Smartsupp live chat

4,6 (343)
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Smartsupp es chat en vivo gratis con grabación de visitantes.

Calificación general

4,6 /5
(343)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,8/5
Asistencia al cliente
4,5/5

95%
Un ha recomendado esta aplicación
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Opiniones de 343

Carlos
Calificación general
  • Sector: Consultoría de gestión
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Smartsupp una bendición

Revisado el 31-05-2023

Es una herramienta sumamente intuitiva y excelente para conectar con nuestros clientes de forma...

Es una herramienta sumamente intuitiva y excelente para conectar con nuestros clientes de forma fácil y efectiva.

Puntos a favor

El chat en tiempo real para acercarnos a nuestros clientes y consolidar ventas.

Puntos en contra

El precio es aún alto, y las co figuraciones de los chats boots tiene pocos ejemplos

Joel
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

La improtancia de estar siempre con el cliente

Revisado el 11-05-2023

Puntos a favor

Nos encanta, porque es compactible con cualquier dispositivo, el usuario puede enviar sus documentos, de una manera fácil , cuando no estamos en horario laboral, el chatbot realiza nuestro trabajo, tiene excelentes funciones que facilitan nuestro desempeño en la atención con clientes.

Puntos en contra

No encuentro algo negativo al producto que ofrece, todo me ha sido de gran utilidad

Andree
Calificación general
  • Sector: Arte y artesanía
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

excelente de facil uso e instalacion

Revisado el 23-05-2023

me siento contento usando la plataforma

me siento contento usando la plataforma

Puntos a favor

que se puede saber de que sitio web viene el usuario

Puntos en contra

talvez seria bueno poder tener mas opciones de personalizacion en el chat

Daniel
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Muy buena App para mis Chats!

Revisado el 13-03-2023

Puntos a favor

La facilidad de contestar y resolver chats con mis clientes

Puntos en contra

No tengo nada que no me moleste en el momento, depronto la app

Guillermo
Guillermo
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Smartsupp una herramienta para dar soporte y ver el comportamiento del cliente

Revisado el 21-09-2022

Smartsupp nos ha servido muchisimo en un tiempo, hemos atendido clientes en tiempo real que entran...

Smartsupp nos ha servido muchisimo en un tiempo, hemos atendido clientes en tiempo real que entran a la web y nos contactan para saber mas de nuestro producto, y tambien hemos podido ver estadisticas de cuantos entran, que páginas ven, que leen a que le dan click, pero ya la hemos reemplazado por opciones mas practicas.

Puntos a favor

Lo que más me ha gustado es que tienes la posibilidad de ver el comportamiento del cliente en la web, ver el video desde que entra, ver que lee, a que le da click, ver el % de rebote, así puedes tener una idea de que reforzar en tu web, o que cambiar.

Puntos en contra

Smartsupp es una herramienta genial para dar soporte en linea con un chat a clientes, pero ahora hay muchos servicios que ofrecen esto sin tener que pagar, y son mas populares para implementar en la web, por ejemplo el whatsapp.

Respuesta de Smartsupp

Thank you for your review. We appreciate that you took the time to share your rating with us. We are glad that you have a great experience with Smartsupp. :)

Smartsupp Team

marlyn
marlyn
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Es bueno, pero actualmente hay mejores alternativas de mensajería para webs

Revisado el 18-09-2022

Ha sido buena, y en años anteriores hemos obtenidos varios clientes a través de su aplicación.

Ha sido buena, y en años anteriores hemos obtenidos varios clientes a través de su aplicación.

Puntos a favor

Lo que más me ha gustado ha sido lo fácil y útil que es , ya que tienes una mensajería en tiempo real y cada usuario que llegue a tu página podrá hablar rápidamente con alguien de tu equipo. Y una herramienta SÚPER importante es que graba todo lo que hace el potencial cliente en tu web, así podrás saber que más le ha gustado al potencial cliente o que deberías cambiar de la web.

Puntos en contra

La aplicación realmente es buena pero creo que hoy en día las personas prefieren comunicarse por whatsapp o Telegram, y también le beneficia más a la empresa obtener los números de los potenciales clientes, que solo el correo que es el que dejan en smartsupp

Respuesta de Smartsupp

Thank you for your review. We appreciate that you took the time to share your rating with us.. :)
Smartsupp Team

Pablo
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Imposible que de más problemas, un chat al que no llegan los mensajes

Revisado el 12-05-2021

Puntos a favor

El precio es lo único que se salva en este software

Puntos en contra

Fiabilidad 0, cada X tiempo falla de forma aleatoria y pierdes clientes porque no llegan los mensajes, no te permite contestarles, se bloquea el app/web... horrible, no lo recomiendo a nadie. Lo barato sale caro.

Además he compartido los problemas en repetidas ocasiones con el equipo de Smartsupp, y no solo tardan días y días en responder, sino que te ignoran con mensajes estándar.

