Harvest

4,6 (623)
¡Escribe una reseña!
Seguimiento temporal online, facturación y creación de informes de proyectos.

Calificación general

4,6 /5
(623)
Relación calidad-precio
4,2/5
Funciones
4,3/5
Facilidad de uso
4,6/5
Asistencia al cliente
4,4/5

93%
Un ha recomendado esta aplicación
Ordenar por

Opiniones de 623

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Animación
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Mejores herramientas para gestionar bien el tiempo

Revisado el 19-10-2023

Puntos a favor

Facilidad de integrar con otras herramientas de gestión de proyectos e interfaz intuitiva

Puntos en contra

Esperaba que fuese una herramienta más completa en cuanto a funcionalidades

Emiliano
Emiliano
Calificación general
  • Sector: Práctica de la abogacía
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

De las mejores herramientas para gestión de tiempo. Se integra con otras apps

Revisado el 22-09-2023

Buena herramienta para controlar el trabajo realizado. Es sencilla y se toman en serio las...

Buena herramienta para controlar el trabajo realizado. Es sencilla y se toman en serio las integraciones con otras aplicaciones. La cuenta gratuita te permite conocer a fondo la herramienta y tiene buenos planes. La recomiendo para empresas emergentes.

Puntos a favor

Funciona estupendamente. La utilizo combinada con el programa NIFTY y me permite llevar el control de una pequeña empresa de forma completamente profesional.

Puntos en contra

Todos los programas adolecen de no poder ser un todo en uno. Después de probar varias, se acerca más a lo que voy buscando en gestión de tiempo. Por poner una contra, me gustaría control de lo que se hace en los equipos de trabajo que entro a empleados.

Miguel Angel
Miguel Angel
Calificación general
  • Sector: Ingeniería industrial o mecánica
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Un ayudante para optimizar el tiempo.

Revisado el 03-05-2023

Es una gran opción para llevar el seguimiento de diversos proyectos, pero su precio puede hacer que...

Es una gran opción para llevar el seguimiento de diversos proyectos, pero su precio puede hacer que otros usuarios se decidan por otros programas.

Puntos a favor

Facilita el seguimiento del tiempo para usuarios que requieren trabajar enviando facturas a clientes y realizar el seguimiento de múltiples proyectos, a partir de varios dispositivos, complementándose con varias aplicaciones

Puntos en contra

Su precio es alto respecto a otras opciones disponibles en el mercado.

Alternativas consideradas

monday.com y Zoho Expense
Adolfo
Adolfo
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Se maneja muy bien el tiempo con este software.

Revisado el 27-04-2022

Puntos a favor

Me agrada el fácil manejo dentro de la plataforma.

Puntos en contra

Me ayuda a dar seguimiento exacto a mis tareas.

Dan
Dan
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Easy to use timekeeping and expense reimbursement platform

Revisado el 14-08-2024

We use Harvest for tracking time against projects as well as managing employee and client expenses.

We use Harvest for tracking time against projects as well as managing employee and client expenses.

Puntos a favor

Easy to use timekeeping + expense system across all employees

Puntos en contra

Lack of integration with other agency tools, i.e., Google Suite

Respuesta de Harvest

Thank you so much for your feedback! We love receiving customer requests and have passed this request for a deeper integration with Google Workspace along to our Product team for consideration.

Ezra
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

A great time tracking/invoicing platform for people new to freelancing – or seasoned pros.

Revisado el 03-08-2024

I've been using Harvest for well over a decade now, and I have no plans to switch. It's been with...

I've been using Harvest for well over a decade now, and I have no plans to switch. It's been with me through my first steps testing the waters of freelancing to going freelance full time. I make heavy use of the macOS app, which makes it easy for me to track my time throughout the day. And I rely on its invoicing and reporting features to get paid quickly and easily. What's not to love?

Puntos a favor

Harvest is easy to use, streamlined, with just the features I need and none of the features I don't. I primarily use it for time tracking and invoicing for my freelance business. There are enough configuration options for me to customize my time tracker and invoices for every client, and it takes just a minute or two to set up clients and send invoices.

Puntos en contra

Recently I've moved toward a monthly invoicing cycle, and there is no way for Harvest to automatically generate an invoice on the first of the month for all of the time tracked in the previous month. It's a small annoyance to make/send the invoice myself but a little more automation here would be welcome.

Leslie Ann
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Time Entry Could be Better

Revisado el 27-10-2024

It provided a platform for time entry, but due to the lack of user buy in, I don't think it...

It provided a platform for time entry, but due to the lack of user buy in, I don't think it provided accurate time entry.

