Findmyshift

4,6 (1.109)
¡Escribe una reseña!
Planificación de personal simple en línea

Calificación general

4,6 /5
(1.109)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,4/5

96%
Un ha recomendado esta aplicación
Ordenar por

Opiniones de 1109

ANDREA
Calificación general
  • Sector: Veterinaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

AGILIZA TUS PROCESOS

Revisado el 28-02-2024

Es un excelente sistema que nos ayuda a facilitar nuestro trabajo

Es un excelente sistema que nos ayuda a facilitar nuestro trabajo

Puntos a favor

Me ayuda agilizar mis procesos, organizar los horario y liquidar horas extras

Puntos en contra

N/A la verdad el sistema no tiene algo que no me guste, es un sistema muy completo.

Carolina
Calificación general
  • Sector: Veterinaria
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Yo uso FindmyShift

Revisado el 27-08-2024

Puntos a favor

Facil de usar, desde cualquier lado... :)

Puntos en contra

por ahora ninguna, cuando tenga una sugerencia o critica constructiva, la haré.

Alternativas consideradas

Google Calendar

Razones para cambiar a Findmyshift

Por economizar, ya que a veces costear la app es pesado.
Jordi
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Buen software, nos ha ayudado mucho gestionar las actividades de nuestros empleados

Revisado el 09-08-2023

Puntos a favor

La facilidad con la que introduces actividades y son comunicadas. Los informes de los que puedes disponer. Son de gran ayuda.

Puntos en contra

Echo de menos la posibilidad de crear actividades que se repiten en el tiempo sin la necesidad de copiar y pegar.

Montserrat
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Satisfacción servicio

Revisado el 25-04-2022

Es muy intuitiva y fácil de usar.

Es muy intuitiva y fácil de usar.

Puntos a favor

Su facilidad para registrar la jornada laboral diaria.

Puntos en contra

Mejorar la validación de turnos, y la creación de plantillas de turnos.

Finlay
Finlay
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Have been using this software for three rosters for about 5 years

Revisado el 09-01-2018

we manage rosters over 3 sits (soon to be 4). However the cost of paying for multiple rosters that...

we manage rosters over 3 sits (soon to be 4). However the cost of paying for multiple rosters that do not link to our paysystem is becoming prohibitive and we are actively looking for an integrated payroll / roster / timeclock package.

Puntos a favor

easily accessible for staff, good visuals and easy to use. Some staff are abler to link to the phone calendars which is helpful

Puntos en contra

The phone app is not great for me so always use desktop version on my phone, which can be problematic. there should be a setting that forces automatic refresh as sometimes staff will be looking at a roster and not realise it has changed.

Respuesta de Findmyshift B.V.

Thanks for the review Finlay! Please get in touch with our support team so we can help find a solution for you to integrate your payroll with Findmyshift.

Bijaya kumar
Calificación general
  • Sector: Contabilidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

perfect for allocating shifts

Revisado el 15-11-2024

this software has made my work less stressful.

this software has made my work less stressful.

Puntos a favor

Allocating shifts to employees has been easy and the software is easy to use.

Puntos en contra

Sometimes the app and desktop site don't update properly.

Sarah
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 3.0 /10

Basic and serviceable rota system

Revisado el 15-02-2024

Overall, I find the entire system to be challenging, both for the company and the employee.

Overall, I find the entire system to be challenging, both for the company and the employee.

Puntos a favor

The customer service is super quick to respond via chat and is always a person, which is very helpful. Usually they can resolve the issue or I can figure out quickly that it's not possible to resolve the issue due to the limitations of the platform. It's also inexpensive compared to other rota systems we've looked at, so I suppose I would say it's value for money. However, I believe you are paying for what you get - a very basic and clunky rota system that is serviceable but not necessarily quality.

