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Opiniones de 237
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Muy buen software para recursos humanos
Revisado el 29-11-2022
Estupenda para organizar RRHH, se vuelve una herramienta imprescindible en cualquier empresa.
Estupenda para organizar RRHH, se vuelve una herramienta imprescindible en cualquier empresa.
Puntos a favor
Funciona realmente bien a la hora de gestionar todo lo relacionado con el trabajo de recursos humanos. La facilidad a la hora de crear horarios, poner vacaciones, fichar... te facilita mucho ese trabajo diario. Además, ayuda a registrar las horas de trabajo de las personas que trabajan desde casa.
Puntos en contra
De momento, y ya llevo un tiempo utilizándola, no encuentro nada que no me guste. Es un software bastante completo y eficaz pero, obviamente, hay que dedicarle tiempo para aprender a usarlo.
- Sector: Consultoría de gestión
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Muy bien pero mejorable
Revisado el 21-08-2023
Muy buen sistema a nivel usuario, a nivel de administrador faltan opciones que hagan más fácil la...
Muy buen sistema a nivel usuario, a nivel de administrador faltan opciones que hagan más fácil la gestión de seguimiento (informes) y nóminas (payroll)
Puntos a favor
Registro de BBDD empleados y posibilidad de logs de entrada y salida, así como opción de pedir días de vacaciones y gestor documental para subida de contratos y nóminas
Puntos en contra
El área de informes poco intuitiva y customizable. El payroll o nóminas aún no integrable o automatizable
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Zoho People, muy buena herramienta para RRHH
Revisado el 20-11-2022
Puntos a favor
Sirve para llevar un control de horarios con los trabajadores, así como poder teletrabajar ya que están en todo momento cumpliendo con los check al meter las horas laborales.Permite gestionar de una forma eficiente las vacaciones para coordinar al equipo.También puedes llevar las nóminas a través de esta herramienta.
Puntos en contra
Es una herramienta que permite muchas posibilidades, y para sacarle el máximo partido lo más recomendable es buscar a un partner premium de Zoho, son empresas especializadas que te ayudan con la consultoría , implementación y formación.
- Sector: Desarrollo de programas
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Zoho People - Herramienta para recursos humanos
Revisado el 28-11-2022
En general, es una muy bien aplicación para poder tener un seguimiento global de lo que sucede en...
En general, es una muy bien aplicación para poder tener un seguimiento global de lo que sucede en la empresa, ayuda a ver el crecimiento de los empelados y también a verificar su asistencia y se puede usar en cualquier dispositivo.
Puntos a favor
Se trata de un software bastante bueno para poder realizar un seguimiento con el horario, asistencia, incorporación e seguimiento de los empleados. Además, posee un rendimiento bastante bueno y permite sincronizar los datos en cualquier sitio web.
Puntos en contra
En contra, puede llegar a ser un poco difícil su uso, ya que posee muchísimas características que no son explicadas, así como funciones esenciales que hace que se limite su uso. Por otro lado, su versión móvil está algo obsoleta y tarda mucho en cargar los datos.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Zoho People la mejor herramienta para RRHH
Revisado el 17-01-2023
Puntos a favor
Lo que mas me ha gustado de la herramienta es que es muy útil a nivel usuario, poder registrar tus horas de trabajo con un solo clic. Además de que puedes solicitar tus vacaciones, días de permiso etc muy fácilmente. También puedes ver tus nominas y contratos.Me parece una plataforma muy organizada.
Puntos en contra
Es una herramienta que tiene un abanico abierto de muchas posibilidades, y para sacarle el máximo provecho lo más recomendable es buscar a un profesional que te ayude a utilizarla la herramienta, en este caso lo mas adecuado sería buscar un partner premium de Zoho, que son empresas especializadas en consultoría , implementación y formación.

- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Easy to Use HRMS tool
Revisado el 15-10-2022
Puntos a favor
1. Mobile application availability.
2. Simple and easy to use.
3. Gain complete transparency over the workforce in the organization.
Puntos en contra
1. Speed of the Mobile app needs an improvement.
2. UI could get better.
3. Customer support could improve their turnaround time.
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Ultimate Tool for Employee Tracking & attendence
Revisado el 11-03-2023
Puntos a favor
Used it day in and out for checking in the office and checking out from the office. Apply leaves from here and get approved using Zoho People.
Puntos en contra
It's a perfect tool and nothing which I don't like about it.
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Good but not great
Revisado el 15-08-2017
Created a Time system easier than using the time clock.And keeps all the hours in one organized...
Created a Time system easier than using the time clock.And keeps all the hours in one organized area. For the cost, it seems to be a decent value.
Puntos a favor
Helpful for the cost. It has most the tools needed to have employees clock in and out. It gets the job done.
