
Calificación general
Filtrar
Tamaño de la empresa
Tiempo usado
Opiniones de 2511
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Monday nos facilitó la gestión
Revisado el 08-05-2022
Nos cambió la forma de organizarnos y eso nos permite crecer como empresa.
Puntos a favor
Es un software super intuitivo y amigable. Permite concentrar y administrar la carga de trabajo por proyectos de manera ágil y rápida. Es dinámico y cada vez agregan nuevas funcionalidades que hacen el trabajo más fácil.
Puntos en contra
Creo que aun hay espacio de obtener mayores personalizaciones, a veces resulta limitante en cuento a armar funciones o agregar nuevos tipos de celda que permitieran realizar más funcionalidades cruzadas. También hay poco espacio en la trazabilidad de la información y que se vaya nutriendo y actualizando mas automáticamente y no manual. Y falta traducir ciertas secciones de automatización, integraciones y otras utilidades que ya posee en español.
Razones para cambiar a monday.com
porque fue el software que sin estarlo buscando me enseñó y me mostro a través de las RRSS su potencial en mi negocio. La publicidad del software despertó una necesidad que no sabía que teníamos como equipo.- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Gran software, requiere mucho trabajo de implementación, le falta integrarse con otros...
Revisado el 15-04-2022
El factor humano es lo más difícil de configurar con Monday, durante la cuarentena por la pandemia pensamos que nos ayudaría muchísimo a controlar mejor los proceso de la agencia, y fue lo contrario. Si el personal no completa sus tareas o le da seguimiento a sus proyectos via Monday porque encuentra que la integración con Gmail u otros aplicativos no es tan intuitiva, dejan de utilizarlo o lo utilizan incorrectamente.
Puntos a favor
Es sencillo de instalar, crear proyectos y tareas con el equipo es bastante sencillo. La visualización es buena y permite medir la productividad.
Puntos en contra
Implementarlo tecnológicamente es fácil, pero emitir los reportes de productividad por empleado y / o equipo de trabajo nos resultó bastante difícil al grado que dejamos de intentarlo. Los planes están un poco rígidos en lo que respecta a las vistas de proyectos.
Razones para elegir monday.com
Porque eran demasiados archivos o archivos demasiado robustos por producto.Razones para cambiar a monday.com
En su momento nos pareció que el costo beneficio era bueno.- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Monday una herramiento de gestión de procesos y proyectos
Revisado el 15-12-2021
Es muy buena para gestión integral de procesos/proyectos, pero sin embargo la curva de aprendizaje para poder extraer el mayor provecho a la herramienta es demasiado abrupta, lo que decanta en demasiado tiempo operativo para alcanzar el grado de conocimiento correcto.
Puntos a favor
Es realmente completa la herramienta, posee muchas funcionalidades, y la interfaz es dinámica.
La disponibilización de tableros para seguimietos de proyectos, realmente ayuda con las fechas límites a cumplir.
Puntos en contra
Al tener tanta cantidad de funcionalidades, raya la línea de lo complicado. Lleva bastante tiempo entender completamente la herramienta.
Muchas funcionalidades están sujetas al tipo de licenciamiento, en lo personal es algo que no comparto. Es preferible reducir el scope de usuarios por licenciamiento que por funcionalidad.

- Sector: Propiedad inmobiliaria comercial
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Una para más que el lunes
Revisado el 22-03-2022
La experiencia con monday.com ha sido buena, pues permite la asignación de tareas puntuales para cada área y al mismo tiempo, las jefaturas puede estar al tanto del flujo de trabajo de su personal a cargo y le velar por la buena gestión del tiempo y de los recursos disponibles.
Puntos a favor
En general Monday es un sistema de gestión bastante completo que le permite a los diferentes departamentos asignar casos a los diferentes colaboradores, priorizarlos y darles seguimiento. También, permite dejar constancia de los avances realizados o de las interacciones con los clientes, pues se puede subir los archivos como avances... Es una buena opción para generar tickets.
Puntos en contra
Aunque monday.com tiene excelentes funcionalidades debería de mejorar un poco la interfaz, ya que en ocasiones se visualiza sobrecargado de texto y a veces es un poco complicado encontrar alguna alternativa especifica.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Iniciando la semana con Monday!!!
