
MailBird
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Opiniones de 334
- Sector: Medios de difusión
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Un todoterreno del correo electrónico
Revisado el 17-03-2023
Es de largo, la mejor aplicación de gestión de correo electrónico, es completísima, intuitiva e innovadora.Con Mailbird hemos prescindido de otros servicios como Mailchimp, generándonos un ahorro mensual bastante grande, que compensa el ligeramente elevado precio.
Puntos a favor
La facilidad de uso, el drag & drop, la gestión de diferentes correos, ...Pero lo que más me gusta es la función de saber cuando han leído tu correo, al automatizar la confirmación de lectura, puedes sacar desde el propio gestor de correo las analíticas de email marketing, no necesitando aplicaciones como Mailchimp o similares.
Puntos en contra
Especialmente en las búsquedas, se queda algo lento, y de precio es algo caro, aunque vale hasta el último euro que pagas por él siempre que le vayas a sacar provecho.
- Sector: Medios de difusión
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
El mejor gestor de correo
Revisado el 25-12-2022
Desde que uso Mailbird, no uso Gmail, Outlook ni ningún otro gestor de correo, es de largo el mejor, te hace todo más fácil, tienes un montón de funciones que no hay en los otros gestores, una organización perfecta del correo... Eso sí, a veces falla la sincronización y tienes que ir a darle permisos en Outlook si es un hotmail, con el correo corporativo no hay problemas, todo lo contrario que otras aplicaciones.
Puntos a favor
La gestión de las bandejas de entrada y diferentes correos es perfecta, es la mejor que he visto tras haber usado otros programas similares, es rápido, puedes sincronizar todas las bandejas de entrada con facilidad.
Puntos en contra
Suele dar error los hotmail si usas un VPN, porque no lo reconoce y te bloquea el acceso y tienes que ir a Outlook a darle permiso diciendo que no es actividad sospechosa.
- Sector: Medios de difusión
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
El mejor gestor de correo
Revisado el 15-02-2023
Antes usábamos Outlook, pero el correo cada acierto tiempo se desconfiguraba, con Mailbird no pasa, y para mí es mucho más fácil gestionar los correos, es más fluido, más interactivo e intuitivo.
Puntos a favor
Es un programa muy fluido, competente, puedes gestionar todo, contactos, listas, puedes arrastrar y soltar, tiene una interfaz minimalista y moderna. Puedes darle mucha carga que se va gestionando y sacando todo.
Puntos en contra
El único problema que le doy son las búsquedas o filtros para mensajes, va un poco lento, especialmente cuando gestionas bastantes emails o buscas una palabra muy concreta, cuando son más genéricas salen resultados rápido.
- Sector: Medios de difusión
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
El mejor gestor de correo
Revisado el 15-02-2023
Es el mejor programa de gestión de correo que puedas tener, funcional, fluida, agradable de usar. Al principio fui algo escéptica, pero ahora no me imagino mirar el correo electrónico en otro programa.
Puntos a favor
Es fabuloso, un diseño limpio y eficiente, muchísimas funciones, seguimiento de correo, bandeja única, categorización, software fluido, lo tiene todo.
Puntos en contra
Me ha costado encontrar algo negativo, pero cuando te conectas a una VPN, Microsoft te bloquea el acceso a la cuenta y debes desbloquearlo (cada vez que te conectes a una IP diferente), con Gmail no ocurre y con los dominios profesionales tampoco.

- Sector: Internet
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Un gestor de correo ordinario
Revisado el 30-07-2022
Puntos a favor
Es un buen gestor de correo electronico, nada trascendental.
Puntos en contra
Muchas actualizaciones que bloquean el ordenador y durante mi experiencia no me ha gustado mucho la gestión de la agenda.
- Sector: Medios de difusión
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Vale hasta el último euro
Revisado el 17-02-2023
Puntos a favor
Es muy rápido y fluido, en otra empresa usé Outlook y es bastante más lento, se nota más pesado y no tiene todas las funciones que tiene Mailbird. Una de las cosas que más me gusta es el seguimiento del correo, puedes hacer que Mailbird te notifique cuando ese correo electrónico sea leído. Viene muy bien cuando estás mandando correos a potenciales socios o clientes, para saber quién está dispuesto a hablar contigo y quien no.
Puntos en contra
Diría que es un poco caro para ser lo que es, un programa para gestionar el correo electrónico, pero es tan bueno que vale hasta el último euro que pagas por él, lo puedes exprimir sin problemas. Un problema más técnico, es que cuando usas VPN, los correos de Microsoft se desvinculan y debes permitir ese acceso o te lo bloquea, cosa que no ocurre desde la propia aplicación de Correo en Windows, por ejemplo.