Puntos en contra

The pros listed above are the only two things I like about FMS, so that basically means the cons are everything else. I don't find it to be user friendly for the employee - meaning it is difficult to see your shift pattern, apply for available shifts. The mobile app is unusable and we have to tell employees to use the desktop site at all times, which many find annoying. There's also no way to advertise available shifts in the facility view, only via staff view which I find very strange. We don't use it for timekeeping because there's no function for staff to 'check in' like on other rota systems. We also can't use it for payroll because we have staff working at more than one pay rate, and to adjust this and make exceptions has to be done staff member by staff member. Perhaps it's not only FMS's limitations but the way we build our rota system - I will be upfront that I did not built the rota system, rather inherited it from previous managers.

Garrey
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Good system

Revisado el 18-10-2024

generally good , improvements could be made for when making changes to individual staff rotas

generally good , improvements could be made for when making changes to individual staff rotas

Puntos a favor

the app is easy to use and great for staff to be able to access their rota and make holiday requests.

Puntos en contra

making bulk amendments is not easy and can be time consuming,

Katie
Calificación general
  • Sector: Recursos Humanos
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

FMS - a great solution!

Revisado el 03-12-2024

postive experience, we have a working real time track of a complicated picture across multiple sites

postive experience, we have a working real time track of a complicated picture across multiple sites

Puntos a favor

It makes chainging complicated rotas easy

Puntos en contra

I would love to be able to give me team leads limited access to their teams within the group I have

Connie
Calificación general
  • Sector: Práctica médica
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great program

Revisado el 12-12-2024

Love it! Love how people can access without ability to change it- unless we grant that privilege.

Love it! Love how people can access without ability to change it- unless we grant that privilege.

Puntos a favor

Very easy to navigate- made scheduling so much better! Easy to understand

Puntos en contra

Wish you could enter coverage for a week- month etc, and not have to enter each day manually. ( And maybe you can but I dont know how!! )

Danijel
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great Platform

Revisado el 02-12-2024

Puntos a favor

It's easy to use and convenient. Straightforward app and desktop version

Puntos en contra

At the moment all is good and I don't have any issues.

Danielle
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great Scheduling App

Revisado el 02-12-2024

The overall experience has been great. We're very happy with Findmyshift, and we look forward to...

The overall experience has been great. We're very happy with Findmyshift, and we look forward to continuing to use it.

Puntos a favor

It's easy to adjust the schedule; just a quick copy and paste. Also, the team is able to access it themselves, and any updates are recorded in real time.

Puntos en contra

It'd be nice if there were more filters for notifications.

Sally
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Love the product

Revisado el 12-12-2024

Puntos a favor

The ease of creating rosters that are printable but also accessible on smart devices.

Puntos en contra

No issues to be found at this stage. Happy with product

Chris
Calificación general
  • Sector: Alimentación y bebidas
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Easy to navigate

Revisado el 02-01-2025

staff and mangers find it easy to use at all times.

staff and mangers find it easy to use at all times.

Puntos a favor

very easy to use would recommend to anyone

Puntos en contra

nothing its easy and handy for all to use

Peter
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Remote clinical team management

Revisado el 07-05-2024

Very positive as it enables rapid adjustment and excellent visibility to staff and management.

Very positive as it enables rapid adjustment and excellent visibility to staff and management.

Puntos a favor

Ease of use and ability to make and communicate real time adjustments.

Puntos en contra

No issues to be honest - the real time access and ability to cut and paste meets our requirements.

Pal
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Great value for price

Revisado el 05-04-2024

Good for the purpose we are using, but very difficult to integrate other administrative services....

Good for the purpose we are using, but very difficult to integrate other administrative services. You need multiple softwares to do an HR admin.

Puntos a favor

A relatively easy to use employee management and scheduling solution for a reasonable price. Ideal for small remote teams and for office environment.

Puntos en contra

Outdated platform design, some features are challenging to use. It is costly to use for multiple departments of the same company. No API connection to my understanding and no mobile access which makes it impossible to adapt in non-office like environment. Some reporting features missing, others are not useful for remote operations.

Alternativas consideradas

Humanity y Deputy

Razones para cambiar a Findmyshift

More reasonable pricing for the features that we are already using.
Simone
Calificación general
  • Sector: Veterinaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Easy to use with app for staff

Revisado el 04-11-2024

Puntos a favor

Find my shift has a user friendly app for staff.

