Opiniones de Smartsupp live chat
Smartsupp live chat
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Opiniones de 343
- Sector: Consultoría de gestión
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Smartsupp una bendición
Revisado el 31-05-2023
Es una herramienta sumamente intuitiva y excelente para conectar con nuestros clientes de forma...
Es una herramienta sumamente intuitiva y excelente para conectar con nuestros clientes de forma fácil y efectiva.
Puntos a favor
El chat en tiempo real para acercarnos a nuestros clientes y consolidar ventas.
Puntos en contra
El precio es aún alto, y las co figuraciones de los chats boots tiene pocos ejemplos
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
La improtancia de estar siempre con el cliente
Revisado el 11-05-2023
Puntos a favor
Nos encanta, porque es compactible con cualquier dispositivo, el usuario puede enviar sus documentos, de una manera fácil , cuando no estamos en horario laboral, el chatbot realiza nuestro trabajo, tiene excelentes funciones que facilitan nuestro desempeño en la atención con clientes.
Puntos en contra
No encuentro algo negativo al producto que ofrece, todo me ha sido de gran utilidad
- Sector: Arte y artesanía
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
excelente de facil uso e instalacion
Revisado el 23-05-2023
me siento contento usando la plataforma
me siento contento usando la plataforma
Puntos a favor
que se puede saber de que sitio web viene el usuario
Puntos en contra
talvez seria bueno poder tener mas opciones de personalizacion en el chat
- Sector: Contabilidad
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Muy buena App para mis Chats!
Revisado el 13-03-2023
Puntos a favor
La facilidad de contestar y resolver chats con mis clientes
Puntos en contra
No tengo nada que no me moleste en el momento, depronto la app
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Smartsupp una herramienta para dar soporte y ver el comportamiento del cliente
Revisado el 21-09-2022
Smartsupp nos ha servido muchisimo en un tiempo, hemos atendido clientes en tiempo real que entran...
Smartsupp nos ha servido muchisimo en un tiempo, hemos atendido clientes en tiempo real que entran a la web y nos contactan para saber mas de nuestro producto, y tambien hemos podido ver estadisticas de cuantos entran, que páginas ven, que leen a que le dan click, pero ya la hemos reemplazado por opciones mas practicas.
Puntos a favor
Lo que más me ha gustado es que tienes la posibilidad de ver el comportamiento del cliente en la web, ver el video desde que entra, ver que lee, a que le da click, ver el % de rebote, así puedes tener una idea de que reforzar en tu web, o que cambiar.
Puntos en contra
Smartsupp es una herramienta genial para dar soporte en linea con un chat a clientes, pero ahora hay muchos servicios que ofrecen esto sin tener que pagar, y son mas populares para implementar en la web, por ejemplo el whatsapp.
Respuesta de Smartsupp
Thank you for your review. We appreciate that you took the time to share your rating with us. We are glad that you have a great experience with Smartsupp. :)
Smartsupp Team
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Es bueno, pero actualmente hay mejores alternativas de mensajería para webs
Revisado el 18-09-2022
Ha sido buena, y en años anteriores hemos obtenidos varios clientes a través de su aplicación.
Ha sido buena, y en años anteriores hemos obtenidos varios clientes a través de su aplicación.
Puntos a favor
Lo que más me ha gustado ha sido lo fácil y útil que es , ya que tienes una mensajería en tiempo real y cada usuario que llegue a tu página podrá hablar rápidamente con alguien de tu equipo. Y una herramienta SÚPER importante es que graba todo lo que hace el potencial cliente en tu web, así podrás saber que más le ha gustado al potencial cliente o que deberías cambiar de la web.
Puntos en contra
La aplicación realmente es buena pero creo que hoy en día las personas prefieren comunicarse por whatsapp o Telegram, y también le beneficia más a la empresa obtener los números de los potenciales clientes, que solo el correo que es el que dejan en smartsupp
Respuesta de Smartsupp
Thank you for your review. We appreciate that you took the time to share your rating with us.. :)
Smartsupp Team
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Imposible que de más problemas, un chat al que no llegan los mensajes
Revisado el 12-05-2021
Puntos a favor
El precio es lo único que se salva en este software
Puntos en contra
Fiabilidad 0, cada X tiempo falla de forma aleatoria y pierdes clientes porque no llegan los mensajes, no te permite contestarles, se bloquea el app/web... horrible, no lo recomiendo a nadie. Lo barato sale caro.
Además he compartido los problemas en repetidas ocasiones con el equipo de Smartsupp, y no solo tardan días y días en responder, sino que te ignoran con mensajes estándar.