Puntos a favor

Harvest was able to produce reporting that we could use for capturing capitalizable time and it was easy to update cost rates.

Puntos en contra

Time entry was difficult to do quickly, due to difficulties selecting the correct projects, etc. The reporting was outdated (the file would be sent to your email; you weren't able to just download the file at the time of export). It was difficult to identify the role of the various users without clicking into their profile.

Respuesta de Harvest

We're sorry Harvest didn't work for your team, and we appreciate you taking the time to share these pain points! I've noted your feedback for the rest of the team.

Priscila
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Excellent time tracking tool

Revisado el 30-11-2024

Puntos a favor

Can track things directly from Google Calendar

Puntos en contra

Wish there was an option to copy and paste tasks from other days

Allison
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Easy to use for individual time tracking and project time tracking.

Revisado el 23-10-2024

Overall it's been a good experience. I've been using it for the past 1 1/2 years to manage my own...

Overall it's been a good experience. I've been using it for the past 1 1/2 years to manage my own time and also track project time for clients.

Puntos a favor

I like that it's fairly intuitive. The user interface is clean and friendly. It integrates well with Google Chrome. I find it easy to set up projects and track time.

Puntos en contra

I wish on an individual time card you could see what time (clock time) was logged instead of total time. I.e. see that 10 minutes was logged from 9:00-9:10 instead of just 10 minutes total.

Respuesta de Harvest

Thanks for your kind words and the feedback! I've recorded your request for timestamps when tracking via Duration.

Edward
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

High quality timesheet tool

Revisado el 23-09-2024

Puntos a favor

Quality. The UI is very slick; they've really gone deep on how people use the product. Things like keyboard shortcuts and supporting regular vs decimal time when entering timesheets are a real time saver.

Puntos en contra

Some of the month-by-month project reporting requires paging through each month. It would be nice to see several months in one view.

Alternativas consideradas

Toggl Track

Razones para cambiar a Harvest

At the time, down to integrations with Xero.

Respuesta de Harvest

Thanks for the compliments on our UI! I've noted your feedback on our reporting for the rest of the team.

Maysa
Calificación general
  • Sector: Diseño
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

The interface looks a bit dated

Revisado el 03-10-2024

Harvest is a great choice for freelance graphic designers looking for a simple and effective tool...

Harvest is a great choice for freelance graphic designers looking for a simple and effective tool to manage their time and billing

Puntos a favor

Intuitive interface for tracking time on each project, eh? Powerful tools to generate professional invoices, and the price is right, bud

Puntos en contra

The interface could be a bit more modern, hey? And some advanced features require a paid subscription

Respuesta de Harvest

Thanks for the kind words! I've noted your feedback on our UI for the rest of the team.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Medios online
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Efficient and well-integrated time-tracker tool

Revisado el 01-09-2024

Puntos a favor

The best thing about Harvest for me is how it well it can be integrated with other tools, so you can log your time from anywhere.

Puntos en contra

The only thing I don’t really like about Harvest is that it’s quite pricey.

Respuesta de Harvest

Thanks for the kind words! We love hearing that our integrations are helping you track time efficiently, and I've noted your feedback on pricing for the rest of the team.

Kaitlin
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Report detailed time info

Revisado el 22-11-2024

Relatively intuitive time-tracking and reporting software. Just have to remind myself sometimes to...

Relatively intuitive time-tracking and reporting software. Just have to remind myself sometimes to clock out when I'm switching projects or ending work for the day.

Puntos a favor

I like drilling down to specific details about a project while tracking my time; Harvest lets me bill to a project and add auto-populated info about what I'm working on so I can report this info to clients.

The mobile app ran well on my Android phone and was helpful away from my desk.

Puntos en contra

I had to manually round my time (our organization bills in increments). This would be a helpful feature if Harvest could do this automatically.

Chad
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Solid solution for solos and teams

Revisado el 30-11-2024

Ive been using it for years. It works great to keep track of multiple projects for 1 client...

Ive been using it for years. It works great to keep track of multiple projects for 1 client simultaneously

Puntos a favor

Simple to track time and have multiple tasks at differnt hourly rates

Puntos en contra

The reporting interface could use some uodates.

Glen
Glen
Calificación general
  • Sector: Diseño
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Industy-leading Time Tracking and Invoicing

Revisado el 03-08-2023

Harvest has benefitted our business since inception. I tested all the tools, and this is the one we...

Harvest has benefitted our business since inception. I tested all the tools, and this is the one we use and recommend to everyone we know with a SMB.

