Opiniones de Leapsome
Leapsome
Calificación general
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Tiempo usado
Opiniones de 79
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Herramienta de gestión del talento
Revisado el 21-02-2023
Es una herramienta que es muy útil a la hora de gestionar el talento de un departamento o compañía.
Es una herramienta que es muy útil a la hora de gestionar el talento de un departamento o compañía.
Puntos a favor
Tiene una iterfaz de usuario muy intuitiva. Puedes definirte fácilmente objetivos marcados para cada empleado y ver su desempeño. Proporciona una valiosa información para una eficiente gestión de os recursos humanos.
Puntos en contra
De momento en el tiempo que llevamos usándolo no hemos encontrado ningún punto negativo que sea reseñable.
- Sector: Banca de inversión
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Una plataforma escalable para RRHH
Revisado el 07-06-2024
En general luego de la primera etapa de pruebas de aciertos y errores si es muy potente.
En general luego de la primera etapa de pruebas de aciertos y errores si es muy potente.
Puntos a favor
Me gusta la forma que integra los objetivos de la empresa con la evaluación de desempeño, la posibilidad de consolidar toda la información clave para el desarrollo del personal.
Puntos en contra
La configuración inicial nos ha costado tiempo, el acompañamiento inicial es muy general. Eso ha sido lo más difícil
- Sector: Contabilidad
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
solución para la gestión de talento
Revisado el 11-08-2023
Puntos a favor
Es sorprendente lo sencillo pero significativo que resulta supervisar el rendimiento de los empleados e interactuar con las personas en tu red.
Puntos en contra
La experiencia del usuario podría mejorarse en algunas partes; el proceso de retroalimentación no fue completamente intuitivo la primera vez que lo usamos. - Sería genial tener más personalizaciones para los OKR y más opciones para mensajes automatizados.
Alternativas consideradas
Culture AmpRazones para elegir Leapsome
Por el precio y las funcionalidades- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Gestión de recursos humanos y mejora continua
Revisado el 27-04-2023
Leapsome es una plataforma muy completa y efectiva para la gestión de recursos humanos y el...
Leapsome es una plataforma muy completa y efectiva para la gestión de recursos humanos y el desarrollo de los empleados de una compañía.
Puntos a favor
Es muy fácil de usar y ofrece una gran cantidad de herramientas para la gestión de recursos humanos. Es muy útil para la mejora del desempeño y el desarrollo de los empleados.
Puntos en contra
La curva de aprendizaje puede ser un poco dura al principio, ya que cuesta hacerse con la herramienta, pero una vez que le coges la dinámica es muy sencillo.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Una interfaz fácil de usar, fácil de establecer y alcanzar objetivos
Revisado el 24-10-2022
En general, disfruto usar Leapsome para establecer objetivos y valoro los recordatorios electrónicos...
En general, disfruto usar Leapsome para establecer objetivos y valoro los recordatorios electrónicos que incluyen actualizaciones de objetivos.
Puntos a favor
Me gusta la interfaz de usuario, es más fácil de usarla a comparación de otras plataformas.
Puntos en contra
Al principio, era algo complicado lograr ingresar a la plataforma, pero ah mejorado .
- Sector: Alimentación y bebidas
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Leapsome!
Revisado el 15-08-2022
Very good
Very good
Puntos a favor
Ease of use for even a beginner and understandable
Puntos en contra
I have not used as much to find some cons
- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Review
Revisado el 16-08-2022
Leapsome is a great tool. As an L&D team member, I use it a lot.
Something very interesting for me...
Leapsome is a great tool. As an L&D team member, I use it a lot.
Something very interesting for me is that in addition of being a super LMS, thank to Leapsome we can organize meetings and periodical reviews and launch surveys across the company.
Puntos a favor
What I like the most is that Leapsome is very is to use. Whether for the Admins or the Employees.
Puntos en contra
1- It's too tricky to create assessment forms in the learning paths - You should find an easier way.
2- All Learners should receive a notification when a learning path is updated
- Sector: Automoción
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Just poor
Revisado el 01-12-2020
The idea is great but the product quality is so low. The flows are not optimised, UI is ugly, it...
The idea is great but the product quality is so low. The flows are not optimised, UI is ugly, it seems that Leapsome itself doesn't use this app or these "improvements" are too low in their priorities list.
would not recommend.
Puntos a favor
Helps to get and receive feedback remotely.
Puntos en contra
User experience and bugs. Clunky piece of a software.
- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great tool with diverse features that make employee engagement simple while requiring little...
Revisado el 20-02-2020
- Implementation was fast and simple with flexible onboarding sessions according to our needs.
-...
