Opiniones de Smartsupp live chat

Smartsupp live chat

4,6 (343)
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Smartsupp es chat en vivo gratis con grabación de visitantes.

Calificación general

4,6 /5
(343)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,8/5
Asistencia al cliente
4,5/5

95%
Un ha recomendado esta aplicación
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Opiniones de 343

Guillermo
Guillermo
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Smartsupp una herramienta para dar soporte y ver el comportamiento del cliente

Revisado el 21-09-2022

Smartsupp nos ha servido muchisimo en un tiempo, hemos atendido clientes en tiempo real que entran...

Smartsupp nos ha servido muchisimo en un tiempo, hemos atendido clientes en tiempo real que entran a la web y nos contactan para saber mas de nuestro producto, y tambien hemos podido ver estadisticas de cuantos entran, que páginas ven, que leen a que le dan click, pero ya la hemos reemplazado por opciones mas practicas.

Puntos a favor

Lo que más me ha gustado es que tienes la posibilidad de ver el comportamiento del cliente en la web, ver el video desde que entra, ver que lee, a que le da click, ver el % de rebote, así puedes tener una idea de que reforzar en tu web, o que cambiar.

Puntos en contra

Smartsupp es una herramienta genial para dar soporte en linea con un chat a clientes, pero ahora hay muchos servicios que ofrecen esto sin tener que pagar, y son mas populares para implementar en la web, por ejemplo el whatsapp.

Respuesta de Smartsupp

Thank you for your review. We appreciate that you took the time to share your rating with us. We are glad that you have a great experience with Smartsupp. :)

Smartsupp Team

marlyn
marlyn
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Es bueno, pero actualmente hay mejores alternativas de mensajería para webs

Revisado el 18-09-2022

Ha sido buena, y en años anteriores hemos obtenidos varios clientes a través de su aplicación.

Ha sido buena, y en años anteriores hemos obtenidos varios clientes a través de su aplicación.

Puntos a favor

Lo que más me ha gustado ha sido lo fácil y útil que es , ya que tienes una mensajería en tiempo real y cada usuario que llegue a tu página podrá hablar rápidamente con alguien de tu equipo. Y una herramienta SÚPER importante es que graba todo lo que hace el potencial cliente en tu web, así podrás saber que más le ha gustado al potencial cliente o que deberías cambiar de la web.

Puntos en contra

La aplicación realmente es buena pero creo que hoy en día las personas prefieren comunicarse por whatsapp o Telegram, y también le beneficia más a la empresa obtener los números de los potenciales clientes, que solo el correo que es el que dejan en smartsupp

Respuesta de Smartsupp

Thank you for your review. We appreciate that you took the time to share your rating with us.. :)
Smartsupp Team

Carlos
Calificación general
  • Sector: Consultoría de gestión
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Smartsupp una bendición

Revisado el 31-05-2023

Es una herramienta sumamente intuitiva y excelente para conectar con nuestros clientes de forma...

Es una herramienta sumamente intuitiva y excelente para conectar con nuestros clientes de forma fácil y efectiva.

Puntos a favor

El chat en tiempo real para acercarnos a nuestros clientes y consolidar ventas.

Puntos en contra

El precio es aún alto, y las co figuraciones de los chats boots tiene pocos ejemplos

Pablo
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Imposible que de más problemas, un chat al que no llegan los mensajes

Revisado el 12-05-2021

Puntos a favor

El precio es lo único que se salva en este software

Puntos en contra

Fiabilidad 0, cada X tiempo falla de forma aleatoria y pierdes clientes porque no llegan los mensajes, no te permite contestarles, se bloquea el app/web... horrible, no lo recomiendo a nadie. Lo barato sale caro.

Además he compartido los problemas en repetidas ocasiones con el equipo de Smartsupp, y no solo tardan días y días en responder, sino que te ignoran con mensajes estándar.

10 en precio, 0 en producto, 0 en atención al cliente.

Daniel
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Muy buena App para mis Chats!

