3 opiniones

Bankingly

Mobile banking solution for financial institutions

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Calificación general
5
/
5
Relación calidad-precio
5
Funciones
5
Facilidad de uso
5
Asistencia al cliente
5
100% Un ha recomendado esta aplicación
3 opiniones
Silvia P.
Sector: Tecnología y servicios de la información
Tamaño de la empresa: 2-10 empleados

Una Plataforma Perfecta

Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
Revisado el 03-03-2020
Fuente de la reseña: Capterra

El costo total de propiedad es una ventaja con esta solución que está en la nube.

Puntos a favor

Es muy fácil de usar. Cuenta con todas las funcionalidades que necesita una institución financiera y se mantiene actualizada. El soporte técnico y tiempo de respuesta es excelente. Costo accesible para muchos clientes con presupuesto limitado.

Puntos en contra

Todo lo que conozco de Bankingly al momento funciona a la perfección.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Kenneth A.
Sector: Externalización/deslocalización
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
Traducir a español

Easy, Secure, Fast and Reliable Solution

Software usado A diario durante Más de dos años
Revisado el 27-02-2020
Fuente de la reseña: Capterra

Puntos a favor

It is a solution that allows you to perform all your financial transactions in a simple, easy, fast and secure way. It allows a quick integration and a production launch in a very short time, integrating quickly with different data sources. This gives financial institutions independence to articulate their services without having to rely on a particular system provider.
You can project the investment according to the growth of the digital client portfolio because it is paid according to the use.
With this solution, the financial institution can concentrate on its business while Bankingly supports and develops improvements in its digital channels.
The area of ​​User Engagement in Bankingly is the perfect complement to your digital strategy, since they make sure to provide all the support so that your customers can better use their digital channels.

Puntos en contra

Although some of the improvements that are valued are applied within the product roadmap, there are requests that are discarded because they do not necessarily fit the service model. This means that financial institutions must analyze and prioritize whether what they request adds value to their digital channel users.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10

Felipe G.
Sector: Servicios financieros
Tamaño de la empresa: 13-50 empleados
Traducir a español

Affordable and simple to implement

Software usado Otro durante Más de dos años
Revisado el 10-03-2020
Fuente de la reseña: Capterra

Bankingly is an innovative approach to digital banking channels, totally focused on faster time to market and on empowering smaller institutions to offer their clients top-notch digital services in a way that fits their budgets.

Puntos a favor

for those responsible for its implementation, it's really simple to use and integrate with existing systems, which means your can roll it out quickly and maintain it easily. For the final user, it is intuitive and has all the features clients expect from their bank.

Puntos en contra

it is not necessarily a con; it's more like something to keep in mind. This is an out of the box product. You have to consider your level of alignment to their vision and model so you know what to expect from the product and product roadmap.

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Relación calidad-precio
Facilidad de uso
Asistencia al cliente

Probabilidad de recomendación: 10.0/10