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Opiniones de 88
- Sector: Maquinaria
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Solución que promete a falta de integrarla en nuestros procesos
Revisado el 28-02-2022
Puntos a favor
Facilidad de customización, creación de dashboards, y modificacion de parametros de los reportes
Puntos en contra
-Limitaciones a la hora de interconectar las bases de datos con otros proveedores (Holded)
-Configuracion de permisos (visibilidad de informacion) erratica
-Notificaciones poco customizables
Respuesta de Efficy
Hola y Gracias Miguel por tu comentario
Creo que deberías contactar tu customer success o nuestro sopoprte porque hay posibilidades de cambiar los permisos y las notificaciones.
Do not hesitate to contact me directly ([email protected]) and I'll do my best to improve your life with us
- Sector: Producción de alimentos
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Cumple con el precio
Revisado el 28-02-2022
Control en tiempo real de las oportunidades de negocio y de los motivos de pérdida de oportunidades
Puntos a favor
Posibilidades de personalización y traspaso de datos
Puntos en contra
Complejo el proceso de implementación, muchas funcionalidad API pero poca documentación, no hay código de ejemplo
Alternativas consideradas
Salesforce Sales CloudRazones para cambiar a Efficy CRM
Relación calidad/precio- Sector: Productos cosméticos
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
EFFICY efficient sharing of Customer/suppliers data, opportunities, products
Revisado el 06-06-2017
Advance the business quickly by sharing data easily from Outlook and SAP
Puntos a favor
-Efficy easily interfaces with SAP via webservice.
-Access relevant customer / suppliers information, any place, any time
-Efficy allows to have a helicopter view of the business by customer, product and supplier
-Efficy allows the sharing of information between the salespersons but also between the product leader
-Efficy is easy to implant, to install and to use
The mail send function from EFFICY is a real time saver.
Puntos en contra
Efficy is a highly flexible and intuitive CRM.
Integration with Outlook is excellent.
However, saving an email sent to a client in EFFICY could be optimized.
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Efficy is extremely flexible
Revisado el 26-01-2017
I have used Efficy for 2 years and I have been extremely impressed with the ease of integration with our business.
Once the product is implemented correctly it is extremely effective all the way through dashboards and reporting.
Puntos a favor
Efficiency ! Centralizing data and ability to sync across platforms.
Puntos en contra
Nothing so far!
- Sector: Materiales de construcción
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Extensive crm software with lots of flexibiliy
Revisado el 28-05-2017
Better customer insights
Puntos a favor
Good value for money and lots of features. Efficy lets you manage your customer relation database extensively.
Puntos en contra
A bit technical for people who are not used to work with databases. Once you get the hang of it, everything works smoothly.
- Sector: Aprendizaje en línea
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
" CRM is know a Children game "
Revisado el 06-09-2022
I have a good experience and I rate it 9/10.
Puntos a favor
it was one the user-friendly software. We can easily manage our tasks through this tool.
The customer support team is always available for help and I'm so impressed by their developers.
This software also suggests and show some New option that is helpful in CRM.
Puntos en contra
Some options still need work like the customer data area and there is also an issue with some projects that are shown after it is complete.
If it was defined early so it was very easy and useful.
Respuesta de Efficy Traducir a Español
Thanks Muhammad for your review.
always nice to read such comments :-) I'll forward to the team.
You should wait a bit longer and see what we're on right now, wtih our brand new version. It rocks!!
- Sector: Producción de alimentos
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
EFFICY is an excellent CRM because it allows to have a clear vision of the business
Revisado el 17-11-2017
Efficiency and organization of the sales department
Puntos a favor
EFFICY is an excellent CRM software because it allows to have a clear vision of the current and future business. EFFICY is easy to use and very easy to understand. After use others CRM, for me EFFICY is a sofware efficent and easy to use for sales and purcharse departments.
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
9 months experience
Revisado el 14-01-2017
I discovered Efficy in March 2016, when I sold my startup to Efficy, and I am using it since. I was astonished by the range of features offered and the 'object' contextual approach. In Efficy, you connect the dots: documents, contacts, opportunities, ... everything is related and you get a clear vision of the data, you can analyse it and anticipate future decisions.