Revisado el 13-03-2023

Puntos a favor

La facilidad de contestar y resolver chats con mis clientes

Puntos en contra

No tengo nada que no me moleste en el momento, depronto la app

Joel
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

La improtancia de estar siempre con el cliente

Revisado el 11-05-2023

Puntos a favor

Nos encanta, porque es compactible con cualquier dispositivo, el usuario puede enviar sus documentos, de una manera fácil , cuando no estamos en horario laboral, el chatbot realiza nuestro trabajo, tiene excelentes funciones que facilitan nuestro desempeño en la atención con clientes.

Puntos en contra

No encuentro algo negativo al producto que ofrece, todo me ha sido de gran utilidad

Andree
Calificación general
  • Sector: Arte y artesanía
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

excelente de facil uso e instalacion

Revisado el 23-05-2023

me siento contento usando la plataforma

me siento contento usando la plataforma

Puntos a favor

que se puede saber de que sitio web viene el usuario

Puntos en contra

talvez seria bueno poder tener mas opciones de personalizacion en el chat

Renee
Renee
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

My Favorite Live Chat Feature!

Revisado el 16-01-2019

We use Smartsupp in my organization to chat internally with our Team Members in the field. We have...

We use Smartsupp in my organization to chat internally with our Team Members in the field. We have an internal website that they can log into that serves as a performance aid and if they can't find what they're looking for or if they have any questions, they can chat with us live. They love it and we love it. It was extremely easy to install on our site and configure with our branding. I would recommend it to anyone who is looking for a live chat feature for their business or organization, whether you use it with your Team Members or your customers.

Puntos a favor

Free version is an INCREDIBLE value. You can see when people are on your site instantly, and what page they are on. You can even block IP addresses if needed. The chat feature is also fantastic with the option to receive transcripts via email when you're offline.

Puntos en contra

Honestly, not a thing. It's one of those solutions that just blows away your expectations.

Respuesta de Smartsupp

thank you for your review Renee!

We are happy to see that you are satisfied with Smartsupp.

All the best,
Smartsupp team

Mansour
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Cost effective?

Revisado el 31-08-2020

Puntos a favor

the setup is quite easy and the dashboard is intuitive.

Puntos en contra

120 dollars a year is still quite a cost

Phil
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Absolute con merchants

Revisado el 18-04-2023

The WORST EVER! I DO NOT RECOMMEND ANYONE USE THIS COMPANY THEY ARE RIP OFF MERCHANTS

The WORST EVER! I DO NOT RECOMMEND ANYONE USE THIS COMPANY THEY ARE RIP OFF MERCHANTS

Puntos a favor

We had used Smartsupp since 2016 and thought we would try out their pro package. We tried it for two weeks and they charged us €580 euros changed back to the standard plan and basically charged us €200 euros for 14 days trial of their pro plan. I DO NOT RECOMMEND THIS COMPANY TO ANYONE THEY ARE ABSOLUTE CON MERCHANTS

Puntos en contra

Their ABSOLUTELY USELESS ACCOUNTS AND HELP TEAMS

Boinay
Boinay
Calificación general
  • Sector: Dispositivos médicos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Excellent product

Revisado el 16-03-2023

Puntos a favor

The ease of implementation, the efficiency of the chat.Customers are increasingly using it instead of the telephone

Puntos en contra

Not always easy to program the chat bot.The price is high to have more than one chat bot

Michael
Michael
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The Best Live Chat System!

Revisado el 20-03-2019

We've used SmartSupp for over a year now and have never thought to replace it. The live chat is...

We've used SmartSupp for over a year now and have never thought to replace it. The live chat is fantastic, it's smart, fast and very lightweight. You can customise everything on it, from users, teams, automatic messages and online/offline times.

The reporting insights are brilliant and let you know if you and your team are responding to clients in a good amount of time.

We'll be using SmartSupp for the foreseeable future!

Puntos a favor

Easy To Use
Easy To Setup
Great Support
Fantastic Additional Features
Smart Customisation

Puntos en contra

Nothing - everything seems to tick the right boxes.

Respuesta de Smartsupp

Hello Michael, thank you for being our valued customer.

Vieru
Vieru
Calificación general
  • Sector: Veterinaria
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best product

Revisado el 16-02-2023

I'm pleased. I like. I use it lightly. It does its job.We want ChatGPT to be the best.

