Opiniones de Mindbody
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Opiniones de 2869
- Sector: Medicina alternativa
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Lo recomiendo es súper confiable.
Revisado el 29-10-2023
Hev mejorado en cuestión de coaching atrayendo mas clientes, mejorando mis servicios.
Hev mejorado en cuestión de coaching atrayendo mas clientes, mejorando mis servicios.
Puntos a favor
los programas y guías para conectar con nuestra mente alinear nuestro cuerpo, el personal súper calificado y muy profesional. La plataforma de lo mejor super completa, actualizada, con organizadores, calendario, control de pago, planificador... etc.
Puntos en contra
En sí esta super excelente. Solo le agregaría hacerla más entretenida, más dinámica.
- Sector: Desarrollo de programas
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Muy buena solucion para negocios que requieran reservas
Revisado el 18-10-2023
La usé para un cliente que requería una solución de reservas para su negocio, funciono muy bien,...
La usé para un cliente que requería una solución de reservas para su negocio, funciono muy bien, aunque fue un poco difícil de aprender
Puntos a favor
Tiene amplia gama de funcionalidades, que sirve sobre todo para crear sistemas de reservas
Puntos en contra
Un poco compleja de usar, sobre todo para personas que no tiene mucho conocimiento de sistemas de esta índole
- Sector: Hardware informático
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Set your mind with Mindbody
Revisado el 01-10-2023
Buena, tiene varias cosas por mejorar pero creo que si siguen así pueden ofrecer una gran solución...
Buena, tiene varias cosas por mejorar pero creo que si siguen así pueden ofrecer una gran solución o ayuda para las empresas o negocios de gimnasia
Puntos a favor
Es un software que es muy bueno y de gran ayuda para empresas o negocios relacionados con el gimnasio,su servicio al cliente es bueno,en general no esta mal
Puntos en contra
Es algo complicado de implementar y de usar al principio lo que lo hace un poco engorroso al principio pero con algo de paciencia se puede implementar y aprender de el rapidamente.
- Sector: Cuidado de la salud mental
- Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Es adaptable para todo
Revisado el 03-05-2023
Es tu poder transmitirle a tus usuarios como llevar una vida saludable, y sus diversidad de...
Es tu poder transmitirle a tus usuarios como llevar una vida saludable, y sus diversidad de programas de entrenamiento
Puntos a favor
Como puedo mantener el control en mi departamento, y brindarle a mi personal una vida saludable e organizada
Puntos en contra
Compromete al usuario para llevar su rutina, para algunas personas le parece insistencia
Alternativas consideradas
Paychex FlexRazones para elegir Mindbody
El Programa es simple y poco dinamicoRazones para cambiar a Mindbody
Me ofrece mejores servicio, forma facil de uso, diversos entrenamiento acoplado para cada situacion, servicio online de su software eficaz- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 1.0 /10
DESPROTEGIDO TOTALMENTE, ENÓRMES PÉRDIDAS, nada de soluciones a graves problemas, mucha...
Revisado el 20-05-2021
Se decidió comenzar con Mindbody sin haber valorado otras opciones. tiene muchas funciones pero...
Se decidió comenzar con Mindbody sin haber valorado otras opciones. tiene muchas funciones pero ante un problema de funcionamiento no se responsabilizan, Los costes son elevados teniendo en cuenta la falta de soluciones ante fallos graves de su sistema de reservas online. ESPERANDO UNA RESPUESTA Y SOLUCIÓN A LOS PROBLEMAS QUE NOS SIGUEN SUCEDIENDO , me encuentro escribiendo esta valoración después de MAS DE 2 AÑOS COMO USUARIO. Estamos calculando los costes de migrar todo a otra plataforma, hemos desarrollado con consultoras IT integración en crm Bitrix y hemos invertidos varios Miles de Euros en todo el proceso, Facturamos más de 120.000€ al mes a través de este sistema y no tenemos garantias, su contrato no te protege ante fallos, Mindbody no asume responsabilidad alguna en este sentido. PONER TU NEGOCIO Y TU SISTEMA EN UN SOFTWARE QUE NO TE DA SOLUCIONES PUEDE SER MUY PERJUDICIAL, TAL Y COMO NOS ESTÁ SUCEDIENDO EN ESTOS MOMENTOS.
