Mindbody

4,0 (2.869)
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Software de gestión empresarial de salud y bienestar

Calificación general

4,0 /5
(2.869)
Relación calidad-precio
3,6/5
Funciones
4,0/5
Facilidad de uso
3,9/5
Asistencia al cliente
3,8/5

75%
Un ha recomendado esta aplicación
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Opiniones de 2869

Yahaira
Calificación general
  • Sector: Medicina alternativa
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Lo recomiendo es súper confiable.

Revisado el 29-10-2023

Hev mejorado en cuestión de coaching atrayendo mas clientes, mejorando mis servicios.

Hev mejorado en cuestión de coaching atrayendo mas clientes, mejorando mis servicios.

Puntos a favor

los programas y guías para conectar con nuestra mente alinear nuestro cuerpo, el personal súper calificado y muy profesional. La plataforma de lo mejor super completa, actualizada, con organizadores, calendario, control de pago, planificador... etc.

Puntos en contra

En sí esta super excelente. Solo le agregaría hacerla más entretenida, más dinámica.

Yosue
Yosue
Calificación general
  • Sector: Desarrollo de programas
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Muy buena solucion para negocios que requieran reservas

Revisado el 18-10-2023

La usé para un cliente que requería una solución de reservas para su negocio, funciono muy bien,...

La usé para un cliente que requería una solución de reservas para su negocio, funciono muy bien, aunque fue un poco difícil de aprender

Puntos a favor

Tiene amplia gama de funcionalidades, que sirve sobre todo para crear sistemas de reservas

Puntos en contra

Un poco compleja de usar, sobre todo para personas que no tiene mucho conocimiento de sistemas de esta índole

Santiago
Calificación general
  • Sector: Hardware informático
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Set your mind with Mindbody

Revisado el 01-10-2023

Buena, tiene varias cosas por mejorar pero creo que si siguen así pueden ofrecer una gran solución...

Buena, tiene varias cosas por mejorar pero creo que si siguen así pueden ofrecer una gran solución o ayuda para las empresas o negocios de gimnasia

Puntos a favor

Es un software que es muy bueno y de gran ayuda para empresas o negocios relacionados con el gimnasio,su servicio al cliente es bueno,en general no esta mal

Puntos en contra

Es algo complicado de implementar y de usar al principio lo que lo hace un poco engorroso al principio pero con algo de paciencia se puede implementar y aprender de el rapidamente.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Cuidado de la salud mental
  • Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Es adaptable para todo

Revisado el 03-05-2023

Es tu poder transmitirle a tus usuarios como llevar una vida saludable, y sus diversidad de...

Es tu poder transmitirle a tus usuarios como llevar una vida saludable, y sus diversidad de programas de entrenamiento

Puntos a favor

Como puedo mantener el control en mi departamento, y brindarle a mi personal una vida saludable e organizada

Puntos en contra

Compromete al usuario para llevar su rutina, para algunas personas le parece insistencia

Alternativas consideradas

Paychex Flex

Razones para elegir Mindbody

El Programa es simple y poco dinamico

Razones para cambiar a Mindbody

Me ofrece mejores servicio, forma facil de uso, diversos entrenamiento acoplado para cada situacion, servicio online de su software eficaz
Gabriel
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 1.0 /10

DESPROTEGIDO TOTALMENTE, ENÓRMES PÉRDIDAS, nada de soluciones a graves problemas, mucha...

Revisado el 20-05-2021

Se decidió comenzar con Mindbody sin haber valorado otras opciones. tiene muchas funciones pero...

Se decidió comenzar con Mindbody sin haber valorado otras opciones. tiene muchas funciones pero ante un problema de funcionamiento no se responsabilizan, Los costes son elevados teniendo en cuenta la falta de soluciones ante fallos graves de su sistema de reservas online. ESPERANDO UNA RESPUESTA Y SOLUCIÓN A LOS PROBLEMAS QUE NOS SIGUEN SUCEDIENDO , me encuentro escribiendo esta valoración después de MAS DE 2 AÑOS COMO USUARIO. Estamos calculando los costes de migrar todo a otra plataforma, hemos desarrollado con consultoras IT integración en crm Bitrix y hemos invertidos varios Miles de Euros en todo el proceso, Facturamos más de 120.000€ al mes a través de este sistema y no tenemos garantias, su contrato no te protege ante fallos, Mindbody no asume responsabilidad alguna en este sentido. PONER TU NEGOCIO Y TU SISTEMA EN UN SOFTWARE QUE NO TE DA SOLUCIONES PUEDE SER MUY PERJUDICIAL, TAL Y COMO NOS ESTÁ SUCEDIENDO EN ESTOS MOMENTOS.

