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Opiniones de 285

- Sector: Consultoría de gestión
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Correcto algunas mejoras pendientes
Revisado el 16-04-2023
Bastante buena, a espera de más mejoras
Bastante buena, a espera de más mejoras
Puntos a favor
Lo más atractivo de la herramienta es lo fácil de usar que es y su apartado de segmentación y automatizaciones así como la posibilidad de poder enviar campañas de GDPR, y HIPA
Puntos en contra
Las landings y formularios, muy desfasados y poco personalizables. Y el registro de auditoría no arroja prácticamente ninguna información y no es descargable, sería interesante que se pudiera filtrar por instancia , registro de auditoría de biblioteca, de campañas, de automatización, de segmentos, así como poder crear copias de seguridad de datos, cosa que hasta la fecha no existe en la herramienta.
Alternativas consideradas
MailchimpRazones para cambiar a Zoho Campaigns
Mas económico y dentro de una suite de apps
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Plataforma para analizar el marketing
Revisado el 30-11-2022
Herramienta que te ayuda a automatizar todo el marketing de tu empresa a través del correo...
Herramienta que te ayuda a automatizar todo el marketing de tu empresa a través del correo electrónico.
Puntos a favor
Perfecta para analizar y estudiar las campañas publicitarias de tu empresa de una forma muy precisa. Es totalmente compatible con Zoho CRM y además, combinadas, funcionan a la perfección, se sincronizan muy bien.
Puntos en contra
Al principio, es algo difícil de manejar, recomiendo que alguien te lo implemente para poder sacarle el máximo partido.
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Zoho Campaigns, segmenta al máximo a tu audiencia con la información de tu CRM
Revisado el 20-11-2022
Si solo buscas una herramienta de email marketing , es una buena herramienta pero el potencial que...
Si solo buscas una herramienta de email marketing , es una buena herramienta pero el potencial que hace que supere a todas las herramientas competidoras es cuando se nutre de toda la información de tu empresa, ahí es donde se ve que las demás herramientas no pueden competir.
Puntos a favor
Que se puede conectar con Zoho CRM y te permite nutrir toda la información de tu empresa para luego utilizarla en tus campañas publicitarias segmentando al máximo tus campañas y obteniendo unas métricas muy buenas para la toma de decisiones.
Puntos en contra
Al principio es posible que necesites ayuda de un partner premium de zoho para la implementación, pero es una herramienta que merece mucho la pena.
- Sector: Comercio mayorista
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excelentes funcionalidades a un costo bajo
Revisado el 20-09-2023
Puntos a favor
Lo que más me gusta de Zoho Campaigns es la facilidad para configurar las campañas y los informaes que obtengo sobre los resultados.
Puntos en contra
El tiempo de carga de algunas funciones es realmente lento y se tilda.
- Sector: Aprendizaje en línea
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
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Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Muy buena plataforma de email marketing
Revisado el 08-12-2022
Puntos a favor
Interfaz intuitiva, rápida y fácil de utilizar. Tienes un gran abanico de opciones disponibles y funciona realmente bien para automatizar campañas y hacerles seguimiento.
Puntos en contra
Necesitas alguien con experiencia para sacarle el máximo partido, ya que no es de las más fáciles de manejar. El servicio al cliente también podría ser mejor.

- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Une buena opción para hacer email Marketing
Revisado el 26-08-2022
Puntos a favor
Es relativamente sencillo de usar. Si además tienes cualquier otro producto de Zoho (Zoho CRM, Bigin...) podrás sincronizar contactos y listas.
Puntos en contra
No tiene el mejor servicio al cliente del mundo, pero con un poco de esfuerzo puedes arreglar el prob lema que tengas.
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Buen análisis de campañas publicitarias
Revisado el 01-11-2022
Actualmente utilizamos la herramienta para llevar a cabo todo el ciclo de vida de las campañas...