Puntos a favor

Harvest has the best time-tracking in the industry, their Mac app is perfect for capturing time throughout the day (and even has a built-in notification if it thinks you've left it running and will auto-adjust accordingly if you let it). It also has deep integrations with other Project Management tools that mean you can easily track time wherever you are. And then you have estimates and invoicing - which again, seamlessly integrate with the time tracking functionality to make your life easy.

Puntos en contra

It'd be great if they had an estimate to project function that could auto-setup a job when an estimate is approved. Currently this is the only manual feature. Retainer reports are also a little confusing as they don't obviously isolate actual payments from retainer balance updates.

Austin
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easy to use - custom reports makes it easy to generate internal insights

Revisado el 03-09-2024

I find Harvest easy to use, we use it to track time working on clients' files. Internally I use the...

I find Harvest easy to use, we use it to track time working on clients' files. Internally I use the reports to analyze how I use my time, and give myself benchmarks to improve.

Puntos a favor

It's easy to use. Time stamps can be adjusted. I LOVE the reports functionality, you can pull reports in a lot of different ways.

Puntos en contra

I can't think of any drawbacks to Harvest.

Respuesta de Harvest

Thanks for the kind words! We love to hear how people leverage their reporting insights.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Medios de difusión
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Time Tracking with Harvester

Revisado el 15-03-2024

Great, i think has some comprehensive feature and makes everything in one place when is regard to...

Great, i think has some comprehensive feature and makes everything in one place when is regard to time-tracking.

Puntos a favor

When working with multiple projects and clients, time-tracking can be a must and for me is crucial. What i like most is eas of use because is user friendly and integration options with mobile access.

Puntos en contra

Nothing yet, but would be greate to have a desktop app.

Fazal Rahman
Fazal Rahman
Calificación general
  • Sector: Consultoría de gestión
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Your monthly Timesheet is here

Revisado el 21-10-2023

It has facilitated and decreased the tension of submitting and justifying my timesheet at the end...

It has facilitated and decreased the tension of submitting and justifying my timesheet at the end of the month I will be using it always.

Puntos a favor

I like the description which is being added for each task and has decreased the amount of my effort at the end of the month for submission of my timesheet and I don't need to add further justification for my overtime and other tasks during the official and unofficial hours.

Puntos en contra

There is nothing to be least liked about harvest.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Harvest Review

Revisado el 08-05-2024

Puntos a favor

It's helpful and effective at streamlining time schedules.

Puntos en contra

The pro subscription cost is slightly more expensive than other options.

George
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Harvest Is a Reliable Time Tracking Solution

Revisado el 25-04-2024

Puntos a favor

The capabilities and efficiency of this time tracking tool makes everything smooth.
Harvest is so reliable.

Puntos en contra

Harvest is so efficient and flawless to use.

Jennifer
Calificación general
  • Sector: Servicios medioambientales
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Harvest timekeeping

Revisado el 01-04-2024

Excellent user friendly accurate and prompt to give reminders

Excellent user friendly accurate and prompt to give reminders

Puntos a favor

Very easy to use and put desription and to be paid I need to fill the harvest time sheet to send to the manager

Puntos en contra

Nothing I have no complaints with regards to Harvest

yin syuan
Calificación general
  • Sector: Diseño
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

good website for company to track the time and project budget

Revisado el 03-06-2024

Puntos a favor

easy to check how colleagues' capacity and also manage different projects' budget.

Puntos en contra

will be easier if the harvest and forecast can automatic change the timesheet and forecast hours.

Bishal
Bishal
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Easy and efficient time tracking tool

Revisado el 03-01-2024

Puntos a favor

The initial setup and training were very easy and fast. Its simple UI for creating projects and setting and tracking it was the best part of this software.

Puntos en contra

There was a slight issue in the reporting section. It didn't provide all the sorting options I needed.

Marin
Calificación general
  • Sector: Diseño gráfico
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

An essential tool for small business

Revisado el 05-09-2023

Puntos a favor

It's crucial to have an understanding of how your time is being used in your business, and Harvest makes this easy to do! I love how easy it is to add projects, track retainer clients, and see a project budget at a glance.

Puntos en contra

While I think Harvest is more enjoyable than some other apps, it's hard to get team members to track time so any features that can be added to make that even easier are always welcome.

Marcin
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Ok, lacks some flexiility though

Revisado el 13-11-2023

Puntos a favor

- ease of use with jira plugin
- ability to set automatic reminders in case for % project budget usage
- ability to set up different rates for different tasks within a project

Puntos en contra

- not able to use multiple currencies, can be painful if e.g. you have costs of employment in one currency but resolve projects in different one
- sometimes finding features in UI was not as easy as it could have been
- lacks automatic reminders about not submitted timesheets
- it would be nice if it allowed "guest account" to share with clients, so as they can track project's budget spent live