Puntos en contra

Unfortunately Find my Shift does not link to my payroll app.

Alternativas consideradas

Employment Hero

Razones para cambiar a Findmyshift

The cost of find my shift was more affordable then alternatives.
Hannah
Calificación general
  • Sector: Formación profesional y coaching
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Simple and easy to use.

Revisado el 07-12-2023

Easy to use, would make my role easier if the normal weekly shifts could be saved and input...

Easy to use, would make my role easier if the normal weekly shifts could be saved and input automatically when selected.

Puntos a favor

It is easy to use, easy for staff and easy to set up.

Puntos en contra

When inputting shifts it is very time consuming as nothing is saved.

Joe
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Excellent Scheduling Software

Revisado el 18-09-2024

Fantastic, easy to use, both on desktop and on the app. Everything I need and a load more functions...

Fantastic, easy to use, both on desktop and on the app. Everything I need and a load more functions that I don't even use that might appeal to others too.

Puntos a favor

The scheduling format is very simple and intuitive. I've used it for two different businesses, one only employing up to 10 people and one that employed 60+ and found it just as useful for both.

Puntos en contra

It's only minor - I've received feedback from the team that they don't appreciate the reminders about upcoming shifts especially when it comes through on their scheduled days off. If this feature could be an opt-in rather than opt-out that would help.

Robert
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great Planning and Communication tool

Revisado el 08-03-2024

Overall I am very happy with the platform and it is a very good communication and planning tool, in...

Overall I am very happy with the platform and it is a very good communication and planning tool, in relation to work scheduling.

Puntos a favor

I think it is a great platform for scheduling work and projects in advance and providing that information to the team/crew. It is also great for checking back and reviewing time spent on each project, and it is great for recording Employee days off in advance and reviewing them when necessary.

Puntos en contra

Overall it is a great platform, I think it would be useful to have a parallel surface for admin to schedule the work in advance and add project notes. This data can then be reviewed and finalised before it is available to the Employees to view on their own device.

kristina
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great for a medium sized restaurant with a lot of staff

Revisado el 27-05-2024

I love it. it's easier than excel and bits of paper

I love it. it's easier than excel and bits of paper

Puntos a favor

I like being able to see weeks at a time, add holidays and count sick, it's great staff have the app and know what they're doing

Puntos en contra

Typing things in wrong - I've almost paid people for 1 hour between 9 and 10am rather than their 9am-10pm shift

Rachel
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

A great Staff Rota System App for small businesses

Revisado el 29-10-2024

A great tool which has been invaluable to our small business.

A great tool which has been invaluable to our small business.

Puntos a favor

Such a great application for managing your staff, very easy to use, a great asset to our business and our day to day running of our operation.

Puntos en contra

Pity you cannot edit rotas from your phone in the app if you are an administrator.

Shelley
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

FMS review Oct 23

Revisado el 23-10-2023

ease of rota planning and schedulingcentral place to hold staff pay detailswould like an easier way...

ease of rota planning and schedulingcentral place to hold staff pay detailswould like an easier way to run a payroll

Puntos a favor

Rota scheduling & timesheeting is essential to our business the tool is generally easy to use, but has some odd functionality issues that could be improved.

Puntos en contra

there is no integration technically to, for example, our payroll. this is therefore a manually intensive process - better calculations for holiday and sick pay rates would be a godsend for the hospitality industry who pay hourly rates and therefore holiday and sick pay has to be manually calculated every month - tedious

Alysha
Calificación general
  • Sector: Servicios para instalaciones
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Does everything it says on the tin

Revisado el 08-10-2024

Puntos a favor

It does everything we need it to and shows all our staff their shifts very easily

Puntos en contra

Could do with a section you can add set shifts but this may just be somewhere I haven't looked yet

Matthew
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Very Satisfied

Revisado el 08-08-2024

Very positive, been using it for a couple of years now

Very positive, been using it for a couple of years now

Puntos a favor

It is very easy to use and the reminders prevent staff not turning up

Puntos en contra

The cost, its good how flexible it is but to go from zero cost to an extra bill of over £200 a year is obviously not preferable