Jira

4,4 (11.186)
Software de proyecto y seguimiento de problemas: ¡mira por qué somos el número 1!

Calificación general

4,4 /5
(11.186)
Relación calidad-precio
4,2/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,0/5
Asistencia al cliente
4,1/5

90%
Un ha recomendado esta aplicación

Opiniones de 11186

Danilo G.
Calificación general
  • Industry: Comercio minorista
  • Company size: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Jira una buena opción para la gestión de proyectos

Revisado el 17-12-2021

Hace 5 años que lo utilizamos., y se han gestionado aproximadamente 500 proyectos.
Promueve mucho la metodología Agile y la colaboración entre equipos, lo cual es algo muy positivo.
Realmente facilita mucho el trabajo, de los colaboradores con tareas de control y supervisión.

Puntos a favor

Excelente herramienta de gestión de proyectos, no sólo agiliza la gestión integral, sino que también ayuda a evaluar los progresos individuales de los equipos como así el progreso general del proyecto.

Puntos en contra

Como administrador, la gestión de usuarios, roles y permisos se hace compleja, dado que hay múltiples niveles de permisos, globales y específicos de un proyecto. Si bien es algo positivo, lo negativo es la falta de documentación detallada sobre lo referido a la administración de la herramienta.

Alternativas consideradas

monday.com

Razones para cambiar a Jira

Mucho más fácil de implementar, y de utilizar para el usuario final.
Perla R.
Calificación general
  • Industry: Software informático
  • Company size: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

la mejor herramienta para administrar mis tareas

Revisado el 07-07-2021

hemos optimizado un 100% el control de tareas en la oficina , era demasiado complicado administrar por medio de correo electronico o mensajes de texto , con esta herramienta sabemos muy bien el seguimiento de tiempos, cantidad de tareas , que colaboradores estan trabajando en que proyecto

Puntos a favor

utilizo esta herramienta a diario para planear mis proyectos y asignar tareas a mi equipo de trabajo, en cualquier momento puedo saber que avances tenemos y puedo dar seguimiento a cada tarea que asigne

Puntos en contra

en ocasiones actualizan la interfaz y se vuelve un poco complejo adaptarse a las nuevas funcionalidades pero siempre son mejoras que a la larga nos ayuda a tener mejor control con la planeacion y administracion

Alternativas consideradas

nTask

Razones para cambiar a Jira

fue mucho mas intuitiva, facil de administrar y el precio esta dentro del presupuesto de la empresa
Gustavo M.
Calificación general
  • Industry: Empleo y contratación
  • Company size: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Potente herramienta de administración de proyectos

Revisado el 25-10-2020

Ha sido en general una buena experiencia, nos ha ayudado bastante a organizarnos y trackear las tareas, organizar épicas y registrar el trabajo realizado, pero resulta un tanto tosco y pesado, dando una sensación de lentitud por lo que habría que mejorar en eso.

Puntos a favor

JIRA es muy completo y siempre que crees que le falta algo, en realidad lo tiene pero no estaba activado. Permite administar las tareas usando SCRUM o KANBAN y ajustar los tableros de manera personalizada. Tiene muchísimas opciones y alternativas, es muy flexible pero un tanto confuso para un usuario inexperto. Posee muchos reportes de sprint y permite segmentar los datos de manera útil. Posee filtros personalizados sobre los cuales visualizar luego la información y nos está resultando muy útil.

Puntos en contra

A veces resulta un tanto lento, creo que deberían remover algunas transiciones CSS que camuflan un poco la lentitud en traer los datos pero dan la sensación de aplicación lenta. Si abres muchas incidencias en pestañas tendrás el CPU a fuego y tardará bastante en cargar.

Iris C.
Calificación general
  • Industry: Servicios financieros
  • Company size: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Bueno para la gestión y trackeo del trabajo diario

Revisado el 22-12-2020

La herramienta ayuda bastante en el trabajo diario aunque tiene, a mi parecer, varias oportunidades de mejora. Por ejemplo antes de empezar un sprint es dificil que el equipo pueda ver qué carga tiene cada integrante para poder equilibrarla en tre todos.