Puntos a favor
Ease of use
Full features
Mobile experience
Gamification
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Calificación general
- Facilidad de uso
Efficy CRM - a major competitive asset
Revisado el 16-03-2017
I had the pleasure of using Efficy platform during several months, rummaging all the functionalities to identify, extract and exploit the whole commercial and operational potential offered by Efficy CRM. In light of my experience, I can ensure that this tool, when used properly and integrated in a CRM strategy, represents a tremendous force and a substantial added value. We're far from an encoding tool. Totally customer-centric, Efficy CRM offers an instant 360° view, it allows to be extremely proactive and to make the difference towards customers. As collaborative tool, it allows to access and to share useful information at any time and from anywhere. It offers a number of practical and relevant links ans shortcuts, significantly decreasing wastes of time.
Efficy does a lot to continuously upgrade the tool, acting as an "agile partner" for its customers. In competitive or rapidly changing markets, this is certainly one of their main assets.
- Sector: Producción de alimentos
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
I was part of the purchasing team for our new CRM and am very happy with our choice of Efficy...
Revisado el 20-11-2017
Puntos a favor
It has a very modern and fluid presentation and is was adapted very precisely to our needs. The 360 vision of the clients is a very powerfull tool and i couldn't
Puntos en contra
The only difficulty we had in the whole project was the formation. In part because we didn't understand fully the potential of the software and didn't allocate enough time for it. So a tip is not to neglect this point and listen carefully to Efficy's Team advice.
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Must have for any small business!!
Revisado el 15-07-2021
This product has greatly improved my organization with knowing who my clients are and what services they need currently and in the future.
Puntos a favor
This product is very easy to use and user friendly. You can set up anyway that will be useful for your business and clients.
Puntos en contra
I haven’t come across any areas that I feel should be improved. It is very easy to use and it helps me organize my clients that I deal with on a weekly basis.
Respuesta de Efficy Traducir a Español
Hey Chris,
Thank you for your message. We care for our clients and this kind of messages is always nice to read ;-)
See you in one of our webinars
https://www.efficy.com/news-type/webinars/
or in our community
https://www.linkedin.com/company/efficy/
The Efficy team
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
Very good upgrade from Winris
Revisado el 03-04-2017
We are working with Efficy since 4 months as replacement of Winris. Much easier in use and specially the cloud environment works very well for us. We are looking for more functionality while Efficy offers a lot but we have to decide what we want to ad to our formal format. The people behind Efficy are very helpful and dedicated to help us find our way in the new system. When there is an issue the helpdesk will give you all efforts to give a solid solution. When we know all features and work with the system some more months all the ranking stars will probably be full.
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Beoordeling van Pieter van Hulst / Solid Services
Revisado el 28-02-2022
De overgang naar het systeem vereist een andere manier van denken over de opslag en omgang met data. Dit is een onderdeel dat m.i. niet door alle medewerkers gelijk wordt opgepikt, waardoor weerstand ontstaat tegen het systeem.
Anderzijds hebben de positieve aspecten zoals hierboven genoemd wel de waarde van het systeem bewezen.
Puntos a favor
Wat handig is, is dat informatie gemakkelijk met elkaar te koppelen is. Ook het delen van informatie is zeer gemakkelijk waardoor samenwerken efficiënt gaat. Ook de mogelijkheid overal de belangrijke data up tot date bij de hand te hebben is zeer positief. Daarnaast is het versie beheer van documenten eindelijk een keer goed geregeld. Het opzoeken van informatie kan op meerdere manieren en gaat snel.
Puntos en contra
Grootste nadelen zijn:
- de afhankelijkheid van de server. Als deze niet stabiel is zijn er verlies-uren.
- de app voor mobiele apparaten is niet handig te gebruiken. Ter plaatse een agenda (van anderen) raadplegen of documenten inzien is niet mogelijk of zeer omslachtig.
- de opslag van grote bestanden is niet mogelijk. dit leidt tot tijdverlies door de noodzaak bestanden op te knippen.