- Implementation was fast and simple with flexible onboarding sessions according to our needs.
- Always fast replies from customer support.
- Suggestions are taken on board fast, and if fast solution is possible it's implemented immediately.
- Good user experience with new features being installed frequently.
Puntos a favor
- The review feature that allows me to set up individual and transparent reviews, making the review process much less administrative than before.
- The 1on1 feature that encourages employees and managers to organize their discussions beforehand and carries over open talking points to the next meeting.
- The set up recurring surveys.
Puntos en contra
Not really a con, since I know it's being worked on, just really looking forward to a more realized learning feature that is currently available as a beta version. Also, more features for surveys would be great, i.e. logic functionalities.
Razones para cambiar a Leapsome
Leapsome offers the the best combination of features our company currently needs that the other tools don't offer. Also, knowing that Leapsome is constantly improving their product and customers receive updates quite frequently, makes us look forward to what's to come.- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Leapsome is a great tool to accompany your HR processes
Revisado el 05-07-2020
- globally standardized and documented feedback process
- easy-to-analyze employee engagement...
- globally standardized and documented feedback process
- easy-to-analyze employee engagement surveys
- employee kudos
- Goals and OKRs
Puntos a favor
- easy to use and intuitive
- very flexible in terms of setup
Puntos en contra
It would be great if we could log in as the different users
Razones para cambiar a Leapsome
- user friendliness - step-by-step roll out of features - personio API - price- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Good experience with leapsome
Revisado el 14-02-2024
Very good to use ui easy to get everyone in especially using google sso function
Very good to use ui easy to get everyone in especially using google sso function
Puntos a favor
Easy to use ui and very good customization of survey options
Puntos en contra
Free trial is too short to understand if its needed for your company or not
- Sector: Recursos Humanos
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
A good tool to provide feedback, follow goals/OKRs and do performance reviews
Revisado el 07-02-2023
Leapsome is a great tool to manage performance review and give feedbacks. We moved away from it to...
Leapsome is a great tool to manage performance review and give feedbacks. We moved away from it to track the goal progress because it lacks a bit flexibility.
Puntos a favor
As an user I really like the performance reviews and peer review. It allows you to make a complete auto-evaluation and give relevant feedback to your colleague.
Puntos en contra
The open task section is kind of messy and not super intuitive.
- Sector: Internet
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Good solution with a few UX weaknesses
Revisado el 13-10-2021
Puntos a favor
- Enables us to do 360 ° feedback, which was very valuable, and cover a few other areas
- We had a smooth sales and onboarding process to Leapsome
- Combining learning and OKRs is a good value proposition to us
Puntos en contra
- The user experience could be improved on some parts, the feedback process was not fully intuitive the first time we ran it
- More customizations for the OKRs, more options for automated messages would be great
Alternativas consideradas
Culture Amp- Sector: Telecomunicaciones
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Amazing!
Revisado el 12-08-2022
Puntos a favor
It is easy to use it although I use this monthly.
Puntos en contra
For the moment i am not consider that something is wrong.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Keep your managers updated!
Revisado el 05-12-2022
Puntos a favor
I have been using this tool and find it easy to update my direct manager on bottlenecks and wins. It's easy to use and keeps people updated on your work.
Puntos en contra
It's not a con, but I spent a few minutes learning how to use it. I don't use it as often as I should.
- Sector: Dispositivos médicos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Software professionale
Revisado el 23-12-2023
Buona e positiva e sicuramente continuero' ad usarlo
Buona e positiva e sicuramente continuero' ad usarlo
Puntos a favor
Offre sicurezza e affidabilita' ma soprattutto ben organizzato sulla formazione del personale
Puntos en contra
Alcune sono sempre migliorabili soprattutto i test di auto-valutazione
- Sector: Alimentación y bebidas
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Top pour un bon suivi
Revisado el 16-12-2024
Puntos a favor
Grâce à leapsome on a reusie a suivre facilement les évaluations de nos collaborateurs
Puntos en contra
Peut être un peu trop de mail de relance
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
A truly happy customer
Revisado el 04-03-2020
We got into Leapsome from the Goal management angle. We are a Digital Commerce implementation...
We got into Leapsome from the Goal management angle. We are a Digital Commerce implementation agency; we use Objectives and Key Results (OKRs) and we need a tool to handle the multiple goals we define. We used another one before, which was then bought by a bigger company and shut down. We got really flustered about it, but it was truly a blessing in disguise, as it led us to switch to Leapsome.
We found it *instantly* better than the previous platform, in absolutely ALL aspects. We ended up very satisfied with the OKRs management and fall in love with the rest of the platform, particularly performance reviews and employee engagement.