Puntos a favor

Su mulltiplicidad de features ayudan en la gestión del trabajo diario del equipo. Tiene desde herramientas de estimación como poker planning hasta la consulta de métricas de performance del equipo.

Puntos en contra

En ocasiones y determinadas acciones de usuario resulta poco intuitiva y con comportamientos inesperados en los componentes de su interfaz, lo cual genera incomodidades en el uso. Estos comportamientos se terminan aprendiendo e incorporando con el uso continuo en el tiempo.

Pablo david B.
Calificación general
  • Industry: Tecnología y servicios de la información
  • Company size: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Perfecta para las empresas!

Revisado el 30-06-2020

Para nuestra empresa es fundamental una herramienta que deberían tener todas las empresas que quieran crecer!

Puntos a favor

Muchísimas funcionalidades en nuestra empresa tenemos toda la información subida ahí se complementa excelente con Drive y facilita nuestras tareas diarias de manera extraordinaria!

Puntos en contra

La interfaz podría ser mejor, un poco más amigable con los usuarios pensando que sea fácil e intuitiva.

Usuario verificado
Calificación general
  • Industry: Software informático
  • Company size: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

De gran ayuda para implementar metodologias AGILES en equipo de trabajo

Revisado el 21-05-2021

Soy usuario habitual de jira, ya que lo utilizamos como herramienta para la gestion de proyectos, es muy bueno para tener un seguimiento y organizacion de nuestras tareas

Puntos a favor

Es una muy buena herramienta para coordinar y llevar acabo metodologias aguiles de trabajo ya que te permite desde la planificacion, armar sprints, tener un backlog centraliizado y estimar tareas

Puntos en contra

Tiene una curva de aprendizaje media alta, pero mas alla de eso no cambiaria

Edgar O.
Calificación general
  • Industry: Software informático
  • Company size: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Buen sistema

Revisado el 11-08-2021

Puntos a favor

Sin palabras es un sistema bastante sencillo de usar, aunque tal vez dejar personalizar colores en los estatus del Workflow sería genial

Puntos en contra

Que no deja personalizar colores de estatus.

Juan jesús G.
Calificación general
  • Industry: Consultoría de gestión
  • Company size: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Una buena herramienta de organización de trabajo con limitantes

Revisado el 23-11-2021

Es una herramienta útil aunque le faltan herrmientas de visualización de flujos de trabajo gratis que no sean por una cuota adicional

Puntos a favor

Permite tener el seguimiento en web de las actividades llevar un CRM orientado a productos Web

Puntos en contra

No es tan amigable para tareas independientes dentro de los flujos de trabajo, para hacer modificaciones se requiere hacer ajustes en todo el flujo de trabajo

Antonio B.
Calificación general
  • Industry: Ocio, viajes y turismo
  • Company size: 201-500 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Herramienta útil para gestionar peticiones de desarrollo y mantenimiento

Revisado el 04-05-2021

Puntos a favor

Lo que más me gusta es que resuelve el problema de gestión de colas y prioridades de las peticiones de desarrollo y mantenimiento de diferentes departamentos de la empresa. Permite agrupar, clasificar y priorizar tareas que nos permite ser más ágiles y centrarnos en lo importante.

Puntos en contra

Quizás la herramientas es demasiado simple. Hecho de menos tener herramientas de seguimiento y aviso de estatus de incidencias proactivas.

Julian gaston S.
Calificación general
  • Industry: Telecomunicaciones
  • Company size: 10.000+ empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Administra tus proyectos eficientemente

Revisado el 29-11-2021

Puntos a favor

Me gusta para administrar las fases del proyecto. Permite trabajar bien las tareas y dar seguimiento a su control y ejecución.

Puntos en contra

Creo que la mayor desventaja de Jira es su precio. Su licenciamiento es caro.

