Opiniones de LiveAgent

LiveAgent

Una buena atención al cliente comienza con un mejor software de soporte técnico.

Calificación general

4,7 /5
(1.565)
Relación calidad-precio
4,7/5
Funciones
4,6/5
Facilidad de uso
4,6/5
Asistencia al cliente
4,7/5

97%
Un ha recomendado esta aplicación
Ordenar por

Opiniones de 1565

Raquel
Calificación general
  • Sector: Productos farmacéuticos
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Una solución integral de servicio de asistencia con algunas deficiencias

Revisado el 24-04-2023

A pesar de las deficiencias, mi experiencia general con LiveAgent ha sido positiva. Considero que...

A pesar de las deficiencias, mi experiencia general con LiveAgent ha sido positiva. Considero que la plataforma es una solución poderosa y robusta que ha mejorado significativamente la eficiencia y los tiempos de respuesta de mi equipo.

Puntos a favor

Considero que la función de soporte multicanal es increíblemente eficiente, lo que me permite administrar fácilmente los correos electrónicos, los chats en vivo y las interacciones en las redes sociales en un solo lugar.

Puntos en contra

He notado que la curva de aprendizaje de LiveAgent puede ser bastante empinada para algunos usuarios, especialmente para aquellos con habilidades técnicas limitadas.

Respuesta de QualityUnit

Hello Raquel! Thanks for taking the time to share your thoughts on LiveAgent. It's great to hear that our multi-channel support feature has been a game-changer for you and your team!

We understand that the learning curve might be a bit steep for some users. To make things easier, we are continuously working on improving our documentation, tutorials, and providing excellent customer support to assist users throughout their journey. Don't hesitate to reach out if you need any help!

Once again, thank you for your feedback, and we're thrilled to have you as part of the LiveAgent family!

- LiveAgent Team

Eduardo Jesús
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Reseña PT

Revisado el 13-07-2023

Con LiveAgent nos ha facilitado la gestión de los tickets de soporte, los reportes nos ayudan a...

Con LiveAgent nos ha facilitado la gestión de los tickets de soporte, los reportes nos ayudan a evaluar a nuestro personal de soporte en la atención y resolución de tickets.

Puntos a favor

La facilidad para la gestión de tickets y poder realizar la asignación de los mismos al personal de soporte.

Puntos en contra

El crear algunas de las reglas para la gestión de los tickets, al principio me costó un poco entender el funcionamiento de las mismas.

Alternativas consideradas

Freshdesk, Gorgias, HubSpot Service Hub y Zendesk Suite

Razones para cambiar a LiveAgent

Después de hacer la evaluación por 14 días fue la mejor mesa de ayuda que se ajustaba a nuestras necesidades.

Respuesta de QualityUnit

Hello there! It's great to hear how useful you've found our ticket management system. Appreciate your straight 9 on recommendation - it's always a bonus point for us. And as for your sphere of work, Tech projects do need quality support. Guess we're a pretty good match! ;)

- LiveAgent Team

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

LiveAgent : Una plataforma sólida para el servicio al cliente.

Revisado el 26-04-2023

Es una plataforma solida de servicio al cliente con características útiles y herramientas de...

Es una plataforma solida de servicio al cliente con características útiles y herramientas de automatización para ayudar a empresas a gestionar sus interacciones con los clientes. Aunque su costo puede ser alto y su uso puede ser complejo, no deja de ser una buena opción para empresas que desean mejorar su servicio al cliente.

Puntos a favor

Incluye varios canales como el chat en vivo, correo electrónico, llamadas, mensajes de texto y redes sociales. Además muestra una interfaz personalizable permitiendo adaptar la aplicación a las necesidades de los usuarios.

Puntos en contra

Su costo es alto para empresas pequeñas y medianas, incluso el personalizar la plataforma puede ser compleja y su soporte se encuentra para un número limitado de idiomas.