10 en precio, 0 en producto, 0 en atención al cliente.
- Sector: Muebles
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
GREAT WEB CHAT
Revisado el 04-10-2019
We have been with them for 2 years and the service satisfies us.
We have been with them for 2 years and the service satisfies us.
Puntos a favor
Low prices, good customer support, video recording on the site.
Puntos en contra
Missing the possibility to send attachments or more integration with the cms (example prestashop)
Alternativas consideradas
Zendesk SuiteRespuesta de Smartsupp
Hello, Luca, thanks a lot for your review. We are glad you have been with us for 2 years now and we hear your concerns.
The file-sharing option will be ready in the new chat widget, which should be out this month. You can read more about what new chat widget brings here: www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/
We became an official partner of prestashop and the integration is available. You can find it here: https://www.smartsupp.com/help/#integrations
All the best, Michaela
- Sector: Importación y exportación
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Smartsupp is great "colleague" :)
Revisado el 18-04-2023
We have an eshop that focuses on selling necessities for infants and newborns. So we get questions...
We have an eshop that focuses on selling necessities for infants and newborns. So we get questions from moms every day. It performs the function as we imagine it.
Puntos a favor
At first we added default easy entry questions. 50% off all first questions are automatically answered to our customers. With customers questions we are learning about our product content, so we know where to improve.
Puntos en contra
I cant think of anything at the moment. I am satisfied with Smartsupp.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Mensualmente durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Watch out for tis company
Revisado el 22-02-2023
Bad support, not customer friendly. Never again
Bad support, not customer friendly. Never again
Puntos a favor
it's a overpriced chat solution. Nothing more
Puntos en contra
in 4 years the price gone up with 143%!! without shame. There is no added value, they do find it normall that a product that cost less than 100 euro is after 4 years almost 250 euro.
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Smartsupp Review for Concstruction industry
Revisado el 01-06-2023
Better feeling to talk with clients than messenger. Simple configuration.
Better feeling to talk with clients than messenger. Simple configuration.
Puntos a favor
Simple UI and Multilangual configuration for webside
Puntos en contra
I need to login every time to Smartsupp App on PC, using the App should be better
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
The best Customer support bot
Revisado el 06-04-2023
I have been using smartsupp in my academic website where i sell articles. It helps in customer...
I have been using smartsupp in my academic website where i sell articles. It helps in customer retention
Puntos a favor
Previously, i was using a different chatbot from another company. When i started using smartsupp free package, i realised that their services were so good. That is why i had to upgrade to the standard package. I will recommend other persons to use Smartsupp on their website. However, i could subscribe for 1years if their monthly cost is reduced to 10$
Puntos en contra
Their pricing is too high as compared to other companies
- Sector: Comercio mayorista
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Polecam
Revisado el 09-05-2023
Puntos a favor
very simple to do i vert recomended , it okk app to use every day
Puntos en contra
very simple to do i vert recomended , it okk app to use every day
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Best LiveChat app ever!
Revisado el 10-04-2023
We have been customers for two years now, and the tool meets all our needs. It is easy to use and...
We have been customers for two years now, and the tool meets all our needs. It is easy to use and can be integrated into all major platforms.
Puntos a favor
Is the best tool for customers and the support team
Puntos en contra
They have raised the price several times in recent years
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Review title
Revisado el 22-05-2023
Easy, usefull. Professional
Easy, usefull. Professional
Puntos a favor
the chat program is easy to use for me and my colleagues
Puntos en contra
the chat program is easy to use for both me and my colleagues
- Sector: Muebles
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great Product
Revisado el 17-03-2023
the experience is great and the product help for close purchase
the experience is great and the product help for close purchase
Puntos a favor
The product is easy to use and i can answer the questions of my clients
Puntos en contra
Is very difficult integrated with google analytics or google ads
Alternativas consideradas
LiveChatRazones para cambiar a Smartsupp live chat
best price- Sector: Transporte marítimo
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Unreliable
Revisado el 28-10-2020
Great when it works
Constant uncommunicated changes to how stuff works
Great when it works
Constant uncommunicated changes to how stuff works
Puntos a favor
Imagine, that you open your website one day and the chat has changed.
The functionalities have changed, so that everything works different.
The email notifications have changed and are sent from a different email address. You lose a couple of days until you realize what has happened.
Smartsupp has changed stuff in the past without notice, but in Oct 2020, they just replaced the whole product for a clone of the competition without any warning.
The fact that you can't rely on anything is the main issue. Otherwise, the price is affordable and if you don't need support (a bot would probably do a better job of helping with anything).