Usuario verificado
Calificación general
  • Industry: Diseño
  • Company size: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Observaciones

Revisado el 25-04-2020

Jira es un programa útil y eficaz pero su interfaz no es la más práctica

Puntos a favor

Lo que me gustó de Jira es poder organizar mis tareas a Diario para ser más productiva para el equipo

Puntos en contra

Sentí la plataforma bastante dificultosa para manejarla

Gonzalo C.
Calificación general
  • Industry: Administración gubernamental
  • Company size: 51-200 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Manejo de Jira como usuario final

Revisado el 04-08-2021

Muy buena pero necesitaba saber más para sacarle todo el provecho posible

Puntos a favor

Se puede mantener una organización del proyecto según los roles que tenga cada persona del proyecto

Puntos en contra

Se debe saber utilizar bien el manejo del programa para sacarle todo el provecho

Waqar H.
Calificación general
  • Industry: Propiedad inmobiliaria
  • Company size: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Review About Jira

Revisado el 13-12-2021

My overall with Jira is quite good because it is useful for fast-paced teams or agile workflow, you can build, test, and release software faster and more reliably it can integrate with first and third-party tools throughout the development life cycle.
Jira is the best tool for agile processes.

Puntos a favor

1. This software gives you multiple tools for task management for example burn up/down charts, scrum and kanban boards, etc.
2. Your teams can start with a project template or they can create their own custom workflow.
3. Good thing about this software is that it supports agile development methodology and it works best for everyone both its development team and management.
4. It has customizable permissions that enable admins to determine who can see or perform which action or task.

Puntos en contra

1. It's a little bit difficult for newbies to understand.
2. There is room for improvement in GUI.
3. Sometimes I faced lags and delay work progress.
4. Price is a little bit higher than other tools.

Carla C.
Calificación general
  • Industry: Bienes de consumo
  • Company size: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Jira is Great for Development, but only Good for Creative

Revisado el 14-01-2022

A great way to track deadlines between silos and especially developers.

Puntos a favor

Jira is out of the box free, and it's amazing because it works with everything by the same company. It also allows for easy organization of projects and silos, which intersect with each other. You can easily hand off tasks and allow people to collaborate.

Puntos en contra

Jira has a very development based angle, so if you're trying to manage a hybrid team, it works well. But if your team is marketing heavy, it's very anti-user friendly unless a person has familiarity with code or databases. It's just sparse and less user friendly.

Alternativas consideradas

Redmine

Razones para elegir Jira

Wanted more customization

Software anterior

monday.com

Razones para cambiar a Jira

It had nice integrations like Trello and was easy to share between developers AND marketers.
Petar M.
Calificación general
  • Industry: Tecnología y servicios de la información
  • Company size: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Once The Best, But Now Falling Behind the Competition

Revisado el 30-12-2021

Puntos a favor

One of the most popular tools, many people are familiar with it.
There are a ton of integrations.
There is a decent API.
Very good search functionality, JQL especially.
Good customization options, although a bit confusing at first.

Puntos en contra

Recent years have brought no new good features.
Last 3 UI/UX redesigns have been alwful and have reduced the productivity of the tool.
Lacking in dashboards and reports.

Alternativas consideradas

GitHub y Miro
Sudhir B.
Calificación general
  • Industry: Software informático
  • Company size: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

One of the greatest defect tracking and project management tools in the industry

Revisado el 29-11-2021

Project and Time management in many cutomer projects

Puntos a favor

I find this software to be very versatile and useful.

It has functions that make work easier when it comes to organization, planning, and meeting goals.

It facilitates effective teamwork; it is simple to keep track of the activities that must be completed and the notifications of changes to any action work well.

It has multiple views and is used to manage projects, so people who want to see an overview of the work can use the To-do List or simply the Roadmap, and team members who are trying to balance their daily activities can use the Dashboard to plan their workload.

I like it because it easily adapts to what you want to do.

Puntos en contra

In some circumstances, receiving notifications has become difficult, preventing real-time monitoring. Although simple and adaptable, defining and organizing the sorts of work items might be difficult at first.