- Sector: Bienes de consumo
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best Minimal Non Bloated Windows Email Client
Revisado el 03-03-2020
Love this program, just wish it was ported to android as well. This fixes all the issues I have with Outlook, namely a clean, minimal interface and super quick functionality.
Puntos a favor
So Outlook is horrible. Bloated with useless features, slow, ugly, it's the worst. Mailbird is simple, which makes it fast. It has global keyboard shortcuts so you can send an email at any point in your workflow. The UX is clean and distraction free. And one of the best features, omni-inbox. Having all my emails go to one place makes managing email so easy.
Puntos en contra
Kind of a con, if you want to connect more than 3 email accounts you need to subscribe. Still, the price is affordable so not the worst thing. Also sometimes it bugs out with my outlook email accounts, I will repeatedly get error warnings, but I am still able to receive and send emails with the account, not sure what that's about.
- Sector: Estudios de mercado
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
If you want a solid, easy email management tool, this is it. Plus no more Outlook.
Revisado el 10-09-2022
Very happy with the performance of the software, the simple process and I love the ability to "see" all the important stuff clearly and quickly. The calendar integration is great, so no double checking on different apps and the tracking and filter options are great. Will recommend it to anyone that doesn't want big names to manage their email.
Puntos a favor
What I like most is the ability qto manage all my 6 accounts in one place. Plus features like the Time settings to send the email or the tracking of emails are good decision breakers. I wanted out of Outlook this was a charm.
Puntos en contra
Maybe the left bar of the account icons, if too many some are not seen directly.p
- Sector: Automatización industrial
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Ongoing problem connecting to our ISP's imap server when trying to send emails. DOVECOT...
Revisado el 20-06-2022
Bad, we own 6 or more seats of the business version and this is happening on all the seats. We are experts at removing email account from Mailbird and re installing them to the point that I have memorized at least 4 of our emails passwords which are 12+ characters in length with many strange characters.
Puntos a favor
Easy to use and when it works it is great sad thing is that there is a problem sending emails and we are told it is our ISP who uses DOVECOT. This does not make sense as we then subscribed to smtp2go which is a totally different systema and we have the same ongoing issue. We have sent 20 or more .log files as this is what support require and each and every response has stated that we must change the connections to 1 and set the download to manual not auomatic. I have 10+ copies of the exact same canned response which ofcourse does nothing to resolve the problem. Compose email, click send and a day later it is still sitting in the drafts folder. GRRRR
Puntos en contra
The fact that there appears to be an inherent problem with the SMTP portion of this program, been like this since day one and the company is doing absolutely nothing to resolve this problem. The only way to get these stuck emails to send is to press Ctrl+Shift, click on hamburger menu, then click on debug, the program restarts and then when it reloads the email sends, of course the .log file most probably shows nothing is awry because now the email is sending..

- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
After trying different email clients, MailBird is our choice
Revisado el 03-12-2021
Overall i'm happy with MailBird..
It's easy to manage multiple email accounts (Google, Hotmail, and SMTP..)
It has all the right features, and it's clean UI..
Coming from Outlook.. it's a fresh experience.
Puntos a favor
I like that it's light-weight, compared to Outlook which I've been using for years.
Mailbird makes connecting accounts easy, has integrations with different apps, (whatsapp, messenger, Slack..) and recently native Grammarly integration.
When conducting a search, the search view remains saved as a "folder tab" to easily access it . Unlike Outlook, once you navigate away, the search result disappears.
Deleting an open conversation will delete the email from the inbox.. Outlook doesn't do that.
I find this useful when quickly going through several emails.
Puntos en contra
* I wish they would develop a mobile app version of MailBird!
* Not able to customise the display font-size.. (not Email typography)

- Sector: Hardware informático
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Is it the best e-mail client ever? It comes pretty close.
Revisado el 10-06-2022
Puntos a favor
The software is very lightweight on system resources, is quick and easy to setup and offer a simple interface that is clean and easy to navigate. Supporting multiple e-mail accounts and types of account out of the box is excellent and it really allows you to have a single pane view of all your mailboxes in one place.
Puntos en contra
I least liked the fact that the Microsoft Exchange connection is only available in the Business/Pro edition, whilst it used to be that mailboxes running on Exchange were normally only ever a business option there are more and more hosting companies offering Office 365/Exchange mailboxes as part of their email solution.

- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Needs Unified Calendar and .ics support
Revisado el 22-10-2019
Great for mail, kind of crappy calendar experience.
Puntos a favor
It is great for email offering smart unified inbox and easy to navigate. It is also a quick and responsive app.
Puntos en contra
Won't open .ics files so need to use another program for a calendar. Also does not have a native calendar so needs to plug in to Google Calendar but it's per account and not unified.
- Sector: Contabilidad
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Mailbird is a great email management
Revisado el 10-08-2022
9/10 would recommend
Puntos a favor
It's very useful software especially if your company wants something cheap
Puntos en contra
There isn't much I don't like about the product.
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Mailbird delivers
Revisado el 25-08-2022
reponse time to any query is amazing.. thank you
Puntos a favor
Ease of use, among the best, excellent support
Puntos en contra
I don't have any cons. the product from first installation has been been updated by Mailbird on a regular basis and any glitches taken care of wiyhout delays
- Sector: Restaurantes
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great Email Software
Revisado el 20-09-2022
I could have all of my emails in one account which I couldn't find in a program I liked
Puntos a favor
I love how customizable it is and that I can have all 7 of my emails in one email management software
Puntos en contra
I think the search feature could be improved. Often if I can't find an email in Mailbird, I can go on my phone and find it very quickly
- Sector: Telecomunicaciones
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
MailBird works so smoothly and is perfect for Windows!
Revisado el 02-11-2022
Email handling is very easy and smooth.
Puntos a favor
Navigation is very smooth, and it integrates many 3rd party applications to go along with Windows.
Puntos en contra
Key emails can be difficult to organize or identify.
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Bells and whistles. Pay them for an app then help them with R&D for free. Waste of time and...
Revisado el 20-10-2022
horrible, frustrating, waste of time, waste of money. Big on promises, poor on delivery.
Puntos a favor
nothing at all. Oh, hang on, there was one thing... uninstalling.
Puntos en contra
unstable, support enquiry leads to end user fault - not cool.
Respuesta de Mailbird Traducir a Español
Hi John,
We're naturally very sorry indeed that you have had a bad experience. It pains us to learn of any scenario where a customer feels let down.
I am unable to find your support tickets by using the information provided in this review, but if you would like a second pair of eyes to take a look at your case, please don't hesitate to email the Mailbird Customer Happiness Manager at the following email address: [email protected]
He will be more than happy to look at everything once again if you're still interested in giving Mailbird another go.
Thanks for trying us out all the same.
The Mailbird Team
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
It's great to have options
Revisado el 24-06-2019
I'm a long term Microsoft proprietary software user, like most other people, and it is scary to see, year after year, how little they care about what they put out there.
Nothing I ever purchased from Microsoft worked as expected out of the box (Windows, Office, SQL, Surface Pro, SurfaceBook) - I spend almost as much time googling unhelpful error messages and trying to fix their unfinished products as I do using their products.
After a streak of problems with Outlook and many hours wasted trying to make it work as intended, I found Mailbird, which had a free plan at the time. I installed it on both my Surface Pro and Windows PC as a back-up email client for when Outlook crashed. As you would expect, I've had many opportunities to use Mailbird. It felt like Mailbird was designed by people who actually use email - which was definitely a breath of fresh air.
A week later, I bought a license (although Exchange wasn't supported at the time) to support them on this journey.
I still depended on Outlook for the Calendar integration, but having something that 'just works' as an alternative for everything else did make my suffering bearable.
Support is spot-on: they don't insult your intelligence by telling you to run 'sfc /scannow' each time you have a problem. Unlike most others *cough* they are knowledgeable about their product and very helpful on each occasion.
I have nothing but love for the underdog.
Puntos a favor
+ Not made by Microsoft
+ Beautiful interface
+ Intuitive
+ Customisable
Puntos en contra
- Can only choose font sizes from a static list (Font size 11 is not available)
- Cannot scroll through the body of an email with mouse middle click

