HubSpot Sales Hub

4,5 (469)
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Productividad del correo electrónico Freemium y seguimiento de equipos de ventas

Calificación general

4,5 /5
(469)
Relación calidad-precio
4,2/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,4/5
Asistencia al cliente
4,4/5

93%
Un ha recomendado esta aplicación
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Opiniones de 469

Dayra
Calificación general
  • Sector: Comercio mayorista
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

HubSpot Sales te ayuda con tus ventas y tus clientes

Revisado el 01-06-2023

Puntos a favor

HubSpot es una muy buena herramienta para realizar un seguimiento de las posibles ventas, automatizar los procesos de ventas y mantenerse al día de todas las ventas que se llevan a cabo.

Puntos en contra

HubSpot es una herramienta que al principio cuesta coger la dinámica, pero una vez sabes manejar la herramienta te ayuda en el día a día tanto con el seguimiento de las ventas como con los clientes.

Josué
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

El CRM más completo

Revisado el 10-05-2023

Puntos a favor

Las funciones son potentes y en una versión gratuita obtienes muchas posibilidades

Puntos en contra

El siguiente nivel de versión de pago, el costo es muy alto. Sería genial si existiera una licencia de menor costo

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Restaurantes
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Mi experiencia positiva con HubSpot Sales Hub

Revisado el 15-02-2023

Puntos a favor

HubSpot Sales Hub me ha parecido una herramienta muy completa que se integra de manera natural con los procesos de la empresa. Su capacidad de análisis, seguimiento y automatización, además de su facilidad de uso, hacen que resulte una solución muy efectiva para cualquier equipo de ventas. Sin duda, una excelente opción para mejorar la eficiencia y la productividad en el trabajo

Puntos en contra

En la dificultad de uso, puedo decir que, en general, la herramienta es muy fácil de utilizar, para aquellos que no tienen experiencia previa en el uso de programas similares. Sin embargo, en algunos casos puede resultar un poco complejo el proceso de configuración y personalización de ciertas funciones. En esos casos, es posible que sea necesario contar con un poco de ayuda o soporte técnico para poder completar ciertas tareas.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Servicios individuales y familiares
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

HubSpot Sales Hub me permite automatizar crm que no son tan populares

Revisado el 25-01-2023

es positiva porque ya he dejado los exels , trabajo de una forma mas rapida, puedo centralizar pero...

es positiva porque ya he dejado los exels , trabajo de una forma mas rapida, puedo centralizar pero creo que podria mejorar un poco

Puntos a favor

permite integraciones ymejorar mis ventas tegración con otras herramientas: se integra con otras herramientas de marketing, integración con otras herramientas de CRM, generar informes y analizar datos de las venta

Puntos en contra

me cuesta un poco entender como se usa, pierdo muchas horas para entender como usar aunque me gusta usar pero al principio es un poco complicado en mi opinión

Alternativas consideradas

Zapier

Razones para cambiar a HubSpot Sales Hub

porque es el que me recomendo el Facebook y el CRM que utlizo para mi empresa
Francis
Calificación general
  • Sector: Bienes de consumo
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Hubspot ventas

Revisado el 09-04-2023

Buena aplicación

Buena aplicación

Puntos a favor

Poder saber quien vio los correos para así dar seguimientos

Puntos en contra

La asistencia, quizás contacto vía telefónica

Brandon
Brandon
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

An excellent all-inclusive sales tool

Revisado el 03-04-2024

Streamlines the entire customer journey, from initial contact to ongoing loyalty. Mail tracking is...

Streamlines the entire customer journey, from initial contact to ongoing loyalty. Mail tracking is another benefit. Instead of checking each factor individually, you can get a comprehensive report that looks at them collectively. You can do a lot of useful things, like close deals, customize email campaigns, and make direct phone calls from Hubspot.

Puntos a favor

It retrieves the information immediately after I enter the company's website, so I don't have to repeat myself. It takes care of everything after we set up the email broadcast sequence; All we have to do is finish the job. Not only does it allow us to monitor all of our potential clients, but it also makes our daily contact much less stressful.

Puntos en contra

In certain cases, Hubspot will mark the email as invalid, causing a bounce.

Matt
Calificación general
  • Sector: Servicios jurídicos
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

HubSpot Fits Most Organizations

Revisado el 12-04-2023

From the sales process, to onboarding, to continued support and assistance - HubSpot has been...

From the sales process, to onboarding, to continued support and assistance - HubSpot has been excellent!

Puntos a favor

Many CRMs available, including SalesForce, are huge and complex. Most of the features are never implemented or require a tremendous amount of custom development to work for your organization/workflow. HubSpot provides what is needed with a lot of flexibility to customize it to your needs without requiring a huge development investment. Plus, it's just easier to use overall. Pricing is 1/3 of what we paid with SalesForce, and we have gained more efficiency because we are now using the same product as our marketing team. Information flows naturally between Marketing Hub and Sales Hub, providing better visibility and collaboration between the departments.

