Opiniones de Acuity Scheduling

Acuity Scheduling

4,8 (5.700)
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Software de programación de citas en línea

Calificación general

4,8 /5
(5.700)
Relación calidad-precio
4,7/5
Funciones
4,7/5
Facilidad de uso
4,6/5
Asistencia al cliente
4,7/5

97%
Un ha recomendado esta aplicación
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Opiniones de 5700

Santiago
Calificación general
  • Sector: Hardware informático
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Acuity Scheduling

Revisado el 09-10-2023

Es muy bueno y es de gran ayuda para la gestión de la empresa. Lo recomiendo bastante.

Es muy bueno y es de gran ayuda para la gestión de la empresa. Lo recomiendo bastante.

Puntos a favor

Es un software perfecto como lo diseñaron en cuanto a su uso, es extremadamente intuitivo y fácil de manejar lo que hace una opción ideal para la gestión de citas y horarios, la verdad si que lo recomiendo es muy bueno.

Puntos en contra

A pesar de que es un excelente software creo que si se ajustara un poco mas el precio seria mejor y mas exequible para cualquier empresa.

Nacho
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

muy util para tener muchos calendarios

Revisado el 07-12-2022

Puntos a favor

muy util para tener muchos calendarios, y eso nos permite reducir costos

Puntos en contra

es poco intuitivo y eso hace que muchas citas se queden en el camino

Clarivel
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Una agenda que me hace la vida mas facil

Revisado el 07-04-2021

Me ha gustado bastante, pienso quedarme utilizandolo.

Me ha gustado bastante, pienso quedarme utilizandolo.

Puntos a favor

Me encanto la opcion para agendar sesiones grupales. Me facilita el entregar la informacion a varias personas sin necesidad de estar haciendo yo el trabajo. Me ha ahorrado bastante tiempo y me ayuda a concretar citas sin siquiera yo hacer nada.

Puntos en contra

El precio lo considero algo alto comparado con otros software pero igual siento que no es igual a otros softwares. Ofrece mas funcionalidades.

Natalia
Calificación general
  • Sector: Formación profesional y coaching
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Facil de utilizar cuando ya te asimilas

Revisado el 24-11-2020

Ha sido buena, un poco costoso cuando estas empezando y dificil de llevar.Sin embargo cumple con...

Ha sido buena, un poco costoso cuando estas empezando y dificil de llevar.Sin embargo cumple con todas las expectativas

Puntos a favor

Es una propuesta excelente para coaching y servicios de asesoria ya sea medicos, psicologicos u otros, ya que da la posibilidad de ordenar y planificar muy bien.

Puntos en contra

Falta vincular pagos con herramientas de pago en latinoamerca, como lo es transbank y mercadopago, además de presentar algun plan mas economico para partir y algo más intuitiva en su plataforma.

Razones para cambiar a Acuity Scheduling

Porque tiene email mkt, tiene notas, ordena los productos y es muy facil de agendar para la persona.
Rafael
Calificación general
  • Sector: Arte y artesanía
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Facilidad de uso y muchas opciones

Revisado el 18-05-2020

Muy buena, es muy fácil e intuitiva

Muy buena, es muy fácil e intuitiva

Puntos a favor

Lo fácil e intuitivo que es utilizarlo y la cantidad de opciones que te permite gestionar

Puntos en contra

Que no haya una versión traducida al castellano

Alternativas consideradas

Zoom Workplace y Stripe

Razones para cambiar a Acuity Scheduling

Por que reunía todas las opciones que quería de un modo fácil
Elias
Calificación general
  • Sector: Edición
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Mi app favorita

Revisado el 24-07-2020

Era difícil para mi llevar una agenda, no tenia tampoco un sistema online que pudiera optimizar el...

Era difícil para mi llevar una agenda, no tenia tampoco un sistema online que pudiera optimizar el poco sistema de reservacion que tenia, ahora es mas facil para mi y mis clientes

Puntos a favor

Lo que mas me gusta el la facilidad en que los usuarios puedes reservar las citas y el sistema de notificación de correos.

Puntos en contra

el diseño para mi es un poco complicado tener la plataforma sin colores ni identificaciones en mi idioma que es el español

Karen
Calificación general
  • Sector: Bellas artes
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Excelente aplicación 👌🏻

Revisado el 23-05-2021

Puedo organizar mejor el tiempo ya que la aplicación explica todo al cliente

Puedo organizar mejor el tiempo ya que la aplicación explica todo al cliente

Puntos a favor

Deja agendar, confirma la cita y se puede subir imágenes

Puntos en contra

No, la aplicación es muy completa en lo que ofrece

Juanjo
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Fácil de usar y de integrar

Revisado el 23-10-2020

muy buena

muy buena

Puntos a favor

En 5 minutos tienes en tu página web la integración hecha

Puntos en contra

Algunas limitaciones en la versión gratuita, pero por lo general muy contento

Vanessa
Calificación general
  • Sector: Entretenimiento
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Servicio muy funcional

Revisado el 08-04-2022

Puntos a favor

Es un programa de fácil uso y entendimiento

Puntos en contra

No he logrado integrarlo bien aún con otras de mis aplicaciones de uso diario

Melissa
Melissa
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Excellent reliability and adaptability in scheduling

Revisado el 14-08-2023

It was useful for setting up my clients' group classes and individual coaching sessions. The...