Revisado el 06-04-2022
Me gusto mucho, es sencillo su uso, me ayudo a recortar mucho tiempo y a tener un orden mas simplificado al crear archivos o editarlos dentro del mismo, es sin duda algo que recomendaria a mis amigos o a otras empresas para su distribución, fue bastante agradable el trabajar asi con el.
Puntos a favor
Es sencillo, facil, practico y muy intuitivo para el usuario, te permite visualizar de forma clar cualquier cambio o edición que se haya creado o hecho a algun informe o archivo que ya se tenga previamente hecho o por crear, me gusto mucho interactuar con este software ya que facilitó mucho mi trabajo
Puntos en contra
No tengo algo malo que decir del mismo, quizá que en ocaciones se tardaba o se llegaba a trabar un poco y solo en 1 o 2 ocaciones no me notifico de un cambio de edición en un documento, pero fue muy raro, de ahí en fuera todo estuvo siempre super bien, felicito a los desarrolladores del software por esta herramienta tan útil.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Buena herramienta para la gestión de proyectos
Revisado el 21-06-2022
Mi experiencia general es muy positiva. Facilita mucho el trabajo en grupo y ver el progreso de cada tarea.
Puntos a favor
Es una herramienta completa con muchas funcionalidades. Da la posibilidad de asignar casos dar seguimiento... Además es fácil e intuitivo. Facilita mucho el trabajo y la organización con el equipo.
Puntos en contra
A veces va un poco lenta. Por lo demás no tengo nada en contra.
- Sector: Capital riesgo y capital privado
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
El mejor gestor de proyectos
Revisado el 08-03-2022
Es muy buena, y no tan fácil de usar, todo depende de la práctica de día a día.
Puntos a favor
Puedes hacer varias carpetas para seccionar cada proyecto y sub proyecto.
Puntos en contra
En algunas ocasiones es un poco lenta la plataforma, al trabajar con documentos más pesados
- Sector: Externalización/deslocalización
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Fácil de implementar
Revisado el 08-10-2020
Simple, sencillo y completo. Es fácil de programar y de darle seguimiento.
Puntos a favor
Puedo organizar mi trabajo y el de mi equipo diario, especialmente en teletrabajo
Puntos en contra
No le encuentro, solo que no es pago, pero sus funcionalidades lo valen.
- Sector: Banca de inversión
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Control de Seguimiento
Revisado el 23-07-2021
La experiencia en general es buena. Ayuda muchísimo en la labores de seguimiento de proyectos.
Puntos a favor
La escénica de la facilidad en el uso de la aplicación vale mucho la pena. La sencillez de las interfaces facilitan su uso.
Puntos en contra
La reducción en la cantidad de usuarios. La licencia establece cierto numero de usuarios por lo que para una empresa con más de 100 empleados la volvería una herramienta costosa.

- Sector: Logística y cadena de suministro
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Muy Practico
Revisado el 27-05-2021
Por el tiempo que la use de prueba me resolvió con sus aplicaciones y buenas herramientas.
Puntos a favor
La facilidad de su uso tiene muchas herramientas que te ayudan a organizar y recordar, además se pueden compartir los archivos entre los integrantes, los tableros me encantan.
Puntos en contra
La verdad la aplicación es muy completa, no le puedo recalcar nada malo, hasta el momento uno de los mejores en su campo para gestión de proyectos, recursos humanos, etc.

- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
A huge assistance in keeping us on track with our job
Revisado el 18-05-2022
As a group, we're making use of Monday.com. I had no idea what to anticipate, but I was pleasantly surprised right away. You should use this program if you want your team to be able to communicate and keep tabs on their progress. You may set up a "dashboard" for each project, assign individuals to each job, set a due date, and so forth.
Puntos a favor
Our company made use of Monday.com. I've had a wonderful time with monday.com. Personal and business endeavors alike benefit from my usage of this tool. Using it, I'm able to get things done. Depending on the team's progress, each assignment might be given to one or more persons. It's the go-to tool for getting things done in general since we can do so much more with it.
Puntos en contra
When more than two persons (3+) are involved in a project, a payment plan is required. A larger crew means a higher price tag. If you know how to utilize the tool effectively, taking a plan is in your best interest monday.com.

- Sector: Internet
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Multiple boards can be created by various groups
Revisado el 29-05-2022
Work orders that have been completed and those that are still in progress can be saved in the system. Council members are able to read updates without having to get regular email updates. Keeping tabs on my immediate team's daily workload and expected workload. Anyone who is suffering and needs more support or time, or who is short on work, may be easily identified.
