Opiniones de HubSpot Sales Hub
HubSpot Sales Hub
Calificación general
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Tiempo usado
Opiniones de 469
- Sector: Comercio mayorista
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
HubSpot Sales te ayuda con tus ventas y tus clientes
Revisado el 01-06-2023
Puntos a favor
HubSpot es una muy buena herramienta para realizar un seguimiento de las posibles ventas, automatizar los procesos de ventas y mantenerse al día de todas las ventas que se llevan a cabo.
Puntos en contra
HubSpot es una herramienta que al principio cuesta coger la dinámica, pero una vez sabes manejar la herramienta te ayuda en el día a día tanto con el seguimiento de las ventas como con los clientes.
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
El CRM más completo
Revisado el 10-05-2023
Puntos a favor
Las funciones son potentes y en una versión gratuita obtienes muchas posibilidades
Puntos en contra
El siguiente nivel de versión de pago, el costo es muy alto. Sería genial si existiera una licencia de menor costo
- Sector: Restaurantes
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Mi experiencia positiva con HubSpot Sales Hub
Revisado el 15-02-2023
Puntos a favor
HubSpot Sales Hub me ha parecido una herramienta muy completa que se integra de manera natural con los procesos de la empresa. Su capacidad de análisis, seguimiento y automatización, además de su facilidad de uso, hacen que resulte una solución muy efectiva para cualquier equipo de ventas. Sin duda, una excelente opción para mejorar la eficiencia y la productividad en el trabajo
Puntos en contra
En la dificultad de uso, puedo decir que, en general, la herramienta es muy fácil de utilizar, para aquellos que no tienen experiencia previa en el uso de programas similares. Sin embargo, en algunos casos puede resultar un poco complejo el proceso de configuración y personalización de ciertas funciones. En esos casos, es posible que sea necesario contar con un poco de ayuda o soporte técnico para poder completar ciertas tareas.
- Sector: Servicios individuales y familiares
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
HubSpot Sales Hub me permite automatizar crm que no son tan populares
Revisado el 25-01-2023
es positiva porque ya he dejado los exels , trabajo de una forma mas rapida, puedo centralizar pero...
es positiva porque ya he dejado los exels , trabajo de una forma mas rapida, puedo centralizar pero creo que podria mejorar un poco
Puntos a favor
permite integraciones ymejorar mis ventas tegración con otras herramientas: se integra con otras herramientas de marketing, integración con otras herramientas de CRM, generar informes y analizar datos de las venta
Puntos en contra
me cuesta un poco entender como se usa, pierdo muchas horas para entender como usar aunque me gusta usar pero al principio es un poco complicado en mi opinión
Alternativas consideradas
ZapierRazones para cambiar a HubSpot Sales Hub
porque es el que me recomendo el Facebook y el CRM que utlizo para mi empresa- Sector: Bienes de consumo
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Hubspot ventas
Revisado el 09-04-2023
Buena aplicación
Buena aplicación
Puntos a favor
Poder saber quien vio los correos para así dar seguimientos
Puntos en contra
La asistencia, quizás contacto vía telefónica
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
An excellent all-inclusive sales tool
Revisado el 03-04-2024
Streamlines the entire customer journey, from initial contact to ongoing loyalty. Mail tracking is...
Streamlines the entire customer journey, from initial contact to ongoing loyalty. Mail tracking is another benefit. Instead of checking each factor individually, you can get a comprehensive report that looks at them collectively. You can do a lot of useful things, like close deals, customize email campaigns, and make direct phone calls from Hubspot.
Puntos a favor
It retrieves the information immediately after I enter the company's website, so I don't have to repeat myself. It takes care of everything after we set up the email broadcast sequence; All we have to do is finish the job. Not only does it allow us to monitor all of our potential clients, but it also makes our daily contact much less stressful.
Puntos en contra
In certain cases, Hubspot will mark the email as invalid, causing a bounce.
- Sector: Servicios jurídicos
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
HubSpot Fits Most Organizations
Revisado el 12-04-2023
From the sales process, to onboarding, to continued support and assistance - HubSpot has been...
From the sales process, to onboarding, to continued support and assistance - HubSpot has been excellent!
Puntos a favor
Many CRMs available, including SalesForce, are huge and complex. Most of the features are never implemented or require a tremendous amount of custom development to work for your organization/workflow. HubSpot provides what is needed with a lot of flexibility to customize it to your needs without requiring a huge development investment. Plus, it's just easier to use overall. Pricing is 1/3 of what we paid with SalesForce, and we have gained more efficiency because we are now using the same product as our marketing team. Information flows naturally between Marketing Hub and Sales Hub, providing better visibility and collaboration between the departments.