Actualmente utilizamos la herramienta para llevar a cabo todo el ciclo de vida de las campañas publicitarias de nuestra empresa; desde la carga de nuevos contactos, hasta el envío de los diferentes correos electrónicos. Luego de realizadas las distintas campañas, la herramienta cuenta con una gran cantidad de pantallas de monitoreo de las distintas campañas realizadas, junto a un resumen de cada una de ellas.
Puntos a favor
Proporciona una buena herramienta de análisis de las campañas publicitarias que hemos realizado. Facilita la gestión de los contactos que cuenta la empresa.
Puntos en contra
Puede llegar a ser complicado al comienzo de su uso, pero tras realizar las primeras configuraciones se comprende rápidamente la distribución y organización de las diferentes opciones.
- Sector: Telecomunicaciones
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Campañas
Revisado el 19-09-2023
Puntos a favor
Las campañas son exitosas y me gusta mucho la interfaz
Puntos en contra
Lo que mas me gusta es la interfaz sencilla.
- Sector: Aprendizaje en línea
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de dos años
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Extraordinaria herramienta para Campañas de Emailing
Revisado el 24-02-2023
Extraordinaria, nos ha ayudado mucho para enviar campañas a nuestros prospectos, estudiantes y a la...
Extraordinaria, nos ha ayudado mucho para enviar campañas a nuestros prospectos, estudiantes y a la comunidad universitaria en general.
Puntos a favor
Facilidad en el uso, herramientas diversas
Puntos en contra
Pocos emoticones para el título de los correos electrónicos

- Sector: Telecomunicaciones
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
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Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Pruebas sms
Revisado el 26-01-2023
Puntos a favor
Utilizaba este software para probar el envio de sms desde el desarrollo y comprobar el sms y el formato y no ella preciso e inmediato
Puntos en contra
El acceso se convierte aveces en algo complicado

- Sector: Consultoría de gestión
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de dos años
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Cost effective alternative to Mailchimp
Revisado el 26-11-2022
Exceptional and very strong competitor of mailchimp
Exceptional and very strong competitor of mailchimp
Puntos a favor
Its price as this is good and really competitive on pricing when compared with mailchimp
Puntos en contra
When I create campaign designs and want to undo changes, i goto the back button thus loosing my designs.
Alternativas consideradas
Constant ContactRazones para elegir Zoho Campaigns
Mailchimps cost was very highSoftware anterior
MailchimpRazones para cambiar a Zoho Campaigns
As I was using Zoho CRM integration was easier and seamless.
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Best Email Marketing Software if you're using Zoho CRM
Revisado el 12-06-2022
We used it mainly because we were using Zoho CRM, and how tightly it integrates with CRM.
We used it mainly because we were using Zoho CRM, and how tightly it integrates with CRM.
Puntos a favor
It's tightly integrated with Zoho CRM, which is why opted for this tool. The data from this tool gets directly fetched by Zoho CRM and is shown on the contacts, account, and deal section. So a pretty good tool wrt integration.
Puntos en contra
When importing contacts from Zoho, I've faced a lot of bugs. Contact import in zoho campaigns is a mess.
Razones para elegir Zoho Campaigns
We were facing issues with the non-integration of netcore with Zoho. And had to use an alternate tool for fetching data back to Zoho.Software anterior
Netcore Customer Engagement & Experience Platform- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Engaging Email Marketing Software
Revisado el 23-11-2023
I like the user-friendly interface; it makes it easy for all my team members with little or no...
I like the user-friendly interface; it makes it easy for all my team members with little or no technical background to use it.
Puntos a favor
The integration with Zoho CRM provides cohesive environment for managing customer data and executing targeted campaigns.
Puntos en contra
I find the pricing structure of Zoho Campaigns to be complex, and cost can increase based on factors such as the number of subscribers.
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
Does NOT sync well with its own CRM product!
Revisado el 02-08-2018
For the price, its stated complement of features is good. The fact that it does not FUNCTION as...