Puntos en contra

Nothing. It's a great tool that has been an excellent investment for us.

Michelle
Calificación general
  • Sector: Recursos Humanos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 3.0 /10

Didn't Work Out

Revisado el 20-10-2023

Puntos a favor

It was good at pulling in the email contact information and easy to export the contacts.

Puntos en contra

It pulled in too much information to track and to streamline.

Elza
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Positive impact on the business

Revisado el 07-10-2024

Up to now, I may say that I'm super gratified with HubSpot Sales Hub. It has increased my productivi...

Up to now, I may say that I'm super gratified with HubSpot Sales Hub. It has increased my productivity and facilitated my day-to-day.

Puntos a favor

I really enjoy its intuitive interface which makes my management job pretty easy.

Puntos en contra

I would say that it could be less expensive.

Marc
Calificación general
  • Sector: Productos cosméticos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Good Platform to work on your e-commerce orders and keep track of the needs of your customers

Revisado el 26-05-2023

I wished I could have tested it more thoroughly, but it's very time-consuming

I wished I could have tested it more thoroughly, but it's very time-consuming

Puntos a favor

It integrates in multiple forms with our current tools, like our ecommere websites.

Puntos en contra

HubSpot Sales Hub gets expensive quite fast and I was not willing to pay that not understanding all its functions

Alternativas consideradas

Razones para elegir HubSpot Sales Hub

more specific to what I was looking for for CRM

Software anterior

Razones para cambiar a HubSpot Sales Hub

I did not.
James
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 2.0 /10

Hubspot Admin Review

Revisado el 13-05-2024

Very good system, is great for a start up company looking to build their sales and marketing...

Very good system, is great for a start up company looking to build their sales and marketing processes and will serve you very well.

Has everything you need to hit the ground running and I can’t fault it for what it does, it just isn’t scalable long term for sales in my opinion.

Puntos a favor

Hubspot compared to other tools is extremely digestible, user friendly and visually easy to navigate.

It provides all the necesssry tools to create a great CRM database for both sales and marketing activities.

Compared to other market leaders, it excels in its marketing outputs, having some of the easiest automations and workflows to reach your customer/prospect base, and makes it easy to control how you are contacting.

Activities are displayed on timelines giving great insights into what’s gone on with your accounts/contacts

Puntos en contra

The level of customisation and functionality on the sales side is lacking compared to other providers such as Salesforce.

The workflows have less capability to manipulate and work the data in the system, and although the layouts are user friendly, there is a lack of customisation that makes hubspot unique to your company and ultimately scalable for long term use

Miodrag
Miodrag
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

It is very easy to use!

Revisado el 23-02-2024

Overal very positive experience! The support and articles you can find online for guidance are...

Overal very positive experience! The support and articles you can find online for guidance are limitless!

Puntos a favor

It is user friendly, has its flow and very low learning curve for those who are using it for the first time

Puntos en contra

Sometimes it is not that easy to catch if it fails to associate an owner for example, sometimes you simply have to dig through the data

Josefina
Josefina
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

It is by far the best CRM and More app

Revisado el 29-05-2024

It is the best app, love it and love the trainings

It is the best app, love it and love the trainings

Puntos a favor

Nobody should get a CRM without trying out Hubspot first, it is by far the best one.

Puntos en contra

nothing to not like, they do everything OK

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Fotografía
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Hubspot is an industry standard solution that grows with your business

Revisado el 03-04-2024

Puntos a favor

Hubspot provides all the core tools and functionality right out of the gate to ensure sales teams have what they need to get started. If they want to expand Hubspot's capabilities, they can subscribe to additional features such as their marketing tools. This gives businesses the ability to pick and choose what features they need to help control cost.

Puntos en contra

Hubspot gets more expensive with the more features that you need. It ends up costing more than comparable sales tools once you've started to add on features.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Relaciones gubernamentales
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

HubSpot Sales Hub — User Friendly

Revisado el 01-04-2024

Hubspot can be use for a company to manage all networks in a single tool. Really user-friendly...

Hubspot can be use for a company to manage all networks in a single tool. Really user-friendly interface and all-in-one platform

Puntos a favor

easy to use sales CRM that includes sales engagement tools

Puntos en contra

I think overall Hubspot is really amazing

Chris
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great Sales CRM for Multi-Use

Revisado el 30-01-2023

HubSpot Sales CRM is a great tool for tracking sales opportunities, automating sales processes, and...

HubSpot Sales CRM is a great tool for tracking sales opportunities, automating sales processes, and staying up-to-date on all sales actions.

Puntos a favor

HubSpot is great for tracking deals and sales opportunities in many different ways. As a user for my professional job, I have also adopted HubSpot Sales Hub for my personal business.

Puntos en contra

Some difficulties with open text fields when creating email templates and sequences. This is a feature that would make the dynamic components of templates much better.