Puntos en contra
Nothing. It's a great tool that has been an excellent investment for us.
- Sector: Recursos Humanos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 3.0 /10
Didn't Work Out
Revisado el 20-10-2023
Puntos a favor
It was good at pulling in the email contact information and easy to export the contacts.
Puntos en contra
It pulled in too much information to track and to streamline.
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Positive impact on the business
Revisado el 07-10-2024
Up to now, I may say that I'm super gratified with HubSpot Sales Hub. It has increased my productivi...
Up to now, I may say that I'm super gratified with HubSpot Sales Hub. It has increased my productivity and facilitated my day-to-day.
Puntos a favor
I really enjoy its intuitive interface which makes my management job pretty easy.
Puntos en contra
I would say that it could be less expensive.
- Sector: Productos cosméticos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Good Platform to work on your e-commerce orders and keep track of the needs of your customers
Revisado el 26-05-2023
I wished I could have tested it more thoroughly, but it's very time-consuming
I wished I could have tested it more thoroughly, but it's very time-consuming
Puntos a favor
It integrates in multiple forms with our current tools, like our ecommere websites.
Puntos en contra
HubSpot Sales Hub gets expensive quite fast and I was not willing to pay that not understanding all its functions
Razones para elegir HubSpot Sales Hub
more specific to what I was looking for for CRMRazones para cambiar a HubSpot Sales Hub
I did not.- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 2.0 /10
Hubspot Admin Review
Revisado el 13-05-2024
Very good system, is great for a start up company looking to build their sales and marketing...
Very good system, is great for a start up company looking to build their sales and marketing processes and will serve you very well.
Has everything you need to hit the ground running and I can’t fault it for what it does, it just isn’t scalable long term for sales in my opinion.
Puntos a favor
Hubspot compared to other tools is extremely digestible, user friendly and visually easy to navigate.
It provides all the necesssry tools to create a great CRM database for both sales and marketing activities.
Compared to other market leaders, it excels in its marketing outputs, having some of the easiest automations and workflows to reach your customer/prospect base, and makes it easy to control how you are contacting.
Activities are displayed on timelines giving great insights into what’s gone on with your accounts/contacts
Puntos en contra
The level of customisation and functionality on the sales side is lacking compared to other providers such as Salesforce.
The workflows have less capability to manipulate and work the data in the system, and although the layouts are user friendly, there is a lack of customisation that makes hubspot unique to your company and ultimately scalable for long term use
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
It is very easy to use!
Revisado el 23-02-2024
Overal very positive experience! The support and articles you can find online for guidance are...
Overal very positive experience! The support and articles you can find online for guidance are limitless!
Puntos a favor
It is user friendly, has its flow and very low learning curve for those who are using it for the first time
Puntos en contra
Sometimes it is not that easy to catch if it fails to associate an owner for example, sometimes you simply have to dig through the data
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
It is by far the best CRM and More app
Revisado el 29-05-2024
It is the best app, love it and love the trainings
It is the best app, love it and love the trainings
Puntos a favor
Nobody should get a CRM without trying out Hubspot first, it is by far the best one.
Puntos en contra
nothing to not like, they do everything OK
- Sector: Fotografía
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Hubspot is an industry standard solution that grows with your business
Revisado el 03-04-2024
Puntos a favor
Hubspot provides all the core tools and functionality right out of the gate to ensure sales teams have what they need to get started. If they want to expand Hubspot's capabilities, they can subscribe to additional features such as their marketing tools. This gives businesses the ability to pick and choose what features they need to help control cost.
Puntos en contra
Hubspot gets more expensive with the more features that you need. It ends up costing more than comparable sales tools once you've started to add on features.
- Sector: Relaciones gubernamentales
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
HubSpot Sales Hub — User Friendly
Revisado el 01-04-2024
Hubspot can be use for a company to manage all networks in a single tool. Really user-friendly...
Hubspot can be use for a company to manage all networks in a single tool. Really user-friendly interface and all-in-one platform
Puntos a favor
easy to use sales CRM that includes sales engagement tools
Puntos en contra
I think overall Hubspot is really amazing
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great Sales CRM for Multi-Use
Revisado el 30-01-2023
HubSpot Sales CRM is a great tool for tracking sales opportunities, automating sales processes, and...
HubSpot Sales CRM is a great tool for tracking sales opportunities, automating sales processes, and staying up-to-date on all sales actions.
Puntos a favor
HubSpot is great for tracking deals and sales opportunities in many different ways. As a user for my professional job, I have also adopted HubSpot Sales Hub for my personal business.
Puntos en contra
Some difficulties with open text fields when creating email templates and sequences. This is a feature that would make the dynamic components of templates much better.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Hubspot - Your all-in-one CRM solution platform
Revisado el 25-08-2023
Having a single platform in performing all my tasks from prospecting, sales pipeline, contact...