Brian K.
Calificación general
  • Industry: Automoción
  • Company size: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Jira is good but not great

Revisado el 28-12-2021

It was good enough for basic project management and reporting. However when I needed to do something that was not out of the box it was very cumbersome and required a lot of my time.

Puntos a favor

Web based product that was easy to deploy

Puntos en contra

Building automation was very cumbersome and did not always work. For example I spent way more time that expected to build a simple automation trigger that when a scope item is closd, all the children tasks under it should close.

Teofil A.
Calificación general
  • Industry: Banca
  • Company size: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Jira for Agile at scale framework

Revisado el 28-12-2021

Puntos a favor

The boards customization and the fact that the tool is very stable.

Puntos en contra

Search function is very poor and can't be personalized at our level. It is also an aspect of permissions as I have a larger perimeter to see other boards and processes.

Denise W.
Calificación general
  • Industry: Marketing y publicidad
  • Company size: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Allows communication with my team to be more fluid

Revisado el 26-11-2021

I have utilized a variety of banter programming now for vivid positions, and I guess Jira remaining parts are my fave. It feels cleaner and lower baneful; I don't feel to have the equivalent diverting declarations from Jira. I utilize Jira as a constant stage to keep our unit individuals, in a state of harmony, and on a similar sprinter.

Puntos a favor

Jira is an extraordinary app for keeping our company. We can snappily falter with one another and produce new channels to grow our joint effort, proficient instruments to keep your detachment imparting. Set various channels for offices or frameworks.

Puntos en contra

Jira can be genuinely irresistible and can be mistaken for some other customary internet-based media stage. Jira is an incredible instrument for correspondence across units yet it doesn't offer any plan activity highlights.

Jing feng C.
Calificación general
  • Industry: Software informático
  • Company size: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Jira Review

Revisado el 21-11-2021

Overall it is an extremely useful tool, but user friendliness can be improved on.

Puntos a favor

Seamless integrations. The integrations with Github, Gitlab, Slack, Confluence are extremely useful. By creating tasks on Jira for Agile, I can start on a branch based on those tickets, then when my branch is merged. It is automatically updated on Jira. Also, any important updates can be sent to Slack via Jira.

Puntos en contra

Setting up workflows may not be as user friendly. Customizing how the tickets move in an Agile board in Jira may take some time to learn. Also, moving tickets from backlog to the sprint board is not as straightforward as it sounds, as I have to manually go to backlogged tickets, then right click on them and sent to the current sprint.

Víctor P.
Calificación general
  • Industry: Software informático
  • Company size: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The best tool for Project management

Revisado el 07-01-2022

I used Jira for years while working as a Product Owner. It's simply the most helpful tool I use in my daily basis.

Puntos a favor

The functionalities that Jira has to manage the backlog are simply the best in the market. There's nothing comparable with any other tool.

Puntos en contra

At the beginning it might be a bit difficult to use because it has too many things. The Gantt functionality is improvable.

Gayan D.
Calificación general
  • Industry: Tecnología y servicios de la información
  • Company size: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The only project management tool you need

Revisado el 25-10-2021

JIRA has been an integral part of our software development and project management journey and has just about all the tools you need to successfully manage your project or product offerings.

Puntos a favor

JIRA has just about every project management aspect covered in their offering and it's easy to set up and configure to suit your needs.
Reporting, ticket tracking, requirement and comment tracking, workflow customization, task assignment and follow-up + more make the life of a project manager a breeze which would otherwise have to be done using a multitude of tools.

Puntos en contra

The permissions structure/permission matrix at the administrative level could be a bit more user-friendly as troubleshooting an incorrectly configured (permission) JIRA instance can be a hassle.
Sometimes when new versions are introduced, some of the older features are dumbed down to make it easier for the user but for power users, this could cause confusion if they were wired to do some tasks using the old methods.