Puntos a favor
El Sofware se decidió implantar por su capacidad de integrar con la web a través de un widget y de la opción de la App, en el mercado existen otras soluciones mucho mejores y más económicas, pero después de 2 años el coste de migrar y reprogramar todo es enorme, ya que contamos con cientos de miles de clientes . ya hemos tenido muchos fallos y un mal soporte por esto estamos valorando abandonar Mindbody, ya que el año 2019-2020 tuvimos serios problemas sin solución con su antigua pasarela de pagos en europa. no procesaba los pagos de nuestros clientes, ellos decían que era culpa de Gateway de pago externo a ellos, pero aún así no nos buscaban solución, perdimos más de 40.000€ en ventas en un periodo de 3 meses. Finalmente el gateway de pago demostró basado en argumentaciones que el error era de Mindbody por su codificación en el tipo de ventas que aparecían como subsecuentes, lo que el banco en España entiende como un servicio de subscripción a través de tarjeta no autorizado y rechaza el pago. además de esto tenían un fallo en ell campo de la dirección del titular de la tarjeta, la cual no tenía límite de carateres o símbolos especiales, los cuales rechazaban las compras pero no indicaba al cliente el motivo, lo cual se traducía en grandes pérdidas para nosotros.
Estuvimos detrás de Mindbody meses, no reconocieron nunca el fallo para no asumir responsabilidad. al mismo tiempo su contrato de deja muy desprotegido. (SI DAN SOLUCIÓN ESTOY DISPUESTO A MODIFICAR MI VALORACIÓN)
Puntos en contra
Su falta de solución de problemas ocasiona enormes pérdidas, en este momento llevamos meses acumulando un FALLO GRAVE en su sistema de reservas online. Actualmente procesamos más de 4.000 reservas mensuales de las cuales aproximadamente 3.000 se basan en nuestro modelo de negocio de reservas online a través de la "branded App" y del widget de la "branded web". Hemos solicitado que revisen y solucionen UN FALLO QUE NOS ESTÁ HACIENDO PERDER CLIENTES CADA DÍA, ADEMÁS DE LA REPUTACIÓN Y LA CONFIANZA EN NUESTRO MODELO DE NEGOCIO. el problema está en que MUCHAS RESERVAS PAGAN Y NO REGISTRA SU CITA, ante esto los clientes ACUDEN A LA CITA PERO NO ESTÁN EN LAS AGENDAS, esto ocasiona unos GRAVES PERJUICIOS Y PÉRDIDA DE CLIENTES , además de las devoluciones .
La vida de un cliente es de entre 1200 y 2400€ , ya hemos tenido problemas con más de 100 clientes en este sentido, lo cual está ocasionando una gran pérdida económica. Ellos siguen sin reconocer el fallo por escrito ni buscar solución, NOS PIDEN QUE INVESTIGUEMOS NOSOTROS PARA DAR CON EL FALLO, Cuando está claro que es su responsabilidad identificar el fallo a partir de los datos que proporcionamos (Clientes, fechas, servicios contratados,...) Seguimos valorando las opciones de migrar a otra empresa, pero los costes de recursos de tiempo para llevar todo a otro sistema que tenga una API que conecte con nuestro CRM y nuestros sistemas web, además de migrar todos los saldos de clientes es algo que no hemos terminado de calcular.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
correcto
Revisado el 24-11-2022
Puntos a favor
Facil de utilizar para las reservas de clases
Puntos en contra
El precio es mas elevado que otras aplicaciones
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
awesome software to fulfill your needs!
Revisado el 15-06-2024
Overall, I love how this software helps me and our company on our needs.
Overall, I love how this software helps me and our company on our needs.
Puntos a favor
finding about beauty needs can all see in this software. It is easy to use, can customize, and consists a lot of great features.
Puntos en contra
I’m just disappointed on its customer services. it takes a long time to take action.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Great for a larger company
Revisado el 30-01-2024
Support was great and very patient. Not meant for a single therapist to run. Would be better for a...
Support was great and very patient. Not meant for a single therapist to run. Would be better for a bigger company.
Puntos a favor
Booking was easy after the initial set up was figured out.
Puntos en contra
Designed to set up your individual business. Just a lot to learn and many different alternatives to run your business.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
MindBody - Incompetent and Greedy
Revisado el 09-10-2024
MindBody operates with defective information, illegal rules and horrendous support. Their customer...