Having a single platform in performing all my tasks from prospecting, sales pipeline, contact management, daily reports, analysis and all is just beyond what you can get from hubspot. It also has hubspot academy that you can learn so much from. What else can I ask for?
Puntos a favor
What I love about hubspot is it gives you everything you need within the platform. It's UI is very user-friendly and so easy to navigate. It is easy to integrate with VOIP.
Puntos en contra
I haven't had any issues with my use of Hubspot.
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
The Ideal Sales Tracking and Enablement Solution
Revisado el 30-04-2024
Puntos a favor
When it comes to managing sales tracking and enablement, HubSpot Sales Hub has all features we need.
It also features some helpful CRM features
Puntos en contra
Well HubSpot Sales Hub has sufficiently met needs.
- Sector: Servicios medioambientales
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Amazing!
Revisado el 16-10-2023
We have been using it for just over 6 months now and like it so much better than other CRMs we've...
We have been using it for just over 6 months now and like it so much better than other CRMs we've tried. Worth it for the price!
Puntos a favor
Hubspot keeps all of our customers and leads organized in a way the whole company can understand. Super easy to go in and see who still needs an appointment, who isn't interested anymore, who has signed a contract, etc
Puntos en contra
It is pricier than most other CRMs, but it is capable of handling much more!
- Sector: Internet
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Managing work becomes easier for sales employee
Revisado el 13-06-2023
Great and I have been using the same from past 2 years and so far have been able to track my...
Great and I have been using the same from past 2 years and so far have been able to track my activities along with keeping a track of all the sales lead. I would highly recommend this CRM Tool.
Puntos a favor
It is useful CRM Tool which helps employee in tracking the sales lead and also gives visibility to higher management without reaching out to the POC for details. Complete tracking on when an email is sent last to the client along with potential business and call details.
Puntos en contra
Customer service are sometimes difficulty to reach as mostly chat option is available
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Very powerful tool
Revisado el 22-09-2023
Overall experience has been great even though the initial learning is somewhat challening.
Overall experience has been great even though the initial learning is somewhat challening.
Puntos a favor
A lot of features in HubSpot, very powerful tool. Sometimes a little too intimidating to use because it includes a lot of functionalities we don't know how to use (and continue to learn).
Puntos en contra
Slightly expensive tool even though it's still less than Salesforce. Onboarding process can take a bit of time of its complexity.
Alternativas consideradas
Google Forms- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Helps me close business
Revisado el 17-04-2023
It works welll!
It works welll!
Puntos a favor
Hubspot has been helpful in tracking leads, new business & scheduling appointments
Puntos en contra
Some features are cumbersome & not needed
- Sector: Externalización/deslocalización
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excellent And All In One Sales Management Tool
Revisado el 23-02-2023
Overall experience with Hubspot is really Awesome. It helped us a lot with sales management. Great...
Overall experience with Hubspot is really Awesome. It helped us a lot with sales management. Great tool!
Puntos a favor
- Simple to use- member contact information- and email scheduling
Puntos en contra
There is no negative feedback or cons, but I want to give one piece of feedback, sometimes lagging in Building emails from HTML. please look into this on priority.
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Hubspot sales, sales process automation
Revisado el 12-02-2023
One of the best tools in HubSpot Sales is the insights we get about customer behavior. This has...
One of the best tools in HubSpot Sales is the insights we get about customer behavior. This has allowed us to adjust our strategies and tactics to ensure that we are offering the right value to each potential customer.
Puntos a favor
As a user of HubSpot Sales, and of other HubSpot products for many years now, I can say that it has a variety of tools. First of all, automating repetitive sales activities has been helpful to me and my team. We no longer have to worry about performing tedious, manual tasks, allowing us to focus on more important and valuable tasks.Plus, tracking and managing leads, contacts, opportunities, and activities is much easier with the HubSpot Sales platform. We no longer have to deal with a large amount of information and scattered data, everything is centralized and easy to access.
Puntos en contra
The learning curve if you are not from the Hubspot ecosystem is somewhat long, the adaptation process for new users could be tedious in my experience. Another point that I don't like is that the emails sent to the clients don't look the same as they do in the templates.
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
What HubSpot Sales Hub can do for you
Revisado el 28-02-2023
We've have used if for a couple months now and I can boldly say our clients have the best customer...
We've have used if for a couple months now and I can boldly say our clients have the best customer support.
Puntos a favor
It is pretty seamless to use if you have used a similar CRM or Sales management platform before.
Puntos en contra
HubSpot is okay, just that compared to other CRM platforms, their email capabilities fall a little bit short.