Alternativas consideradas

Drift

Respuesta de QualityUnit

Hey there! Thank you for the detailed review. It's fantastic to hear such nice words about LiveAgent. In regards to pricing, we have recently rolled out annual plans with pricing tiers for businesses of all sizes - making it more friendly for small and medium-sized companies! Plus, we're working on adding more language support to cater to our diverse customers. Stay tuned for even more enhancements to come!

- LiveAgent Team

Sebastian
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

De gran ayuda

Revisado el 18-07-2023

Puntos a favor

Es una herramienta supremamente intuitiva, ayuda muchisimo a agilizar el trabajo.

Puntos en contra

No tengo ninguna queja sobre este programa funciona a la perfeccion.

Respuesta de QualityUnit

Hi Sebastian,
Thank you very much for your kind feedback. We are glad that LiveAgent has been the right choice for you and that you have been satisfied with the benefits it brings to your customer care. Remember, we are here for you 24/7 in case of any questions or issues!
-LiveAgent team

Angie
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

LiveAgent es lo que buscaba

Revisado el 18-07-2023

Puntos a favor

Me gusto que facilita ta tarea de procesar correos electronicos esyo ayuda demaciado a agilizar el trabajo.

Puntos en contra

Creo que en sus verciones moviles podrian implementar varias herramientas que hacen falta.

Respuesta de QualityUnit

Hi Angie,
Thank you very much for your feedback. We are glad that you have been satisfied with LiveAgent and the benefits it brings to your everyday work life. Our team works hard to constantly improve the system, including its mobile apps so stay tuned for great updates coming your way!
-LiveAgent team

Briam
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

De vital ayuda.

Revisado el 07-10-2023

Puntos a favor

Me gusta que sea un conjunto completo de funciones las cuales facilitan funciones como chat en vivo, es muy útil poder encontrar la ubicación del usuario para enviarle la invitación a chat.

Puntos en contra

Es algo molesto que sea necesario iniciar sesión con tanta frecuencia para evitar que de inactive el usuario.

Respuesta de QualityUnit

Hi Briam,

Thanks for naming us "of vital help." We put a lot of effort into providing the most useful tools, and it seems you found it.

- LiveAgent Team

Juan Andres
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Es perfecto

Revisado el 18-07-2023

Puntos a favor

Su chat en tiempo real es una herramienta bastante util para nuestros agentes.

Puntos en contra

Es posible que presente fallas en el momento de buscar correos electronicos muy antiguos.

Respuesta de QualityUnit

Hi Juan Andres,
Thank you for your review. We are glad to hear that you have been satisfied with LiveAgent and that the chat functionality has been beneficial to you and your team. Remember, our team is here for you 24/7 in case of any questions or issues!
-LiveAgent team

Orlando
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Agente en Vivo

Revisado el 19-11-2022

En general ha sido buena, esperemos que en próximas actualizaciones siga mejorando este producto.

En general ha sido buena, esperemos que en próximas actualizaciones siga mejorando este producto.

Puntos a favor

Una de mis funciones favoritas es el informe de ubicación (que muestra en qué parte del mundo se encuentra el usuario), así como la capacidad de enviar una invitación de chat al usuario mientras navega por su sitio web

Puntos en contra

Creo que el único inconveniente que he encontrado es el requisito de iniciar sesión en su cuenta con frecuencia para mantener la cuenta activa. No me gusta tener que configurar un recordatorio para iniciar sesión por temor a que mi cuenta se desactive.

Respuesta de QualityUnit

Hi Orlando,
Thank you for your feedback. We are glad to see that you have been satisfied with the benefits LiveAgent brings to chatting with your clients. Our team works hard every day to further improve the system so stay tuned for more awesome updates coming your way!

Geovanny
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

LiveAgent la app que nos ayuda a mejor en la calidad con los clientes

Revisado el 21-12-2022

Aumentado mis clientes, a mejorado la comunicación de los clientes con la empresa es una excelente...