- Sector: Medios de difusión
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Most beautiful email client with popular software integration
Revisado el 25-01-2022
Overall I am a Fan of Mailbird. It delivers what it is supposed to deliver beautifully. I would recommend anyone to get Mailbird. You will love it when you will be able to handle multiple tools from a single place.
Puntos a favor
Mailbird is my favorite mail client from the time they were just starting up. They show all your emails from a nice and clean layout. I also like their skins so much. Mailbird gave me no trouble when I connected it with my office mail whereas Outlook 16 needed a lot of troubleshooting with the app password. Moreover, I could access my Whatsapp, Google Drive, Trello board all from the same place.
Puntos en contra
Sometimes I miss a note-taking feature in Mailbird. Another thing I miss is a web panel to check my emails. I need to check mail from my office but as I have a single license and don't want to install Mailbird on my office computer (It has my sensitive login info) A web panel could have helped.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Mailbird is easily the best replacement for Outlook.
Revisado el 07-08-2021
Puntos a favor
I switched from Outlook to Mailbird as Outlook continually crashed when opening up specific emails. I haven't had any of these issues with Mailbird.
Mailbird provides a very basic interface with the majority of options accessible through the application settings. I find this helps me focus more on the emails I have received as much more real estate is provided for these. I also love how you can see when people have received and opened an email so your not guessing whether they have read it when following up with them.
Puntos en contra
The filters that I have set up in Mailbird work, but when I run these manually they are far slower to run then Mailbird's competitors. While it does not crash the software, sometimes I can be waiting for many more minutes and so close the software to stop the filter running.
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Mailbird is a very simple to use but capable email client with some very handy app integrations...
Revisado el 19-04-2018
Puntos a favor
Mailbird is an excellent and easy email client with which you can manage your different email accounts and your email's there within simple and quick. Third party app integration gives one the possibility to enhance once productivity by social media connections (Whatsapp and Facebook) and to-do lists, Google Calendar, Contacts, Keep, Evernote, Dropbox. This way, you have a very handy application which by a simple system of settings can be displayed in different manners. The email writer is easy and contains all necessary features.
Puntos en contra
There seems no pursue of the integration of more useful apps into mailbird but this might be in the development pipeline as well. A nicer automatic organizer of email groups (which groups all emails of one sender into one single group for easy management or tagging) would be very much appreciated.
- Sector: Instituciones religiosas
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
Easiest and most full featured e-mail manager that I've found.
Revisado el 09-01-2018
Puntos a favor
Customer support is good. They are constantly making improvements. When I purchased, I had the option to buy it for life. The program easily manages all of my e-mail accounts. The settings for the program and for individual accounts are extensive. My favorite feature would have to be how easy it is to setup accounts. Many programs (especially from Microsoft) require a person to know all of the right settings. You can certainly edit those in Mailbird, but often don't need to.
Puntos en contra
There are periodic glitches with updates. The latest was the inability to scroll through messages using the mouse wheel. These things often get fixed eventually, but they are usually simple things that I use regularly so it is a nuisance. Many of the symbols are confusing. Not a big deal once you learn the product, but they aren't intuitive.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de un año
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Mail Bird Pro is my default emailer now
Revisado el 27-05-2019
Puntos a favor
Easy to use, there is no unwated additional buttons on confusing functionality. Simple inferface makes it load faster and get notified instantly when a new message arrives.
Puntos en contra
There is no delete button while reading a messge individually in the popup window. If we needs to delete a mail after reading. we need to close the messge window and then needs to delete the messge from the list. It is a not simple.
Alternativas consideradas
eM ClientRazones para cambiar a MailBird
Simplicity and fastet sync and response.- Sector: Hardware informático
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great software!
Revisado el 06-11-2019
I have loved this program from the first time I installed it. Setup is easy, account setup wizard is a great and easy walkthrough, and it handles IMAP accounts with ease.
Puntos a favor
I have multiple accounts, personal and professional, all in one place. Outlook does now configure for some email servers, but this program come pre-configured with the correct protocols for all of the major web based email servers.
Puntos en contra
No direct interface with Antivirus. The program does not have an available interface that antivirus programs can use to pre-screen emails for viruses.

- Sector: Ingeniería industrial o mecánica
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
I love this email client!
Revisado el 28-01-2019
Mailbird help me organize my various email accounts and gives me the ability to have them all in my place. This really provides easy access to my mails, help me quickly access and send emails and ensures I don't miss any emails.
Puntos a favor
The first then I'll mention is that Mailbird us pretty easy to use.
Another thing is the various add-ons that can be enabled. They make the user experience even more satisfying.
I also like that there's a dark mode. It makes it easy to use it at night.
The snooze option is another feature I love and use quite often.
Puntos en contra
I've never had any issues with this software. Works perfectly for me.