Puntos a favor

El Sofware se decidió implantar por su capacidad de integrar con la web a través de un widget y de la opción de la App, en el mercado existen otras soluciones mucho mejores y más económicas, pero después de 2 años el coste de migrar y reprogramar todo es enorme, ya que contamos con cientos de miles de clientes . ya hemos tenido muchos fallos y un mal soporte por esto estamos valorando abandonar Mindbody, ya que el año 2019-2020 tuvimos serios problemas sin solución con su antigua pasarela de pagos en europa. no procesaba los pagos de nuestros clientes, ellos decían que era culpa de Gateway de pago externo a ellos, pero aún así no nos buscaban solución, perdimos más de 40.000€ en ventas en un periodo de 3 meses. Finalmente el gateway de pago demostró basado en argumentaciones que el error era de Mindbody por su codificación en el tipo de ventas que aparecían como subsecuentes, lo que el banco en España entiende como un servicio de subscripción a través de tarjeta no autorizado y rechaza el pago. además de esto tenían un fallo en ell campo de la dirección del titular de la tarjeta, la cual no tenía límite de carateres o símbolos especiales, los cuales rechazaban las compras pero no indicaba al cliente el motivo, lo cual se traducía en grandes pérdidas para nosotros.
Estuvimos detrás de Mindbody meses, no reconocieron nunca el fallo para no asumir responsabilidad. al mismo tiempo su contrato de deja muy desprotegido. (SI DAN SOLUCIÓN ESTOY DISPUESTO A MODIFICAR MI VALORACIÓN)

Puntos en contra

Su falta de solución de problemas ocasiona enormes pérdidas, en este momento llevamos meses acumulando un FALLO GRAVE en su sistema de reservas online. Actualmente procesamos más de 4.000 reservas mensuales de las cuales aproximadamente 3.000 se basan en nuestro modelo de negocio de reservas online a través de la "branded App" y del widget de la "branded web". Hemos solicitado que revisen y solucionen UN FALLO QUE NOS ESTÁ HACIENDO PERDER CLIENTES CADA DÍA, ADEMÁS DE LA REPUTACIÓN Y LA CONFIANZA EN NUESTRO MODELO DE NEGOCIO. el problema está en que MUCHAS RESERVAS PAGAN Y NO REGISTRA SU CITA, ante esto los clientes ACUDEN A LA CITA PERO NO ESTÁN EN LAS AGENDAS, esto ocasiona unos GRAVES PERJUICIOS Y PÉRDIDA DE CLIENTES , además de las devoluciones .
La vida de un cliente es de entre 1200 y 2400€ , ya hemos tenido problemas con más de 100 clientes en este sentido, lo cual está ocasionando una gran pérdida económica. Ellos siguen sin reconocer el fallo por escrito ni buscar solución, NOS PIDEN QUE INVESTIGUEMOS NOSOTROS PARA DAR CON EL FALLO, Cuando está claro que es su responsabilidad identificar el fallo a partir de los datos que proporcionamos (Clientes, fechas, servicios contratados,...) Seguimos valorando las opciones de migrar a otra empresa, pero los costes de recursos de tiempo para llevar todo a otro sistema que tenga una API que conecte con nuestro CRM y nuestros sistemas web, además de migrar todos los saldos de clientes es algo que no hemos terminado de calcular.

Marta
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

correcto

Revisado el 24-11-2022

Puntos a favor

Facil de utilizar para las reservas de clases

Puntos en contra

El precio es mas elevado que otras aplicaciones

Via Laine
Via Laine
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

awesome software to fulfill your needs!

Revisado el 15-06-2024

Overall, I love how this software helps me and our company on our needs.

Overall, I love how this software helps me and our company on our needs.

Puntos a favor

finding about beauty needs can all see in this software. It is easy to use, can customize, and consists a lot of great features.

Puntos en contra

I’m just disappointed on its customer services. it takes a long time to take action.

Michelle
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Great for a larger company

Revisado el 30-01-2024

Support was great and very patient. Not meant for a single therapist to run. Would be better for a...

Support was great and very patient. Not meant for a single therapist to run. Would be better for a bigger company.

Puntos a favor

Booking was easy after the initial set up was figured out.