If you don't like an unreliable product without efficient support, look elsewhere.
Puntos en contra
Unreliable
Rigid and hard to adjust behavior
- Sector: Suministros y equipo para empresas
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Fantastic live chat service
Revisado el 23-09-2021
We use Smartsupp for two separate domain websites. Mainly, we wanted to use a live chat to provide...
We use Smartsupp for two separate domain websites. Mainly, we wanted to use a live chat to provide additional support for people browsing our site. It so far has far exceeded our expectations. Within the first week, we helped facilitate nearly a dozen orders and interacted with over 100 people on both of our websites.
Puntos a favor
Of course, the free account version may be the best one out there. The plan is limited to 100 chats per month, but users should be able to gauge any ROI by that point to justify increasing their plan (which is very reasonable compared to other chat services). Conversations work great! Since it is a browser-based chat, set-up time for multiple CSR's was very low. Detailed visitor information is a fantastic feature as well. Automatic messaging also helps spur conversation when visitors land on certain pages, etc.
Puntos en contra
Some of the UI and settings can sometimes be wonky. Compared to other chats, there are far fewer features that can be utilized, making it more of a bare-bones chat to use (which isn't really a bad thing). Their company is based in Europe, so you need to keep that in mind when using their customer support.
Razones para cambiar a Smartsupp live chat
Price point was the main reason. A lot of the chat software that I saw makes you pay for every agent. Pricing racks up fast if you're adding 3-6 agents to facilitate two websites. Smartsupp includes 3 agents for free and allows for agent jockeying if someone is out.Respuesta de Smartsupp
Hello.
Thank you for your review. We appreciate that you took the time to share your rating with us. We are glad that you have a great experience with Smartsupp. :)
If you have any questions or suggestions for improvement, don't hesitate to contact us at [email protected]. We'll be happy to hear from you.
Have a great day!
- Sector: Dispositivos médicos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Very useful for reporting and analytics, overall great experience when compared to competition
Revisado el 15-03-2021
I am using it for 3 years on different web sites and I am very satisfied with the features. It does...
I am using it for 3 years on different web sites and I am very satisfied with the features. It does everything I need and even more.
Puntos a favor
Definitely the most useful feature is the reporting and analytics possibilities of video recordings. The product is very easy to use both in the web app and smartphone app. Also, the chatbot feature and text shortcuts are very useful. Deployment of the service is super easy. There is even a wordpress plugin available.
Puntos en contra
I would appreciate having the possibility to customize the chat widget more, so we can stand out of the competition who uses the same service.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Good value for money
Revisado el 29-03-2023
Puntos a favor
We liked online chatbot, many of our customers use it to contact us. Videos of customer experience are very important and useful too. If something doesn't work, you can easily see it.
Puntos en contra
The interfaces and analytics. A bit boring interfaces and not the most handy ones.
- Sector: Restaurantes
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
easy to use and practical
Revisado el 13-03-2023
In general I am quite happy quality/price
In general I am quite happy quality/price
Puntos a favor
I find the questions/answers shortcuts a perfect way to simplify communication with my clients
Puntos en contra
Customer metrics could be more accurate. Sometimes it is not easy to interpret the metrics of the clients on your website, I would like you to be more specific in those details.
- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Good
Revisado el 27-03-2023
Puntos a favor
online chat and conversation history. Chat bot
Puntos en contra
simple to use and requires little administrator support
- Sector: Organización de eventos
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
one stop shop
Revisado el 07-06-2023
Briefly using it for work but will definitely use it for future online events.
Briefly using it for work but will definitely use it for future online events.
Puntos a favor
Easy to use & effective in communicating with your attendees.
Puntos en contra
N/a
- Sector: Impresión
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best live chat
Revisado el 16-02-2023
I can chat to a customer, I can let the chatbot do its job for timezone changes and mostly I can...
I can chat to a customer, I can let the chatbot do its job for timezone changes and mostly I can look where has the user navigated through video
Puntos a favor
The video recordings are inevitable for any company. If you haven't tried it you don't know how much you are missing this feature
Puntos en contra
Well, really not much because the most neccesary options are already included
- Sector: Edición
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Fits the bill
Revisado el 15-02-2023
The live chat has improved interaction with customers. Live view allows me to see a good live view...
The live chat has improved interaction with customers. Live view allows me to see a good live view of vosotors
Puntos a favor
Good mobile app. Easy to customise. I particularly like the live view of visitors on the site
Puntos en contra
Chatbot could be more 'intelligent' by understanding context and meaning