Aumentado mis clientes, a mejorado la comunicación de los clientes con la empresa es una excelente herramienta

Puntos a favor

Es una herramienta que me a facilitado en la empresa para la calidad para mis clientes

Puntos en contra

Falta un poco más de herramientas, pero es muy buena el software me ayudado mucho es indispensable en mi trabajo

Respuesta de QualityUnit

Hello Geovanny! Thank you for your review! t's always great to see our tools make a positive impact for our customers. If you have any additional feedback or suggestions for how we can improve, we'd love to hear it. Thanks again for your review. :)

- LiveAgent Team

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Mensajeria instantanea

Revisado el 01-12-2022

Puntos a favor

Tiene muchos puntos favoritos lo genial es el soporte de 24, tiene muchas herramientas que hace facilitarte el trabajo y mejora la calidad de la empresas, el historial , los chat en vivo, el monitorio de las llamadas, es efectivo y tiene una interfaz agradable.

Puntos en contra

No tiene muchos contras, solo que un poco de capacitación para realizar el software, apesar de que se utilizo gratis, hay ciertas herramientas que son pagada, pero como todo si quiere mejor calidad , hay que pagar.

Respuesta de QualityUnit

Hello There! :) Thank you for your kind words about LiveAgent! We are delighted to hear that you appreciate the 24-hour support and LiveAgent's tools to make your work easier. We strive to make sure that our product not only offers great features, but also a pleasant interface for our users. We appreciate your feedback and we look forward to continuing to provide you with a great experience :)

- LiveAgent Team

Rolando Enrique
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Excelente programa

Revisado el 17-11-2022

Puntos a favor

Es acceso fácil y rápido entendimiento solución a lo que se necesita

Puntos en contra

Todo bien, al principio sí algo difícil para entender pero ya después todo fácil

Respuesta de QualityUnit

Thank you so much for your kind words, Rolando! We're happy to hear that you've found our platform easy to understand and use after a short time. We're constantly striving to make our products and services as user-friendly as possible, so we really appreciate your feedback.

- LiveAgent Team

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Logística y cadena de suministro
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

LiveAgent como CRM multicanal

Revisado el 22-03-2023

Bastante conforme con el proyecto

Bastante conforme con el proyecto

Puntos a favor

La facilidad de implementación e integración multicanal

Puntos en contra

Podría mejorar el sistema de etiquetas y tipificación de las conversaciones

Respuesta de QualityUnit

Hello there! :) Thank you very much for your feedback.

- LiveAgent Team

Luis armando
Calificación general
  • Sector: Consultoría de gestión
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Chats para negocios pyme

Revisado el 07-11-2022

Satisfactorio en lo general sobre todo ñara brindar información rapida y.una comunicaciónmas...

Satisfactorio en lo general sobre todo ñara brindar información rapida y.una comunicaciónmas personalizada

Puntos a favor

Una funcionalidad sencilla practica divertida de hablar via chats con clientes t contactos

Puntos en contra

Cuando se cae la conexión y el.proceso de implementacion para negocio

Respuesta de QualityUnit

Hello Luis! Thank you for your review of LiveAgent. We're glad you appreciate the chat functionality and find it practical for talking with clients and contacts. We're sorry to hear that you experienced dropped connections and difficulties with implementation. In case that happens, please reach out to our 24/7 customer service via chats or email to resolve this issue.

- LiveAgent Team

Erendira
Calificación general
  • Sector: Diseño gráfico
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Excelente app para mantener mi dia a dia en orden

Revisado el 14-02-2023

Gracias a LiveAgent estoy dando solución a muchas áreas de mi negocio como principal la atención al...

Gracias a LiveAgent estoy dando solución a muchas áreas de mi negocio como principal la atención al cliente de manera oportuna y hábil, gracias a su función de grabar llamadas así mido la calidad de cada llamada.

Puntos a favor

Me ha gustado mucho ya que tiene un sistema de atención al cliente las 24 horas y eso me ayuda a mantenerme como activa en mi negocio y no perder llamadas aun cuando quizá no puedo responder la herramienta en automático funciona y da calidad a las llamadas. Recomiendo ampliamente LiveAgent.