Puntos en contra

Designed to set up your individual business. Just a lot to learn and many different alternatives to run your business.

Jennifer
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

MindBody - Incompetent and Greedy

Revisado el 09-10-2024

MindBody operates with defective information, illegal rules and horrendous support. Their customer...

MindBody operates with defective information, illegal rules and horrendous support. Their customer support is poor and inconsistent. Multiple service employees who spoke to us never had the same answer. I purchased the license and merchant account in 2012, and always paid the fees through my bank account. They refused to send the 2012 contract. I know the license and merchant account contract states I am the purchaser and owner. However, they dod not consider me the owner; they told me my employee who was hired in 2018 was the owner and was the only one who could make requests or changes. In preparing to close down the business, MindBody insisted she was the owner even though she was on her way out. This is outrageous and illegal. In addition, last quarter, MIndBody forced our clients to switch to the new app even though many did not want to handle their sign ups and payment on the app. Poor way to treat my customers; we get the blowback for MindBody decisions. They finally now recognize that I am the owner when I want to cancel the contract as studio is closing. MindBody makes cancellation of the license and merchant account almost impossible and outright improper. Here is a recent example. We were told that we would have 90 days after the termination of the contract to download our information. Now, they are claiming that we have only 24 hours to download all of the information. Some information such as liability waivers had to be obtained on each client separately. We have over 800 waivers. Their solution is that we pay them $500 to download the information and send it to us. Extortion! This is only a few examples of how bad poorly MindBody has treated us. Their only concern is to squeeze as much money out of the business. They could care less that the studio is closing down. This is an incompetent, immoral and greedy company. Stay away from them and find a different software.

Puntos a favor

In the last 3 years, there is nothing I would recommend with MindBody especially with all the different platforms available today

Puntos en contra

Poor and improper customer service to my studio and my clients. Inconsistent and totally incorrect information. We have called multiple times in the last two months, and we get different answers every time. MindBody’s modus of operandus is to protect themselves and their money stream. The customer does not matter.

Carolyne
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

One of the best but highly priced

Revisado el 17-09-2024

was really excited at signing up to Mindbody and used every resource they offered me. After a year...

was really excited at signing up to Mindbody and used every resource they offered me. After a year it was becoming costly. I could only put my own clients through and a few integrations didn't work. For a high-priced product - and they are the best they would be a good 1 stop shop for many. My own situation, it was too expensive for the features on offer.

Puntos a favor

Mindbody is feature-rich and takes away so many headaches with a booking system, payment system and holding client data. It freed up my time daily.

Puntos en contra

The price. They specialise in gyms, salons and studio classes, all of which must be small businesses but the price doesn't reflect that at nearly £100 a month on the smallest package

Paul
Calificación general
  • Sector: Deportes
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Mindbody - very powerful payment processing

Revisado el 25-10-2024

Have been using Mindbody continuously over the past decade as the payment processing system for our...

Have been using Mindbody continuously over the past decade as the payment processing system for our business.

Puntos a favor

From the end user standpoint, very easy to click links and pay

Puntos en contra

Doesn't always fit exactly what we are looking for with ease of use to enter our training sessions. The credit system isn't always the easiest for end users to understand, and thus for us to use.

Phillipe
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Terrible product w/ terrible customer service

Revisado el 30-11-2023

It couldn’t be worse and I feel trapped because moving 1,100 customers to a new product is close to...

It couldn’t be worse and I feel trapped because moving 1,100 customers to a new product is close to impossible.

Puntos a favor

There is one guy, [sensitive content hidden] that works for MBO who’s helpful. Everyone else at MindBody has no idea how to operate or provide guidance on their own product

Puntos en contra

I’ve used MBO for years and it is the bane of our existence. Monthly memento based Martial Arts and Fitness gyms are in dire need of a better product.

Alternativas consideradas

Zen Planner

Razones para elegir Mindbody

I was sold a fake bag of goods. That is correct, MBO lies about their product.

Razones para cambiar a Mindbody

The reviews online are managed by MBO making their online reputation far better looking than it sounds be.
Rebecca
Calificación general
  • Sector: Artes escénicas
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

A good system that did not work as well for Canadian clients

Revisado el 23-10-2023

Puntos a favor

Customer service was very good. We were able to easily put in our schedules and see the overall picture of our enrollment structure. Tracking clients was well done.