10 en precio, 0 en producto, 0 en atención al cliente.

Luca
Luca
Calificación general
  • Sector: Muebles
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

GREAT WEB CHAT

Revisado el 04-10-2019

We have been with them for 2 years and the service satisfies us.

We have been with them for 2 years and the service satisfies us.

Puntos a favor

Low prices, good customer support, video recording on the site.

Puntos en contra

Missing the possibility to send attachments or more integration with the cms (example prestashop)

Alternativas consideradas

Zendesk Suite

Respuesta de Smartsupp

Hello, Luca, thanks a lot for your review. We are glad you have been with us for 2 years now and we hear your concerns.
The file-sharing option will be ready in the new chat widget, which should be out this month. You can read more about what new chat widget brings here: www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/
We became an official partner of prestashop and the integration is available. You can find it here: https://www.smartsupp.com/help/#integrations

All the best, Michaela

Matej
Calificación general
  • Sector: Importación y exportación
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Smartsupp is great "colleague" :)

Revisado el 18-04-2023

We have an eshop that focuses on selling necessities for infants and newborns. So we get questions...

We have an eshop that focuses on selling necessities for infants and newborns. So we get questions from moms every day. It performs the function as we imagine it.

Puntos a favor

At first we added default easy entry questions. 50% off all first questions are automatically answered to our customers. With customers questions we are learning about our product content, so we know where to improve.

Puntos en contra

I cant think of anything at the moment. I am satisfied with Smartsupp.

Jeroen
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Mensualmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Watch out for tis company

Revisado el 22-02-2023

Bad support, not customer friendly. Never again

Bad support, not customer friendly. Never again

Puntos a favor

it's a overpriced chat solution. Nothing more

Puntos en contra

in 4 years the price gone up with 143%!! without shame. There is no added value, they do find it normall that a product that cost less than 100 euro is after 4 years almost 250 euro.

Dawid
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Smartsupp Review for Concstruction industry

Revisado el 01-06-2023

Better feeling to talk with clients than messenger. Simple configuration.

Better feeling to talk with clients than messenger. Simple configuration.

Puntos a favor

Simple UI and Multilangual configuration for webside

Puntos en contra

I need to login every time to Smartsupp App on PC, using the App should be better

Tardzenyuy
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

The best Customer support bot

Revisado el 06-04-2023

I have been using smartsupp in my academic website where i sell articles. It helps in customer...

I have been using smartsupp in my academic website where i sell articles. It helps in customer retention

Puntos a favor

Previously, i was using a different chatbot from another company. When i started using smartsupp free package, i realised that their services were so good. That is why i had to upgrade to the standard package. I will recommend other persons to use Smartsupp on their website. However, i could subscribe for 1years if their monthly cost is reduced to 10$

Puntos en contra

Their pricing is too high as compared to other companies

Rafał
Calificación general
  • Sector: Comercio mayorista
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Polecam

Revisado el 09-05-2023

Puntos a favor

very simple to do i vert recomended , it okk app to use every day

Puntos en contra

very simple to do i vert recomended , it okk app to use every day

Giovanni
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Best LiveChat app ever!

Revisado el 10-04-2023

We have been customers for two years now, and the tool meets all our needs. It is easy to use and...

We have been customers for two years now, and the tool meets all our needs. It is easy to use and can be integrated into all major platforms.

Puntos a favor

Is the best tool for customers and the support team

Puntos en contra

They have raised the price several times in recent years

Dániel
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Review title

Revisado el 22-05-2023

Easy, usefull. Professional

Easy, usefull. Professional

Puntos a favor

the chat program is easy to use for me and my colleagues

Puntos en contra

the chat program is easy to use for both me and my colleagues

Yoana
Calificación general
  • Sector: Muebles
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great Product

Revisado el 17-03-2023

the experience is great and the product help for close purchase

the experience is great and the product help for close purchase

Puntos a favor

The product is easy to use and i can answer the questions of my clients

Puntos en contra

Is very difficult integrated with google analytics or google ads

Alternativas consideradas

LiveChat

Razones para cambiar a Smartsupp live chat

best price
Maros
Maros
Calificación general
  • Sector: Transporte marítimo
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Unreliable

Revisado el 28-10-2020

Great when it works
Constant uncommunicated changes to how stuff works

Great when it works
Constant uncommunicated changes to how stuff works

Puntos a favor

Imagine, that you open your website one day and the chat has changed.
The functionalities have changed, so that everything works different.
The email notifications have changed and are sent from a different email address. You lose a couple of days until you realize what has happened.
Smartsupp has changed stuff in the past without notice, but in Oct 2020, they just replaced the whole product for a clone of the competition without any warning.