I'm pleased. I like. I use it lightly. It does its job.We want ChatGPT to be the best.

Puntos a favor

A chat that does the job it was created for. I have a small to medium business that uses the software very well

Puntos en contra

It's not working very well with the user ID on my site. It confuses user names, phone numbers or the like.

Don
Don
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Smartsupp connects us with our customers

Revisado el 21-03-2019

Smartsupp was easy to install and gives us direct contact with potential customers.
Support extends...

Smartsupp was easy to install and gives us direct contact with potential customers.
Support extends to our mobile phones allowing direct communication between us and students.
Smartsupp allows a small group of professionals to manage a large number of online students.

Puntos a favor

1. Instant notice when someone visits our site
2. Direct Communication with our customers
3. Recording of site visits to understand usage

Puntos en contra

Nothing that I could think of. Smartsupp just works.

Respuesta de Smartsupp

Thanks, Don! Really appreciate your review.

Viliam
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Smartsupp - best online chat

Revisado el 20-03-2019

I am using Smartsupp on my website and it helping me to get a more customers. I am totally happy...

I am using Smartsupp on my website and it helping me to get a more customers. I am totally happy with using Smartsupp.

Puntos a favor

I really like the simplicity of the Smartsupp. Its super easy to implement on the website, and use it. I really appreciate that i can use this software in free version.

Puntos en contra

I think the price is too high for our market (czech and slovak) but if my client wants a high quality, i am definitely recommending smartsupp.

Respuesta de Smartsupp

Hi Viliam,

really appreciate your great review! We are glad to help with your business.

We believe the market price is fair even for cz/sk customers.

Have a nice day.

Mahamat seid
Mahamat seid
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

manager of several communication channels

Revisado el 24-11-2022

it makes my online shop a little more efficient

it makes my online shop a little more efficient

Puntos a favor

is a personal shopping assistant. I like it because it combines live chat and chatbots for me in time and helps me turn visitors into loyal customers

Puntos en contra

I would like to reach more visitors than usual but I can't and more high packages

sedat
Calificación general
  • Sector: Comercio mayorista
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Smartsupp

Revisado el 20-03-2019

Prefer smartsupp

Prefer smartsupp

Puntos a favor

its very handy that u can reply every message from customers in everywhere through by app . important to make this quickly

Puntos en contra

Nice specs that record visitors page activities

Respuesta de Smartsupp

Thank you, Sedat!

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Excellent Live Chat Service with Impressive Features

Revisado el 15-03-2023

Puntos a favor

I have been using this live chat service for a while now, and I must say that I am thoroughly impressed with all the functionalities it offers. The user interface is easy to navigate, and the chat window is highly responsive, making communication with customers a breeze. I also appreciate the customizable chatbots, which have helped me automate some of my customer support processes. Additionally, the service's integration with my website's backend system has been seamless, enabling me to track customer behavior and provide them with personalized support. Overall, I highly recommend this live chat service to anyone looking for a reliable and feature-rich platform to enhance their customer support experience.

Puntos en contra

The only downside I have noticed with this live chat service is that it can be quite expensive for small businesses or individual users. While the service offers a range of useful features, the cost can add up quickly, especially if you have a large customer base or require extensive support. This pricing structure may be a barrier to entry for some potential users who are looking for a more affordable solution. Despite this, if you have the budget for it, the service's capabilities are definitely worth the investment.

thomas
Calificación general
  • Sector: Fabricación de productos eléctricos/electrónicos
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

unwanted horizontal scrolls & capability of hiding user photo if needed & miss chat or offline...

Revisado el 09-08-2019

...some horizontal scroll bars, down my smart supp panel, appeared here since a couple of weeks...

...some horizontal scroll bars, down my smart supp panel, appeared here since a couple of weeks ago. while zoom of explorer is 100% they are there, and a part of panel goes out of monitor. it was not like this before. i think previous DIV settings were correct.

Puntos a favor

the whole software is nice.... miss chat and offline messages of customers are nice too, but...

