OneDesk

Software de centro de ayuda y gestión de proyectos en una sola aplicación

Calificación general

4 /5
(3)
Relación calidad-precio
3,5/5
Funciones
4/5
Facilidad de uso
3/5
Asistencia al cliente
4/5

100%
Un ha recomendado esta aplicación

Filtrar

Calificación general
Tamaño de la empresa
Tiempo usado
Ordenar por

Opiniones de 3

Bobby
Calificación general
  • Sector: Administración gubernamental
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Revisado el 08-05-2017

Rakesh
Calificación general
  • Fuente de la reseña

Calificación general

Good solution to combine voice of the customer with product management

Revisado el 04-05-2011

It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

Puntos a favor

For a first-time user of the product, I thought support was excellent

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Using as a service desk but unfortunately not the most ideal

Revisado el 16-09-2022

Puntos a favor

There is automated timesheet tracking for each tickets.

Puntos en contra

Price is quite steep if you pay monthly. It is also quite hard to interact with (from the user's feedback.)

Alternativas consideradas

Jira