copper ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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