It was useful for setting up my clients' group classes and individual coaching sessions. The platform's simplicity and integration with Stripe made it ideal. In addition, it included a space for a pre-payment terms and conditions clause.

Puntos a favor

Making courses or hour-long coaching sessions to sell to clients was a breeze. The problem of missing appointments is addressed with Acuity. It's useful for projecting an image of competence and efficiency to clients. If I needed to set up another customer appointment, I would most certainly utilize it again.

Puntos en contra

Acuity is a premium product that comes at a hefty price. Only if it could help me make money would I consider paying the price. A business with long-term profit potential might also benefit from this investment.

Autumn
Calificación general
  • Sector: Productos cosméticos
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 4.0 /10

Great organization tool

Revisado el 24-09-2024

I am satisfied overall because of the benefits it adds to my business

I am satisfied overall because of the benefits it adds to my business

Puntos a favor

Helps keep my schedule organized, clients can book their own appointments

Puntos en contra

The cost is a little high compared to others

Angela
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Simplify Scheduling and Boost Client Satisfaction with this Tool

Revisado el 19-11-2024

Puntos a favor

I like how it supports recurring bookings which makes it convenient and reliable for regular clients. I also like how it tracks client history which enables us to give them personalized services.

Puntos en contra

Managing multiple team schedules can become overwhelming.

Tracy
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Superb Calendar Management

Revisado el 19-03-2024

It has been super easy to use as it's integrated with my SquareSpace website.

It has been super easy to use as it's integrated with my SquareSpace website.

Puntos a favor

The things I like most are the ability to set up multiple calendars to control when people are booking into my calendar and how many time slots for each different kind of meeting I can plan a day! My calendar manages itself!

Puntos en contra

I've had problems with people getting the confirmation emails and not adding the event to their calendar, as it doesn't automatically create an event for the meeting with the recipient.

Lindsey
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Not the best, not the worst.

Revisado el 18-09-2024

I've used much better platforms then this, ones that allow the flow of the schedule with the...

I've used much better platforms then this, ones that allow the flow of the schedule with the patient names and not needing to switch pages every time.

Puntos a favor

I like the clarity of the pages and the page landscape.

Puntos en contra

It is difficult to navigate patients and I do not like how to search for patients, it is not user friendly.

Kristy
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great Interface to Sell Services

Revisado el 02-10-2024

I think Acuity is great for giving me an interface to sell my services. It is a little advanced and...

I think Acuity is great for giving me an interface to sell my services. It is a little advanced and requires some level of skill to customize it.

Puntos a favor

This is a great place to set up different services or classes that I offer. It gives the client an option to pay and I can set up payment plans.

Puntos en contra

It is kind of advanced. I wish I could choose from a menu of preselected services that might be offered in a coaching business or as an instructor. I felt like I had to build those things. I also wished it could send personalized emails once someone books a certain service.

Hamza
Calificación general
  • Sector: Materiales de construcción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Smoothest scheduler on the market

Revisado el 16-09-2024

Overall a much better scheduling app than Calendly. Easy to implement automations.

Overall a much better scheduling app than Calendly. Easy to implement automations.

Puntos a favor

Really sleek UI and makes booking very easy

Puntos en contra

Random bugs at times adding extra buttons. Creates friction.

Ivy
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Helpful 3rd party scheduling

Revisado el 27-12-2024

Puntos a favor

I appreciate that i can block off multiple days to avoid over scheduling

Puntos en contra

Some of the options for schedule seem to have multiple steps but this could be the 3rd party platform causing the issue.

Jessica
Calificación general
  • Sector: Muebles
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Easy to use

Revisado el 05-12-2024

it was great. We only used it for a couple years as we integrated with another company.

it was great. We only used it for a couple years as we integrated with another company.

Puntos a favor

Easy to use, easy to input clients' schedules, and book meetings

Puntos en contra

a copy and past option would be so easy with adding in the schedule

Donovan
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Acuity Scheduling Review

Revisado el 14-11-2024

Overall, I have had a good experience using Acuity

Overall, I have had a good experience using Acuity

Puntos a favor

It is a great service to use for scheduling meetings.

Puntos en contra

The user interface and experience could personally be a little better.

Zachery
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Outdated product, nonexistent customer service

Revisado el 31-01-2024

Horrible I’m done they’re outdated. They will not listen to customers. They will not make improvemen...

Horrible I’m done they’re outdated. They will not listen to customers. They will not make improvements to their system. They will not take suggestions for improvements. It’s very difficult to get a hold of customer service. It’s just a company that is just going to slowly go out of business.

Puntos a favor

My favorite thing about Acuity is it allows you to be able to customize exactly when an appointment can be booked down to the 30 minutes

Puntos en contra

Customer service is nonexistent they make it very difficult to reach them they give you generic responses back. It is a very basic system and they have no interest in improving it and what additions they have added onto it have been just wildly boring and non-useful improvements.