Grace Naneth
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Hubspot - Your all-in-one CRM solution platform

Revisado el 25-08-2023

Having a single platform in performing all my tasks from prospecting, sales pipeline, contact...

Having a single platform in performing all my tasks from prospecting, sales pipeline, contact management, daily reports, analysis and all is just beyond what you can get from hubspot. It also has hubspot academy that you can learn so much from. What else can I ask for?

Puntos a favor

What I love about hubspot is it gives you everything you need within the platform. It's UI is very user-friendly and so easy to navigate. It is easy to integrate with VOIP.

Puntos en contra

I haven't had any issues with my use of Hubspot.

Finan
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

The Ideal Sales Tracking and Enablement Solution

Revisado el 30-04-2024

Puntos a favor

When it comes to managing sales tracking and enablement, HubSpot Sales Hub has all features we need.
It also features some helpful CRM features

Puntos en contra

Well HubSpot Sales Hub has sufficiently met needs.

Amber
Calificación general
  • Sector: Servicios medioambientales
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Amazing!

Revisado el 16-10-2023

We have been using it for just over 6 months now and like it so much better than other CRMs we've...

We have been using it for just over 6 months now and like it so much better than other CRMs we've tried. Worth it for the price!

Puntos a favor

Hubspot keeps all of our customers and leads organized in a way the whole company can understand. Super easy to go in and see who still needs an appointment, who isn't interested anymore, who has signed a contract, etc

Puntos en contra

It is pricier than most other CRMs, but it is capable of handling much more!

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Managing work becomes easier for sales employee

Revisado el 13-06-2023

Great and I have been using the same from past 2 years and so far have been able to track my...

Great and I have been using the same from past 2 years and so far have been able to track my activities along with keeping a track of all the sales lead. I would highly recommend this CRM Tool.

Puntos a favor

It is useful CRM Tool which helps employee in tracking the sales lead and also gives visibility to higher management without reaching out to the POC for details. Complete tracking on when an email is sent last to the client along with potential business and call details.

Puntos en contra

Customer service are sometimes difficulty to reach as mostly chat option is available

Winston
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Very powerful tool

Revisado el 22-09-2023

Overall experience has been great even though the initial learning is somewhat challening.

Overall experience has been great even though the initial learning is somewhat challening.

Puntos a favor

A lot of features in HubSpot, very powerful tool. Sometimes a little too intimidating to use because it includes a lot of functionalities we don't know how to use (and continue to learn).

Puntos en contra

Slightly expensive tool even though it's still less than Salesforce. Onboarding process can take a bit of time of its complexity.

Alternativas consideradas

Google Forms
Leon
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Helps me close business

Revisado el 17-04-2023

It works welll!

It works welll!

Puntos a favor

Hubspot has been helpful in tracking leads, new business & scheduling appointments

Puntos en contra

Some features are cumbersome & not needed

Ambar
Ambar
Calificación general
  • Sector: Externalización/deslocalización
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Excellent And All In One Sales Management Tool

Revisado el 23-02-2023

Overall experience with Hubspot is really Awesome. It helped us a lot with sales management. Great...

Overall experience with Hubspot is really Awesome. It helped us a lot with sales management. Great tool!

Puntos a favor

- Simple to use- member contact information- and email scheduling

Puntos en contra

There is no negative feedback or cons, but I want to give one piece of feedback, sometimes lagging in Building emails from HTML. please look into this on priority.

Brus
Brus
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Hubspot sales, sales process automation

Revisado el 12-02-2023

One of the best tools in HubSpot Sales is the insights we get about customer behavior. This has...

One of the best tools in HubSpot Sales is the insights we get about customer behavior. This has allowed us to adjust our strategies and tactics to ensure that we are offering the right value to each potential customer.

Puntos a favor

As a user of HubSpot Sales, and of other HubSpot products for many years now, I can say that it has a variety of tools. First of all, automating repetitive sales activities has been helpful to me and my team. We no longer have to worry about performing tedious, manual tasks, allowing us to focus on more important and valuable tasks.Plus, tracking and managing leads, contacts, opportunities, and activities is much easier with the HubSpot Sales platform. We no longer have to deal with a large amount of information and scattered data, everything is centralized and easy to access.

Puntos en contra

The learning curve if you are not from the Hubspot ecosystem is somewhat long, the adaptation process for new users could be tedious in my experience. Another point that I don't like is that the emails sent to the clients don't look the same as they do in the templates.

Nana Kwame
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

What HubSpot Sales Hub can do for you

Revisado el 28-02-2023

We've have used if for a couple months now and I can boldly say our clients have the best customer...

We've have used if for a couple months now and I can boldly say our clients have the best customer support.

Puntos a favor

It is pretty seamless to use if you have used a similar CRM or Sales management platform before.

Puntos en contra

HubSpot is okay, just that compared to other CRM platforms, their email capabilities fall a little bit short.