Puntos en contra

Se me dificulta un poco la función de crear tickets.

Respuesta de QualityUnit

Hi Erendira! :) Thank you for your awesome review! We're glad to hear that LiveAgent is helping your business to handle inbound calls.
Let us know if you uneed any help with creating tickets. Our customer success team will be happy to help.

- LiveAgent Team

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Externalización/deslocalización
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Evaluación LiveAgent

Revisado el 28-11-2022

Puntos a favor

Es excelente para resolver cualquier inquietud

Puntos en contra

Por el momento ha cumplido con mis requerimientos

Respuesta de QualityUnit

Hello there! Thank you so much for taking the time to leave a 5-star review! We are thrilled to hear that you are finding our help desk software to be so helpful.

- LiveAgent Team

Antonio
Calificación general
  • Sector: Ropa y moda
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Muy buen software

Revisado el 01-12-2022

Puntos a favor

Es un software muy intuitivo y fácil de usar

Puntos en contra

Nada todo es muy sencillo y rápido apostaría por seguir usandolo

Respuesta de QualityUnit

Hello Antonio! Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review! We are thrilled to hear that you find our software intuitive and easy to use. If you ever have any questions or need help with anything, please don't hesitate to reach out to us 24/7.

- LiveAgent Team

Christian
Calificación general
  • Sector: Comercio mayorista
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Buenos agentes

Revisado el 07-12-2022

Puntos a favor

Lo que mas ne ha gustado es que ellos me ayudan a recuperar mi clave

Puntos en contra

Hay publicidad deberia haber menos publicidad

Respuesta de QualityUnit

Hello Christian. Thank you for your review. We want to assure you that our app does not contain any advertisements.

- LiveAgent Team

Miguel
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Atención al cliente

Revisado el 28-01-2023

Puntos a favor

LiveAgent es una herramienta de atención al cliente excepcional que ofrece una amplia gama de funciones para ayudar a las empresas a mejorar su servicio al cliente.

Puntos en contra

En ocasiones deja que desear algunas funcionalidades

Respuesta de QualityUnit

Hello Miguel. Thank you for your feedback. Happy to see that you enjoy the wide range of features that LiveAgent offers. If there are any particular ones that you are missing, please let us know at [email protected]

- LiveAgent Team

Shayla
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great customer service and simple ticketing software

Revisado el 13-06-2022

If you are thinking about using LiveAgent, one piece of advise I can give you is to spend some time...

If you are thinking about using LiveAgent, one piece of advise I can give you is to spend some time figuring out how to use the tools that it provides. For some of them, it isn't exactly obvious how to do it, but if you put in the effort to figure it out, you'll find that the service is more than worth it.

Puntos a favor

I really like the platform, since it is really simple to operate and I can thus practice my customer support agents on it. The platform has a wide variety of appealing features, some of which are detailed in the following list: The ability to share a mailbox, improved lead capture and engagement, heightened efficiency, outstanding value for the money, and a great deal of additional benefits are also included.

Puntos en contra

Only the most expensive tier, which often comes with numerous features and options that you might not want, offers a link to social media; however, if you wish to add any of these features à la carte, doing so will be expensive on its own.

Respuesta de QualityUnit

Hello Shayla! Thank you very much for giving us 5-stars :) We are always glad to see that LiveAgent is helping our customers save time, increase productivity and manage their customer communications better.

For any inquiry regarding functions or integrations that might further improve your experience, feel free to reach out to our 24/7 support.

- LiveAgent Team

Luke
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easy-to-use and all-in-one help desk and live-chat support platform. Elevate customer...

Revisado el 18-08-2023

I like how perfect this help desk tool is and easy to use plus it has perfect security which meets...

I like how perfect this help desk tool is and easy to use plus it has perfect security which meets our standards. Great user experience.