Respuesta de Efficy Traducir a Español
Hi Pieter and dankje wel for your review
I'm sure it could help people to understand better our solution.
Concerning your difficulties with our tool, I'll make sure we follow your requests. For large files, I'll give you an advice. Don't use the drag & drop function, please use the old-fashioned briwser search. It may solve your issue . To continue this conversation further, do not hesitate to contact me directly [email protected]
Want ot know more tricks & tops, please feel free to attend our webinars https://www.efficy.com/nl/news-type/webinars-nl/
Have a nice day and thanks again
The Efficy team
- Sector: Relaciones públicas y comunicaciones
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Efficy
Revisado el 28-02-2022
Puntos a favor
Les données de contact de nos clients sont bien sécurisées dans le CRM. L'historique sue les différents fiches de contact peuvent être utile afin de retracer des informations ou actions des utilisateurs qui ne sont plus actif dans l'entreprise.
Puntos en contra
Il n'y a pas de moyen à filtrer des sociétés par secteur d'activité. Le CRM n'est pas très facile à utiliser pour tout le monde. Pour ceux qui sont un peu plus affine avec les outils numériques, c'est utilisable, mais pour tout le reste, c'est difficile à comprendre même avec des formations.
Il faudrait avoir une interface qui est simple et facile pour tout le monde. (simple & efficient)
Respuesta de Efficy Traducir a Español
Bonjour Janssen
et merci pour ce commentaire.
C'est toujours agréable de lire que le logiciel est apprécié.
Pour la recherche de sociétés par secteur d'activité, je ne saurai que vous conseiller de passer par une Query avec un champ que vous pourriez laisser "modifiable" par l'utilisateur pour qu'il puisse changer de secteur à chaque recherche.
Pour ce qui est de l'interface, nos équipes R&D travaillent jour (et presque nuit ) sur notre prochaine version Efficy 2022. Et, pour avoir des écrans déjà, vous verrez qu'on s'améliore grandement sur le sujet.
Restez connecté
L'équipe Efficy
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
Outil largement perfectible
Revisado el 28-02-2022
Puntos a favor
Capacité à customiser l'outil afin de coller au mieux aux processus métiers. Simplicité d'utilisation sur les fonctionnalités basiques.
Puntos en contra
Quelques exemples concrets (liste non exhaustive) > Beaucoup de dysfonctionnements sur la partie Marketing qui est peu aboutie (pas d'outil de création WYSIWYG pour les campagnes email, bugs lors du tracking et des envois, etc.), la synchronisation avec Outlook est fastidieuse, le moteur de recherche toujours aléatoire (basé sur la langue anglaise et donc incompatible avec nos habitudes d'utilisation de ce type de moteurs), application mobile trop light pour être exploitée par les métiers sur le terrain. Trop grand nombre de difficultés rencontrées avec l'intégrateur.
Respuesta de Efficy Traducir a Español
Bonjour Anne-Cécile,
et merci pour cette review.
Ravie de voir que vous appréciez la possibilité de personnalisation de l'outil.
Concernant les soucis que vous rencontrez actuellement, je vais me mettre en contact avec votre chef de projet l'intégrateur qui travaille sur votre projet pour voir comment nous pourrions améliorer la situation. N'hésitez pas à me contacter en direct, voici mon adresse [email protected]
Bonne journée
L'équipe Efficy
- Sector: Comercio mayorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Bien avec des progrès à réaliser
Revisado el 28-02-2022
Le partage d'information est très utile, mais le paramétrage de qui a le droit de voir quoi n'est pas si simple.
Puntos a favor
Suivi des devis, des affaires. Permet de savoir où l'on en est sur chaque dossier.
Puntos en contra
les fonctionnalités e-mails, très loin de la référence "outlook". Le plugin outlook ne permet pas d'associer des dossiers, des affaires aux emails.
Pas de gestion de référence produit du fournisseur.
Respuesta de Efficy Traducir a Español
Merci Denis pour cette review !!
Chez Efficy, nous appliquons l'amélioration continue. Comment faire autrement ?