Puntos en contra

Mindbody at the time of our usage did not allow for online registration for clients, payment systems for Canadians not the ability for our clients to have a portal into their accounts to make changes and access information. It was very rudementary in its design. As such we changed systems entirely for ease of business.

Bri
Calificación general
  • Sector: Medicina alternativa
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Worst software , DO NOT recommend

Revisado el 21-10-2023

Incredible waste of time, energy and money for me and clients. Unbelievably frustrating and...

Incredible waste of time, energy and money for me and clients. Unbelievably frustrating and exhausting.

Puntos a favor

Nothing, I wish I could go back in time and reverse ever using them. Over charging, no refunds, billing without consent, no receipts

Puntos en contra

Hours and days of being on hold. Endless glitches with no solution Charges for no reason with no receipt

Alternativas consideradas

Jane

Razones para elegir Mindbody

Amazing customer service Excellent seamless software No hidden fees No extra charges without consent Local and relevant customer service No wait times

Software anterior

Jane

Razones para cambiar a Mindbody

The sales rep was very good and extremely misleading.
Justine
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 4.0 /10

Robust functionality, software has issues

Revisado el 21-10-2024

My overall experience was not great. Software has issues and add-on services have MAJOR issues....

My overall experience was not great. Software has issues and add-on services have MAJOR issues. After years of trying to get customer service to remedy issues with add-ons and no resolutions I finally dropped all those services and eventually wound up getting a 3rd party partner to provide the services I needed.

Puntos a favor

The core software has robust functionality, however the system is complex and not intuitive. I spent 6 years working in the software so I had learned over time how to accomplish what I needed to.

Puntos en contra

The system has a lot of issues and bugs. You will frequently run into issues where payment processing is not working. The core software functions okay, but the major issues lie in the add-on services like MessengerAI, Branded App, and Marketing Suite. I've tried all of these add-on services only to find that they don't function as promised.

Evelin
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

There are better, cheaper alternatives..

Revisado el 14-10-2024

I have now moved away from using Mindbody as a booking platform - found cheaper, and more user...

I have now moved away from using Mindbody as a booking platform - found cheaper, and more user friendly alternatives.

Puntos a favor

Easy scheduling and visibility of class availability for customers, relatively easy use for studio staff.

Puntos en contra

Quite pricey for functionality. Multiple logins required for multiple studios. Frustrating limitations for custom reports.

Kathleen
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Stay away from MindBody Online

Revisado el 01-08-2024

While the software design is lovely. Everything about the company, getting your own data from the...

While the software design is lovely. Everything about the company, getting your own data from the company, how they run, and how they operate are absolutely horrendous and unethical.

Puntos a favor

I appreciate client accounts and organizational setup

Puntos en contra

Their lack of ethics, stealing from their clients by advertising their own products to your client base, the u reliability of the app and scheduler, the unreliability of payment processing, the additional fees from payment processing, the costs, the customer service, gaslighting customers and [sensitive content hidden] to avoid taking responsibility for their failures, etc

Rafaela
Calificación general
  • Sector: Productos cosméticos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

A Warning about Mindbody's Services

Revisado el 06-02-2024

A Disastrous Experience with Mindbody. I strongly caution against engaging with Mindbody for your...

A Disastrous Experience with Mindbody. I strongly caution against engaging with Mindbody for your business needs.

Puntos a favor

I strongly caution against engaging with Mindbody for your business needs. The support provided by this company is shockingly inadequate and will leave you stranded when you need assistance the most. When seeking software solutions for your company, robust and reliable support is crucial – an aspect that Mindbody sorely lacks.

The system itself is plagued with numerous flaws that will inevitably disrupt your day-to-day operations. Any initial support you receive during the demo or sales phase is misleading, as it rapidly deteriorates once you've committed to their services. Mindbody's choice to hire overseas support staff results in poor communication and a distinct lack of understanding of their own system.

Attempting to obtain assistance becomes a frustrating endeavor. The overseas support team often puts you on hold while they familiarize themselves with the system's issues before attempting to provide an explanation. Presently, the company fails to provide adequate training and support for the team responsible for assisting you, leaving them seemingly lost. Attempts to escalate the issue and speak with someone senior go unanswered, leaving customers waiting for hours.

Unfortunately, after committing to an annual contract, you'll realize that you've invested considerable time and energy in inputting all your data into a system that proves to be unreliable. Transitioning to an alternative software solution and retraining your team becomes a daunting task, consuming a significant amount of time and effort.