The fact that you can't rely on anything is the main issue. Otherwise, the price is affordable and if you don't need support (a bot would probably do a better job of helping with anything).

If you don't like an unreliable product without efficient support, look elsewhere.

Puntos en contra

Unreliable
Rigid and hard to adjust behavior

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Suministros y equipo para empresas
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Fantastic live chat service

Revisado el 23-09-2021

We use Smartsupp for two separate domain websites. Mainly, we wanted to use a live chat to provide...

We use Smartsupp for two separate domain websites. Mainly, we wanted to use a live chat to provide additional support for people browsing our site. It so far has far exceeded our expectations. Within the first week, we helped facilitate nearly a dozen orders and interacted with over 100 people on both of our websites.

Puntos a favor

Of course, the free account version may be the best one out there. The plan is limited to 100 chats per month, but users should be able to gauge any ROI by that point to justify increasing their plan (which is very reasonable compared to other chat services). Conversations work great! Since it is a browser-based chat, set-up time for multiple CSR's was very low. Detailed visitor information is a fantastic feature as well. Automatic messaging also helps spur conversation when visitors land on certain pages, etc.

Puntos en contra

Some of the UI and settings can sometimes be wonky. Compared to other chats, there are far fewer features that can be utilized, making it more of a bare-bones chat to use (which isn't really a bad thing). Their company is based in Europe, so you need to keep that in mind when using their customer support.

Alternativas consideradas

HappyFox Help Desk, LiveChat y Social Intents

Razones para cambiar a Smartsupp live chat

Price point was the main reason. A lot of the chat software that I saw makes you pay for every agent. Pricing racks up fast if you're adding 3-6 agents to facilitate two websites. Smartsupp includes 3 agents for free and allows for agent jockeying if someone is out.

Respuesta de Smartsupp

Hello.

Thank you for your review. We appreciate that you took the time to share your rating with us. We are glad that you have a great experience with Smartsupp. :)

If you have any questions or suggestions for improvement, don't hesitate to contact us at [email protected]. We'll be happy to hear from you.

Have a great day!

Ondrej
Calificación general
  • Sector: Dispositivos médicos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Very useful for reporting and analytics, overall great experience when compared to competition

Revisado el 15-03-2021

I am using it for 3 years on different web sites and I am very satisfied with the features. It does...

I am using it for 3 years on different web sites and I am very satisfied with the features. It does everything I need and even more.

Puntos a favor

Definitely the most useful feature is the reporting and analytics possibilities of video recordings. The product is very easy to use both in the web app and smartphone app. Also, the chatbot feature and text shortcuts are very useful. Deployment of the service is super easy. There is even a wordpress plugin available.

Puntos en contra

I would appreciate having the possibility to customize the chat widget more, so we can stand out of the competition who uses the same service.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Good value for money

Revisado el 29-03-2023

Puntos a favor

We liked online chatbot, many of our customers use it to contact us. Videos of customer experience are very important and useful too. If something doesn't work, you can easily see it.

Puntos en contra

The interfaces and analytics. A bit boring interfaces and not the most handy ones.

Paula
Calificación general
  • Sector: Restaurantes
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

easy to use and practical

Revisado el 13-03-2023

In general I am quite happy quality/price

In general I am quite happy quality/price

Puntos a favor

I find the questions/answers shortcuts a perfect way to simplify communication with my clients

Puntos en contra

Customer metrics could be more accurate. Sometimes it is not easy to interpret the metrics of the clients on your website, I would like you to be more specific in those details.

Cristian
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Good

Revisado el 27-03-2023

Puntos a favor

online chat and conversation history. Chat bot

Puntos en contra

simple to use and requires little administrator support

Claudia
Calificación general
  • Sector: Organización de eventos
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

one stop shop

Revisado el 07-06-2023

Briefly using it for work but will definitely use it for future online events.

Briefly using it for work but will definitely use it for future online events.

Puntos a favor

Easy to use & effective in communicating with your attendees.

Puntos en contra

N/a

kanun
Calificación general
  • Sector: Impresión
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best live chat

Revisado el 16-02-2023

I can chat to a customer, I can let the chatbot do its job for timezone changes and mostly I can...

I can chat to a customer, I can let the chatbot do its job for timezone changes and mostly I can look where has the user navigated through video

Puntos a favor

The video recordings are inevitable for any company. If you haven't tried it you don't know how much you are missing this feature

Puntos en contra

Well, really not much because the most neccesary options are already included

Lee
Calificación general
  • Sector: Edición
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Fits the bill

Revisado el 15-02-2023

The live chat has improved interaction with customers. Live view allows me to see a good live view...

The live chat has improved interaction with customers. Live view allows me to see a good live view of vosotors

Puntos a favor

Good mobile app. Easy to customise. I particularly like the live view of visitors on the site

Puntos en contra

Chatbot could be more 'intelligent' by understanding context and meaning