For the price, its stated complement of features is good. The fact that it does not FUNCTION as stated and it's almost impossible to get in touch with someone who is able or willing to help makes it, in my opinion, basically worthless.
Puntos a favor
In theory, having a CRM and Campaign product from the same company would seem to be ideal, right? Seamless integration, real-time syncing, etc. Or at least that's what we had hoped to experience.
Puntos en contra
The CRM and Campaign modules DO NOT sync in a timely or accurate fashion. We have had multiple campaigns put on hold, have had a hard time reaching anyone in customer service, cannot get anyone on the phone or to answer an email in under a week, people have opted out and yet continue to receive emails, and on and on. Reporting is buggy, syncing is laggy, the fields don't match between CRM and Campaign, etc. We have heard "hmmm, that's weird" from customer service when describing the problems we've encountered. We've been given business cards from Zoho employees we met IN PERSON with phone numbers that go to unattended mailboxes and we can reach no one. It's by far the least satisfactory software and customer service experience I have been party to in my life...and I have worked for a software development firm as well as in technical support for a peripherals manufacturer.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Fun to use
Revisado el 22-09-2023
Building the email list, sending preliminary and final campaigns are very easy to set up and send.
Building the email list, sending preliminary and final campaigns are very easy to set up and send.
Puntos a favor
The ease of use and the simple interface makes it very easy to do this job that is very productive for the marketing purpose.
Puntos en contra
Permission email management is a bit time consuming.
Alternativas consideradas
Constant ContactRazones para cambiar a Zoho Campaigns
It is about the suitability to the market that I live in and work.- Sector: Diseño
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Email Marketing
Revisado el 22-05-2023
Puntos a favor
Easy to use. easy to add images tables etc... and easy to format the email.
Puntos en contra
I found setting up lists a little bit confusing and takes a while to get used to.
Alternativas consideradas
HubSpot Marketing HubRazones para cambiar a Zoho Campaigns
I liked the look and feel better, and the cost was less for a similar product.
- Sector: Servicios jurídicos
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
Cumbersome to use
Revisado el 30-08-2022
Puntos a favor
It’s packed with features that are hard to reach
Puntos en contra
UI needs an overhaul, you spend a lot of times trying to navigate the interface - you loose interest to use the program
- Sector: Veterinaria
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great platform for email marketing!
Revisado el 03-10-2023
Puntos a favor
We love how easy it is to use Zoho Campaigns. The platform is totally straightforward and anyone can use it even if they have little computer/tech savvy experience. It's also a good value for your money especially when compared to other platforms that offer similar features.
Puntos en contra
There's nothing we don't like about Zoho! No complaints here.
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Zoho is a user friendly marketing campaign product
Revisado el 25-10-2023
Puntos a favor
I liked the customer service and the ease of use of the product.
Puntos en contra
So far, nothing that I did not like. But more templates would be lovely.
- Sector: Telecomunicaciones
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Satisfied with the results.
Revisado el 25-10-2023
Puntos a favor
Easy to use , nice interface and excellent customer support.
Puntos en contra
AI and chatbots can be used to make it better
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
You can’t go wrong with Zoho.
Revisado el 11-08-2018
We really like the seamlessness and ease of the Zoho programs, especially the Campaigns program. We...
We really like the seamlessness and ease of the Zoho programs, especially the Campaigns program. We use it to send out emails every week or so, and we have yet to encounter an issue that the tech support couldn’t fix. As our experience with Invoice and Campaigns were positive, we are more inclined to use other Zoho programs, especially if their pricing is as reasonable as with Invoice and Campaigns.
Puntos a favor
As we currently use Zoho Invoice to manage our invoices and estimates, we decided to try out Zoho Campaigns for our campaign management. It is very easy to use and very easy to teach to clients to which we refer Zoho Campaigns. The price of Campaigns is very reasonable, especially compared to a lot of other campaign programs. I also like the social campaigns, as sometimes it’s more useful to use social media rather than email. It is also handy to allow multiple users post social media campaigns.