Puntos en contra

i prefer when i miss a chat, or get offline message, that message to Email me to my Gmail account, or get an SMS based on the missed chat, or offline chat, which takes me back to the computer to consider customers. there is another problem, with alerts and alarm voices. they does not work on my cellphone at all. its ASUS ZD551K... ANDROID 5 ... i think it would be nice to use MIDI format, or make alert sounds through functions over every device, instead of a MP3 format to play on it. also, it needed to hide my photo over panel, some times. at least over my own monitor. and finally, i should suggest ...

Andrea
Calificación general
  • Sector: Ocio, viajes y turismo
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Easy and effective

Revisado el 06-08-2019

Puntos a favor

- 5 minutes setup
- Simple Interface
- Right pricing
- Recording is cool to understand customers issues on purchase pipeline

Puntos en contra

- Statistics could be enhanced with better reports / automatic alerts when performance trend is decreasing and better long term comparison.

Alternativas consideradas

Freshchat y LiveChat
Eric
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Perfect solution for small to large businesses

Revisado el 01-05-2023

Happy with the product. Has worked well, no issues, and will continue to use. Perhaps start...

Happy with the product. Has worked well, no issues, and will continue to use. Perhaps start looking at more than just the basic features to get more out of the product than we do currently.

Puntos a favor

I like the automated messaging and the live chat. The live chat was the initial reason why we wanted to implement this system. It has been very helpful when used. Not many people on the website use the feature, but when they do it's always been great to have.

Puntos en contra

It was more complicated to implement on the site, but not sure that wouldn't be the case with any other similar system. Requires a little more web-savy techincal knowledge than we have in-house.

Tinatin
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

My recommendation to Smarstupp

Revisado el 14-02-2023

I found this app through my friend, I have to say it exceeded my expectations and I am very happy...

I found this app through my friend, I have to say it exceeded my expectations and I am very happy with the program. I will be happy to recommend it to friends who have small businesses.

Puntos a favor

the most of what I l ike in smartsupp is that chat is divided into 4 parts: all, primary, new and mine. We can easily see when new messages arrive. I also like that we have shortcuts that the whole group uses very effectively. The chat is very easy to use , It is a very useful program for our business and simplifies many things for us. Im very thankful.

Puntos en contra

What I would like to see improved is that, unanswered messages that is skipped for some reason, should be highlighted in red or black color. it would be so nice to prevent missing chats for sales managers. also what I would like to see improves is mobile version smartsupp. Specifically, I would like to see "mine" messages in seperate and not in all messages.

Tyne
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Excellent program

Revisado el 07-01-2020

Excellent service from support live chat

Excellent service from support live chat

Puntos a favor

Easy to use and simple and fast - the online support too, is very good and the mobile app is superb too

Puntos en contra

Sometimes a little inaccurate in terms of numbers of visitors but this is probably due to fast changing conditions

Respuesta de Smartsupp

Hi, Tyne! Thank you very much for the review, we appreciate it!
The number of visitors might differ, if you're comaring Smartsupp to Google analytics. You don't have to worry about this, the difference is not caused by some bug or issue, it's there simply because Smartsupp and Google analytics are different tools, and as such are using different metrics to measure the number of active visitors on your website. You can read more about this on our website https://www.smartsupp.com/help/whats-the-difference-between-smartsupp-and-google-analytics/
All the best,
Michaela from Smartsupp

Tardzenyuy
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

The best Customer support bot

Revisado el 06-04-2023

I have been using smartsupp in my academic website where i sell articles. It helps in customer...

I have been using smartsupp in my academic website where i sell articles. It helps in customer retention

Puntos a favor

Previously, i was using a different chatbot from another company. When i started using smartsupp free package, i realised that their services were so good. That is why i had to upgrade to the standard package. I will recommend other persons to use Smartsupp on their website. However, i could subscribe for 1years if their monthly cost is reduced to 10$

Puntos en contra

Their pricing is too high as compared to other companies

Anca
Calificación general
  • Sector: Ropa y moda
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Excellent

Revisado el 07-06-2023

centralised communication

centralised communication

Puntos a favor

I can connect and communicate through one single tool (Smartupp) and include Facebook customers as well as customers direct from my site

Puntos en contra

I cannot integrate different sites that are part of our business / different domains