Puntos a favor

LiveAgent is a full-featured and easy-to-use to use customer support platform and offers very robust and scalable features and one of its powerful and reliable features is the live-chat which is very great in helping us to resolve the customers issues on real-time and also the fact I can manage the contact forms. I also appreciate the automation feature which is time saving and makes our business processes much easier. I also like UI which is very user-friendly and easy to navigate through so it's make it easy for the first time users.

Puntos en contra

Nothing. LiveAgent will be remain to best help desk and live-chat support platform. I love how dedicated and supportive the customer support team has always been. The set-up and configuration was smooth and easy.

Respuesta de QualityUnit

Hi Luke,
Thank you very much for your kind review. We are glad to hear that LiveAgent has been the right choice for you and that you have been satisfied both with the system's features and the support provided by our team. Keep up the amazing work!
-LiveAgent team

Matthew
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Mensualmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 4.0 /10

Big Player, But Why?

Revisado el 17-06-2021

Overall, it's been mostly negative. They have the feature set present to do something truly...

Overall, it's been mostly negative. They have the feature set present to do something truly wonderful with the platform, but the design and execution of the product itself make LiveAgent one of the worst platforms I've worked with.
As I mentioned above, I don't think there has been a major update of the platform in years and it's long overdue for one, so I'm not sure what they're doing, nor could I, in good faith, recommend LiveAgent to anyone else when there are so many other options to choose from.

Puntos a favor

I have to give credit where credit is due, LiveAgent offers a ton of features for a tool in this space. I have used other solutions and have been underwhelmed by their offerings and find myself still attracted to LiveAgent's feature set - so why the bad rating?

Puntos en contra

Because it feels as though LiveAgent has been abandoned. I can't recall the last major update. It feels as though they are perfectly comfortable with where they are and aren't looking to really change or shake things up.
The UI is...okay, but the UX is atrocious. Out of all the other helpdesk solutions I have used, LiveAgent is by far the most frustrating to set up and navigate.
On top of that, the widgets and offerings of the platform are extremely outdated. The end result is something I would expect to see on the AOL site with my dial-up modem. I mean, even if you're not going to make massive overhauls to the platform (which they most definitely need to), at least keep it looking relevant for today's market - the reason I've had to drop it and settle elsewhere is for this very reason. When you deploy widgets on your site, they become an extension of your brand - and I hold myself to a higher standard; there is no way I would be caught dead with an AIM style interface on my modern site.

Respuesta de QualityUnit

Hello Matthew, thank you for your honest feedback. I am really sorry to hear that you have not been satisfied with our software. Our team is working hard every day to keep improving LiveAgent. We have a large team of developers focusing on different aspects of our software, but I understand that, in some cases, it might not be fast enough. You can find our changelog here https://dev.ladesk.com/ to see when and what has been released in each version of LiveAgent. As to the widgets, I am very sorry that you were not able to find a widget to your own liking. In case you would decide to give LiveAgent another try, you are always able to create your own widgets by uploading an HTML code. Our own widgets can be customized using CSS codes. Please know that our support team is here for you 24/7 and we would be happy to get in touch with you to discuss your needs and doubts in detail.

Emma
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Excellent Customer Service for the Price

Revisado el 11-08-2023

It was definitely worth the time and effort required to adjust to the new method. Thanks to its...

It was definitely worth the time and effort required to adjust to the new method. Thanks to its structure and features, we were able to reduce a massive message backlog to a much more manageable one.

Puntos a favor

LiveAgent's strongest feature is undoubtedly the promptness of their technical support. The fact that it may be altered to suit individual needs is another plus. The ease with which our client may get in touch with us is the third best feature. Not only can I use LiveAgent in my own tongue of Spanish, but it also supports a wide variety of other languages, and everything, including emails and templates, can be changed to display in either my native tongue or the language of my consumers. I can locate anything I need with a quick peek at the dashboard.

Puntos en contra

If I had to choose a nitpick, it would be that I wish there was more color on the interface; on the other hand, why would you want to clutter up such a simple layout with flashy graphics? LiveAgent delivers just as advertised by devoting maximum real estate to its features.