Donc, merci encore pour ce commentaire. Cela nous aide à nous améliorer. Je vais transmettre aux équipes R&D pour qu'elles tiennent compte de vos remarques pour leurs prochains développement. N'hésitez pas à me donner plus de détails, ce sera transmis. Voici mon adresse [email protected]
À bientôt
L'équipe Efficy
- Sector: Administración gubernamental
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Une éditique qui n'a pas évolué depuis trop longtemps
Revisado el 28-02-2022
Puntos a favor
L'articulation en modules
L'adaptation aux mode opératoires différents selon les sites d'exploitation
La personnalisation des affichages
Puntos en contra
L'éditique n'a pas évolué depuis longtemps, et a même connu des régressions lors de notre migration en 2020 : perte de la fonctionnalité de conditionnement en particulier.
Des bugs longs à corriger.
L'accès à la programmation relativement difficile.
Respuesta de Efficy Traducir a Español
Merci Blandine pour cette review
Je vois que vous êtes une utilisatrice de longue date et ça fait plaisir de lire cela !!
Pour l'éditique, je vais regarder ça de mon côté, n'hésitez pas à me contacter en direct afin que nous regardions ensemble ce qu'il est nécessaire de faire. Voici mon adresse [email protected]
À bientôt Blandine
L'équipe Efficy
- Sector: Servicios de información
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 2.0 /10
Goede CRM maar niet geschikt als opleidingssoftware
Revisado el 28-02-2022
Het beheren van onze klanten gebeurt via efficy. Het opvolgen van offertes gebeurt nu ook via efficy en loopt wel goed.
Puntos a favor
De integratie met office is een groot voordeel, zodat je mails meteen kan opslaan in efficy. Het feit dat alle onderdelen in het programma aan elkaar kunnen gelinkt worden is ook een groot voordeel.
Puntos en contra
Het is en blijft een crm, er werd gekozen om onze noodzaak naar een nieuwe opleidingssoftware ook in efficy te laten ontwikkelen, maar dat is niet de juiste keuze geweest. Efficy kan niet bieden wat wij op dat gebied nodig hebben.
Respuesta de Efficy Traducir a Español
Hi Lisa and thank you for your review
As you say our integration with Office is a huge advantage that makes every employee's lilfe easier. They fill in the CRM without notiing it almost.
Concerning your usage as a training software, I will dig into that a bit deeper and see what we could improve together. Do not hesitate to contact me directly on my address [email protected]
To follow-up then
The Efficy Team
- Sector: Organización cívica y social
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
Une bonne solution
Revisado el 28-02-2022
Puntos a favor
Interface intuitive, bonne interconnexion entre les diverses entités, personnalisation simple à mettre en place
Puntos en contra
Support peu compétent dans divers domaines (compta, export, ...) donc difficile pour les techniciens de comprendre les besoins, documentation pour les développeurs à revoir.
Respuesta de Efficy Traducir a Español
Bonjour Thomas et merci pour cette review
C'est important de récolter ces retours terrain de la part de nos clients. Je transmets à nos équipes pour qu'ils voient comment améliorer cela. Et si vous avez plus de détails à m'apporter, surtout n'hésitez pas, je suis preneuse !!! Voici mon adresse [email protected]
Merci et à bientôt
L'équipe Efficy
- Sector: Relaciones gubernamentales
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Je recommande efficy
Revisado el 02-03-2022
Efficy nous permet de garder un oeil sur notre base de données membres avec des infos utiles et c'est pratique à employer tous les jours. Je n'ai que rarement des bugs sur efficy. J'aime vraiment ce produit.
Puntos a favor
Facile à utilisern je l'utilise quotidiennement. Utile pour tout mon travail avec mes collègues.
Puntos en contra
Non pour moi tout est ok il n'y a rien à changer pour l'emploi que j'en fais.
Respuesta de Efficy Traducir a Español
Bonjour Sarah et merci pour ce commentaire !!!