It is a breeze to understand, it is clear that it has a lot of love and dedication behind, and an utterly talented team working on it, whom unarguably know what they are doing. ALL features are useful, there are no "fillers" here.
The team is fantastically helpful, the few times we had some questions or small issues, we got not only answers but actual solutions in no time.
Puntos a favor
A heck of a value for your hard-earned dollars.
The performance reviews system is second to none in this galaxy, and probably beyond it too.
The OKR features are well balanced, in a sweet spot between "too basic" and "too complicated". The platform also covers the so-much-need CFRs (conversations, feedback and recognition) mechanisms without which the OKRs would be useless.
Puntos en contra
I promise you that I spent more time thinking about this than about the good things. The pros are clear and evident, but I couldn't find cons, I swear. This says a lot.
Razones para elegir Leapsome
Atiim was bought by Workfront.- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Easy to use platform that has helped us build structured feedback processes for professional...
Revisado el 17-12-2019
Our experience with Leapsome has been excellent. The launch and rollout of the platform was really...
Our experience with Leapsome has been excellent. The launch and rollout of the platform was really straightforward thanks to the Personio integration and the easy to follow set up guides. The reaction has been overwhelmingly positive and the platform was well received by everyone in the company. With Leapsome, we now have a platform in place to run scalable people management processes to support our continued growth.
Puntos a favor
Leapsome has many options for customisation when setting up the platform and the different processes. The UX is great and I was easily able to set up our 360-degree performance reviews and employee engagement surveys myself without any additional support. Rolling out new performance management processes with Leapsome has meant that our employees now get the feedback they need for their professional development and we’re able to measure the impact of these changes. We’ve already seen an improvement in some of the key employee engagement metrics since the launch.
Puntos en contra
I haven’t found anything to be a problem. The platform is constantly improving and getting better so there are always new features being added that I’m looking forward to exploring.
- Sector: Juegos de ordenador
- Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Global Manager Use
Revisado el 16-08-2022
I have been using Leapsome for almost 6 months and it has become a valuable resource in my work day.
I have been using Leapsome for almost 6 months and it has become a valuable resource in my work day.
Puntos a favor
The ease of use and integration with my Google calendar and Google mail.
Puntos en contra
When my calendar changes, the changes sometimes don't catch up until the next day.
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Otro durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Leapsome is great value with lots of flexible features
Revisado el 30-03-2020
We grew really quickly over the last few years and our COO wanted to put the right software in...
We grew really quickly over the last few years and our COO wanted to put the right software in place to ensure that we could create a consistent experience across the company. Previously, some managers would run great processes with their teams but as everything was run using Excel and Powerpoint it was not uniform for everyone.
Puntos a favor
Before Leapsome, our previous processes were done with Excel and Powerpoint but this led to an inconsistent experience. With Leapsome, we now have a uniform experience for every employee for their annual performance reviews and it has introduced a lot more structure to the way we set and manage our company-wide goals. We’re really happy with the platform and will be making use of the automated probation period reviews soon so that new employees also get good feedback.
Puntos en contra
We’re really happy with the platform and anytime we have had any small issues or questions the customer support team has always solved them for us really quickly.
Alternativas consideradas
PaycorRazones para cambiar a Leapsome
Value for money- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Leapsome is Awesome
Revisado el 12-08-2022
Good
Good
Puntos a favor
Intuitive and easy to use. Deployment is also seamless
Puntos en contra
It is all in one color and visually not so fancy
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Awesome Platform
Revisado el 19-08-2022
Very easy to use, user friendly, self explanatory, I love the help chat box!
Very easy to use, user friendly, self explanatory, I love the help chat box!
Puntos a favor
Easy to use, very self explanatory !
Puntos en contra
n/a
- Sector: Servicios de información
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Best employee related Saas product.
Revisado el 17-08-2022
Overall experience with Leapsome have been amazing, with the help of leapsome we are able to...
Overall experience with Leapsome have been amazing, with the help of leapsome we are able to centralise all the performance management goal setting and are also able to automate it to a large extent.
Puntos a favor
What I like the most about the product, is the range of things that it cover related to performance management , goal setting , dashboard, analytics, reviews etc
Puntos en contra
Since Leapsome covers so many operations, its somewhat harder to implement and introduce to the team as compared to other solutions.
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Otro durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Vezeeta x Leapsome
Revisado el 06-05-2021
Puntos a favor
Super easy to use software, that was easily adapted by all employees. Definitely helped the overall company morale in sharing positive feedback and praise for one another.
Puntos en contra
UI could be further beautified, and further personalized to company's core interests and structure.