Puntos a favor
It's the most user-friendly tracking tool available. Especially when teams are spread out across the globe, updates are almost always instantaneous. works on both Chrome and iOS. The views are simple to grasp and adjust to your own method of working. It's a breeze to get up and running, and it only takes a few minutes to learn and collaborate with your team.
Puntos en contra
The timeline feature, one of the nicest features, is not available in the free edition. Some of the integrations are a tad constrained. If you don't handle your email notifications, you'll be flooded.

- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Might be better if it was called "Friday"
Revisado el 26-05-2022
Monday.com was pretty good at what they advertise on their basic features, but as you continued to use the software more and more it became obvious that the advanced workflows and requirements are bit underdeveloped.
I'll continue to use Monday and continue to push for new features - I know they are trying and growing and constantly evolving, but I'd like to see Monday.com start to enrich the existing value-add tiers that Im already bought into.
Puntos a favor
I love the ease of use for most of their features. They are pretty fantastic with their Ui and Ux (Cx) and they make "Mondays" somewhat enjoyable because the Monday.com experience gives you something to look forward to (if you like organizing your work/life into neat categories, buckets, and reports).
Puntos en contra
Everyone has the case of the Mondays on Monday while using Monday.
Joking aside, this software is pretty great on the surface. It makes a lot of sense for what they are trying to accomplish and they do a great job. They have Ux down.
However, I've really struggled with Monday.com in trying to 'grow' beyond their molds and default workflows. They have a lot of enhanced features (plugins, webhooks, triggers, etc) that certainly make integration easier, but as I got further into the weeds with Monday.com their Ux and understanding of advanced needs became more shallow IMO.
To link tasks into higher order buckets (think sub tasks -> tasks/stories -> Epics -> Projects) the entire thing kinda works... kinda doesn't.
Understand what they are up against tho - they are struggling to build a tool that meets everyone's needs - I get that - and for me, it didn't always measure up in the ways that make it work for my needs.
The base/entry paywall package was already kinda more expensive then other free software (or software being offered by my org) but as I kept wanting to do more and more advanced features I found myself having to pay more and more. It became cost prohibitive for me to continue to try to make Monday.com work.
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 2.0 /10
Not a great PM or CRM platform
Revisado el 21-06-2022
My overall experience has been negative, as monday.com just isn't easy to use.
Puntos a favor
My favorite feature of monday.com is the automation. This makes it easy to stay on top of tasks without logging into the platform, however the number of automations you get per month is very limited with the lower tiered plans.
Puntos en contra
I dislike almost everything about this software, but primarily the PM and CRM functions.
On the PM side, the platform does not make it easy to create templates for tasks and use them to structure future projects. There is also not capability (that I could find) to update the date on more than one task at a time. It's very tedious to add a project into monday.com and even more tedious to change dates later on. There are some pretty views and pre-made project templates, but for someone with experience in the PM field monday.com feels more like a hinderance than a help.
On the CRM side, I was honestly shocked to hear monday.com branded themselves as such. As someone with experience in multiple CRMs, I can see almost nothing on this platform that functions as a CRM. It could be helpful for VERY simple contact management, but that's about it.
All of this to say I can tell the monday.com team is trying very hard to make a good product, it just seems like it's trying to do too much and doing none of it well.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Easy Project Management
Revisado el 17-05-2022
Monday.com keeps my team organized. It took minimal time to set up and keeps us on track. Two thumbs up!
Puntos a favor
My team loves Monday.com as it keeps us on the same page with projects and tasks, and helps us present our overall marketing calendar. We use it on a daily basis and it helps me keep my team of 8 organized and efficient.
Puntos en contra
I wish the different boards were integrated a little easier so I could have one board for sales, one for marketing, and then one for my overall calendar I could share with my management team. I'd like to be able to see things from a high level and then be able to drill down but unfortunately, that is not offered.
Alternativas consideradas
BasecampRazones para elegir monday.com
Jira is more of a technical project management tool. I needed something that my creators could use with ease.Software anterior
JiraRazones para cambiar a monday.com
Ease of use and price.- Sector: Biotecnología
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Monday.com Is The Best Software I Have Ever Used
Revisado el 26-05-2022
Mind-blowing. Literally would have never guessed one software could become such an integral part of my business let alone my life!