Puntos en contra
There are many bugs with this software. First, the latency with the check in/out button, and the errors on the phone app is not actually clocking in and out when you know you specifically did. happened with every one of my employees including myself. it has time sheets, also included in Zoho projects, and for some reason, they do not integrate. They are both Zoho!!! lastly and most important. Attendance hour report, used at the end of the pay day does not give me the correct time. I have audited these report and they are always a few minutes off. it seems like they have seconds included when it only shows hours and minutes. I DO NOT BELIEVE THIS IS COMPLIANT TO U.S. REGULATION!!!

- Sector: Recursos Humanos
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
All in one reporting and lerning tool
Revisado el 22-09-2020
Overall experience is good. I do get notifications once my request is approved by my manager. I...
Overall experience is good. I do get notifications once my request is approved by my manager. I have access to all my company process, news, updates and policy on a single interface through this software.
Puntos a favor
Its highly secured as it need a otp to login into the accounts. The training manuals and learning database could be created so that the employees get the access to these information with ease.
Puntos en contra
I found the interface bit confusing. It could be modified a bit created it more user friendly. Getting tbe list of holidays within the calender was bit difficult and took my time to find it.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Better HRMS
Revisado el 02-12-2022
Good and positive
Good and positive
Puntos a favor
Zoho people allows you to maintain your employees database very efficiently. It allows to add or remove employees in a breeze. Onboarding of a new employees is vey easy. their support team is excellent, response is below 24 hours
Puntos en contra
Best if combined with Zoho payroll. Some edits are difficult if you dont do it on time and miss the time. reaching support team over phone is difficult, they are best in response if you raise a ticket.
- Sector: Relaciones públicas y comunicaciones
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Needs work to set up but can help manage teams.
Revisado el 25-04-2023
When I used this product at a former position I had the luxury of a full team of colleagues to help...
When I used this product at a former position I had the luxury of a full team of colleagues to help with set up. If you are a small business or a one man show you don’t need this tool. There a a lot of free or less expensive options to manage teams/tasks.
Puntos a favor
It was not difficult training team members how to manage tasks once the instal and data transfer was complete however it was a lot of work getting started.
Puntos en contra
As mentioned the set up was tricky. Customer support was not always an available so it to a long time to launch.
- Sector: Empleo y contratación
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great tool for an organizations
Revisado el 11-01-2023
Puntos a favor
1. User-friendly options and dashboard2. Easy way of time tracking 3. Quick and efficient way for reimbursements4. Sends updates over email
Puntos en contra
It is a full package but might create some analytics for performance like charts or tables.
- Sector: Aerolíneas/aviación
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Efficient time tracker
Revisado el 02-12-2022
Puntos a favor
It's most important to my organization . helps much more to me
Puntos en contra
Everything is fine to me and performance is good
- Sector: Empleo y contratación
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Best Review of Zoho
Revisado el 03-02-2023
The overall experience is very good and it is easy to use and have the access. It has the best...
The overall experience is very good and it is easy to use and have the access. It has the best mobile access.
Puntos a favor
It is very easy to use and also it has the easiest access.
Puntos en contra
As of now, there is no such cons which I would have seen or use.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Zoho People Review
Revisado el 08-11-2022
Puntos a favor
Ease of Use.No DowntimeAll HR, accounting, Leave features at one place.
Puntos en contra
Works really well, wouldn't want to change a thing
- Sector: Automoción
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Zoho People - The Best Online HR
Revisado el 01-09-2022
Zoho is a wonderful online HR business partner.
It solves almost everything with respect to an...
Zoho is a wonderful online HR business partner.
It solves almost everything with respect to an employee.
We are using it for Time & Attendance, Leave management, Online Reward management, Employee database and almost all the things.
Puntos a favor
Zoho people is the best online tool which we can call without any hesitation "The Online HR".
Its amazing features like Time & Attendance, Employee database, Leave management, Rewards etc are best in class.
One factor which will make Zoho People standout is its ease of use. Everything is very clear. Even a new joinee will be very much comfortable in using it.
Also it is adaptive to new platforms and have good integration with other apps as well. It is having mobile app for both Android & ios.
Puntos en contra
I never felt any cons as a user. There is always a solution in Zoho.
- Sector: Automoción
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Time saving destination for HR management.
Revisado el 24-09-2018
Puntos a favor
It is a good employee and company management tool. It helps to centralize all the data and make it available to different members of the team. This is very useful for all the workers to be on the same page. It has time tracking features which are useful to track the amount of time a particular project takes. The employees can update their strategies to work better in accordance with the inbuilt instant feedback system. A regular attendance tracking system is also present. This can help to maintain an accurate record of the absentees.
Puntos en contra
It is difficult to use for a small-scale company. The higher versions provide just the same features as the basic versions. Customer service is very slow in responding.

- Sector: Estudios de mercado
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Perfect application to keep track of the employees and their performances.
Revisado el 17-08-2021
Overall this is one of the best application to track all the happenings in your company. We use...