MindBody operates with defective information, illegal rules and horrendous support. Their customer support is poor and inconsistent. Multiple service employees who spoke to us never had the same answer. I purchased the license and merchant account in 2012, and always paid the fees through my bank account. They refused to send the 2012 contract. I know the license and merchant account contract states I am the purchaser and owner. However, they dod not consider me the owner; they told me my employee who was hired in 2018 was the owner and was the only one who could make requests or changes. In preparing to close down the business, MindBody insisted she was the owner even though she was on her way out. This is outrageous and illegal. In addition, last quarter, MIndBody forced our clients to switch to the new app even though many did not want to handle their sign ups and payment on the app. Poor way to treat my customers; we get the blowback for MindBody decisions. They finally now recognize that I am the owner when I want to cancel the contract as studio is closing. MindBody makes cancellation of the license and merchant account almost impossible and outright improper. Here is a recent example. We were told that we would have 90 days after the termination of the contract to download our information. Now, they are claiming that we have only 24 hours to download all of the information. Some information such as liability waivers had to be obtained on each client separately. We have over 800 waivers. Their solution is that we pay them $500 to download the information and send it to us. Extortion! This is only a few examples of how bad poorly MindBody has treated us. Their only concern is to squeeze as much money out of the business. They could care less that the studio is closing down. This is an incompetent, immoral and greedy company. Stay away from them and find a different software.
Puntos a favor
In the last 3 years, there is nothing I would recommend with MindBody especially with all the different platforms available today
Puntos en contra
Poor and improper customer service to my studio and my clients. Inconsistent and totally incorrect information. We have called multiple times in the last two months, and we get different answers every time. MindBody’s modus of operandus is to protect themselves and their money stream. The customer does not matter.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
One of the best but highly priced
Revisado el 17-09-2024
was really excited at signing up to Mindbody and used every resource they offered me. After a year...
was really excited at signing up to Mindbody and used every resource they offered me. After a year it was becoming costly. I could only put my own clients through and a few integrations didn't work. For a high-priced product - and they are the best they would be a good 1 stop shop for many. My own situation, it was too expensive for the features on offer.
Puntos a favor
Mindbody is feature-rich and takes away so many headaches with a booking system, payment system and holding client data. It freed up my time daily.
Puntos en contra
The price. They specialise in gyms, salons and studio classes, all of which must be small businesses but the price doesn't reflect that at nearly £100 a month on the smallest package
- Sector: Deportes
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Mindbody - very powerful payment processing
Revisado el 25-10-2024
Have been using Mindbody continuously over the past decade as the payment processing system for our...
Have been using Mindbody continuously over the past decade as the payment processing system for our business.
Puntos a favor
From the end user standpoint, very easy to click links and pay
Puntos en contra
Doesn't always fit exactly what we are looking for with ease of use to enter our training sessions. The credit system isn't always the easiest for end users to understand, and thus for us to use.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Terrible product w/ terrible customer service
Revisado el 30-11-2023
It couldn’t be worse and I feel trapped because moving 1,100 customers to a new product is close to...
It couldn’t be worse and I feel trapped because moving 1,100 customers to a new product is close to impossible.
Puntos a favor
There is one guy, [sensitive content hidden] that works for MBO who’s helpful. Everyone else at MindBody has no idea how to operate or provide guidance on their own product
Puntos en contra
I’ve used MBO for years and it is the bane of our existence. Monthly memento based Martial Arts and Fitness gyms are in dire need of a better product.
Alternativas consideradas
Zen PlannerRazones para elegir Mindbody
I was sold a fake bag of goods. That is correct, MBO lies about their product.Razones para cambiar a Mindbody
The reviews online are managed by MBO making their online reputation far better looking than it sounds be.- Sector: Artes escénicas
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
A good system that did not work as well for Canadian clients
Revisado el 23-10-2023
Puntos a favor
Customer service was very good. We were able to easily put in our schedules and see the overall picture of our enrollment structure. Tracking clients was well done.
Puntos en contra
Mindbody at the time of our usage did not allow for online registration for clients, payment systems for Canadians not the ability for our clients to have a portal into their accounts to make changes and access information. It was very rudementary in its design. As such we changed systems entirely for ease of business.