Puntos a favor
Monday is the central hub for our entire business. In fact, I run multiple businesses out of a single account because I can have the teams split up in different ways and different workplaces for each company. The dashboards and status columns make it easy to see how my teams are doing very quickly, it's amazing. I even use it for my personal task management and life management!
Puntos en contra
There are times the Mac app will be slow or missing features I want, but the Chrome version is impeccable. No other real complaints otherwise.
Razones para elegir monday.com
Trello was missing the project management features and integrations we wanted.Software anterior
TrelloRazones para cambiar a monday.com
All in One capability and better reviews.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Monday is flexible and great for project tracking
Revisado el 30-05-2022
Our organization recently converted to monday.com, and its use has been straightforward. My favorite feature of the app is the ability to track and automate the status of tasks. Task features like due dates and priority levels assist our team remain on top of future work that must be performed each week.
Puntos a favor
When entering a task and its associated information, I like how simple it is. It's easy to keep your coworkers on track and make sure they're meeting their deadlines. Tracking is a breeze. In the absence of a specialized project manager, most individuals will just ask you for the information that they need.
Puntos en contra
Navigating between multiple boards might be a challenge. It's easy for the system to become crowded if no one updates their tasks. Forget about just receiving notifications for changes that are relevant to you.

- Sector: Restaurantes
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
the most comprehensive collaborative tool
Revisado el 03-06-2022
Monday.com allows us to take control of our projects and never miss anything. Going through emails was not working, and Monday.com is the best option for collaborative work. It works wonders; it is so simple and intuitive and a great companion for improving productivity.
Puntos a favor
Monday.com makes it easy to organize tasks, keep track of work and see tasks and progress.
Its modern and attractive interface is relatively easy to use, although there are so many features that I don't even know how to use them. The best thing about Monday.com is that it is so well organized that there is no excuse for missing something. You can also customize the interface to a large extent. I like the colorful status options and how convenient it is to customize them. I feel in control of the projects and tasks. I cannot not talk about the integration center; it has a large panel of apps, and integrate smoothly with Monday.
Puntos en contra
The amount of features is excellent, but it's also a lot of information to digest. However, there are no drawbacks to this great app that is worth mentioning here.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Detail Oriented Platform
Revisado el 27-05-2022
Overall, a great option worth investigating!
Puntos a favor
Our team is looking at this platform because of the detailed ability to customize tools and features within the platform to meet our client's needs.
Puntos en contra
The setup process will be extensive and take a lot of training for our team.
- Sector: Ocio, viajes y turismo
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Monday - project management aims to simplify
Revisado el 16-04-2022
As for interacting with the project and its tasks - it's very easy. Set status, assignee, dates, add items , etc. Notifications are great tool to stay on top of things , and my tasks screen is a life saver - you can see all your tasks without scrolling through long items in a project.
Puntos a favor
The UI is built with simplicity in mind. That means that almost every action is made to be easy and without to jump around many screens. Also, templating projects on Monday is one of the best features that we use to spin up new projects. Notifications are a great tool and you can have desktop notifications instead of mails to reduce clutter in your inbox.
Puntos en contra
Somehow the simple UI is not very intuitive for me. The rows display of items seems a bit off as opposed to the boards display. That also makes the screen seem full of tasks that usually irrelevant for some users.
Razones para elegir monday.com
Azure DevOps is a great tool, though too complicated for our non technical members in the project.Software anterior
Azure DevOps ServicesRazones para cambiar a monday.com
Our teams loved the user interface. Also we got recommended from some of our customers who use it.
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Monday.com - Great for 2 -3 People, Expensive for Anything Larger
Revisado el 05-04-2022
Overall, If I really understood the costs upfront, I would have been more hesitant to transfer literally everything to Monday.com. I felt that it was kind of a hidden surprise and not in a good way. However, the project management for 2-3 people was incredible. I was moving at light speed, so much so that I needed to expand to more users. However, money doesn't grow on trees and I was ultimately stifled by the growing cost of each additional user. It definitely helped me organize all of my ideas into neat little boxes that could be expanded and tracked, which really gave me a birds eye view of my business.
Puntos a favor
At first, I loved Monday.com. The ease of use. The beautiful and simple design. I was enamored by every feature of this tool. Previously, I had notes jumbled on papers, in Apple Notes, and in Microsoft Excel. This was my solution to everything. I was able to transition all of my projects into one, sleek looking interface that inspired me to delve deeper into what was working about my company.
