
Sobre Time Tracker
Time Tracker es una aplicación de registro del tiempo y facturación completamente equipada que funciona en cualquier dispositivo, tanto en línea como fuera de línea. Tanto los empleados como los gerentes pueden utilizar esta aplicación. Los primeros pueden registrar horas facturables y no facturables y los segundos aprueban y rastrean las entradas de tiempo, todo desde sus smartphones, portátiles, tabletas e incluso MS Outlook. Los empleados pueden registrar las horas utilizando un temporizador incorporado y luego enviar estas horas para que sean aprobadas.
Time Tracker brinda información general de todas las entradas de tiempo desde un tablero central, lo que te permite realizar las ediciones necesarias antes de convertir las entradas en facturas o exportarlas para la nómina. También puedes obtener un desglose de todas las entradas de tiempo pendientes, enviadas y aprobadas. Time Tracker proporciona las herramientas para colaborar con tu equipo y gestionarlo con recordatorios de entradas de tiempo, asignaciones de tareas y mensajería interna. También puedes asignar diferentes miembros del equipo a diferentes clientes, lo que te permite rastrear e informar sobre cuánto tiempo pasan los empleados con cada cliente. El cálculo de costos de trabajos te permite ver la rentabilidad por cliente y proyecto.
La sincronización bidireccional automática con QuickBooks, Xero, ZenPayroll y Concur que brinda Time Tracker hace que el proceso de facturación y nómina sea más fluido y preciso. La aplicación también ofrece un módulo adicional de facturación, que te permite crear automáticamente facturas con marca profesional a partir de horas y gastos facturables. Puedes usar la integración con Stripe para incluir enlaces de pago con tarjeta de crédito a tus facturas. Además, Time Tracker ofrece un conjunto opcional de herramientas de facturación legal como códigos ABA, facturación LEDES y un comprobador de conflictos para ayudar a los abogados a gestionar el tiempo facturable.
Precios desde:
US$16,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Time Tracker
Dispositivos
Tamaño de la empresa
Disponible en los países siguientes
Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania, Reino Unido, India, Japón, México, Estados Unidos y otros 5
Idiomas admitidos
alemán, español, inglés
Precios desde:
US$16,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Time Tracker
Imágenes









Funciones
Funcionalidades totales de Time Tracker: 56
Alternativas
Timesheets.com

Clockify

QuickBooks Time

Harvest

Opiniones
¿Ya tienes Time Tracker?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
¡Escribe una reseña!
- Sector: Contabilidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great tool to keep track of everyone's hours and activities
Revisado el 12-05-2022
Our employees love the mobile experience and we use it daily to ensure everyone's hours and...
Our employees love the mobile experience and we use it daily to ensure everyone's hours and activities are properly recorded and charged.
Puntos a favor
Very east to configure and use. We use it internally to keep track of our activities and hours
Puntos en contra
There really isn't anything we dislike from Time Tracker
Respuesta de eBillity
Hello Michael, we are glad that there is nothing you dislike about the app and tell the world how your employees love using it. We greatly appreciate this kind of review. Should you need any help in the future do not hesitate to contact our support team.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Has helped us manage tracking our employees
Revisado el 14-06-2022
Very happy with my service
Very happy with my service
Puntos a favor
Has helped us manage tracking our employees time very seamlessly this past few months. It is a good tool that can auto track and manually input time so it's easiest for contractors and employees to have an accurate time table
Puntos en contra
Could be a little more intuitive and do calculations a bit more seamlessly with less data
Respuesta de eBillity
Hello, thank you so much for sharing how eBillity helped you manage your employee's time. Please feel free to reach out to https://support.ebillity.com/hc/en-us/requests/new with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share.
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
Simple, easy to use.
Revisado el 16-07-2018
A remote entry time sheet from each employee that syncs easily with Quick Books. It's simple and...
A remote entry time sheet from each employee that syncs easily with Quick Books. It's simple and easy to use.
Puntos a favor
It links very easily to Quick Books. Their customer support has improved over the last year. They provide mobile access and links to Outlook.
Puntos en contra
Initially their customer support was terrible, but they have improved over the last several months.
You can't set the order in which the service items appear. The largest issue, and reason we are seeking other time sheet services: employees enter their time on the honor system and in a lump sum. Ebillity provides the option of the employee 'clocking in and out' but it's cumbersome: you can't switch service items or projects easily - you have to log out of the current one and then log back in. Ebillity doesn't allow for a time sheet approval process. And you can't specify limits of access to certain employee time sheets, (that would provide a supervisor access to the time sheets of their subordinates). Trying to print a particular time sheet is difficult and the layout is undesirable: large font that turns a single time sheet into several pages.
Respuesta de eBillity
Hi Diana!
Thanks for the great review! We really appreciate your feedback and are happy that Time Tracker has been a good fit for your company!
We are happy to let you know that a lot of the features that you said you wanted which we don't have, such as an approval process or access permissions, we do actually have! We would love to help you out and teach you how to use these features! Please feel free to reach out to our support team at [email protected] or call us at (800) 851-0992 for free support regarding this issue or anything else that you have questions about.
-Alex from eBillity
- Sector: Ropa y moda
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
It's useful for keeping track of time, but that's all it does
Revisado el 05-03-2022
Each one of our employees, regardless of whether they are based in the office or at home, can...
Each one of our employees, regardless of whether they are based in the office or at home, can contribute their knowledge to any of our projects. Our coordinators and accountants receive all the data and use it to swiftly and correctly count the number of hours worked and bill accordingly. The technology streamlines and improves the efficiency of our business by automating many time-keeping procedures.
Puntos a favor
My favorite thing about this app is that it allows you to track your time on a daily as well as a weekly basis. I use the weekly view to see what I need to get done in the next weeks, but I also use the daily view for activities that I only need to do for the day.
Puntos en contra
It's been a great experience for us. It's simple to use, and the costs are quite inexpensive. Pulling reports and allowing more than one individual to be an administrator has been quite beneficial.
Respuesta de eBillity
Wow, we were blown away by your positive words, we really appreciate the time you took to write such a detailed review! The seamless workflow, from entering time and integration with your payroll and billing app is one of them that we are proud of. Again thank you so much for your time writing this review. If you ever need help in the future, feel free to contact us at 1800-851-0992.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Team Moniter
Revisado el 10-05-2022
Puntos a favor
As a team lead I need to track everyone's productivity time on a daily basis. This tool is very user-friendly and easy to track time.
Puntos en contra
Sometimes UI is not responding well. They need to improve UI in some places. Some features are not able to understand properly.
Respuesta de eBillity
Thank you for leaving us your feedback regarding the program! We truly appreciate it. If the app is not responding we suggest you clear the browser cache or try using a different browser. Please feel free to reach out to https://support.ebillity.com/hc/en-us/requests/new with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. Thank you.
Preguntas frecuentes sobre Time Tracker
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Time Tracker.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Time Tracker?
Time Tracker ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$16,00/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Time Tracker?
Los clientes habituales de Time Tracker son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Time Tracker?
Time Tracker admite los siguientes idiomas:
alemán, español, inglés
P. ¿Time Tracker es compatible con dispositivos móviles?
Time Tracker admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Time Tracker?
Time Tracker se integra con las siguientes aplicaciones:
ADP Workforce Now, Clio, Gusto, MYOB Business, Paychex Flex, QuickBooks Online Advanced, Reckon One, SAP Concur, Sage 50cloud Accounting, Sage Intacct, Xero
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Time Tracker?
Time Tracker ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Time Tracker.