C'est chouette de lire qu'on améliore la vie des gens
Un petit rappel sur nos webinars qui peuvent toujours apporter un ptit plus
https://www.efficy.com/fr/news-type/webinars-fr/
à bientôt
L'équipe Efficy
- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Utilisation au quotidien très facile
Revisado el 28-02-2022
Puntos a favor
Les données de notre ancien logiciel ont toutes été migrées dans Efficy
Recherche d'infos très facile et rapide
Puntos en contra
Efficy régulièrement inaccessible et joindre l'assistante technique prend beaucoup de temps
Respuesta de Efficy Traducir a Español
Bonjour Laurence, et merci pour votre commentaire.
Ravie de voir que nos solutions vous aident dans votre quotidien et que la recherche d'infos se fasse rapidement.
Concernant notre indisponibilité, cela m'étonne mais je vais regarder cela. En attendant, sachez que vous pouvez aussi utiliser notre extranet pour nous joindre extranet.efficy.com/
Bonne journée
L'équipe Efficy
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Efficy pour une simplicité
Revisado el 28-02-2022
Encodage d'appels, mail, création dans publications,.....
Puntos a favor
Une fois que le produit est compris çà devient une évidence.
Puntos en contra
Pas assez manipulable, modifiable. Pas assez de couleurs, même si je sais que c'est un outil de travail et pas un jeu ;-)
Respuesta de Efficy Traducir a Español
Merci Katty pour ce commentaire
Ravie de voir que c'est devenu une évidence pour vous
Je prends en compte vos remarques sur l'ergonomie et transmets ça à nos équipes R&D. Sachez qu'il sont en train de travailler d'arrache-pied sur Efficy 2022 et l'ergonomie est un de leurs points d'attention. Pour avoir vu les 1ers écrans, on est sur la bonne voie.
Et vous ne croyez pas si bien dire avec la mention du jeu. Nous avons un module de gamification où il y a plein de couleurs, là
À bientôt
L'équipe Efficy
- Sector: Gestión de inversiones
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Investment Manager
Revisado el 28-02-2022
Bonne expérience, possibilité de connecter l'outil par API à notre logiciel de gestion de participation
Puntos a favor
Modularité de l'outil, possibilité de créer de champs et d'interfaces
Puntos en contra
Impossibilité de créer des tableaux à double entrées en visuel
Respuesta de Efficy Traducir a Español
Bonjour Maxime et merci pour cette review,
La modularité et l'hyper personnalisation sont des aspects de la solution qui plaisent généralement beaucoup à nos utilisateurs !!
En ce qui concerne les tableaux à doubles entrées en visuel, je vais me renseigner et reviendrai vers vous. si vous voulez creuser un peu plus la discussion, n'hésitez pas à me contacter en DM à l'adresse [email protected]
Bonne journée et merci encore !
L'équipe Efficy
- Sector: Productos químicos
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Goede CRM en leuk om mee te werken
Revisado el 28-02-2022
Puntos a favor
Aanpasbaar aan noden
Cloud-based
Efficy team is super responsive
Puntos en contra
Veel tools op andere CRMs zijn indrukwekkend maar niet per se must-haves.
Respuesta de Efficy Traducir a Español
Thank you Thomas for your comment!!
It's nice to see such reviews... I'll make sure our developemnt teams see that. They're always super happy to receive this kind of compliments :-)
Thanks again
The Efficy Team
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 2.0 /10
Ongeschikt wekelijks gebruik door een support specialist
Revisado el 09-03-2022
Puntos a favor
Ongetwijfeld combineert Efficy alle informatie van een klant die nuttig is voor sales doeleinden. Het vinden, aanpassen en gebruiken van deze informatie is niet intuïtief genoeg waardoor gebruikers die er niet dagelijks mee werken er minder goed mee uit de voeten kunnen.
Puntos en contra
Het vinden, aanpassen en gebruiken van informatie is niet intuïtief genoeg waardoor gebruikers die er niet dagelijks mee werken er minder goed mee uit de voeten kunnen.
Respuesta de Efficy Traducir a Español
Hi Hiske,
And thank you for your review.
In order to onboard your users, we organize regularly webinars on our solutions. Do not hesitate to register.
See you soon online
The Efficy Team