Puntos en contra
After the trial period ended, I realized the prices skyrocketed for adding multiple users. That totally sucked because I already transferred my entire digital life to Monday.com. 1 to 3 people was a do-able price for my small business. However, when I wanted to include 7 or 8 people, it was too cost prohibitive for the income that we were generating. Every penny matters when managing a business and this was the straw that broke the camels back for my utilization of Monday.com
Razones para elegir monday.com
The ease of use and absolutely gorgeous design. And how it perfectly mimicked the desktop version on my phone. I was blown away. None of the other tools were able to come even close to the integration that I was able to achieve on Monday.comRazones para cambiar a monday.com
Monday.com was by far the most advanced tool and gave me all the features I was looking for in one easy to use interface. I was absolutely sold on it as soon as I really delved deeper into it. I found that I was able to run my business more effectively and initially had huge success implementing it.- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
No more spreadsheets!
Revisado el 18-03-2022
Monday.com gives us the freedom to build online tools to manage all daily tasks in our business. The versatility makes it our weapon of choice.
Puntos a favor
Monday.com is like a customizable spreadsheet in the cloud. It's easy to build any project management sheet you need. Projects to work on, time tracking, internal training, you name it. Just add the column (like status, text, numbers, formulas, assigned people, etc.) and create groups that make sense to you. Automations save a lot of time doing repetitive project management tasks.
Puntos en contra
Subitems are still relatively new, so not all features are working properly yet. New features are being released often, but now I have to use regular items to keep track of time spent per employee.
Razones para elegir monday.com
When the team was growing, more and more problems arose when using Excel sheets, like duplicates, old files and a lot of time and effort to keep it look clean. Monday.com gives a more visual experience and drag and drop prevents data from being misplaced.Software anterior
Microsoft ExcelRazones para cambiar a monday.com
It feels more like the style we were familiair with, but without many of the downsides.
- Sector: Servicios jurídicos
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Monday.com Review
Revisado el 05-03-2022
I use it on a day to day basis mainly for project management and it works extremely well. The automation and integration aspects make it an easy to use system that the team enjoys working with.
Puntos a favor
It is extremely easy to use and does all the project planning and management grunt work for you. It can also integrate with quite a few systems to automate processes like creating a ticket system for your IT that makes IT more engaging with the end user.
Puntos en contra
The biggest draw back is how you get to allocate users. You have to add in increments of 5 which leads to paying for users that you don't use. There are also some nice features that can only be accesses with a PRO license which is a bit pricey.
Razones para elegir monday.com
We needed something easier to useSoftware anterior
ManageEngine ServiceDesk PlusRazones para cambiar a monday.com
It was friendlier to the end user and easier to use- Sector: Internet
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Almost perfect!
Revisado el 23-11-2021
I loved using Monday.com with my own project management and when I was working on other teams. I can say it is just about perfect for larger teams and large projects. If I was to build a project management system it would be very similar to Monday. Can get over complicated as it gets deeper and deeper. Sometimes things got lost because they were so deep in the project. Having subtasks is important but they need to be managed well or they get lost.
Puntos a favor
I loved using Monday.com with my own project management and when I was working on other teams. I can say it is just about perfect for larger teams and large projects. If I was to build a project management system it would be very similar to Monday.
Puntos en contra
Can get over complicated as it gets deeper and deeper. Sometimes things got lost because they were so deep in the project. Having subtasks is important but they need to be managed well or they get lost.
Razones para elegir monday.com
Monday was more complicated to use and harder for new team members to get used to. ClickUp was more simple and easier to manage for larger projects.Software anterior
ClickUpRazones para cambiar a monday.com
I had already been using it with another team that I worked for. I liked how they used it, but felt lost a lot but thought I'd give it a try so I didn't have to learn a new system.- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
A Case of the Mondays.
Revisado el 10-11-2021
Monday.com has allowed me to streamline my daily and weekly team stand-ups and to track project completion in real time. I've also been able to leverage the tool for collaboration and project management with individuals outside my company which is a useful feature of monday.com.
Puntos a favor
Monday.com has a simple user interface that allows my geographically diverse team with varying comfort levels with technology to collaborate projects and track progress and project completion.
Puntos en contra
There is limited reporting functionality available within Monday.com. This is not necessarily an issue for my use case, but it may be an issue for some and it would be beneficial for the software to provide broader reporting options.