Puntos en contra
I just wish that there were more customization options available for the email campaigns. There are a few options available, but the ability to design the perfect email from scratch would be handy. There are quite a few good options to get you started, but for those who wish to make the campaign their own, there are not as many features. Even though the program is very affordable for smaller businesses, it scales up rather quickly, especially the jump between 2,500 and 2,501 recipients. However, it is still the best price for the options.
- Sector: Diseño gráfico
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
A power tool... when it's working properly
Revisado el 22-12-2020
Overall, the experience has been good, but it's taken a lot of work to get to this point. Admittedly...
Overall, the experience has been good, but it's taken a lot of work to get to this point. Admittedly, we may be stretching the system a bit more than the average user, but we're not doing anything groundbreaking. I've had to (through testing and trial-and-error) get everything working myself because often times the first-tier of support doesn't understand the software that well. Second-tier support has almost always been extremely helpful, but you're usually stuck waiting a couple days to hear back from them.
Puntos a favor
We're using workflows in Campaigns to send automated messages based on customer data, and have created quite the intricate web of workflows over the last year. While it's taken some trial-and-error to get things where we want, we have a 12-week long program that runs without any user input, allowing us to focus on elements of the program that DO require our attention. One of the main reasons we went with Zoho Campaigns (and CRM) was the monthly cost compared to other options.
Puntos en contra
There are occasional times when the workflows fail to run properly, and this causes me MAJOR headaches. For example, I have a weekly workflow that starts on Tuesday morning with an email, then sends another email on Friday, and finishes with a move to the "next week" workflow the following Tuesday. If the system hiccups and "misses" the window for that Friday email, the user sits in the workflow until NEXT Friday, and does not move on to the next week as they should. As a result, I've had to build failsafes into my workflows that allow me to manually force folks into our out of weeks (ugh!).

- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Started my Email Marketing carrier with Zoho Campaign
Revisado el 27-04-2022
Puntos a favor
I started my email marketing carrier with Zoho Campaign. The user interface is simple and easy to use. We can integrate this with Zoho CRM. Easy to upload contacts, Create segment, Manage unsubscribers and check user activity. Best fit for sending regular newsletter.
Puntos en contra
The majority of emails sent end up reaching SPAM or Promotional folder. Takes more than usual time to complete IP warm up.
Alternativas consideradas
Mailchimp
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
All in one Marketing platform
Revisado el 16-10-2022
Using and managing campaign with zoho family of apps with zapier and make, It makes my work easier...
Using and managing campaign with zoho family of apps with zapier and make, It makes my work easier and time saving. Once set on automation enjoy new customers and orders.
Puntos a favor
From creating a campaign to getting your first customer, it has everything for marketing. Creating an email from templates or create your own design with responsive emails. Easy to integrate it with other zoho family apps, Saas and web services. Also capable of integrating with zapier, monday, Make, airtable and more
Puntos en contra
Email template editing with html format is a bit tough

- Sector: Automoción
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
A big marketing tool
Revisado el 18-05-2023
The configuration of Zoho campaigns has been simple. I liked the simplicity of the client interface...
The configuration of Zoho campaigns has been simple. I liked the simplicity of the client interface and facilitated things. Zoho's campaigns were quite fast and have had no inconvenience with incorporation.
Puntos a favor
Zoho Campaigos is a great marketing branch by electronic correspondence that gives a lot of cost for its cost. One of its outstanding properties is its author of electronic correspondence seals to drag and release simple to use, which causes rookie users to produce rapidames
Puntos en contra
It is the best marketing program by electronic correspondence in the market. The options of offers to cease a receptive desire, a through Zoho have the possibility of sending personalized messages to attract new consumers and consumers. It has some questionnaire templates to use in different campaigns according to Ladies.