Overall this is one of the best application to track all the happenings in your company. We use this in our company to check the employees growth and their performances. We can check each employee's attendance and their leaves which is very good.
Puntos a favor
The dashboard is very good and we can customize it using various templates available. The HR can keep track of the in-time and out-time of the employees, can check the time they spent on completing a task or an event. We can use this application on any device which is very helpful.
Puntos en contra
The mobile application is a bit outdated and lags a lot. The user interface is a bit confusing, especially for the administrator and can be improved. More templates can be added and more customisation options needed for the dashboard.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
End to end profile/Employee management
Revisado el 30-11-2018
Zoho and its products have enticed us to try and get all available products, we have tried trial...
Zoho and its products have enticed us to try and get all available products, we have tried trial for 6 months and bought at our office for long term use for our CEO. THis has made a real difference in growth of our productivity hence revenue.
Puntos a favor
TImesheets, Personal details storage, attendance, compensations, intricate details of every menu, complete control to admin to change and set up the desired configuration, I can say Zoho are working hard and delivering results.
Perfectly working android app, makes it able to use all features on the move.
Office restrictions as you need, technical and non-technical.
Excel file reports are nearly un-editable, this ensures 100% valid.
Puntos en contra
Sometimes the mobile app goes down or is under development.

- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
HR helper and organizer
Revisado el 19-09-2018
Saved us a lot of time and manual work when it comes to people related HR operations. In the moment...
Saved us a lot of time and manual work when it comes to people related HR operations. In the moment where our growth expanded, Zoho People simplified and automated bunch of things we tracked internally in some other tools.
Puntos a favor
Feature-set that we use complements our HR needs. Zoho People simplifies the most of the people organization, vacation and holiday tracking, leave and remote work management.
Puntos en contra
User experience could be improved, but recently they introduced new UI which I am checking atm, so hopefully this will be better.
- Sector: Banca
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
VERSATILE AND HIGHLY CUSTOMIZABLE
Revisado el 20-09-2018
Puntos a favor
It is the kind of software that after some time, can complement your work-style and adjusts to your needs. It is highly customizable and versatile for any users. Employee management and Time Tracking is highly recommended, it is better than any other software with similar features.
Puntos en contra
The mobile version is somewhat glitchy and does not work as well as it does on the desktop. There are moments when it would crash.
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Zoho People is a very simple and flexible HR platform that covers employee management...
Revisado el 06-02-2018
it's very easy to go in and create online forms, and customize sections specific to your company.
it's very easy to go in and create online forms, and customize sections specific to your company.
Puntos a favor
flexibility, ease of use, functionality and of course security of our data. Zoho People has an all in one solution from new hire to termination with room for customization
Puntos en contra
As with all software, there are many areas to improve. Zoho People team has been working hard to do just this as demand arise
- Sector: Logística y cadena de suministro
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
A good HR management software but can be improved.
Revisado el 03-11-2018
Puntos a favor
I am using this HR management software with my current organization. It is very helpful and easy to use in regards to log my daily attendance, leave application and other HR related activities. It is easily integrated with other softwares which my organization uses. It is also very cost effective based on the features it provides.
Puntos en contra
The UI can be enhanced and sometimes it does lag while using certain features. This is my only recommendation to the Zoho team to work upon.
- Sector: Petróleo y energía
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Helps to enable intra business communication for your business enterprise.
Revisado el 05-08-2018
Puntos a favor
Enables great collaboration and effective communication between employees. You can easily track the allocated tasks. The communication is quite quick thereby reducing the waiting time. It uses several channels like emails, chats, calls, and reminders, to get you connected with your team. you can check out the calendars and schedule events. The free version is rich in features, like you can add unlimited members and custom applications.
Puntos en contra
The task management module could include more features. It is quite difficult to set up the application. The application does not allow easy navigation.
- Sector: Consultoría de gestión
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Decent product; Poor customer support
Revisado el 25-04-2017
Puntos a favor
Nice functionalities, such as intuitive leave calculation by employee start date, forms customization, and field-level permission. Having a mobile app is also very convenient.
Puntos en contra
Having a chat functionality for customer support is a great idea and being able to leave offline messages for support to get back to is also good. However, in general, customer support is very bad:
1. Very slow response time. I was so disappointed after buying the product because after receiving an email to say that a training will be scheduled, no one initiated contact with me after that for almost a week. Even following up myself and even calling the hotline, it took many many days before I was contacted about it.
2. Poor English comprehension of the customer support, especially through verbal communication. A short conversation would have been possible if the original question was properly understood, to which the answer is "No such functionality."
3. Lack of familiarization with the product. Simple questions were not answered on the spot (thru chat) and a lot of verification needs to be done on whether or not a functionality exists. Even after much verification, I was told that it can be done and a call was scheduled to walk me through, but after another lengthy discussion turns out there's no such functionality.