As a busy entrepreneur, I find it impractical to dedicate the time needed to decipher the convoluted information on their website or endure the lackluster customer service. I strongly advise exploring alternative options for your business software needs, as Mindbody may prove to be more trouble than it's worth.

Puntos en contra

I strongly caution against engaging with Mindbody for your business needs.

Daphne
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Using Mindbody at New York Pilates

Revisado el 17-06-2024

They are not the most inexpensive booking platform out there, but all my staff are very familiar...

They are not the most inexpensive booking platform out there, but all my staff are very familiar with using the app which is really helpful.
I believe that they are currently very good value for money. I see other studios switching over to cheaper alternatives, and have been hearing horror stories after they've changed.
I prefer to keep calm waters and continue using Mindbody. It does everything I need and the customer service is totally worth it.

Puntos a favor

GREAT customer service. Whenever I have a problem, I can call and the problem is usually sorted out straight away.

Puntos en contra

I've been with them since 2008, and in the last 4-5 years the price went up considerably. They offered me a deal to re-sign and I was very happy with it!

Respuesta de Mindbody

Thanks for your review, Daphne! We're so grateful to have you as a customer.

Anessa
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Amazing system

Revisado el 14-06-2024

Great system overall. Best of all the other scheduling systems

Great system overall. Best of all the other scheduling systems

Puntos a favor

Easiest to use compared to other scheduling systmes

Puntos en contra

the least i like about the system is that it is a bit pricy

Alternativas consideradas

WellnessLiving

Razones para cambiar a Mindbody

Easy to purchase, schedule, and navigate

Respuesta de Mindbody

Thanks, Anessa. We're delighted that you've found our platform to be so helpful and easy to use!

Marc
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

An Essential Tool for Wellness Professionals

Revisado el 20-06-2024

Overall, my experience with Mindbody has been overwhelmingly positive. It has greatly reduced the...

Overall, my experience with Mindbody has been overwhelmingly positive. It has greatly reduced the administrative burden, allowing me to focus more on my clients. Despite a few minor drawbacks, it's a highly recommended tool for wellness professionals looking to enhance their business operations.

Puntos a favor

I love the user-friendly interface, the streamlined scheduling, and the seamless integration with other platforms like Zoom and Shopify

Puntos en contra

The mobile business app lacks some features, making it difficult to manage all aspects of my business on the go.

Trae
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Mindbody pros and cons

Revisado el 20-09-2024

Mindbody has been a huge part of all gyms I have worked at with many positives but speed of...

Mindbody has been a huge part of all gyms I have worked at with many positives but speed of completing tasks is frustrating

Puntos a favor

Flexible client scheduling, calendar, employee management

Puntos en contra

No dark mode, updates break some features, slow ui and updating

Sheila
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 1.0 /10

You get one stop shopping

Revisado el 25-10-2023

Now that sone other softwares are starting to track package usage, they will need to stay ahead of...

Now that sone other softwares are starting to track package usage, they will need to stay ahead of the race or they may loose me. There is a limit that , when they will have priced themselves out of consideration.

Puntos a favor

MINDBODY has been the only booking software I have used. I left briefly and boy was I surprised. I know they are the most expensive but I was able to cancel other contracts that I used and put that money towards MINDBODY. Their system is the easiest to understand, work with, set up and use. Visibly easy to follow directions and very intuitive.

Puntos en contra

The price. When I started with MINDBODY, I had many benefits with my subscription. As the years have passed, they took away all of the benefits except the extreme basics and moved them into the higher priced subscriptions. I held off as long as I could before finally going to the higher subscriptions. They have done an excellent job in developing marketing, emails or texts. As a massage therapist I am not technically savvy so I welcome, not having to get other vendors to help market, manage my online presence.

Ron
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Mindbody or not

Revisado el 26-02-2024

I really liked it in the beginning but I grew less enamored by it as time went on

I really liked it in the beginning but I grew less enamored by it as time went on

Puntos a favor

Pretty comprehensive interface you can get up and running pretty quickly. Allows you to see your schedule.

Puntos en contra

Always raising the price. And sometimes the tech support was not there to help me

John
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

The standard in fitness scheduling programs

Revisado el 02-10-2024

Used it daily for all fitness scheduling and purchases

Used it daily for all fitness scheduling and purchases

Puntos a favor

Easily navigatable and easy to make changes

Puntos en contra

No issues at all with MindBody, it was my favorite of the scheduling programs ive used