Respuesta de QualityUnit

Hey there,

It's great to hear that our customizability has been effective for your operations. It's our mission to provide a platform that can be tailored to suit unique business needs. On your point about our simple interface layout, we believe in function over flash to ensure a seamless user experience.

We're glad that the transition to using LiveAgent has been beneficial in managing your message backlog. Also, isn't it amazing how variety in language options can open doors to diverse customer bases?

Thanks for your kind words about our prompt technical support. We strive to keep this up!

- LiveAgent Team

Stely
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Excellent value for the money

Revisado el 08-08-2023

Keeping track of time and generating reports is the biggest perk. In the past, we were flying...

Keeping track of time and generating reports is the biggest perk. In the past, we were flying blind, but now it only takes a few minutes to identify which divisions are overburdened and straining. Live chat has helped us speed up our responses to consumers.

Puntos a favor

We find the LiveAgent's ticketing system and knowledge base to be particularly useful due to the high volume of inquiries we receive. Our team members share tickets fairly, and they may communicate with one another to offer quick support. Self-service options are now available, allowing us to give support around the clock.

Puntos en contra

The Only little issue I've had with LiveAgent is the way it indents replies to emails by using a >. This is something I can live with, and the benefits certainly exceed the drawbacks.

Respuesta de QualityUnit

Hey Stely,

We appreciate your feedback. It's great to hear how much our ticketing system has positively impacted your workflow, especially with your high volume of inquiries.

It's all about helping your team communicate efficiently and providing quick support. Happy to know our self-service options are providing round-the-clock assistance to your business.

Thanks for recommending us!

-LiveAgent Team

Jana
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Elevated Quality of Service for Customers

Revisado el 02-08-2023

I think firms medium and large in size would benefit from using LiveAgent because of how intuitive...

I think firms medium and large in size would benefit from using LiveAgent because of how intuitive it is.

Puntos a favor

LiveAgent is an indispensable tool for me to maintain tight relationships with my customers and my team. It's the finest platform for handling customer support requests since it's reasonably priced, has a straightforward user interface, and includes all the necessary tools.My interactions with clients have been simpler and more efficient as a result. aids our support staff in serving our clients more quickly and effectively.

Puntos en contra

My team is functioning smoothly. Everything looks okay up until this point.

Respuesta de QualityUnit

Hello Jana :) Appreciating your warm feedback, especially about how we've been instrumental in streamlining your interactions with your customers. Customer relationships are indeed crucial, and it's great to see LiveAgent adding value in that area. Glad to read that your team's operation is running without a hitch in our platform.

Just to let you know, we are persistently working on enhancing our features to accommodate the growing needs of large-scale businesses like yours in the computer software industry. We can handle all those emails and teams you mentioned, we've got you covered!

Once again thanks for choosing LiveAgent.

- LiveAgent Team

Kelly
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

The easiest to use customer service software

Revisado el 28-07-2023

It helps me organize the movies so that I can give my users a good experience. With this wonderful...

It helps me organize the movies so that I can give my users a good experience. With this wonderful method, I am able to eliminate the need for assistance and significantly reduce the amount of time I spend responding to support tickets.

Puntos a favor

Having pre-written answers available has been a huge time-saver. The option to make my own fields for recording certain bits of client data is also quite useful. My help desk has a record of every time I asked for help. It has helped me get back to support tickets much sooner.

Puntos en contra

The UI is not always clear to me. It took some time for me to adjust to it. There are no other major problems. It took me a while to get everything set up, so there is a small learning curve.

Respuesta de QualityUnit

Hey Kelly,

Thanks for sharing your experience with LiveAgent, particularly noting the pre-written answers' efficiency. Time-saving features are our thing! :)

It's great to hear that LiveAgent is helping you in the computer software industry and fitting well into your infrastructure. We're happy to be part of your team's journey in giving your users a solid experience.

Remember, we're always here to help you organize those customer queries, like a well-curated movie collection. Thanks for your time and review!

- LiveAgent Team