- Sector: Medicina alternativa
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Worst software , DO NOT recommend
Revisado el 21-10-2023
Incredible waste of time, energy and money for me and clients. Unbelievably frustrating and...
Incredible waste of time, energy and money for me and clients. Unbelievably frustrating and exhausting.
Puntos a favor
Nothing, I wish I could go back in time and reverse ever using them. Over charging, no refunds, billing without consent, no receipts
Puntos en contra
Hours and days of being on hold. Endless glitches with no solution Charges for no reason with no receipt
Alternativas consideradas
JaneRazones para elegir Mindbody
Amazing customer service Excellent seamless software No hidden fees No extra charges without consent Local and relevant customer service No wait timesSoftware anterior
JaneRazones para cambiar a Mindbody
The sales rep was very good and extremely misleading.- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
Robust functionality, software has issues
Revisado el 21-10-2024
My overall experience was not great. Software has issues and add-on services have MAJOR issues....
My overall experience was not great. Software has issues and add-on services have MAJOR issues. After years of trying to get customer service to remedy issues with add-ons and no resolutions I finally dropped all those services and eventually wound up getting a 3rd party partner to provide the services I needed.
Puntos a favor
The core software has robust functionality, however the system is complex and not intuitive. I spent 6 years working in the software so I had learned over time how to accomplish what I needed to.
Puntos en contra
The system has a lot of issues and bugs. You will frequently run into issues where payment processing is not working. The core software functions okay, but the major issues lie in the add-on services like MessengerAI, Branded App, and Marketing Suite. I've tried all of these add-on services only to find that they don't function as promised.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
There are better, cheaper alternatives..
Revisado el 14-10-2024
I have now moved away from using Mindbody as a booking platform - found cheaper, and more user...
I have now moved away from using Mindbody as a booking platform - found cheaper, and more user friendly alternatives.
Puntos a favor
Easy scheduling and visibility of class availability for customers, relatively easy use for studio staff.
Puntos en contra
Quite pricey for functionality. Multiple logins required for multiple studios. Frustrating limitations for custom reports.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Stay away from MindBody Online
Revisado el 01-08-2024
While the software design is lovely. Everything about the company, getting your own data from the...
While the software design is lovely. Everything about the company, getting your own data from the company, how they run, and how they operate are absolutely horrendous and unethical.
Puntos a favor
I appreciate client accounts and organizational setup
Puntos en contra
Their lack of ethics, stealing from their clients by advertising their own products to your client base, the u reliability of the app and scheduler, the unreliability of payment processing, the additional fees from payment processing, the costs, the customer service, gaslighting customers and [sensitive content hidden] to avoid taking responsibility for their failures, etc
- Sector: Productos cosméticos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
A Warning about Mindbody's Services
Revisado el 06-02-2024
A Disastrous Experience with Mindbody. I strongly caution against engaging with Mindbody for your...
A Disastrous Experience with Mindbody. I strongly caution against engaging with Mindbody for your business needs.
Puntos a favor
I strongly caution against engaging with Mindbody for your business needs. The support provided by this company is shockingly inadequate and will leave you stranded when you need assistance the most. When seeking software solutions for your company, robust and reliable support is crucial – an aspect that Mindbody sorely lacks.
The system itself is plagued with numerous flaws that will inevitably disrupt your day-to-day operations. Any initial support you receive during the demo or sales phase is misleading, as it rapidly deteriorates once you've committed to their services. Mindbody's choice to hire overseas support staff results in poor communication and a distinct lack of understanding of their own system.
Attempting to obtain assistance becomes a frustrating endeavor. The overseas support team often puts you on hold while they familiarize themselves with the system's issues before attempting to provide an explanation. Presently, the company fails to provide adequate training and support for the team responsible for assisting you, leaving them seemingly lost. Attempts to escalate the issue and speak with someone senior go unanswered, leaving customers waiting for hours.
Unfortunately, after committing to an annual contract, you'll realize that you've invested considerable time and energy in inputting all your data into a system that proves to be unreliable. Transitioning to an alternative software solution and retraining your team becomes a daunting task, consuming a significant amount of time and effort.