Alternativas consideradas

Airtable, Asana y Trello

Razones para elegir Jira

JIRA was more feature-rich, had all the project management tools needed under one offering and had integrations with a wide set of 3rd party platforms and programs

Software anterior

MantisBT

Razones para cambiar a Jira

More customizable while being user-friendly at the same time.
Brandon S.
Calificación general
  • Industry: Servicios para el consumidor
  • Company size: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

A robust application that can be used for everything from task management to software...

Revisado el 02-11-2021

We started using Jira for simple issue tracking for all issue types, from bugs and ideas to backlogged and in progress tickets. We have since expanded this to track our full development roadmap and to produce documentation within Confluence. We have also taken advantage of the integration with Gitlab and Sentry to help give us a more clear picture of what's going on, even when it isn't happening directly in Jira.

Puntos a favor

Jira has a weekly release schedule which means the product is always being improved or changed. This is usually a good thing, although I will admit that sometimes it isn't. Jira is also incredibly functional for a broad range of use cases, from managing a simple to-do list, team task tracking, process automation, to software development. They do a good job of making it user friendly and easy to onboard, especially since they started making drastic UI improvements a little over a year ago.

Puntos en contra

A consequence of being capable of so much is that it can be hard to configure initially. More specifically, which features you need and which can be disabled. There are a lot of great features but some just complicate the workflow, and it usually takes time to figure this out.

Alternativas consideradas

Basecamp, Trello, Wrike, Asana, Pivotal Tracker y Teamwork

Razones para cambiar a Jira

Jira was either more user-friendly or offered a solution that was geared more towards software development than the other applications. I also like the direct integration with Confluence, even though Confluence itself can be annoying at times.
Sourabh S.
Calificación general
  • Industry: Software informático
  • Company size: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

JIRA enables business to add velocity to their service management tasks and workflows

Revisado el 07-09-2021

JIRA is a modern take on a ITSM solution. It is feature loaded yet has a very intuitive User Experience. It has good User Interface as well. JIRA acts as the common interface between Developers, IT ops and business teams and helps different parts of the business colloborate better. It acts as the source of truth for all involves parties and does its basic tasks quite well. It adds velocity to the overall process of task management irrespective of the industry it is used in.

Puntos a favor

1. Great User Interface and User Experience.
2. The ability to create custom queues and automatically re-direct issues to these queues saves a lot of time. 3. The inbuilt SLA management and the option of integrating it to third party alert and notification software is impressive.
4. Adding attachment, links and other resources to JIRA ticket is easy and straightforward.
5. It has great audit trail tracking and can act as a source of truth for all parties involved.

Puntos en contra

1. The issue search feature could have been a little more customizable and faster.
2. The options available to format the comments on an issue are limited and not very intuitive.

Alternativas consideradas

Zepel

Razones para elegir Jira

We moved to the Atlassian Ecosystem.

Razones para cambiar a Jira

Jira was more cost effective and fitted our needs better. It better integrated with other Atlassian products that we planned to buy. Jira certainly is the most proven modern Project Tracking software out there.
Niel D.
Calificación general
  • Industry: Tecnología y servicios de la información
  • Company size: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Very Powerful but only if your team is techy enough to use it

Revisado el 17-09-2021

Puntos a favor

So far, the gold standard in project and process management, especially in the number of options, features, automations, integrations and workflows that the software is capable of handling. We shifted to this software when the pandemic hit and were forced to stay at home since we needed a more powerful software to handle our workflow. If you have a techy team, nothing else compares.

Puntos en contra

Biggest con really is that it is not the most user friendly software. Unlike Trello or Asana where you can just go fire it up and it's good to go. This one takes a lot of set-up to do and a deep familiarity with how it works under the hood. Given that the software is one of the older ones, you can sort of see it's age in both the older workflows (issues, screens, etc) vs the newer templates. The newer project templates sort of partially solved this problem but if you need to tweak the settings, it still has a steeper learning curve.

The con really here is that i tried Jira with my other less techy company (a school) and adoption was really low as users just weren't able to keep up with it.

Alternativas consideradas

Asana, Teamwork y monday.com

Razones para elegir Jira

Needed something more powerful

Software anterior

Trello