Rebecca
Rebecca
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Scheduling like a pro with Acuity Scheduling.

Revisado el 01-08-2024

Acuity Scheduling has simplified appointment scheduling by allowing use of automations to automatica...

Acuity Scheduling has simplified appointment scheduling by allowing use of automations to automatically select the most suitable time to schedule for a meeting. The scheduling experience using Acuity Scheduling has been so efficient and has not had any setbacks.

Puntos a favor

Acuity Scheduling provides automations that help automate scheduling making it simple and precise. There are alerting and notifications functions that send reminders about a scheduled appointment to avoid missing any. Excellent security features which keep the calendar data very private.

Puntos en contra

Acuity Scheduling seems to understand its assignment really well There has been no challenges to hate it about.

Lars
Calificación general
  • Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Acuity Scheduling is a star shining brightly in meeting scheduling.

Revisado el 20-08-2024

My meetings scheduling experience has gotten way much better and precise since i started using...

My meetings scheduling experience has gotten way much better and precise since i started using Acuity Scheduling. It uses automations which makes it easy to locate the most suitable scheduling time making scheduling very effortless and errorless. I have loved every experience i have had with Acuity Scheduling.

Puntos a favor

Acuity Scheduling has a very lightweight and easy to learn user interface making the learning curve very short and smooth. It uses automation workflows which help find perfect scheduling time making scheduling very accurate. Acuity Scheduling integrates with third party products i use making it possible to use it for scheduling meetings on various conferencing products.

Puntos en contra

I have not had any disappointments with Acuity Scheduling. All features works greatly without any flaws. Nothing to like least honestly.

Jerra L
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Acuity Scheduling has empowered salon professionals to deliver exceptional guest services

Revisado el 19-03-2024

Acuity Scheduling has helped us optimize our business. Offering appointment window by tracking when...

Acuity Scheduling has helped us optimize our business. Offering appointment window by tracking when Iam available and letting my clients schedule then is magical. I also get notified through my email when a booking is made. And also the wait-list calendar has ensured we don't have colliding appointments which has proven to be paramount in embracing a hospitality driven approach to hair care.

Puntos a favor

As we continue transform our business by adopting tech solutions that personalize the guest or rather customer experience, Acuity Scheduling has been in the centre of this transformation. It's implementation process was a a quick fix that didn't affect the salon operations. It delivers a free trial that we utilized greatly for learning purposes to familiarize with it. Comes with a slick and straightforward UI that makes it user friendly without prior knowledge. Acuity Scheduling delivers a range of features that we have found very helpful in running our day to day beauty salon business. We are able to create appointments for the different services we offer while customizing it to including details like duration, prices, description and images to highlight those services. As a staff member Iam added in the acuity and it allows me to find upcoming appointments and manage booking. I have also managed to create my own calendar soo I can be booked personally and enables me enter the specific hours Iam a available which I have synced with my personal email for notifications and alerts. It is also easy to offer discounts for those diehard clients soo that we off some amount on their next appointment. Integrating it with stripe payments has streamlined the collection of online payment during booking and record payments made in person. Lastly tracking the use of Acuity Scheduling using the report functionality allows for improvement.

Puntos en contra

Acuity scheduling is the master of conveniences through coordinated bookings and salon appointments. The information available online and it's responsive technical team has ensured that our use experience has no hutches.

Sara
Calificación general
  • Sector: Alimentación y bebidas
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The best hub for scheduling all appointments and documentation

Revisado el 27-08-2024

Acuity gives me the flexibility to book an appointment or meeting so I can accept or postpone...

Acuity gives me the flexibility to book an appointment or meeting so I can accept or postpone without much searching. I no longer miss an appointment, as the reminders keep me ready to take action early.

Puntos a favor

Acuity does the scheduling I need to ensure no conflicts. I love the way it schedules meetings, where invitations are sent via links that easily document acceptance from other parties. Reminders pop up constantly to alert me when the appointment is approaching, keeping me on track. I love the efficiency of its integration with my team calendar, which helps in scheduling joint meetings as required.

Puntos en contra

I have never made any scheduling mistakes with Acuity, it is easy to use and provides real-time syncing across all my devices.

Veona
Calificación general
  • Sector: Productos químicos
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Centralised and Agile Online Scheduling Services With Acuity

Revisado el 11-12-2023

Acuity Scheduling is an all-around and complete suite for online scheduling. It is cross-platform...

Acuity Scheduling is an all-around and complete suite for online scheduling. It is cross-platform and allows multiple device access which allows users to easily access and utilise it even when on the go.

Puntos a favor

The freedom, flexibility and convince that Acuity gives me by allowing a two-way synchronization with my Google Calendar. Whenever a client books an appointment on my Acuity booking page, it's automatically added to my Google Calendar. Conveniently enough, if I happen to add a date to my main calendar, that particular time is automatically marked as "unavailable" on my Schedule so if a client wants to book an appointment at that particular time they will know I'm unavailable and choose a different time.

Puntos en contra

The landing page could be made more user-friendly and intuitive. On the booking page, I would appreciate if a client is allowed to add more than one email address.