As a busy entrepreneur, I find it impractical to dedicate the time needed to decipher the convoluted information on their website or endure the lackluster customer service. I strongly advise exploring alternative options for your business software needs, as Mindbody may prove to be more trouble than it's worth.
Puntos en contra
I strongly caution against engaging with Mindbody for your business needs.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Using Mindbody at New York Pilates
Revisado el 17-06-2024
They are not the most inexpensive booking platform out there, but all my staff are very familiar...
They are not the most inexpensive booking platform out there, but all my staff are very familiar with using the app which is really helpful.
I believe that they are currently very good value for money. I see other studios switching over to cheaper alternatives, and have been hearing horror stories after they've changed.
I prefer to keep calm waters and continue using Mindbody. It does everything I need and the customer service is totally worth it.
Puntos a favor
GREAT customer service. Whenever I have a problem, I can call and the problem is usually sorted out straight away.
Puntos en contra
I've been with them since 2008, and in the last 4-5 years the price went up considerably. They offered me a deal to re-sign and I was very happy with it!
Respuesta de Mindbody
Thanks for your review, Daphne! We're so grateful to have you as a customer.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Amazing system
Revisado el 14-06-2024
Great system overall. Best of all the other scheduling systems
Great system overall. Best of all the other scheduling systems
Puntos a favor
Easiest to use compared to other scheduling systmes
Puntos en contra
the least i like about the system is that it is a bit pricy
Alternativas consideradas
WellnessLivingRazones para cambiar a Mindbody
Easy to purchase, schedule, and navigateRespuesta de Mindbody
Thanks, Anessa. We're delighted that you've found our platform to be so helpful and easy to use!
- Sector: Internet
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
An Essential Tool for Wellness Professionals
Revisado el 20-06-2024
Overall, my experience with Mindbody has been overwhelmingly positive. It has greatly reduced the...
Overall, my experience with Mindbody has been overwhelmingly positive. It has greatly reduced the administrative burden, allowing me to focus more on my clients. Despite a few minor drawbacks, it's a highly recommended tool for wellness professionals looking to enhance their business operations.
Puntos a favor
I love the user-friendly interface, the streamlined scheduling, and the seamless integration with other platforms like Zoom and Shopify
Puntos en contra
The mobile business app lacks some features, making it difficult to manage all aspects of my business on the go.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Mindbody pros and cons
Revisado el 20-09-2024
Mindbody has been a huge part of all gyms I have worked at with many positives but speed of...
Mindbody has been a huge part of all gyms I have worked at with many positives but speed of completing tasks is frustrating
Puntos a favor
Flexible client scheduling, calendar, employee management
Puntos en contra
No dark mode, updates break some features, slow ui and updating
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 1.0 /10
You get one stop shopping
Revisado el 25-10-2023
Now that sone other softwares are starting to track package usage, they will need to stay ahead of...
Now that sone other softwares are starting to track package usage, they will need to stay ahead of the race or they may loose me. There is a limit that , when they will have priced themselves out of consideration.
Puntos a favor
MINDBODY has been the only booking software I have used. I left briefly and boy was I surprised. I know they are the most expensive but I was able to cancel other contracts that I used and put that money towards MINDBODY. Their system is the easiest to understand, work with, set up and use. Visibly easy to follow directions and very intuitive.
Puntos en contra
The price. When I started with MINDBODY, I had many benefits with my subscription. As the years have passed, they took away all of the benefits except the extreme basics and moved them into the higher priced subscriptions. I held off as long as I could before finally going to the higher subscriptions. They have done an excellent job in developing marketing, emails or texts. As a massage therapist I am not technically savvy so I welcome, not having to get other vendors to help market, manage my online presence.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Mindbody or not
Revisado el 26-02-2024
I really liked it in the beginning but I grew less enamored by it as time went on
I really liked it in the beginning but I grew less enamored by it as time went on
Puntos a favor
Pretty comprehensive interface you can get up and running pretty quickly. Allows you to see your schedule.
Puntos en contra
Always raising the price. And sometimes the tech support was not there to help me
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
The standard in fitness scheduling programs
Revisado el 02-10-2024
Used it daily for all fitness scheduling and purchases
Used it daily for all fitness scheduling and purchases
Puntos a favor
Easily navigatable and easy to make changes
Puntos en contra
No issues at all with MindBody, it was my favorite of the scheduling programs ive used